پرونده:Independence-Day-2-poster.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Independence-Day-2-poster.jpg(۲۵۸ × ۳۸۷ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۱۷۸ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ روز استقلال: بازخیز.
توضیحات

پوستر تبلیغاتی فیلم «روز استقلال: بازخیز»

منبع

https://en.wikipedia.org/wiki/File:Independence-Day-2-poster.jpg

مقاله

روز استقلال: بازخیز

میزان استفاده

تمام تصویر: به خاطر این که این تصویر متعلق به پوستر یک فیلم است و در بسته‌بندی آن اثر به کار می‌رود، تمام تصویر لازم است تا بتوان محصول را شناساند و به درستی و تمام و کمال مفهوم را انتقال داد، به شکلی که تصویر نادرستی جلوه داده نشود و با سوژهٔ دیگری اشتباه گرفته نشود.

کیفیت پایین؟

این کپی از تصویر دارای وضوح کافی برای شناسایی اثر است اما وضوحش از اثر اصلی کم‌تر است. کپی‌هایی که از این نسخه تهیه شوند وضوحی کمتر از اثر اصلی خواهند داشت و برای تکثیر بدون اجازهٔ اثر یا سایر مقاصدی که مخل اهداف اقتصادی اثر اصلی هستند مناسب نخواهند بود.

کاربرد

این تصویر برای استفاده در مقاله‌های ویکی‌پدیا و شناساندن و نقد اثر و استفاده در جعبهٔ اطلاعات بالای مقاله در نظر گرفته شده است.

محتوای آزاد جایگزین؟

به عنوان پوستر یک فیلم، این تصویر قابل جایگزینی با اثر آزاد نیست؛ هر تصویر دیگری که این اثر را معرفی کند هم دارای حق تکثیر خواهد بود و آثار آزادی که متعلق به بسته‌بندی اصلی اثر نباشند، برای شناسایی یا تفسیر اثر کافی نخواهند بود.


اجازه‌نامه[ویرایش]


تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۲۸ اکتبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۱:۵۳تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۲۸ اکتبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۱:۵۳۲۵۸ در ۳۸۷ (۱۷۸ کیلوبایت)Parastoo (بحث | مشارکت‌ها){{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = پوستر تبلیغاتی فیلم «روز استقلال: بازخیز» |منبع = https://en.wikipedia.org/wiki/File:Independence-Day-2-poster.jpg |مقاله...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند:

فراداده