پرونده:X11.svg

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پروندهٔ اصلی(پروندهٔ اس‌وی‌جی، با ابعاد ۲۷۵ × ۲۷۵ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۸۶۰ بایت)

خلاصه

توضیح
English: The logo of the X Window System (X11).
Русский: Логотип X Window System (X11).
تاریخ UTC
منبع Self-drawn using Inkscape and gedit, based on X11.png
پدیدآور MarianSigler
اجازه‌نامه
(استفادهٔ مجدد از این پرونده)
Public Domain

اجازه‌نامه

این پرونده فاقد شرایط لازم برای حق تکثیر است و بنابراین در مالکیت عمومی قرار دارد، به این دلیل که شامل اطلاعاتی است که دارای مالکیت مشترک بوده و مؤلف اولیهٔ اصلی ندارد.
Trademarked این اثر حاوی مطالبی است که امکان دارد در یک یا چند حوزه از قوانین نشانه تجاری مشمول این قوانین شود. قبل از استفاده از این اثر، ابتدا اطمینان حاصل کنید برای شرایطی که شما قصد بهره برداری دارید تحت قوانین نامبرده شده،حق استفاده از این اثر را دارید. شما شخصاٌ مسئول عدم تجاوز از حقوق این نشانه تجاری هستید. لطفاٌ صفحه تکذیب‌نامهٔ عمومی ما را مطالعه فرمایید. استفاده از این نشانه تجاری، دلالت بر تائید دارنده اثر بوسیله ویکی کامانز و بنیاد ویکی‌مدیا نیست، و نه بالعکس.
این برچست وضعیت حق تکثیر اثر ضمیمه شده را مشخص نمی‌کند. یک برچسپ معمولی همچنان مورد نیاز است. Commons:Licensing را برای کسب اطلاعات مشاهده فرمایید.

anwaransari244@gmail.com

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۸ نوامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۵:۱۸تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۸ نوامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۵:۱۸۲۷۵ در ۲۷۵ (۸۶۰ بایت)Kizarfixed the top right corner and resized.
‏۲۲ آوریل ۲۰۰۷، ساعت ۰۲:۳۰تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۲۲ آوریل ۲۰۰۷، ساعت ۰۲:۳۰۷۰۰ در ۷۰۰ (۵۷۳ بایت)Tene~commonswiki+ doctype, cleanup
‏۲۵ مهٔ ۲۰۰۶، ساعت ۲۲:۳۸تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۲۵ مهٔ ۲۰۰۶، ساعت ۲۲:۳۸۷۰۰ در ۷۰۰ (۵۳۲ بایت)MarianSigler* '''Description:''' The logo of the '''en:X Window System (X11) * '''Source:''' Self-drawn using Inkscape and gedit, based on Image:X11.png * '''Date:''' ~~~~~ * '''Author:''' ~~~ * '''Permission:''' Public Domain, but please ShareAlike (means

صفحه‌های زیر از این تصویر استفاده می‌کنند:

کاربرد سراسری پرونده