پرونده:نشانوارهٔ شورای اسلامی شهر کرج.png

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نشانوارهٔ_شورای_اسلامی_شهر_کرج.png(۲۹۲ × ۳۴۱ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۳۹ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/png)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ کرج.
توضیحات

شورای اسلامی شهر کرج

منبع

این عکس در وبگاه شورای اسلامی شهر کرج

مقاله

کرج

میزان استفاده

تمام تصویر: به خاطر این که این تصویر متعلق به لوگوی یک شرکت، سازمان یا محصول است تمام تصویر لازم است تا بتوان سازمان، شرکت یا محصول را بدرستی شناساند و مفهوم را تمام و کمال منتقل کرد، به شکلی که تصویر نادرستی جلوه داده نشود و با سوژه دیگری اشتباه گرفته نشود.

کیفیت پایین؟

بله

کاربرد

این پرونده برای استفاده در مقاله‌های ویکی‌پدیا و شناساندن و نقد شرکت، سازمان یا محصول و استفاده در جعبه اطلاعات بالای مقاله در نظر گرفته شده است.

محتوای آزاد جایگزین؟

به عنوان یک نشان‌واره، این پرونده قابل جایگزینی با اثر آزاد نیست.

اجازه‌نامه[ویرایش]

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۲۹ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۰۳تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۲۹ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۰۳۲۹۲ در ۳۴۱ (۳۹ کیلوبایت)HujiBot (بحث | مشارکت‌ها)کوچک کردن تصویر غیر آزاد (وظیفه ۲۴)
‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۵۶فاقد بندانگشتی۴۳۳ در ۵۰۶ (۲۸ کیلوبایت)Matin abdavi (بحث | مشارکت‌ها)== شرح == {{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = شورای اسلامی شهر کرج |منبع = [https://shora.karaj.ir/portal/picture/?630149/هدر-شورا-98 وبگاه شورای اسلامی شهر کرج] |مقاله = کرج |بخش یا قسمت = تمام تصویر: به خاطر این که این تصویر متعلق به لوگوی یک شرکت، سازمان یا محصول است تمام تصویر لازم است تا بتوان سازمان، شرکت یا محصول را بدرستی شناساند و مفهوم را تمام و کمال منتقل کرد، به شکلی که تصویر نادرستی جلوه داده نشود و با سوژه دیگری اشتباه گرفته نشود. |کیفیت پایین‌تر...

صفحه‌های زیر از این تصویر استفاده می‌کنند: