پرونده:Soyuz TMA-11 Patch.png

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پروندهٔ اصلی(۱٬۰۰۶ × ۸۵۲ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۶۷۷ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/png)

خلاصه

توضیح
English: The official patch for the Soyuz TMA-11 mission, carrying Expedition 16 to the International Space Station.
تاریخ Launched on 10 October 2007
منبع http://www.spacefacts.de/mission/english/soyuz-tma-11.htm
پدیدآور Roscosmos
دیگر نسخه‌ها

اجازه‌نامه

Public domain این پرونده در مالکیت عمومی قرار دارد چرا که توسط ناسا ایجاد شده است. سیاست حق تکثیر ناسا بیان می‌کند که «مواد ناسا با حق تکثیر محافظت نمی‌شوند، مگراینکه ذکر شده باشد». (Template:PD-USGov، صفحهٔ سیاست حق تکثیر ناسا یا سیاست جی‌پی‌ال استفاده از تصاویر را ببینید.)
هشدارها:
Public domain این تصویر سادهٔ هندسی فاقد شرایط لازم برای حق‌تکثیر است و بنابراین در مالکیت عمومی است، به این خاطر که شامل اطلاعاتی است که ویژگی‌های متداولی هستند و مبتکر اصلی ندارند.
Heptagon
Heptagon
Public domain
این تصویر از متن فاقد شرایط لازم برای حق تکثیر است و بنابراین در مالکیت عمومی قرار دارد، به این دلیل که شامل اطلاعاتی است که به صورت مشترک بدون خلاقیت کافی مؤلف آن هستند. حقایق، داده‌ها و اطلاعات غیر اصل در خط تایپ عمومی یا دست خط ساده و اشکال سادهٔ هندسی با حق تکثیر محافظت نمی‌شوند. توجه: این الگو به طور عمومی به عکس نثر یا سایر متن‌های خلاقانه که به اندازهٔ کافی بلند هستند که واجد شرایط حق تکثیر باشند، بکار نمی‌رود.

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۱ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۴۳تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۱ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۴۳۱٬۰۰۶ در ۸۵۲ (۶۷۷ کیلوبایت)Ras67a little bit more whitespace for better thumbnailing
‏۱۶ آوریل ۲۰۱۱، ساعت ۲۲:۱۶تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۱، ساعت ۲۲:۱۶۹۹۶ در ۸۴۲ (۷۲۸ کیلوبایت)Ras67{{Information |Description ={{en|1=The official patch for the Soyuz TMA-11 mission, carrying Expedition 16 to the International Space Station.}} |Source =http://www.spa

این پرونده در هیچ صفحه‌ای به کار نرفته است.

کاربرد سراسری پرونده

ویکی‌های دیگر زیر از این پرونده استفاده می‌کنند:

فراداده