ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Aly, the Mysterious Egyptian.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


پوستر حاجی علی[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۷ ساعت ۱۹:۳۸:۲۶ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

علی، مصری مرموز، نام این پوستر آلمانی‌زبان است که به معرفی حاجی علی، هنرمند اجراگر مصری می‌پردازد. حاجی علی برای نمایش‌های سرگرم‌کننده‌اش که در غالب وودویل در اواخر سده ۱۹ و اوایل سده ۲۰ در آمریکای شمالی اجرا می‌شد، به شهرت رسید.
دلایل
دانشنامه‌ای و با کیفیت
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
حاجی علی
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/آثار هنری/سایر
پدیدآورنده(ها)
آدولف فریدلندر
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)
@Reza babaeian: عجب! مثلا چه سوءتفاهمی؟ ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۴:۴۳ (UTC)[پاسخ]
واقعا چه سوء تفاهمی؟؟فرزاد خلیفه (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۵:۲۶ (UTC)[پاسخ]
همانطور که گفتم نگاره هنری و با کیفیت است ولی ارزش نگاره برگزیده را ندارد آیا نگاره ای بهتر از این موضوع که حاج علی از دهانش آب فوران میکند وجود ندارد؟! Rez-A (بحث) ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۸:۰۴ (UTC)[پاسخ]
@Reza babaeian: احتمالا مقاله‌اش را نخوانده‌اید، وی یک پرفورمر شاخص بود و به خاطر توانایی باور نکردنی‌اش در آبفشانی و فواره‌بازی از طریق دهان و بلعیدن دود و اشیاء خارجی و بلعیدن آتش، شهرت بین‌الملی پیدا کرده بود. نگاره مورد بحث به تصدیق خودتان «هنری و با کیفیت» است و مصداق ما برای انتخاب همین است. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۵:۳۳ (UTC)[پاسخ]

برگزیده شد


نتیجه جمع‌بندی: با شش رای موافق (به جز کاندید کننده) و یک رای ممتنع برگزیده شد--فرزاد خلیفه (بحث) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۲۰:۵۰ (UTC)
[پاسخ]