بحث کاربر:217.219.236.16

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود، خواهشمندیم که دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.



لزوم نوشتن منبع مطالب[ویرایش]

کاربر گرامی، با سلام و سپاس از مشارکت‌های شما. در «هایده» از هیچ منبعی یاد نشده‌است. بنا به سیاست‌های اثبات پذیری در اینجا، همهٔ بخش‌های مقاله‌ها باید منبع داشته باشند. ممکن است که مقاله را بر اساس دانسته‌های خود نوشته باشید ولی در این صورت هم به هر حال دانش شما از جایی حاصل شده‌است و شما هم همیشه در دسترس نیستید. اگر منبعی ذکر نشود مرجعیت و ارزش دانشنامه‌ای مقاله زیر سؤال می‌رود.

علاوه بر این توجه کنید که مقاله‌ها باید به قلم خودتان بوده و از جایی کپی نشده باشند یعنی به انشای کس دیگری نباشند. در غیر این صورت حذف خواهند شد. توضیحات بیشتر در ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر آمده‌است. این گوشزد به این معنا نیست که شما حتماً حق تکثیر را نقض کرده‌اید، اما تجربه نشان داده‌است که مقاله‌های بدون منبع به‌احتمال بیشتری حق تکثیر را نقض می‌کنند. به هر حال این گوشزد را از نوع پیشگیرانه‌اش تلقی کنید.

در پایان خاطر نشان می‌کنم که ممکن است مقالهٔ بدون منبع پس از چندی به دست مدیران پاک شود و این هم از روی بداندیشی یا دشمنی با شما نیست. موفق و پیروز باشید.


در مقاله هایده اطلاعاتی که وارد کردید (ظاهرا) نادرست بوده و با منابع موجود در تناقض است. یا منبع معتبر برای محل تولد وی ارائه دهید یا از تغییر مقاله به شدت پرهیز کنید.

این صفحهٔ بحث برای کاربر گمنامی است که هنوز حسابی درست نکرده است یا از آن استفاده نمی‌کند.

بنابراین برای شناسایی‌اش مجبوریم از نشانی IP عددی استفاده کنیم. نشانی‌های IP این چنینی ممکن است توسط چندین کاربر به شکل مشترک استفاده شود. اگر شما کاربر گمنامی هستید و تصور می‌کنید اظهار نظرات نامربوط به شما صورت گرفته است، لطفاً برای پیشگیری از اشتباه گرفته شدن با کاربران گمنام دیگر در آینده، حسابی ایجاد کنید یا به سیستم وارد شوید.