کارلوس آلکساندر کاردوسو

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از کارلوس کاردوسو)
کارلوس کاردوسو
کاردوسو با پیراهن آلانیا در سال ۲۰۱۲
اطلاعات شخصی
نام کامل کارلوس الکساندر کاردوسو
زادروز ۱۱ سپتامبر ۱۹۸۴ ‏(۳۹ سال)
زادگاه برزیل سانتا روسا ده ویتربو، برزیل
قد ۱٫۹۰ متر (۶ فوت ۳ اینچ)*
پست Defender
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی بازیکن آزاد
باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۲۰۰۳–۲۰۰۶ برزیل Comercial
۲۰۰۶–۲۰۰۸ پرتغال Estrela Amadora ۸ (۱)
۲۰۰۸–۲۰۱۲ رومانی Pandurii Târgu Jiu ۹۳ (۷)
۲۰۱۲ روسیه Alania Vladikavkaz ۸ (۰)
۲۰۱۳ برزیل ویتوریا ۵ (۰)
۲۰۱۳–۲۰۱۵ جمهوری آذربایجان نفتچی باکو ۵۱ (۴)
۲۰۱۵–۲۰۱۶ ایران تراکتورسازی ۰ (۰)
  • تعداد بازی‌ها و گل‌ها فقط مربوط به بازی‌های لیگ داخلی است و آمار به روز شده در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۱۵.

کارلوس آلکساندر کاردوسو (به پرتغالی: Carlos Alexandre Cardoso) مدافع اهل برزیل است که در شهر Santa Rosa de Viterbo و در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۱۹۸۴ به دنیا آمده‌است.[۱]

کارلوس آلکساندر کاردوسو، وی در پست دفاع میانی بازی می‌کند در تیم‌های فوتبال Comercial و در تیم نفتچی باکو سابقهٔ حضور دارد.

وی به تازگی قرارداد یکساله ی خود با باشگاه تراکتورسازی را تمام کرده و از این تیم جدا شده است و بازیکن آزاد محسوب می شود. کاردوسو شروع خوبی در تراکتور داشت ولی در انتهای فصل دچار افت زیادی شد به همین خاطر قرارداد وی در تراکتور تمدید نشد.

دوران حرفه‌ای[ویرایش]

این بازیکن چپ پا در سال ۲۰۰۳ در تیم کومریکال برزیل به میدان رفته، و از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ در تیم استرلا آمادورا پرتغال حضور پیدا کرد و در سال ۲۰۰۸ در تیم سی اس پاندوری رفته و تا سال ۲۰۱۲ در این تیم رومانیایی بازی کرد.وی در فصل نخست ۲۵ بازی، در دومین سال حضورش در این تیم ۲۹ بازی و در سومین فصل ۱۷ بازی برای تیمش انجام داد و سرانجام در سال چهارم پس از حضور در ۲۶ بازی این تیم رومانیایی را ترک کرد. کارلوس در طول این دیدارها باوجود مدافع بودن ۱۱ گل برای تیمش به ثمر رساند. کارلوس کاردوزو پس از ترک این تیم راهی آلانیا ولادیکاواکاز روسیه شد و در ۸ دیدار این تیم را همراهی کرد و پس‌ازآن راهی ویتوریا یک تیم برزیلی از سالوادور شد و در ۵ دیدار با پیراهن این تیم به میدان رفت. وی که ۱۹۰ سانتی‌متر قد دارد در ژوئن ۲۰۱۳ قراردادی با نفتچی باکو امضا کرد و به این تیم پیوست و در ۶۸ دیدار نیز در ترکیب تیمش در طول رقابت‌ها حضور پیدا کرد و ۶ گل نیز به ثمر رساند.[۲]

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. "Database of footbalers" (به انگلیسی). kora.com. Archived from the original on 10 May 2014. Retrieved 25 Dec 2013.
  2. «کارلوس الکساندر کاردوسو». وبسایت رسمی باشگاه تراکتورسازی. بایگانی‌شده از اصلی در ۲ سپتامبر ۲۰۱۵. دریافت‌شده در ۱۰ شهریور ۱۳۹۴.

پیوند به بیرون[ویرایش]