ژاک اسنیکت: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
DbBot (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۱: خط ۱:
{{دیگر کاربردها|اسنیکت}}
{{کاربردهای دیگر|اسنیکت (ابهام‌زدایی)}}
: ''برای دیگر کاربردهای '''اسنیکت''' به صفحه [[اسنیکت (ابهام‌زدایی)]] بروید.''
: ''برای دیگر کاربردهای '''اسنیکت''' به صفحه [[اسنیکت (ابهام‌زدایی)]] بروید.''



نسخهٔ ‏۱۴ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۰۵:۰۵

برای دیگر کاربردهای اسنیکت به صفحه اسنیکت (ابهام‌زدایی) بروید.

جک اسنیکت (تلفظ درست: ژاک اسنیکت: Jacques Snicket) یکی از شخصیت‌های مجموعه بدبیاری‌ها است.

خانواده

جک اسنیکت پسر ارشد خانواده اسنیکت بود.خواهر او کیت اسنیکت بعد از او به دنیا آمد.بعد از او نیز برادر کوچک او لمونی اسنیکت به دنیا آمد.

حضور در کتاب‌ها

جک اسنیکت فقط در کتاب هفتم یعنی دهکده شوم حضور داشته‌است.

مرگ

جک در کتاب هفتم فقط در یک فصل ظاهر شده‌است.درحالی که مجمع بزرگان دارند او را به خاطر شباهتش با کنت الاف به اشتباه محکوم به مرگ می‌کنند.در حال که داد می‌زند تا برای بودلرها رازی را آشکار کند از جایگاه بیرون می‌رود.و در فصل دیگری از کتاب به طور مرموزی می‌میرد.آن هم در سلول خودش با این حال هیچ اثری از خودکشی در او نیست.نتیجه میگیریم که او به قتل رسیده‌است.

حضور در زندگی نامه تایید نشده

با این که جک فقط در دهکده شوم ظاهر شد آثار قبل از مرگ او در موضوعات مربوط به وی اف دی به چشم می‌خورد.همچنان که بودلرها درباره وی اف دی تحقیق می‌کردند در می‌یافتند که جک چه حضور فعالی در وی اف دی داشته‌است.

کتاب لمونی اسنیکت:زندگی نامه تایید نشده یکی از مهمترین کارهای او را روشن می‌کند.در فصل ششم این کتاب که درباره چگونگی فرار لمونی اسنیکت به کمک کشتی پراسپرو است، جک نامه‌ای به لمونی می‌نویسد که آن حاکی از این است که جک لمونی را فراری داده.او راه‌هایی از فرار لمونی را در نامه اش نوشته بود.او جزوه‌های مربوط به تغییر قیافه وی اف دی در صندوقی سه رقمی گذاشت و طبق آن نامه لمونی باید عمل می‌کرد.

در فصل دیگری از همین کتاب، جک نامه‌ای برای دوست خود جروم اسکوالر می‌نویسد و در آن نقل می‌کند که از ازدواج او با زنی به نام ازمی اسکوالر وحشتد کرده و از وی خواهش می‌کند که با او ازدواج نکند و دلیلش را همان دلیلی می‌گوید که گویی در گذشته به جروم گفته بود پنت هاوس ساختمان ۶۶۷ خیابان تاریک را بخرد و به هیچ وجه نفروشتش.(آن ساختمان یک پناهگاه وی اف دی بود و نباید به ازمی می‌رسید. در این نامه جک سعی می‌کند به بهترین نوع وی اف دی و کارهایش را برای جروم بازگو کند.او سعی می‌کند موضوع قتل دکتر ارول را نیز برای او روشن کند.هرچند نامه او هیچ وقت به دست جروم نرسید چون دربان خانه ساختمان ۶۶۷ خیابان تاریک نامه او را سرنگون کرد.

مشخصات ظاهری

بسیار شبیه کنت الاف.یک ابروی دراز یک سره و خالکوبی چشم روی قوزک پا.

منابع