فراتر از پیشتازان فضا: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Fatranslator (بحث | مشارکت‌ها)
جز افزودن ناوباکس> {{سایمون پگ}} (درخواست کاربر:Modern Sciences)+تمیز+
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۲۳: خط ۲۳:
| وب‌گاه =
| وب‌گاه =
}}
}}
'''استار ترک بیاند''' {{به انگلیسی|Star Trek Beyond}} یک فیلم اکشن [[فیلم علمی–تخیلی|علمی–تخیلی]] رو به اکران آمریکایی، به نویسندگی [[سایمون پگ]] و داگ جونگ و کارگردانی [[جاستین لین]] است. این سیزدهمین قسمت از سری فیلم‌های پیشتازان فضا و دنبالهٔ فیلم [[پیشتازان فضا به سوی تاریکی]] در سال ۲۰۱۳ است، که بر اساس مجموعه تلویزیونی [[پیشتازان فضا|به همین نام]] اثر [[جین رادنبری]] ساخته شده‌است. [[کریس پاین]] و [[زکری کینتو]] یکبار دیگر به ایفای نقش کاپیتان جیمز کِرک و فرمانده [[اسپاک]] می‌پردازند و همچنین بازیگران قبلی همچون [[کارل اوربان]]، سایمون پگ، [[زویی سالدانا]]، [[جان چو]] و [[آنتون یلچین]] در این قسمت نیز حضور دارند. ''استار ترک بیاند'' به مناسبت جشن پنجاهمین سالگرد این مجموعه، در ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۶ توسط [[پارامونت پیکچرز]] اکران خواهد شد.
'''''استار ترک بیاند''''' {{به انگلیسی|Star Trek Beyond}} یک فیلم اکشن [[فیلم علمی–تخیلی|علمی–تخیلی]] رو به اکران آمریکایی، به نویسندگی [[سایمون پگ]] و داگ جونگ و کارگردانی [[جاستین لین]] است. این سیزدهمین قسمت از سری فیلم‌های پیشتازان فضا و دنبالهٔ فیلم [[پیشتازان فضا به سوی تاریکی]] در سال ۲۰۱۳ است، که بر اساس مجموعه تلویزیونی [[پیشتازان فضا|به همین نام]] اثر [[جین رادنبری]] ساخته شده‌است. [[کریس پاین]] و [[زکری کینتو]] یکبار دیگر به ایفای نقش کاپیتان جیمز کِرک و فرمانده [[اسپاک]] می‌پردازند و همچنین بازیگران قبلی همچون [[کارل اوربان]]، سایمون پگ، [[زویی سالدانا]]، [[جان چو]] و [[آنتون یلچین]] در این قسمت نیز حضور دارند. ''استار ترک بیاند'' به مناسبت جشن پنجاهمین سالگرد این مجموعه، در ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۶ توسط [[پارامونت پیکچرز]] اکران خواهد شد.


== جستارهای وابسته ==
== جستارهای وابسته ==

نسخهٔ ‏۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۰۲:۱۴

استار ترک بیاند
کارگردانجاستین لین
تهیه‌کنندهجی. جی. آبرامز
برایان بورک
روبرتو اورکی
نویسندهسایمون پگ
داگ جونگ
بر پایهپیشتازان فضا
اثر جین رادنبری
بازیگرانکریس پاین
زکری کینتو
زویی سالدانا
کارل اوربان
سایمون پگ
جان چو
آنتون یلچین
ادریس البا
سوفیا بوتلا
موسیقیمایکل جاکینو
شرکت
تولید
توزیع‌کنندهپارامونت پیکچرز
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-0۷-۲۲)
کشورآمریکا
زبانانگلیسی

استار ترک بیاند (به انگلیسی: Star Trek Beyond) یک فیلم اکشن علمی–تخیلی رو به اکران آمریکایی، به نویسندگی سایمون پگ و داگ جونگ و کارگردانی جاستین لین است. این سیزدهمین قسمت از سری فیلم‌های پیشتازان فضا و دنبالهٔ فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی در سال ۲۰۱۳ است، که بر اساس مجموعه تلویزیونی به همین نام اثر جین رادنبری ساخته شده‌است. کریس پاین و زکری کینتو یکبار دیگر به ایفای نقش کاپیتان جیمز کِرک و فرمانده اسپاک می‌پردازند و همچنین بازیگران قبلی همچون کارل اوربان، سایمون پگ، زویی سالدانا، جان چو و آنتون یلچین در این قسمت نیز حضور دارند. استار ترک بیاند به مناسبت جشن پنجاهمین سالگرد این مجموعه، در ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۶ توسط پارامونت پیکچرز اکران خواهد شد.

جستارهای وابسته

منابع

پیوند به بیرون