پرونده:Islamic Republic of Iran Army Day, 2018 (283).jpg

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پروندهٔ اصلی(۱٬۰۰۰ × ۶۶۷ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۵۰۲ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

خلاصه

توضیح
English: This photo was taken at the Islamic Republic of Iran Army Day parade, 2018, held at the mausoleum of Imam Khomeini south of Tehran.
تاریخ
منبع https://www.mizan.news/412839/مراسم-رژه-روز-ارتش-2/
پدیدآور Ali Shirband
اجازه‌نامه
(استفادهٔ مجدد از این پرونده)
The footer for the website of Mizan News Agency says: « تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری میزان است و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است. » ("All material and intellectual rights on this website belong to Mizan News Agency and use is unrestricted if the source is mentioned.")

اجازه‌نامه

© دارندهٔ حق‌تکثیر این پرونده، Mizan News Agency، به هر کسی اجازهٔ استفاده از آن را به هر منظوری می‌دهد، به شرط آنکه به شکلی مناسب به دارندهٔ حق‌تکثیر آن نسبت داده شود. توزیع مجدد، آثار مشتق‌شده، استفادهٔ تجاری، و تمام استفاده‌های دیگر مجاز است.
انتساب:
Ali Shirband/Mizan News Agency

این پرونده، که در اصل در [1] ارسال شده بود، در ‏۲۱ ژوئن ۲۰۲۳‏ توسط بازبین Vysotsky بررسی شد. این بازبین تأیید کرد که پرونده در آن محل و در آن تاریخ تحت مجوز اعلام‌شده در دسترس بوده‌است.

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱ دسامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۲۰تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱ دسامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۲۰۱٬۰۰۰ در ۶۶۷ (۵۰۲ کیلوبایت)PawełMMwatermark removed
‏۱۶ اوت ۲۰۲۲، ساعت ۰۰:۱۲تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۶ اوت ۲۰۲۲، ساعت ۰۰:۱۲۱٬۰۰۰ در ۶۶۷ (۵۰۰ کیلوبایت)Streamline8988Uploaded a work by Ali Shirband from https://www.mizan.news/412839/مراسم-رژه-روز-ارتش-2/ with UploadWizard

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند:

کاربرد سراسری پرونده

ویکی‌های دیگر زیر از این پرونده استفاده می‌کنند:

فراداده