بحث کاربر:درپیت: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
درپیت (بحث | مشارکت‌ها)
جزبدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱۳۲: خط ۱۳۲:


== نکته ای برای ابرابزار ==
== نکته ای برای ابرابزار ==

درود بر شما، لطفاً هروقت از «ابرابزار» استفاده می‌کنید، لطفاً مقاله را یک باز بازبینی کنید، چون بعضی از مقالات کدهایی دارند که امکان دارد ابرابزار آن‌ها را برهم زند. سپاس از شما <span style="background-color: #75ab00; border:1.5px solid #bad57f; font-family:Segoe Print; font-size:85%;"> [[User:Peredhil|<font color="#f2ffd5">Peredhil</font>]] [[User talk:Peredhil |<font color="#f2ffd5">(talk)</font>]] </span>&#8206;‏ ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۲۵ (UTC)
درود بر شما، لطفاً هروقت از «ابرابزار» استفاده می‌کنید، لطفاً مقاله را یک باز بازبینی کنید، چون بعضی از مقالات کدهایی دارند که امکان دارد ابرابزار آن‌ها را برهم زند. سپاس از شما <span style="background-color: #75ab00; border:1.5px solid #bad57f; font-family:Segoe Print; font-size:85%;"> [[User:Peredhil|<font color="#f2ffd5">Peredhil</font>]] [[User talk:Peredhil |<font color="#f2ffd5">(talk)</font>]] </span>&#8206;‏ ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۲۵ (UTC)


خط ۱۴۹: خط ۱۴۸:
:{{شد}} {{پینگ|کاربر:Huji}} اطاعت شد و [[:تصویر:Replace this image female.svg]] و [[:تصویر:Replace this image male.svg]] را از تمام صفحات برداشتم. [[کاربر:درپیت|درپیت]] ([[بحث کاربر:درپیت#top|بحث]]) ‏۲۲ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۹:۵۵ (UTC)
:{{شد}} {{پینگ|کاربر:Huji}} اطاعت شد و [[:تصویر:Replace this image female.svg]] و [[:تصویر:Replace this image male.svg]] را از تمام صفحات برداشتم. [[کاربر:درپیت|درپیت]] ([[بحث کاربر:درپیت#top|بحث]]) ‏۲۲ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۹:۵۵ (UTC)
::سپاس! ▬ [[کاربر:Huji|حجت]]/[[بحث_کاربر:حجت|<sup>بحث</sup>]] ‏۲۲ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۳:۳۷ (UTC)
::سپاس! ▬ [[کاربر:Huji|حجت]]/[[بحث_کاربر:حجت|<sup>بحث</sup>]] ‏۲۲ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۳:۳۷ (UTC)

== حساب های زاپاس ==
جناب مدیر ویکیپدیا، آقای {{پینگ|کاربر:Arash.pt}}؛ دیدی به چه آسانی می شود ویکیپدیا را دور زد؟ شمایی که دم از قانون مداری می زنی و فکر می کنی که از همه چیز و همه کس بالاتری، بدان که تمام کسانی که قبل از شما در این جایگاه بودند، همین فکر را می کردند و حالا حتی اگر مرده باشند هم کسی نیست که بیاید و در ویکی پدیا بنویسد که فلانی مرد.

شمایی بر سر هیچ و پوچ کاربران را می بندی و قطع دسترسی می کنی، بدان که هزار راه برای دور زدن ویکیپدیا وجود دارد.

وقتی کاربری تازه وارد اشتباه کوچکی می کند، هزار کاربر کوتاه و بلند می آیند و او را تهدید به قطع دسترسی می کنند، این در حالی است که وقتی یک مدیر دست به کارهای غیر قابل بخشش می زند، به راحتی بخشیده می شود و انگار نه انگار.

این قضیه مثل قضیه ی اختلاس های میلیاردی است که در ایران رخ داده. شخصی چندین میلیارد اختلاس می کند اما حتی نامی از او برده نمی شود؛ اما خدا نکند قسط وام یک فلک زده ای دیر شود. تمام عالم و آدم می فهمند ...

بگذریم. شما مدیرید. وقت شما با ارزش تر از اینهاست که به پای این خزئولات گرفته شود.

[[کاربر:Amg72827]] و [[کاربر:Amg23]] حساب های زاپاس من هستند. به قولتان وفا کنید و همه حساب های مرا برای همیشه ببندید ... [[کاربر:درپیت|درپیت]] ([[بحث کاربر:درپیت#top|بحث]]) ‏۲۳ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۳۱ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۳ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۳۱

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «درپیت»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.

