بحث کاربر:Behzad1336

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

با سلام خدمت دوستان عزیز

به صفحه بحث من خوش آمدید

لطفا نظرات و انتقادات سازنده خود را در این صفحه بگذارید

حتما بررسی و با شما تماس خواهم گرفتBehzad1336 ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۰۹، ساعت ۱۵:۵۱ (UTC)[پاسخ]

پاسخ به ایمیل[ویرایش]

بهزاد جان سلام!

دوست عزیز ایمیل شما را با کمی تاخیر خواندم. حقیقت متوجه سوال شما نشدم ؛ البته این موضوع به نوع نگارش ایمیل‌ها توسط ویکی باز می‌گردد. لطفا مجددا سوال خود را این بار در صفحه بحث من اضافه کنید (بوسیله کلید (+) که در بالا و وسط صفحه قرار گرفته) حتما در اسرع وقت پاسخگوی شما دوست گرامی هستم. دوستدار(Dr.Nima بحث ‏۱ مارس ۲۰۰۹، ساعت ۲۰:۰۹ (UTC))[پاسخ]

پاسخ سوال[ویرایش]

پاسخ سوال خود را در صفحه بحث من دنبال کنید. دوستدار.(Dr.Nima بحث ‏۲ مارس ۲۰۰۹، ساعت ۲۰:۲۵ (UTC))[پاسخ]

پاسخ سوال[ویرایش]

پاسخ سوال خود را در صفحه بحث من دنبال کنید. دوستدار.(Dr.Nima بحث ‏۴ مارس ۲۰۰۹، ساعت ۰۵:۵۶ (UTC))[پاسخ]

به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید![ویرایش]

سلام[ویرایش]

خوش آمدید

سلام Behzad1336، به ویکی‌پدیا خوش آمدید. ویکی‌پدیا دانشنامه‌ای است که با همکاری خوانندگانش نوشته می‌شود. این وب‌گاه یک ویکی است، یعنی هرکسی، از جمله خود شما می‌تواند با کلیک کردن روی پیوند این صفحه را ویرایش کنید که در همهٔ مقالات می‌آید، آن را ویرایش کند. اگر نظری در مورد محتویات موجود در مقاله‌ای داشتید، یادداشتی در قسمت بحث‌ مقاله بنویسید. برای این کار اول پیوند بحث را انتخاب کنید تا به صفحهٔ بحث بروید. سپس این صفحه را ویرایش کنید را در صفحهٔ بحث انتخاب نمایید. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید.

Can't read Persian? Read this massage in: English
نیاز به کمک

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سؤال داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید یا از {{کمک به من}}‎ در صفحهٔ بحثتان استفاده کنید تا کسی برای کمک به شما بیاید. در ضمن بهتر است قبل از پرسیدن سؤال، «ویکی‌پدیا:راهنما» را مطالعه فرمایید؛ یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا بیشتر با خم و چم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی شده غفلت مکنید. Alifakoor ‏۴ مارس ۲۰۰۹، ساعت ۱۶:۱۹ (UTC)[پاسخ]

نکاتی که به‌شما در ویکی‌پدیا کمک خواهد کرد
پروژه‌های خواهر
ویکی‌پدیا پروژه‌ای است از بنیاد غیر انتفاعی ویکی‌مدیا. این بنیاد چندین پروژه چند زبانه با محتویات آزاد با عناوین زیر در دست اقدام دارد:
ویکی‌واژه
فرهنگ واژه‌ها و اصطلاح‌نامه
ویکی‌نَسک
متون و کتابچه راهنماهای آزاد
ویکی‌گفتاورد
مجموعه‌ای از نقل قول‌ها
ویکی‌نبشته
متون پایه و مرجع آزاد
ویکی‌گونه
راهنمای گونه‌های زیستی
ویکی‌گزارش
مرجع خبری با محتوای آزاد
ویکی‌انبار
انبار پرونده‌های چندرسانه‌ای عمومی
فراویکی
هماهنگ‌کننده پروژه‌های ویکی‌مدیا

