پرونده:Label of salam-e shah 1910.jpg

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پروندهٔ اصلی(۷۳۱ × ۷۳۹ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۱۹۷ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

خلاصه

توضیح
English: Label of salam-e shah or the first national anthem of Persia (Iran) that was performed and recorded in Ottoman empire. This label was published by Mr. Amir Mansour in his website (www.oirvm.com).
فارسی: برچسب «سلام شاه» یا نخستین سرود ملی ایران که در عثمانی اجرا و ضبط شده است. این برچسب را آقای امیر منصور در وبگاهشان (www.oirvm.com) منتشر کرده اند.
تاریخ
منبع http://www.oirvm.com/public_html/prog/2014/12/26/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%AF-%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%B5%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1/
پدیدآور

Gramophone Co.

(Life time: UK 25 year typographical)

اجازه‌نامه

Public domain
این اثر در ایالات متحده آمریکا در مالکیت عمومی قرار دارد به این دلیل که قبل از ۱ ژانویهٔ ۱۹۲۹ منتشر یا در ادارهٔ حق تکثیر آمریکا ثبت شده‌است.

آثار ماکلیت عمومی می‌بایست خارج از حق تکثیر هم در آمریکا و هم در کشور مبدأ اثر باشند تا بتوانند در ویکی‌انبار قرار بگیرند. اگر اثر، اثر ایالات متحده آمریکا نباشد، پرونده می‌بایست یک برچسپ حق تکثیر اضافی داشته باشند که وضعیت حق تکثیر را در کشور مبدأ مشخص کند.
Public domain
این اثر برای اولین بار در امپراتوری عثمانی منتشر شده‌است و هم‌اکنون به دلیل عدم رعایت تشریفات امپراتوری (اخطار حق تکثیر، ثبت و پرداخت هزینه) و یا شرایط حق تکثیر (گذشت ۳۰ سال، یا گاهی کمتر از مرگ موئلف) قبل از فروپاشی امپراتوری در مالکیت عمومی قرار دارد.

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۹ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۳۷تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۹ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۳۷۷۳۱ در ۷۳۹ (۱۹۷ کیلوبایت)ShfarshidUser created page with UploadWizard

صفحه‌های زیر از این تصویر استفاده می‌کنند:

کاربرد سراسری پرونده

ویکی‌های دیگر زیر از این پرونده استفاده می‌کنند:

فراداده