 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضاء

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضاء کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضاء درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضاء نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Freshman404Talk ‏۶ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۰:۵۰ (UTC)[پاسخ]

سلام... خسته نباشید... این که میاین تو صفحه اتوبوس‌های تندرو و متن من رو پاک می‌کنید کاری ندارم... چون من این متنو اگه شده باشه که پنجاه شصت تا اکانت هم بسازم باز می‌دارم... ولی شرکت واحد متأسفانه خطوط رو به بخش خصوصی واگذار میکنه که هیچ نظاریت روش نداره... در واقع همون اتوبوس‌های فرسوده دیروز که دولتی بودن، امروزه تو خطوط به عنوان یه اتوبوس خصوصی و با کرایه گرون تر دارن کار میکنن... نمونه اون خط جمهوری به بهارستان... یا میدان رسالت به پیچ شمرون... یا سوهانک به اختیاریه و غیره... مگه بخش خصوصی با وعده بهبود خدمات رسانی نیومد؟! هووم؟! ولی الان فقط جنبه پول و سرمایه‌گذاری رو شرکت واحد میبینه و اصلاً خدمات رسانی خوبی نداره... نه از رفتار راننده... نوع اتوبوس... میزان کرایه‌ها... هیچی به تناسب نیس و شرکت واحد هم چون از بودن شرکت‌های خصوصی سود میبره حاضر به برخورد با متخلفان نیس... در حال حاضر هم که خبر واگذاری بی آر تی‌ها داره میاد... متأسفانه دولت داره کل کشور رو واگذار میکنه... از اتوبوس و مدارس گرفته تا به زودی بیمارستان‌ها... تو همین خط ۷ به خاطر سرعت زیاد و لایی کشیدن چند نفر فوت شدن؟چند بار راننده‌ها غیر از ایستگاه وای میسادن و مسافر سوار میکردن؟ اینا تخلف نیس؟ من با خصوصی سازی مخالفم... همونطور که در کشورهای دیگه مثل لندن که خواستن حمل و نقل رو خصوصی کنن کارمنداش اعتراض کردن ..

مشکل ربات

سلام جناب درپیت. مشکل از مقاله انگلیسی است! همان کاری که در en:Adaran,_Tehran کردم در نسخه انگلیسی سایر مقالات هم انجام دهید. مهدی (بحث) ۴ خرداد ۱۳۹۴، ساعت ۱۵:۵۹ (ایران) ‏۲۵ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۱:۲۹ (UTC)[پاسخ]

میان‌ویکی

شکل ۱:محل دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست.
شکل ۲:پنجرهٔ واردکردن میان‌ویکی

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیافزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول:با کلیک کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می‌شود (در شکل ۲) که می‌توانید نام زبان مورد نظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید و بعد از زدن دکمهٔ تأئید میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده می‌شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم:به روشی سنتی به صفحه ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط بوده و برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های رده‌همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیافزایند. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:میان‌ویکی را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

یاماها۵ / ب ‏۳۱ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۴۷ (UTC)[پاسخ]

پیشنهاد حذف هومن حاجی عبدالهی

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ هومن حاجی عبدالهی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/هومن حاجی عبدالهی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. ▬ حجت/بحث ‏۱ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۲۲:۱۲ (UTC)[پاسخ]

با سلام،
مواردی که در نوشتار یاد شده حذف نمودید، مناقشه برانگیز نیست و بهترست که واگردانید و برچسب درخواست منبع ({{مدرک}}) زده شود.  ¤ اُمیدبحث ‏۲۵ خرداد ۱۳۹۴≈ ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۴۹ (UTC)[پاسخ]

جناب @Omid.koli: وقتی مدرکی برای سخنی وجود ندارد، یعنی آن چیز اصلاً وجود ندارد. حتی اگر آن چیز در عالم واقع وجود داشته باشد، چون مدرکی برای اثبات وجود او وجود ندارد، پس آن چیز وجود ندارد. ارادتمند درپیت (بحث) ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۵۴ (UTC)[پاسخ]
اینکه مدرکی وجود ندارد با اینکه ما سراغ نداریم، دو مقوله است. وقتی که مطلب مناقشه‌برانگیز نیست دلیلی برای حذف آن وجود ندارد. الگوی برچسب منبع، نیز به همین منظور ساخته شده. اینکه جایی جو کشت می‌شود یا نه تا چه میزان بحث‌برانگیز است که حذف فوری شود؟ به این ترتیب بسیاری از دانشنامه را بایست حذف کرد. حتی بسیاری از مقالات با برچسب بدون منبع را.  ¤ اُمیدبحث ‏۲۵ خرداد ۱۳۹۴≈ ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۷:۲۳ (UTC)[پاسخ]
جناب @Omid.koli: یکی از سیاست‌های ویکی‌پدیا تأییدپذیری است. در خطوط اول این سیاست آمده است که:

