ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/هدیه کریسمس.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


هدیهٔ کریسمس[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۱۸ ساعت ۱۴:۳۰:۱۸ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

هدیهٔ کریسمس اثری از بهرام عظیمی طراح کاراکتر و کاریکاتوریست ایرانی است. عظیمی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ صنایع دستی از دانشگاه هنر تهران است. از مشهورترین آثار او می‌توان به انیمیشن‌های تبلیغاتی راهنمایی و رانندگی (سیا ساکتیآقای ایمنی، بابابرقی و تهران ۱۵۰۰ اشاره کرد.
دلایل
دانشنامه‌ای و باکیفیت
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
بهرام عظیمی
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/آثار هنری/نقاشی و طراحی
پدیدآورنده(ها)
بهرام عظیمی
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)
سوال خوبی‌ست. در ویکی‌پدیای انگلیسی نوشته برای موافقت کامنت گذاشتن اختیاری است. رای‌های موافق را هم اگر ببینید تقریباً همه به Support اکتفا کرده‌اند مگر یک توضیح کوچک یا سوالی درباره‌ی عکس یا... . این‌جا اما جلوی نظرات نوشته «حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود» درنتیجه این جملات قالبی زیاد استفاده می‌شود. به عنوان نامزدکننده، این نقاشی تنها نقاشی باکیفیت بهرام عظیمی (از نظر تفکیک‌‌‌پذیری) بود که می‌توانست برای گنب نامزد شود و به این دلیل که می‌تواند خواننده را با شیوه‌ی طراحی و نگاه او آشنا کند دانشنامه‌ای است. Hanooz ‏۳۰ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۰۸ (UTC)[پاسخ]

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/هدیه کریسمس.jpg

تعداد آرای موافق ۸، آرای مخالف و ممتنع وجود نداشت، اجماع کامل وجود دارد و با توجه به قانون روز پنجم، نگاره پیش از موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۴ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۲۷ (UTC)
[پاسخ]