ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Abraham Lincoln head on shoulders photo portrait.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


آبراهام لینکلن[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۴ ساعت ۱۲:۰۸:۱۰ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

اصلی - آبراهام لینکلن شانزدهمین رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا و به عنوان اولین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا که از حزب جمهوری‌خواه بود.
دلیل
برگزیده چند ویکی
مقالاتی که تصویر در آنها استفاده شده است
آبراهام لینکلن
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/مشاهیر/سیاسی
پدیدآورنده(ها)
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)
  • نکته گزیدن نگاره شخصیتهای سیاسی امروزی و تاریخی در این پروژه بلامانع است. ماهان Inbox ‏۱۴ ژوئن ۲۰۱۴، ساعت ۰۹:۴۴ (UTC)[پاسخ]
  • توضیح نخست اینکه من از لفظ بهتر هست استفاده کردم و نه ممنوع هست، در نتیجه این قضیه واقعاً همان بهتر هست می‌باشد، وگرنه مسلماً بلامانع است، (براساس نگاشته و عرف) و اما حالا چرا:(در پرانتز مجدد اینکه نکته کاملاً صحیح است.)

ببینید: قسمت موارد غیرقابل قبول در معیارهای نگاره برگزیده را لطفاً ببینید ویکی‌پدیا:معیارهای نگاره برگزیده، همچنین همین الآن هم این نظرخواهی را دیدم چند خطی ازش را خواندم در آنجا هم کم‌وبیش اشاره شده‌است[۱]، داریم که موارد غیرقابل قبول: نگاره‌هایی که دارای هرگونه جهت‌دهی سیاسی باشند. نگاره‌هایی که دارای بار مشهود تاریخی هستند از این قاعده مستثنی هستند. در نتیجه "بهتر هست" من نیز از همین جا می‌آید، به عنوان مثال من خود از جناب لینکلن تا آنجایی که می‌شناسمش خیلی خوشم می‌آید اما حتی در ویکی‌انگلیسی چنین نگاره‌ای را [۲] در قسمت اسپورت(ورزش) قرار می‌دهند، دلیل‌اش هم نظرات مخالف این دوستان در این نظرخواهی هست[۳] که من باهاشان خیلی خیلی موافق‌ام. پس ما هم باید حواسمان‌به‌این دست موارد باشد، اگر می‌خواهیم "ویکی‌پدین" اصیل باشیم. مثلاً ما الآن اصلاً در نظرخواهی‌مان در همان نگاره چنین دغدغه‌ای را نداشتیم و الآن هم (نه قصداً بلکه چون دغدغه‌اش نبوده) این نگاره در قسمت مشاهیر سیاسی قرار گرفته [۴] خلاصه من می‌گم بد نیست چنین دغدغه‌ای را داشته‌باشیم، حالا نگاره هرکی که هست چه لینکل دانشمندِ فیلسوف یا چه هر کس دیگر... تفاوتی ندارد ویکی‌پدیا باید Neutral ِ Neutral باشد، خلاصه بد نبود در آن نظرخواهی[۵] ما نیز همانند آنها به این دست موارد یک‌کم توجه داشته‌باشیم، فردا من هم عکس ران پاول رو با ماریا شاراپوآ در حال ماچ‌فرستادن می‌گذارم، هرچند بعید می‌دانم ران پاول اهل این‌دست عوام‌فریبی‌ها و کول‌بازی‌ها باشند. :)KhabarNegar خبرنگار ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۴، ساعت ۱۸:۵۱ (UTC)[پاسخ]



برگزیده شد

پرونده:Abraham Lincoln head on shoulders photo portrait.jpg
برگزیده شد  ماهان Inbox ‏۱۷ ژوئن ۲۰۱۴، ساعت ۱۱:۲۸ (UTC)[پاسخ]