جام جم آنلاین: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
درپیت (بحث | مشارکت‌ها)
جز ابرابزار
خط ۲۲: خط ۲۲:
== مدیران ==
== مدیران ==
{{بخش بدون منبع}}
{{بخش بدون منبع}}
[[حسین انتظامی]]، بنیانگذار و مدیر مسئول پیشین روزنامه جام جم در دوران مسئولیت خود وب‌گاه روزنامه را هم ادامه تلاش حرفه‌ای تحریریه روزنامه می‌دانست و به همین دلیل با دعوت از [[یونس شکرخواه]] اولین روزنامه سایبر [[ایران]] را راه‌اندازی کرد. پس از دکتر شکرخواه، [[علی خندق آبادی]] و [[یوسف غروی قوچانی]] سرپرستی جام‌جم آنلاین را برعهده داشتند. این مجموعه در دوران مدیریت بیژن مقدم مدیر مسئول جدید روزنامه جام جم دچار تغییراتی شد و از سال ۱۳۸۶ با مدیریت محمدرضا نادری اداره می‌شده‌است. هم اکنون مدیر سایت آنلان روزنامه بر عهده جعفری چمازکتی می‌باشد.
[[حسین انتظامی]]، بنیانگذار و مدیر مسئول پیشین روزنامه جام جم در دوران مسئولیت خود وب‌گاه روزنامه را هم ادامه تلاش حرفه‌ای تحریریه روزنامه می‌دانست و به همین دلیل با دعوت از [[یونس شکرخواه]] اولین روزنامه سایبر [[ایران]] را راه‌اندازی کرد. پس از دکتر شکرخواه، [[علی خندق آبادی]] و [[یوسف غروی قوچانی]] سرپرستی جام‌جم آنلاین را برعهده داشتند. این مجموعه در دوران مدیریت بیژن مقدم مدیر مسئول جدید روزنامه جام جم دچار تغییراتی شد و از سال ۱۳۸۶ توسط مدیران متعددی اداره شده‌است. جام‌جم آنلاین از سال 1392 و با همت بیژن مقدم دارای پایگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی متعددی در حدود 8 عدد شده‌است. "سید اکبر یعقوبی"- مدیر روابط عمومی موسسه جام‌جم - معتقد است : روزنامه و سایت آنلاین جام‌جم، به نحوی خلا وجودی یک روزنامه کاغذی که در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز تنها یکبار فرصت حضور در بین مخاطبان و خوانندگان دارد را پر می‌کند.
از ابتدای سال 1394 مراد عنادی به عنوان مدیرمسئول روزنامه و سایت جام‌جم جایگزین بیژن مقدم شده‌است.


== منابع ==
== منابع ==

نسخهٔ ‏۱۸ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۰۹:۵۸

جام جم آنلاین
گونه وبگاه
خبری
در دسترس به زبانفارسی
ستادتهران
مالکمؤسسه جام جم
وبگاه
تجاری؟بله
نیاز به ثبت نامندارد
راه‌اندازی۱۹ مهر ۱۳۸۱‏[۱]
وضعیت کنونیفعال

جام جم آنلاین یک وب‌گاه خبری ایرانی است که به مؤسسه جام جم تعلق دارد و در ۱۹ مهر ۱۳۸۱ به عنوان نخستین روزنامه سایبری ایران آغاز به‌کار کرد.[۱] این وب‌گاه نسخه‌ای اینترنتی از روزنامه جام جم را نیز ارائه می‌دهد.[۱]

مدیران

حسین انتظامی، بنیانگذار و مدیر مسئول پیشین روزنامه جام جم در دوران مسئولیت خود وب‌گاه روزنامه را هم ادامه تلاش حرفه‌ای تحریریه روزنامه می‌دانست و به همین دلیل با دعوت از یونس شکرخواه اولین روزنامه سایبر ایران را راه‌اندازی کرد. پس از دکتر شکرخواه، علی خندق آبادی و یوسف غروی قوچانی سرپرستی جام‌جم آنلاین را برعهده داشتند. این مجموعه در دوران مدیریت بیژن مقدم مدیر مسئول جدید روزنامه جام جم دچار تغییراتی شد و از سال ۱۳۸۶ توسط مدیران متعددی اداره شده‌است. جام‌جم آنلاین از سال 1392 و با همت بیژن مقدم دارای پایگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی متعددی در حدود 8 عدد شده‌است. "سید اکبر یعقوبی"- مدیر روابط عمومی موسسه جام‌جم - معتقد است : روزنامه و سایت آنلاین جام‌جم، به نحوی خلا وجودی یک روزنامه کاغذی که در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز تنها یکبار فرصت حضور در بین مخاطبان و خوانندگان دارد را پر می‌کند. از ابتدای سال 1394 مراد عنادی به عنوان مدیرمسئول روزنامه و سایت جام‌جم جایگزین بیژن مقدم شده‌است.

منابع

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ ۱٫۳ «آشنایی با جام جم آنلاین». همشهری‌آنلاین. ۱۶ بهمن ۱۳۹۱. دریافت‌شده در ۲۳ فروردین ۱۳۹۳.
  2. "jamejamonline.ir Site Overview" (به انگلیسی). Alexa Internet. Retrieved April 11, 2014.

پیوند به بیرون