گالوستون (فیلم)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
گالوستون
پوستر فیلم
کارگردانملانی لوران
تهیه‌کننده
فیلمنامه‌نویسنیک پیزولاتو
بر پایهGalveston
اثر Nic Pizzolatto
بازیگران
موسیقیMarc Chouarain
فیلم‌بردارDagmar Weaver-Madsen
تدوین‌گرGuerric Catala
شرکت
تولید
  • Jean Doumanian Productions
  • Low Spark Films
توزیع‌کنندهآر ال جی ای فیلمز
تاریخ‌های انتشار
  • ۱۰ مارس ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-03-۱۰) (جنوب از جنوب غربی)
  • ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-۱۰-۱۹) (ایالات متحده آمریکا)
مدت زمان
۹۴ دقیقه[۱]
کشورایالات متحده آمریکا
زبانانگلیسی

گالوستون (به انگلیسی: Galveston) نام فیلمی است در ژانر هیجانی محصول ۲۰۱۸ آمریکا. فیلم را ملانی لوران کارگردانی کرده و فیلم‌نامهٔ آن را نیک پیزولاتو با نام مستعار جیم همت از روی داستانی به همین نام -که خودش نگارندهٔ آن بوده- به رشتهٔ تحریر درآورده است. بن فاستر و ال فانینگ در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بازیگران[ویرایش]

داستان[ویرایش]

روی (بن فاستر) مردی است چهل ساله و مبتلا به سرطان ریه که در یک باند خلافکار به رهبری مردی به نام پیتکو (بو بریجز) کار می‌کند. روی از سوی رئیسش به مأموریتی شبانه به خانهٔ یک وکیل فرستاده می‌شود، جایی که پیتکو دامی برای او پهن کرده تا او را سر به نیست کند. همکار روی کشته می‌شود، اما روی موفق می‌شود کسانی را که در کمین او بوده‌اند بکشد. روی در آنجا دختر جوانی به نام روکی (ال فانینگ) را می‌بیند که از سوی مهاجمانش به صندلی بسته شده‌است. او را آزاد می‌کند و با خود به زادگاهش گالوستون می‌برد تا در آنجا چاره‌ای برای انتقام از رییسش بیاید، اما همراهی روی و راکی آن دو را که تنهایند و در عین حال از نظر روحی و فکری از هم فاصله دارند، وارد مرحله‌ای دیگر از زندگی می‌کند.

منابع[ویرایش]

  1. "Gavelston". Toronto International Film Festival. Retrieved July 27, 2018.

Wikipedia contributors, "Galveston (film)," Wikipedia, The Free Encyclopedia, https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Galveston_(film)&oldid=889895666 (accessed March 29, 2019).

پیوند به بیرون[ویرایش]