بحث کاربر:Varg

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Varg»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید! Hanooz ‏۹ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۰۹ (UTC)[پاسخ]

برای مقالهٔ نشریهٔ گیلان اؤجا پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

فاقد منبع مستقل برای احراز سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۹ مه ۲۰۱۸ مصادف با ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Hanooz ‏۹ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۱۳ (UTC)[پاسخ]

کاربر:Hanooz
ممنونم از تذکر. چند توضیح اضافه کردم که امیدوارم مشکل سرشناسی حل شده باشه. از جمله لیست نشریات مجوزدار ادارهٔ کل ارشاد استان گیلان و شمارهٔ پروانه و شاپا.
اگر کافی نیست بفرمایید چه چیزی لازمه؟
Varg (بحث) ‏۹ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۰۰ (UTC)[پاسخ]
سپاس. لطفاً en:Wikipedia:Notability_(media)#Newspapers,_magazines_and_journals را بخوانید و طبق آن دلیلی که این نشریه را سرشناس می‌دانید بگویید. Hanooz ‏۹ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۳۵ (UTC)[پاسخ]
کاربر:Hanooz
به نظرم مورد چهارم دربارهٔ گیلان اؤجا صدق میکنه. سرمقالهٔ مربوط به شهرداری‌ها و سلب مالکیت از این نشریه در سایت میدان منتشر شد. همچنین مقالاتی از این نشریه در سایت اخبار روز منتشر شده. و همچنین خبر انتشارش در روزنامه‌های قانون و شرق چاپ شده.
ضمن اینکه این نشریه در بین روشنفکران چپ استان گیلان و حتی تهران به اندازهٔ کافی شناخته شده هست. و با یکی از اعضای شورای نویسندگان آن تاکنون سه بار مصاحبه شده و همچنین روزنامهٔ تاتز (TAZ) آلمان در گزارشی مفصل با این نشریه گفتگو کرده و دربارهٔ آن نوشته.
همچنین داستان کوتاه یکی از اعضای شورای نویسندگان این مجله در اؤجا هم چاپ شده برندهٔ جایزهٔ اثر برگزیدهٔ جایزهٔ ادبی دیلمان شده که از این جهت شمارهٔ یک هم در مورد اؤجا صدق میکنه.
Varg (بحث) ‏۹ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۵۷ (UTC)[پاسخ]
تشکر. تمام این‌ها را در متن مقاله یا در پیوند به بیرون منعکس کنید تا من مقاله را به نبح ببرم. Hanooz ‏۹ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۰۲ (UTC)[پاسخ]
کاربر:Hanooz
انجام شد.
Varg (بحث) ‏۹ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۱۲ (UTC)[پاسخ]

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ نشریهٔ گیلان اؤجا پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/نشریهٔ گیلان اؤجا ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Hanooz ‏۹ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۲۵ (UTC)[پاسخ]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ نشریه گیلان اؤجا پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/نشریه گیلان اؤجا ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. --Vandädhurmüz (بحث) ‏۸ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۵۸ (UTC)[پاسخ]

قطع دسترسی[ویرایش]

به ویکی‌پدیا خوش آمدید. حساب کاربری شما مطابق سیاست نام کاربری ویکی‌پدیا بسته شده‌است. شما می‌توانید در ویژه:درخواست ادغام کاربر سراسری درخواست تغییر نام کاربری دهید یا حساب کاربری دیگری بسازید و با آن به ویرایش‌های مفید ادامه دهید. اما خواهشمندیم از هرگونه ویرایش تبلیغاتی و نیز ویرایش در زمینه‌هایی که با موضوع آن تعارض منافع دارید، بپرهیزید.
اگر فکر می‌کنید در بستن نام کاربریِ شما اشتباهی رخ داده‌است یا نام کاربری خود را تغییر داده‌اید، می‌توانید پایینِ همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. با سپاس. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۳۴ (UTC)[پاسخ]
سلام. من اصلا متوجه نشدم به چه دلیل نام دسترسی بنده قطع شده و هیچ توضیحی هم ندیدم. کاش بیشتر توضیح بدهید. Varg (بحث) ‏۳۰ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۵۶ (UTC)[پاسخ]