کاظم محمودی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
کاظم محمودی
شناسنامه
نام کامل کاظم محمودی
زادروز ۱ شهریور ۱۳۵۲
زادگاه تبریز، ایران
قد ۱۸۲
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی
پُست
باشگاه‌های جوانان
۱۳۶۸–۱۳۷۱ ایدم تبریز
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۱۳۷۱–۱۳۷۷
۱۳۷۹–۱۳۷۷
۱۳۸۱–۱۳۷۹
۱۳۸۲–۱۳۸۱
۱۳۸۶–۱۳۸۳
تراکتورسازی تبریز
استقلال تهران
تراکتورسازی تبریز
استقلال اهواز
صبا باتری

۵۷ (۱)
دوران مربیگری
۱۳۹۸–۱۳۸۷ تراکتورسازی تبریز (دستیار)

کاظم محمودی یک بازیکن و مربی فوتبال ایرانی است. وی سابقه بازی و مربیگری در تیم تراکتور از سال ۱۳۷۱ تا سال ۱۳۹۸ به‌طور مقطع را دارد و در تیمهای استقلال تهران و صبا باتری تهران سابقه بازی و قهرمانی را دارد. محمودی در زمان بازی در پست مدافع به میدان می‌رفت. محمودی همچنین سابقه مربی‌گری را نیز دارد. او اکنون به عنوان مدیر تیم تراکتور مشغول فعالیت است.

دوران حرفه‌ای[ویرایش]

محمودی از ابتدای فصل ۱۳۷۱ از تیم ایدم تبریز به تراکتور پیوست و تا سال ۱۳۷۷ در تراکتور بازی کرد فصل ۷۸–۱۳۷۷ از تراکتورسازی تبریز به استقلال پیوست. محمودی دو فصل در استقلال بازی کرد و سابقه حضور در فینال جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۹۹ و قهرمانی در لیگ و جام حذفی فوتبال ایران ۷۹–۱۳۷۸ را با این تیم دارد. در فصل ۷۹دوباره به تراکتور پیوست و چند سال در این تیم به عنوان کاپیتان بازی کرد و بعد به استقلال اهواز پیوست و در سال ۱۳۸۴قهرمان جام حذفی با تیم صبا باتری تهران و ۱۳۸۵ قهرمان سوپر کاپ با این تیم شد.

مربی‌گری[ویرایش]

محمودی بعد از پایان دوران فوتبالش به مربی‌گری روی آورد وبا تیم تراکتورسازی به لیگ برتر صعود کرد و قهرمان جام حذفی با تونی اولیویرا شد. وی در تیم تراکتورسازی تبریز دستیار سرمربیانی همچون کمالوند و مجید جلالی و تونی اولیویرا و جان توشاک و محمد تقوی و جورج لیکنز بوده‌است. محمودی مدتی نیز به عنوان مدیر تیم‌های پایه و سرمربی تیم امید تراکتورسازی مشغول به کار بود. در سال ۹۶ مدیر تیم تراکتور در زمان سرمربیگری یحیی گل‌محمدی و ارطغرل ساغلام بود. در تیمهای پاس همدان و استیل آذین هم به عنوان مربی کار کرده‌است.

زندگی شخصی[ویرایش]

علی چینی، دیگر فوتبالیست ایرانی و بازیکن سابق تیم استقلال، پسر عمه کاظم محمودی است.[۱]

افتخارات[ویرایش]

به عنوان مربی[ویرایش]

صعود به لیگ برتر ۱۳۸۷با تراکتورسازی تبریز

قهرمان جام حذفی ۱۳۹۳ با تراکتورسازی تبریز

به عنوان بازیکن[ویرایش]

تراکتورسازی[ویرایش]
  • جام میلز هندوستان: ۱۹۹۵
استقلال[ویرایش]
صبا[ویرایش]

قهرمان لیگ آزادگان ۱۳۸۲

منابع[ویرایش]

  1. «از سیر تا پیاز علی چینی – اختصاصی». وب سایت استقلال جوان. ۱۳۹۴-۰۸-۰۵. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۲ فوریه ۲۰۲۰. دریافت‌شده در ۲۰۲۰-۰۴-۱۹.