ویکی‌پدیا:گزیدن درگاه‌های برگزیده

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

درگاه‌های برگزیده در ویکی‌پدیا

به طور کلی درگاه برگزیده، درگاهی است که از دید مشارکت‌کنندگان کیفیت بالایی داشته باشد و شایستهٔ عنوان «برگزیده» باشد. در این صفحه می‌توانید درگاهی را برای عنوان برگزیدگی نامزد کنید. پیش از آن صفحهٔ «ویکی‌پدیا:معیارهای درگاه برگزیده» را ببینید.

انتظار می‌رود که نامزد کنندگان به اعتراضات اجتماع رسیدگی کنند. . پس از این که مشکلات حل شد افراد به آن نظر مثبت دهند. این فرآیند توسط ناظران پروژه کنترل میشود، ولی هم اکنون ناظران گنب انتخاب نشده اند.

برای بررسی نظرخواهی‌های پیشین به بایگانی مراجعه کنید. نام کاربرانی که حداقل یک درگاه برگزیده دارند در اینجا قابل مشاهده است.

محتواهای برگزیده:

محتواهای درگاه برگزیده:

روش نامزدی

  1. نخست مطمئن شوید درگاه همهٔ معیارهای یک درگاه برگزیده را داشته باشد.
  • الگوی {{پیشنهاد برگزیدگی درگاه}} را در صفحهٔ بحث درگاه قرار دهید و سپس بر روی پیوند ذکرشده در آنجا، کلیک کنید و کد زیر را در آنجا وارد کنید (به جای نام درگاه، نام درگاه مربوطه را بنویسید):
===[[درگاه:نام درگاه]]===
* علت نامزدی و توضیحات دیگری که فکر می‌کنید لازم است ~~~~
  • اینجا کلیک کنید و کد زیر را در آنجا وارد کنید (به جای نام درگاه، نام درگاه مربوطه را بنویسید):
{{/درگاه:نام درگاه}}
  • خطاب به نامزدکننده: صفحهٔ نامزدی را حتماً به فهرست پی‌گیری‌های خود بیفزایید.

نظرخواهی‌های کنونی[ویرایش]

درگاه:هنرهای رزمی[ویرایش]

یک درگاه طبق اجماع وقتی می تواند برگزیده باشد که در آن حوزه دست کم سه مقاله خوب یا برگزیده داشته باشیم.--سید (بحث) ‏۲۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۳۵ (UTC)[پاسخ]
@Sa.vakilian: سلام. کاربر زاپاس بوده و درگاه نیز حذف شده‌است. لطفاً این نظرخواهی را نیز بایگانی کنید. ممنون. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۸ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۴:۱۰ (UTC)[پاسخ]

ویکی‌پدیا:درگاه: برگزیده (معیارها، برگزیدگی) | فهرست‌ها | ویکی‌پروژه