بحث کاربر:Ghalbe ramian

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

ممنوعیت تبلیغ[ویرایش]

کاربر گرامی!

نوشتن تبلیغات برای شرکت‌ها، وب‌سایت‌ها و افراد خلاف قوانین و سیاست‌های اینجاست. به جای نوشتن تبلیغات، می‌توانید مقاله‌های علمی مرتبط با موضوع مورد علاقه و تخصص خود را گسترش دهید.
مقاله‌های تبلیغاتی به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که شما قانون را در ویرایش‌های اخیرتان زیر پا گذاشته‌اید.
لطفاً ویکی‌پدیا چه چیزی نیست ، معیارهای سرشناسی و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید.


خوش آمدید

سلام Ghalbe ramian، به ویکی‌پدیا خوش آمدید. ویکی‌پدیا دانشنامه‌ای است که با همکاری خوانندگانش نوشته می‌شود. این وب‌گاه یک ویکی است، یعنی هرکسی، از جمله خود شما می‌تواند با کلیک کردن روی پیوند این صفحه را ویرایش کنید که در همهٔ مقالات می‌آید، آن را ویرایش کند. اگر نظری در مورد محتویات موجود در مقاله‌ای داشتید، یادداشتی در قسمت بحث‌ مقاله بنویسید. برای این کار اول پیوند بحث را انتخاب کنید تا به صفحهٔ بحث بروید. سپس این صفحه را ویرایش کنید را در صفحهٔ بحث انتخاب نمایید. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید.

نیاز به کمک

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:گودال ماسه‌بازی استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سؤال داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید یا از {{کمک به من}}‎ در صفحهٔ بحثتان استفاده کنید تا کسی برای کمک به شما بیاید. در ضمن بهتر است قبل از پرسیدن سؤال، «ویکی‌پدیا:راهنما» را مطالعه فرمایید؛ یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا بیشتر با خم و چم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی شده غفلت مکنید. Taranet ‏۸ سپتامبر ۲۰۰۸، ساعت ۲۱:۱۹ (UTC)[پاسخ]

نکاتی که به‌شما در ویکی‌پدیا کمک خواهد کرد
پروژه‌های خواهر
ویکی‌پدیا پروژه‌ای است از بنیاد غیر انتفاعی ویکی‌مدیا. این بنیاد چندین پروژه چند زبانه با محتویات آزاد با عناوین زیر در دست اقدام دارد:
ویکی‌واژه
فرهنگ واژه‌ها و اصطلاح‌نامه
ویکی‌نَسک
متون و کتابچه راهنماهای آزاد
ویکی‌گفتاورد
مجموعه‌ای از نقل قول‌ها
ویکی‌نبشته
متون پایه و مرجع آزاد
ویکی‌گونه
راهنمای گونه‌های زیستی
ویکی‌گزارش
مرجع خبری با محتوای آزاد
ویکی‌انبار
انبار پرونده‌های چندرسانه‌ای عمومی
فراویکی
هماهنگ‌کننده پروژه‌های ویکی‌مدیا

لزوم نوشتن منبع مطالب[ویرایش]

کاربر گرامی، با سلام و سپاس از مشارکت‌های شما. در «رامیان» از هیچ منبعی یاد نشده‌است. بنا به سیاست‌های اثبات پذیری در اینجا، همهٔ بخش‌های مقاله‌ها باید منبع داشته باشند. ممکن است که مقاله را بر اساس دانسته‌های خود نوشته باشید ولی در این صورت هم به هر حال دانش شما از جایی حاصل شده‌است و شما هم همیشه در دسترس نیستید. اگر منبعی ذکر نشود مرجعیت و ارزش دانشنامه‌ای مقاله زیر سؤال می‌رود.

علاوه بر این توجه کنید که مقاله‌ها باید به قلم خودتان بوده و از جایی کپی نشده باشند یعنی به انشای کس دیگری نباشند. در غیر این صورت حذف خواهند شد. توضیحات بیشتر در ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر آمده‌است. این گوشزد به این معنا نیست که شما حتماً حق تکثیر را نقض کرده‌اید، اما تجربه نشان داده‌است که مقاله‌های بدون منبع به‌احتمال بیشتری حق تکثیر را نقض می‌کنند. به هر حال این گوشزد را از نوع پیشگیرانه‌اش تلقی کنید.

در پایان خاطر نشان می‌کنیم که ممکن است مقالهٔ بدون منبع پس از چندی به دست مدیران پاک شود. موفق و پیروز باشید.


ممنوعیت کپی[ویرایش]

کاربر گرامی!

در بیشتر موارد موارد کپی خط‌به‌خط از وب‌گاه‌ها، وبلاگ‌ها یا کتاب‌ها خلاف قوانین و سیاست‌های اینجاست. به جای copy/paste کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان بازنویسی کنید؛ البته آوردن مطلب با تغییر اندک به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز در تضاد با قوانین است.
مقاله‌های ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که شما قانون را در «رامیان» زیر پا گذاشته‌اید.
لطفاً «راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که قانون را زیر پا نگذاشته‌اید لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و توجیهتان را ذکر کنید. با سپاس.--Categorer ‏۹ سپتامبر ۲۰۰۸، ساعت ۲۰:۱۲ (UTC)[پاسخ]

در رده‌ها چیزی ننویسید[ویرایش]

این را فراموش کردم بگویم: در رده‌ها چیزی نمی‌نویسیم. برای اینکه مقاله رامیان در رده شهرهای استان گلستان قرار بگیرد، باید پایین آن بنویسید [[رده:شهرهای استان گلستان]]‎ --Categorer ‏۹ سپتامبر ۲۰۰۸، ساعت ۲۰:۲۷ (UTC)[پاسخ]

فهرست دانشگاههای ایران[ویرایش]

درود بر شما .. دوست عزیز .. فهرست دانشگاه‌های ایران بر اساس حروف الفبا چیده شده است .. ترتیب آنرا به هم نزنید ... ! سیاوش ‏۱۴ سپتامبر ۲۰۰۸، ساعت ۲۳:۲۳ (UTC)[پاسخ]