هر مطلبی که منبعِ آن یاد نشده باشد می‌تواند مورد چالش قرار گرفته و در نهایت حذف شود. ویرایشگران باید منبع معتبری برای هر نقل قول یا هر مطلبی که امکان به چالش کشیده شدن آن باشد، ارائه کنند، وگرنه آن مطالب برچسب خورده و نهایتاً پاک خواهند شد. درپیت (بحث) ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۱۰ (UTC)[پاسخ]

کاملاً صحیح است. اما آیا موضوعات چالش‌برانگیز پیرامون وپ:زنده است که بی‌معطلی حذف شود؟ باید کار را درست انجام دهیم. در وپ:اثبات تأکید می‌شود تمام نقل قول‌ها و محتوایی که به چالش کشیده شده یا ممکن است به چالش کشیده شود باید دارای منبعی معتبر باشد. آیا این موضوعات چالش‌برانگیزند؟ گیرم که هستند، آیا برچسب منبع خورده و پس از مدتی حذف شده‌اند؟  ¤ اُمیدبحث ‏۲۵ خرداد ۱۳۹۴≈ ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۳۸ (UTC)[پاسخ]
جناب @Omid.koli: اگر قرار بود منبعی اضافه می‌شد، و اصلاً اگر منبعی وجود داشت، همان موقعی اضافه می‌شد که مطلب قرار داده می‌شد. در ضمن نگرانی ای وجود ندارد، چرا که وقتی شخصی منبع مطلبش را پیدا کند، می‌تواند دوباره مطلبش را در آن صفحه قرار دهد.

درست است. مگر شما نمی‌گویید «باید کار را درست انجام دهیم.» با تجربهٔ اندکی که در ویکی‌پدیا دارم به این نتیجه رسیدم که تا خطر حذف شدن را پیش پای ویرایشگران قرار ندهیم، منبعی به دست نمی‌آید. باور می‌کنید که بعضی از صفحات ویکی‌پدیا بدون حتی یک منبع هستند.

هیچ‌کس هم به آنها ایراد نمی‌گیرد. اما به محض این که یک کاربر آن را نامزد حذف می‌کند صد تا منبع برایش پیدا می‌شود!

Omid.koli عزیز، تا صفحات زیر تیغ حذف نرود، گسترش پیدا نمی‌کند و صفحات ویکی‌پدیا می‌شود پر از محتوای بی مدرک! ... درپیت (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۶:۲۲ (UTC)[پاسخ]

گویا توضیحات افاقه نکرد... پس حالا نگاهی به همان نوشتار بیندازید. انشاءالله که واضح باشد.  ¤ اُمیدبحث ‏۲۶ خرداد ۱۳۹۴≈ ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۹:۱۵ (UTC)[پاسخ]
@Omid.koli: از آنجایی که حرف شما (هم) صحیح است، مخالفت خود را صلاح نمی دانم. با درود و آرزوی موفقیت درپیت (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۵:۵۴ (UTC)[پاسخ]

زهرا اشراقی از طرفداران سرشناس وی می‌باشد.

درود بر شما. دیدم که جملهٔ «زهرا اشراقی از طرفداران سرشناس وی می‌باشد.» را در بخش آغازین چند نوشتار افزوده بودید. بهتر است که این جمله از لید نوشتار خارج شود و در درون متن قرار گیرد چرا که بخش آغازین یک بخش مروری است و معمولاً چکیده‌ای از مطالب نوشتار و مهم‌ترین نکته‌ها را در آن می‌نویسیم. شما می‌توانید بخشی با عنوان میراث ایجاد کرده و این جمله را در آنجا قرار داده و همچنین چرایی آن را نیز توضیح دهید (به عنوان نمونه زهرا اشراقی به چه دلیلی طرفدار این شخص است؟). وهاب (گپ) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۵۴ (UTC)[پاسخ]

