پرونده:Poster Uncontrollably Fond.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Poster_Uncontrollably_Fond.jpg(۲۶۴ × ۳۷۸ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۱۷ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ عشق بی‌پروا.
توضیحات

این یک پوستر برای سدیال عشق بی‌پروا است. اعتقاد بر این است که کپی رایت هنری پوستر متعلق به توزیع کننده سریال های تلویزیونی ، ناشر سریال های تلویزیونی یا گرافیست است.

منبع

http://sports.chosun.com/news/ntype.htm?id=201606030100018240000991&servicedate=20160602

مقاله

عشق بی‌پروا

میزان استفاده

کل پوستر: از آنجا که تصویر هنری پوستر ، نوعی بسته بندی محصول یا بازاریابی خدمات است ، برای شناسایی محصول یا خدمات ، به درستی انتقال معنی و مارک موردنظر ، به کل تصویر نیاز است و از لکه دار کردن و یا نادرست نشان دادن تصویر خودداری می کنید.

کیفیت پایین؟

بله

کاربرد

infobox اصلی. این تصویر برای شناسایی در چارچوب تفسیر انتقادی از کار ، محصول یا خدمتی که به عنوان پوستر در آن استفاده می شود. این امر در درک کاربر از مقاله سهم بسزایی دارد ، که صرفاً توسط کلمات قابل انتقال نیست. تصویر در قسمت بالای مقاله درمورد کار ، برای نشان دادن تصویر اولیه بصری مرتبط با کار ، در اینفوگرافیک قرار داده شده است و به کاربر کمک می کند تا به سرعت کار ، محصول یا خدمات را شناسایی کند و بداند که آنچه را که جستجو می کند پیدا کرده است. برای. استفاده برای این منظور با اهداف اصلی اثر هنری یعنی خالقی که خدمات طراحی گرافیک را ارائه می دهد ، رقابت نمی کند و به نوبه خود بازاریابی کالای تبلیغی را به عهده می گیرد.

محتوای آزاد جایگزین؟

به عنوان پوستر مجموعه تلویزیونی ، تصویر با محتوای رایگان قابل تعویض نمی باشد. هر تصویری دیگر که همان اثر هنری یا پوستر را نشان می دهد نیز دارای حق چاپ است و هر نسخه ای که به اصل مربوط نباشد ، برای شناسایی یا تفسیر ناکافی است.

اجازه‌نامه[ویرایش]


اجازه‌نامه[ویرایش]


تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۱۶تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۱۶۲۶۴ در ۳۷۸ (۱۷ کیلوبایت)HujiBot (بحث | مشارکت‌ها)کوچک کردن تصویر غیر آزاد (وظیفه ۲۴)
‏۴ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۳۷فاقد بندانگشتی۵۴۰ در ۷۷۴ (۳۸۲ کیلوبایت)Suzy.yong79 (بحث | مشارکت‌ها){{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = این یک پوستر برای سدیال عشق بی‌پروا است. اعتقاد بر این است که کپی رایت هنری پوستر متعلق به توزیع کننده سریال های تلویزیونی ، ناشر سریال های تلویزیونی یا گرافیست است. |منبع = http://sports.chosun.com/news/ntype.htm?id=201606030100018240000991&servicedate=20160602 |مقاله = عشق بی‌پروا |بخش یا قسمت = کل پوستر: از آنجا که تصویر هنری پوستر ، نوعی بسته بندی محصول یا بازاریابی خدمات است ، برای شناسایی محصول یا خدمات ، به درستی ا...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: