کسلوانیا: اربابان سایه - آینه سرنوشت

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
کسلوانیا: اربابان سایه - آینه سرنوشت
توسعه‌دهنده(ها)مرکوری استیم
ناشر(ها)کونامی
کارگردان(ـان)Jose Luis Márquez
تهیه‌کننده(ها)دیو کاکس
نویسنده(ها)Jose Luis Márquez
دیو کاکس
آهنگساز(ان)Òscar Araujo
سریکسلوانیا
سکو(ها)نینتندو ۳دی‌اس، اکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳، مایکروسافت ویندوز
تاریخ(های) انتشارنینتندو ۳دی‌اس
اکس‌باکس ۳۶۰
  • ج: October 25, 2013[۱]
پلی‌استیشن ۳
مایکروسافت ویندوز
  • ج: March 27, 2014
ژانر(ها)اکشن-ماجراجویی
حالت(ها)تک‌نفره

کسلوانیا: اربابان سایه – آینه سرنوشت (به انگلیسی: Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی از مجموعه بازی‌های کسلوانیا است که دنباله و بازراه‌اندازی فرنچایز کسلوانیا: اربابان سایه به‌شمار می‌رود.[۳]

یک نسخه به روز شده از این بازی با عنوان کسلوانیا: اربابان سایه – آینه سرنوشت اچ‌دی در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۳ برای اکس‌باکس ۳۶۰ در اکس‌باکس لایو آرکید، و در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ برای پلی‌استیشن ۳ از طریق شبکه پلی‌استیشن و در ۲۷ مارس ۲۰۱۴ برای مایکروسافت ویندوز از طریق استیم منتشر شد.

روند بازی[ویرایش]

بازیکن در این بازی نقش گابریل بلمونت، پسرش تره ور بلمونت، سایمون بلمونت (پسر تره ور)، و الوکارد را بعهده می‌گیرد. آینه سرنوشت در سبک ساید-اسکرولینگ، اکشن و ماجراجویی است.

طرح[ویرایش]

سایمون پسر تره ور و سیفا بلمونت در شش سالگی پدر و مادر خود را که توسط افراد دراکولا کشته شده‌اند از دست داده و با خوش شانسی زنده مانده است. افراد کوه‌نشین او را در حالی که گم شده و تنهاست پیدا می‌کنند و سایمون در بین آن‌ها زندگی می‌کند و بزرگ می‌شود اما هرگز اتفاقی که برای پدر و مادرش افتاده را فراموش نکرده و با خود عهد می‌بندد که انتقام آن‌ها را بگیرد.[۴]

منابع[ویرایش]

  1. Stephany Nunnely (October 25, 2013). "Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD screenshots accompany release on Xbox Live". VG247. Retrieved October 26, 2013.
  2. Nintendo and Konami join forces to launch Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate across Europe
  3. "Castlevania Mirror of Fate". May 24, 2012. Archived from the original on 26 January 2013. Retrieved 19 June 2017.
  4. "Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate Official Website – Cursed by Blood". Archived from the original on 4 June 2013. Retrieved December 27, 2012.

پیوند به بیرون[ویرایش]