رهاشده (فیلم ۲۰۰۵): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Mandolinha (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۳۱: خط ۳۱:
}}
}}


فیلم '''رهاشده''' ( به انگلیسی Unleashed ) که تحت عنوان دنی سگ ( به انگلیسی Danny the dog ) نیز شناخته می شود ، فیلمی است در سبک حادثه‌ای-رزمی، به کارگردانی [[لویی لوتری]] و محصول ۲۰۰۵ . [[لوک بسون]] و [[جت لی]] از تهیه کنندگان فیلم هستند .
فیلم '''رهاشده''' ( به انگلیسی Unleashed ) که تحت عنوان دنی سگ ( به انگلیسی Danny the dog ) نیز شناخته می شود ، فیلمی است در سبک حادثه‌ای-رزمی، به کارگردانی [[لویی لوتری]] و محصول ۲۰۰۵ . [[لوک بسون]] و [[جت لی]] از [[تهیه کنندگان]] فیلم هستند .


== بازیگران ==
== بازیگران ==
خط ۶۴: خط ۶۴:
[[رده:فیلم‌های فرانسوی]]
[[رده:فیلم‌های فرانسوی]]
[[رده:فیلم‌های واقع‌شده در گلاسگو]]
[[رده:فیلم‌های واقع‌شده در گلاسگو]]
[[رده:ویکی‌سازی رباتیک]]

نسخهٔ ‏۲۴ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۴:۵۶

رها شده
کارگردانلویی لوتری
تهیه‌کنندهلوک بسون
جت لی
نویسندهلوک بسون
بازیگرانجت لی
مورگان فریمن
باب هاسکینز
تاریخ‌های انتشار
2005
مدت زمان
102 دقیقه
هزینهٔ فیلم45 میلیون دلار
فروش گیشه50,871,113

فیلم رهاشده ( به انگلیسی Unleashed ) که تحت عنوان دنی سگ ( به انگلیسی Danny the dog ) نیز شناخته می شود ، فیلمی است در سبک حادثه‌ای-رزمی، به کارگردانی لویی لوتری و محصول ۲۰۰۵ . لوک بسون و جت لی از تهیه کنندگان فیلم هستند .

بازیگران

جت لی

مورگان فریمن

باب هاسکینز

داستان فیلم

دنی( جت لی ) خودش هم نمی‌داند که سگ است یا انسان . حرف نمی‌زند . مثل سگها غذا می‌خورد و هیچ شباهتی به یک انسان ندارد . حادثه‌ای جریان زندگی او را عوض می‌کند . او با یک پیرمرد نابینا به نام سام آشنا می‌شود . در یک تصادف رییسش می‌میرد . دنی فرار می‌کند و به پیش سام می‌رود . سام او را به خانه اش می‌برد و اجازه می‌دهد تا با او و دخترش ویکتوریا زندگی کند . مدتی می‌گذرد و دنی خیلی کارها از سام و ویکتوریا یاد می‌گیرد . در حالی که این سه نفر در کمال آرامش زندگی می‌کردند دوباره حوادثی پیش می‌آید که طی آن دنی متوجه می‌شود که رییسش زنده‌است و..

پیوند به بیرون