چگونه پایان می‌پذیرد (فیلم ۲۰۱۸)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
چگونه پایان می‌پذیرد
Film poster
کارگردانDavid M. Rosenthal
تهیه‌کننده
نویسندهBrooks McLaren
بازیگران
موسیقیآتلی اورواشون
فیلم‌بردارPeter Flinckenberg
تدوین‌گرجیسون بالانتاین
شرکت
تولید
توزیع‌کنندهنت‌فلیکس
تاریخ‌های انتشار
  • ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-07-۱۳) (United States)
مدت زمان
113 min
کشورUnited States
زبانانگلیسی

چگونه پایان می‌پذیرد (به انگلیسی: How It Ends) نام یک فیلم اکشن آمریکایی محصول ۲۰۱۸ میلادی است. کارگردان آن دیوید ام روزنتال است و فیلم‌نامهٔ آن را بروس مک‌لارن نگاشته است. تئو جیمز، فارست ویتاکر، گریس داو، کاترینا گراهام و مارک اوبرایان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم در ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۸ از سوی نت‌فلیکس منتشر شده‌است.

داستان[ویرایش]

ویل (با بازی تئو جیمز) که به تازگی اطلاع پیدا کرده که دوست دخترش سم باردار است برای صحبت با پدر سم از سیاتل به شیکاگو می‌رود و طبق انتظار صحبت او با پدر سم (با بازی فارست ویتاکر) با کدورت به پایان می‌رسد. صبح او باید به سیاتل بازگردد که حین تماس ویدیویی با سم متوجه اتفاق وحشتناکی در سیاتل می‌شود. با مراجعه به فرودگاه متوجه می‌شود که پروازها به ساحل غربی آمریکا همگی کنسل شده‌است و به زودی ارتباط رسانه‌ای و برق در سراسر آمریکا قطع می‌شود. ویل به نزد پدر سم بازمی‌گردد و این دو برای نجات سم با خودرو راهی سفری پرماجرا به غرب می‌شوند.

منابع[ویرایش]

Wikipedia contributors, "How It Ends (film)," Wikipedia, The Free Encyclopedia, https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=How_It_Ends_(film)&oldid=887099690 (accessed March 24, 2019).