ادی مک‌کلینتک

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ادی مک‌کلینتک
ادی مک‌کلینتک در سال ۲۰۱۲ کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو.
نام هنگام تولدادوارد مک‌کلینتک
زادهٔ۲۷ مهٔ ۱۹۶۷ ‏(۵۶ سال)
کانتون شمالی، اوهایو، آمریکا
پیشهبازیگر
سال‌های فعالیت۱۹۹۷–تاکنون
همسر(ها)لین سانچز (۲۰۰۵-اکنون) ۲ فرزند

ادوارد «ادی» تئودور[۱] مک‌کلینتک (به انگلیسی: Edward "Eddie" Theodore McClintock) متولد ۲۷ می ۱۹۶۷ یک بازیگر آمریکایی است که بیشتر برای بازی در مجموعه‌های تلویزیونی شناخته می‌شود. او در نقش یک مأمور سرویس مخفی آمریکا به نام پیت لتیمر در سریال انبار ۱۳ هم که از شبکه سای فای پخش شده بود، بازی کرده بود.

از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم شیرین‌ترین چیز اشاره کرد.

زندگی[ویرایش]

مک‌کلینتک در شهر کانتون شمالی در ایالت اوهایو به دنیا آمد. نام پدرش تئودور «تد» مک‌کلینتک است. ادی در سال ۲۰۰۵ با لین سانچز ازدواج کرد که حاصل آن دو پسر به نام‌های جک و مکس است.[۲] مک‌کلینتک با مدرک ارتباطات از دانشگاهی در دیتون فارغ‌التحصیل شد. او طراحی نیز خوانده‌اسن و چند کاور برای آلبوم‌های موسیقی طراحی کرده‌است و چند کار طراحی خود را نیز در وب‌سایتش به فروش می‌رساند.[۳]

منابع[ویرایش]

  1. McClintock, Eddie (۲۰۱۰-۱۱-۲۳). "Twitter / Eddie McClintock: Theodore (like the chipmun ..." Twitter. Archived from the original on 20 February 2011. Retrieved 2011-02-20. Theodore (like the chipmunk)! RT @MichaelIanBIack Whats your middle name?
  2. Boucher, Geoff (22 September 2009). "Eddie McClintock finally finds a career treasure tucked away in 'Warehouse ۱۳′". The LA Times. Retrieved 27 April 2012.
  3. Boucher

پیوند به بیرون[ویرایش]