@MRG90: ممنون. انجام شد درپیت (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۵:۵۵ (UTC)[پاسخ]

ابرابزار

از ویرایش‌هایتان در ویکی‌پدیا فارسی متشکریم. به نظر می‌رسد که برخی ویرایش‌های شما اشکالات نگارشی دارند (نظیر نقطه‌گذاری اشتباه، استفاده از نویسه‌های عربی و غیره). شما می‌توانید این مشکلات را به آسانی، با استفاده از ابرابزار حل کنید. برای آشنایی با ابرابزار و نحوهٔ فعال کردن آن به ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه ابزارهای ویرایشی/راهنما مراجعه کنید. چنانچه مشکلی بود، می‌توانید در صفحهٔ بحث من و یا در قهوه‌خانهٔ فنی بپرسید. Peredhil (talk) ‎‏ ‏۱۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۰:۳۸ (UTC)[پاسخ]

ترتیب‌پیش‌فرض

با درود به شما کاربر محترم حذف نمودن گزینه ترتیب‌پیش‌فرض که توسط شما انجام می گیرد صحیح نیست لطفا این گزینه را از مقالات حذف ننماید با تشکر World Cup 2010 (بحث) ‏۱۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۱۱ (UTC)[پاسخ]

@World Cup 2010: با درود. می شود بفرمایید چه کاربردی دارد؟ درپیت (بحث) ‏۱۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۱۴ (UTC)[پاسخ]
شما بیش اطلاع دارید یا یک مدیر / بنده آن را از یک مدیر پرسیده ام که به شما گوشزد می نمایمWorld Cup 2010 (بحث) ‏۱۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۱۷ (UTC)[پاسخ]
@World Cup 2010: عذر می خواهم. سوء برداشت نشود. فقط جهت افزایش اطلاعم عرض کردم
به هرحال روی چشم. اطاعت می شود درپیت (بحث) ‏۱۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۲۲ (UTC)[پاسخ]
پیش از عملی که انجام می دهید از کرده خود مطمن باشید و مدیران جویا شوید و سپس ویرایش نماید پس لطفا تمامی مواردی را که حذف نموده اید به مقالات برگردانید با تشکرWorld Cup 2010 (بحث) ‏۱۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۲۶ (UTC)[پاسخ]
درود. در مورد کاربردش: برای تعیین ترتیب قرارگرفتن یک مقاله در صفحهٔ رده‌هایش استفاده می‌شود. ویکی‌پدیا:رده‌بندی#ترتیب مقالات مربوط به یک رده توضیح مختصری دارد. دالبا ‏۱۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۳۹ (UTC)[پاسخ]

سینما سوره

مورد دیگری که نیز در ویرایش های شما اشتباه بوده است پیوند اشتباه به صفحات سینما سوره است جدا از این کار خودداری نماید برای نمونه هنگامه (خواننده) / سیما مافیها / زیبا شیرازی / .... با تشکرWorld Cup 2010 (بحث) ‏۱۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۷:۱۵ (UTC)[پاسخ]

جناب @World Cup 2010: شما می توانستید به جای خنثی سازی، --ترتیب‌پیش‌فرض:رضا، یزدانی-- را به صفحه اضافه کنید. این خنثی سازی های بی مورد شما چه معنی می دهد؟ در حالی که صفحه های سوره سینما با این خنثی سازی ها از بین می رود و شما از دوباره آنرا اضافه می کنید؟ مثال درپیت (بحث) ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۷:۳۵ (UTC)[پاسخ]

لطفا بیش از این در مقالات ویرایش اشتباه ننماید

از دکمه ابرابزار به صورت صحیح استفاده نماید

  • [۱] حذف نمود تصویر

الگو پیش فرض اشتباه

ترتیب‌پیش‌فرض:استخر، نگار

اولی بله ولی در دومی تغییری ایجاد نشده درپیت (بحث) ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۱۲ (UTC)[پاسخ]

ویرایش های اشتباهتان کاربران را به دردسر می اندازد و اشتباهات خود را با این جمله این خنثی سازی های بی مورد شما چه معنی می دهد؟ پاسخ می دهد به جای تشکر از بنده طلبکار نیز هستید چرا مورد دو نیز اشتباه است تنها عنوان مقاله باید در الگو قرار بگیرد نه نام کامل فردWorld Cup 2010 (بحث) ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۱۷ (UTC)[پاسخ]

