پرونده:Real Poster.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Real_Poster.jpg(۲۶۴ × ۳۷۷ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۱۳ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ واقعی (فیلم ۲۰۱۷).
توضیحات

این پوستری برای فیلم واقعی 2017 کره جنوبی است. اعتقاد بر این است که حق چاپ حق چاپ پوستر متعلق به توزیع کننده فیلم ، CJ E&M ، ناشر فیلم یا گرافیست است.

منبع

http://www.cjenm.com/business/film

مقاله

واقعی (فیلم ۲۰۱۷)

میزان استفاده

کل پوستر: از آنجا که تصویر هنری پوستر ، نوعی بسته بندی محصول یا بازاریابی خدمات است ، برای شناسایی محصول یا خدمات ، به درستی انتقال معنی و مارک موردنظر ، به کل تصویر نیاز است و از لکه دار کردن و یا نادرست نشان دادن تصویر خودداری می کنید.

کیفیت پایین؟

بله

کاربرد

infobox اصلی. این تصویر برای شناسایی در چارچوب تفسیر انتقادی از کار ، محصول یا خدمتی که به عنوان پوستر در آن استفاده می شود ، استفاده می شود. این امر در درک کاربر از مقاله سهم بسزایی دارد ، که صرفاً توسط کلمات قابل انتقال نیست. تصویر در قسمت بالای مقاله در مورد کار ، در معرض تصویر قرار داده شده است ، برای نمایش تصویر اولیه بصری مرتبط با کار ، و برای کمک به کاربر به سرعت کار ، محصول یا خدمات را شناسایی می کند و می داند آنچه را که جستجو می کند پیدا کرده است. برای. استفاده برای این منظور با اهداف اصلی اثر هنری یعنی خالقی که خدمات طراحی گرافیک را ارائه می دهد ، رقابت نمی کند و به نوبه خود بازاریابی کالای تبلیغی را به عهده می گیرد.

محتوای آزاد جایگزین؟

به عنوان پوستر فیلم ، تصویر با محتوای رایگان قابل تعویض نمی باشد. هر تصویری دیگر که همان اثر هنری یا پوستر را نشان می دهد نیز باید دارای حق چاپ باشد و هر نسخه ای که به اصل مربوط نباشد ، برای شناسایی یا تفسیر ناکافی است.

اجازه‌نامه[ویرایش]


اجازه‌نامه[ویرایش]


تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۱۳تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۱۳۲۶۴ در ۳۷۷ (۱۳ کیلوبایت)HujiBot (بحث | مشارکت‌ها)کوچک کردن تصویر غیر آزاد (وظیفه ۲۴)
‏۶ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۳۹فاقد بندانگشتی۲٬۰۰۰ در ۲٬۸۵۵ (۵۳۱ کیلوبایت)Suzy.yong79 (بحث | مشارکت‌ها){{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = این پوستری برای فیلم واقعی 2017 کره جنوبی است. اعتقاد بر این است که حق چاپ حق چاپ پوستر متعلق به توزیع کننده فیلم ، CJ E&M ، ناشر فیلم یا گرافیست است. |منبع = http://www.cjenm.com/business/film |مقاله = واقعی (فیلم ۲۰۱۷) |بخش یا قسمت = کل پوستر: از آنجا که تصویر هنری پوستر ، نوعی بسته بندی محصول یا بازاریابی خدمات است ، برای شناسایی محصول یا خدمات ، به درستی انتقال معنی و مارک موردنظر ، به کل تصویر نیاز است و از لکه دار ک...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: