فرهاد: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
JYBot (بحث | مشارکت‌ها)
جز ربات:حذف تغییر مسیر و لوله‌بندی در ابهام‌زدایی‌ها
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب: ویرایش همراه
خط ۱: خط ۱:
'''فَرهاد''' یکی از[[ نام‌های ایرانی]] با کاربردی بسیار کهن است. این نام در میان مردم ایرانی‌تبار بیشتر به عنوان نام کوچک پسر و گاه به عنوان نام خانوادگی و گاه در ترکیباتی نام مکان‌های جغرافیایی کاربرد دارد:
'''فَرهاد''' یکی از[[ نام‌های ایرانی]] با کاربردی بسیار کهن است. این نام در میان مردم ایرانی‌تبار بیشتر به عنوان نام کوچک پسر و گاه به عنوان نام خانوادگی و گاه در ترکیباتی نام مکان‌های جغرافیایی کاربرد دارد.همجنين نام فرهاد جز معدود اسمهايي است كه تا به حال هيج شخصي از داشتن اسم فرهاد ناخوشنود نبوده و به داشتن اسم زيباي فرهاد افتخار مي كنن.اكثر افرادي كه نام آنها فرهاد است افراد موفق و با علم ودرايت هستند، فرهاد ملك زاده جز افرادي است كه درسالهاي آينده به موفقيت هاي متمادي و ارزنده اي در صنعت و اقتصاد خواهد رسيد و بين ده ثروتمند دنيا قرار خواهد كرفت.


== شاهان اشکانی ==
== شاهان اشکانی ==

نسخهٔ ‏۱۰ ژوئن ۲۰۱۴، ساعت ۰۶:۲۰

فَرهاد یکی ازنام‌های ایرانی با کاربردی بسیار کهن است. این نام در میان مردم ایرانی‌تبار بیشتر به عنوان نام کوچک پسر و گاه به عنوان نام خانوادگی و گاه در ترکیباتی نام مکان‌های جغرافیایی کاربرد دارد.همجنين نام فرهاد جز معدود اسمهايي است كه تا به حال هيج شخصي از داشتن اسم فرهاد ناخوشنود نبوده و به داشتن اسم زيباي فرهاد افتخار مي كنن.اكثر افرادي كه نام آنها فرهاد است افراد موفق و با علم ودرايت هستند، فرهاد ملك زاده جز افرادي است كه درسالهاي آينده به موفقيت هاي متمادي و ارزنده اي در صنعت و اقتصاد خواهد رسيد و بين ده ثروتمند دنيا قرار خواهد كرفت.

شاهان اشکانی

نام کوچک

جاینام‌ها