سیستم هوشمند هوای آزاد و اتوماسیون صنعتی[ویرایش]

کاربرد : این سیستم ، برای مکانهائی طراحی گردیده که به کاهش سوخت و انرژی ، استفاده بهینه از نیروی انسانی نیاز مبرمی دارند . مانند سایتهای مخابراتی . امروزه بحث مدیریت انرژی ، مدیریت فضای داخلی و ایزولاسیون آن ، مدیریت نیروی انسانی ، مدیریت امنیت سایت . مدیریت کنترل سایت از راه دور ، مدیریت تعمیر و نگهداری ، همگی از مباحثی است که در مجموع لزوم بهره برداری از این سیستم را اجتناب ناپذیر میکند . 1 . این سیستم چگونه کار میکند ؟ این سیستم به وسیله یک کامپیوتر صنعتی و با برنامه ائی که ما نوشتیم ، همراه با یک سری قطعات الکترونیک و سنسورهای مورد نیاز ، کلیه اطلاعات مورد نیاز یک سایت را به صورت آنلاین به مرکز اطلاع رسانی میکند . از مرکز ، دستورات را میگیرد و داخل سایت دستورات اتوماتیک اجرا میشود مانند اینکه ، یک اپراتور هم اکنون در داخل سایت وجود دارد ولی بصورت مجازی ولی فرامین مرکز اجرا میشود . با امکان ارسال پیامک یا ایمیل به کارتابل اپراتور مربوطه بروز خطا به وی و مرکز اعلام میگردد. و با زمان پیگیری رفع خطا ، شبکه بصورت کاملا استاندارد اداره میشود . اینها گوشه ائی از این سیستم میباشد که ما طراحی و اجرا نموده ایم

2 . چه اطلاعاتی از سایت گرفته میشود ؟

اطلاعاتی مانند : دما ، رطوبت ، فعال بودن یا عدم فعالیت ، کولرها ، فن ها ، وضعیت باطری های داخل سایت .

وضعیت هوا : هوای پاک ، غبار آلود ، طوفانی ، رطوبتی ، بارانی یا برفی و یخبندان .و .... تا مباحث امنیتی سایت .

3 . چه فرمانهای میشود به سایت ارسال نمود ؟

خاموش یا روشن کردن یک یا چند وسیله ، ازدیاد یا کاهش درجه سرما ، باز و بستن دریچه های هوا ، فیلمبرداری از محیط پیرامون و ارسال آن

4 . خوب با اطلاعاتی که دریافت نموده ایم چیکار میشود کرد ؟ ما به این اطلاعات ، اطلاعات طلائی میگویم . با در اختیار داشتن و پردازش این اطلاعات میتوانیم از گزارشات و نمودار های مدیریتی آن و به کمک ، تجزیه و تحلیل آنها ، در جهت ارتقا شبکه ، میتوان قدم های هدفمند و رو بجلو برداشت . با کاهش چشمگیر هزینه ها امکان توسعه پایدار را فراهم آوریم . با مدیریت نیروهای تخصصی از راه دور حداکثر استفاده را از نیروی انسانی را میبریم در نتیجه ، سرعت ، دقت و راندمان شبکه بالا خواهد رفت .

Behzad1336 (بحث) ‏۱۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۷:۰۴ (UTC)[پاسخ]

مقالهٔ حذف شده[ویرایش]

کاربر گرامی، مقالهٔ اخیرتان که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • پیشنهاد می‌کنم ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، وپ:سرشناسی، وپ:کپی مکنید، وپ:تبلیغ مکنید را مطالعه کنید.
  • در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
  • از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی، بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند Gharouni Talk ‏۲۴ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۳۶ (UTC)[پاسخ]

استفاده از صفحهٔ تمرین[ویرایش]

دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از نوار بالا مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحه تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. -- Gharouni Talk ‏۲۴ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۳۷ (UTC)[پاسخ]