گرچه این خنثی سازی های بی مورد شما چه معنی می دهد؟ توهین تلقی نمی شود و حتی قابل اثبات است، اما اگر فکر می کنید بی ادبی کرده ام عذر می خواهم درپیت درپیت (بحث) ‏۲۱ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۵:۵۸ (UTC)[پاسخ]

نکته ای برای ابرابزار

درود بر شما، لطفاً هروقت از «ابرابزار» استفاده می‌کنید، لطفاً مقاله را یک باز بازبینی کنید، چون بعضی از مقالات کدهایی دارند که امکان دارد ابرابزار آن‌ها را برهم زند. سپاس از شما Peredhil (talk) ‎‏ ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۲۵ (UTC)[پاسخ]

تذکر

درود، لطفا این روند استفاده از ابرابزار را متوقف کنید. برای اینکار ربات داریم و با این ویرایش‌ها فقط صفحه تغییرات اخیر و فهرست پیگیری کاربران را شلوغ کرده‌اید. اشتباهاتی هم در استفاده از این ابزار داشته‌اید و نباید فله‌ای آن را در مقالات استفاده کنید. متاسفانه به تذکرهای قبلی در رابطه با خراب شدن بعضی از مقالات هم توجهی نداشته‌اید. ادامه این روند ویرایشی منجر به قطع دسترسی شما خواهد شد. ARASH PT  بحث  ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۳۳ (UTC)[پاسخ]

@Arash.pt: فقط 2 اشتباه با ابرابزار رخ داده، بقیه مشکلات هم پاسخ داده ام. درپیت (بحث) ‏۲۱ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۵:۵۲ (UTC)[پاسخ]

کپی

درود بر شما،
لطفاً مطالبی را که از دیگر سایت‌ها در ویکیپدیا استفاده میکیند را با زبان خود نوشته، تا وپ:کپی‌کاری رخ ندهد. سپاس Peredhil (talk) ‎‏ ‏۲۱ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۸:۳۸ (UTC)[پاسخ]

تصویر منسوخ

سلام. استفاده از تصاویر تصویر:Replace this image female.svg و تصویر:Replace this image male.svg منسوخ شده لطفاً آن‌ها را به مقاله‌های نیفزایید. ▬ حجت/بحث ‏۲۱ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۵:۴۳ (UTC)[پاسخ]

✓ @Huji: اطاعت شد و تصویر:Replace this image female.svg و تصویر:Replace this image male.svg را از تمام صفحات برداشتم. درپیت (بحث) ‏۲۲ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۹:۵۵ (UTC)[پاسخ]
سپاس! ▬ حجت/بحث ‏۲۲ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۳:۳۷ (UTC)[پاسخ]

حساب های زاپاس

جناب مدیر ویکیپدیا، آقای @Arash.pt: ؛ دیدی به چه آسانی می شود ویکیپدیا را دور زد؟ شمایی که دم از قانون مداری می زنی و فکر می کنی که از همه چیز و همه کس بالاتری، بدان که تمام کسانی که قبل از شما در این جایگاه بودند، همین فکر را می کردند و حالا حتی اگر مرده باشند هم کسی نیست که بیاید و در ویکی پدیا بنویسد که فلانی مرد.

شمایی بر سر هیچ و پوچ کاربران را می بندی و قطع دسترسی می کنی، بدان که هزار راه برای دور زدن ویکیپدیا وجود دارد.

وقتی کاربری تازه وارد اشتباه کوچکی می کند، هزار کاربر کوتاه و بلند می آیند و او را تهدید به قطع دسترسی می کنند، این در حالی است که وقتی یک مدیر دست به کارهای غیر قابل بخشش می زند، به راحتی بخشیده می شود و انگار نه انگار.

این قضیه مثل قضیه ی اختلاس های میلیاردی است که در ایران رخ داده. شخصی چندین میلیارد اختلاس می کند اما حتی نامی از او برده نمی شود؛ اما خدا نکند قسط وام یک فلک زده ای دیر شود. تمام عالم و آدم می فهمند ...

بگذریم. شما مدیرید. وقت شما با ارزش تر از اینهاست که به پای این خزئولات گرفته شود.

کاربر:Amg72827 و کاربر:Amg23 حساب های زاپاس من هستند. به قولتان وفا کنید و همه حساب های مرا برای همیشه ببندید ... درپیت (بحث) ‏۲۳ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۳۱ (UTC)[پاسخ]