بحث کاربر:Gorgomishsky

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
خوش آمدید

سلام Gorgomishsky، به ویکی‌پدیا خوش آمدید. ویکی‌پدیا دانشنامه‌ای است که با همکاری خوانندگانش نوشته می‌شود. این وب‌گاه یک ویکی است، یعنی هرکسی، از جمله خود شما می‌تواند با کلیک کردن روی پیوند این صفحه را ویرایش کنید که در همهٔ مقالات می‌آید، آن را ویرایش کند. اگر نظری در مورد محتویات موجود در مقاله‌ای داشتید، یادداشتی در قسمت بحث‌ مقاله بنویسید. برای این کار اول پیوند بحث را انتخاب کنید تا به صفحهٔ بحث بروید. سپس این صفحه را ویرایش کنید را در صفحهٔ بحث انتخاب نمایید. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید.

نیاز به کمک

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:گودال ماسه‌بازی استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سؤال داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید. در ضمن بهتر است قبل از پرسیدن سؤال، «ویکی‌پدیا:راهنما» را مطالعه فرمایید؛ یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا بیشتر با خم و چم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی شده غفلت مکنید. -- میثمψ‏۲۲ مارس ۲۰۰۸، ساعت ۱۳:۲۵ (UTC)[پاسخ]

نکاتی که به‌شما در ویکی‌پدیا کمک خواهد کرد
پروژه‌های خواهر
ویکی‌پدیا پروژه‌ای است از بنیاد غیر انتفاعی ویکی‌مدیا. این بنیاد چندین پروژه چند زبانه با محتویات آزاد با عناوین زیر در دست اقدام دارد:
ویکی‌واژه
فرهنگ واژه‌ها و اصطلاح‌نامه
ویکی‌نَسک
متون و کتابچه راهنماهای آزاد
ویکی‌گفتاورد
مجموعه‌ای از نقل قول‌ها
ویکی‌نبشته
متون پایه و مرجع آزاد
ویکی‌گونه
راهنمای گونه‌های زیستی
ویکی‌گزارش
مرجع خبری با محتوای آزاد
ویکی‌انبار
انبار پرونده‌های چندرسانه‌ای عمومی
فراویکی
هماهنگ‌کننده پروژه‌های ویکی‌مدیا