پرونده:سرخی دریاچه ارومیه-۱۲.jpg

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

سرخی_دریاچه_ارومیه-۱۲.jpg(۸۰۰ × ۵۳۳ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۹۲ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

خلاصه

توضیح
فارسی: سرخی دریاچه ارومیه - تغییراتی مانند قرمز رنگ شدن دریاچه ارومیه در دریاچه های شور جهانی نظیر گریت سالت لیک آمریکا و دریاچه یوتا و بحرالمیت در اردن نیز دیده شده است.کارشناسان دلیل اصلی این تغییر رنگ را افزایش فعالیت آرتمیا و رشد جلبک در دریاچه ارومیه اعلام کرده اند. با کاهش دمای آب، شروع وزش بادهای منطقه ای و کاهش شدت و زمان نور خورشید و افزایش آب های ورودی ، این وضعیت به تدریج از بین خواهد رفت.
تاریخ
منبع Tasnim News
پدیدآور
institution QS:P195,Q17070845

اجازه‌نامه

این پرونده از وبگاه خبرگزاری تسنیم گرفته شده است. در پایین وبگاه نوشته "All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License" که به فارسی یعنی همهٔ مطالب تولیدی خبرگزاری تحت پروانهٔ «کریئیتو کامنز یادکرد ۴٫۰ بین‌الملل» منتشر می‌شوند. با وجود این، بنا بر این بحث، تصاویری که واترمارک خبرگزاری را نداشته و از عکاس صراحتاً نام نبرده باشند، مشمول پروانهٔ یادشده نخواهند شد.

شاید این پرونده پیش تر واترمارک داشته که هم‌اکنون حذف/بریده شده و به ذکر نام عکاس و منبع در صفحهٔ توصیف پرونده اکتفا شده است. هنگام استفاده از تصویر، مطمئن شوید که ملزومات پروانه را رعایت می‌کنید و اثر را به نحوی شایسته به پدیدآور اصلی منتسب کنید.
w:fa:کرییتیو کامنز
انتساب
این پوشه تحت مجوز Creative Commons Attribution 4.0 International مجوز داده شده‌است.
انتساب: Tasnim News Agency
شما اجازه دارید:
  • برای به اشتراک گذاشتن – برای کپی، توزیع و انتقال اثر
  • تلفیق کردن – برای انطباق اثر
تحت شرایط زیر:
  • انتساب – شما باید اعتبار مربوطه را به دست آورید، پیوندی به مجوز ارائه دهید و نشان دهید که آیا تغییرات ایجاد شده‌اند یا خیر. شما ممکن است این کار را به هر روش منطقی انجام دهید، اما نه به هر شیوه‌ای که پیشنهاد می‌کند که مجوزدهنده از شما یا استفاده‌تان حمایت کند.
این پرونده، که در اصل در Tasnim News ارسال شده بود، در ‏۸ ژوئیهٔ ۲۰۱۶‏ توسط بازبین INeverCry بررسی شد. این بازبین تأیید کرد که پرونده در آن محل و در آن تاریخ تحت مجوز اعلام‌شده در دسترس بوده‌است.

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۱۱:۱۶تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۱۱:۱۶۸۰۰ در ۵۳۳ (۹۲ کیلوبایت)Freshman404

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند:

کاربرد سراسری پرونده

ویکی‌های دیگر زیر از این پرونده استفاده می‌کنند: