ویکی‌پدیا:گزارش دیتابیس/کاربران بسته شده

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

این فهرست کاربرانی را نشان می‌دهد که در زمان ثبت آمار دسترسی‌شان برای مدتی مشخص قطع شده بوده‌است. قطع دسترسی‌های آی‌پی و قطع دسترسی‌های بی‌پایان در این فهرست نشان داده نمی‌شوند.

آخرین به روز رسانی: ‏۱۹ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۱۱ (UTC)

ردیف کاربر هدف مجری شروع قطع دسترسی پایان قطع دسترسی دلیل
۱ کاربر:آاکبریان کاربر:Ladsgroup ۲۰۲۴−۰۱−۲۲ ۲۰:۱۸:۲۸ ۲۰۲۴−۰۴−۲۲ ۲۰:۱۸:۲۸ ادامه جنگ ویرایشی بعد از باز شدن
۲ کاربر:جوان گیلانی کاربر:Ladsgroup ۲۰۲۴−۰۱−۲۷ ۲۳:۵۷:۰۳ ۲۰۲۴−۰۴−۲۷ ۲۳:۵۷:۰۳ ناآشنایی با سیاست حق‌تکثیر در مورد تصاویر
۳ کاربر:Jgififid6fhf8ghbt کاربر:Jeeputer ۲۰۲۴−۰۲−۰۳ ۰۶:۱۳:۰۴ ۲۰۲۵−۰۲−۰۳ ۰۷:۲۶:۲۸ حساب ایجادشده برای خرابکاری
۴ کاربر:Imchori کاربر:Azadiazadi ۲۰۲۴−۰۳−۰۳ ۲۱:۰۳:۵۴ ۲۰۲۵−۰۳−۰۳ ۲۱:۰۳:۵۴ حساب ایجادشده برای خرابکاری
۵ کاربر:AWQyui کاربر:Jeeputer ۲۰۲۴−۰۳−۲۰ ۲۲:۳۴:۴۴ ۲۰۲۴−۰۴−۲۰ ۲۲:۳۴:۴۴ بارها از کاربر خواسته‌ام با الفاظ تحقیرآمیز از کاربران دیگر یاد نکند اما توجهی ندارد. برای مثال ویژه:تفاوت/39085135. رفتار کاربر مخرب است و اگر در بازگشت اصلاح نشود، باید بی‌پایان بسته شود.
۶ کاربر:Mahdi 9823 کاربر:Q2020 ۲۰۲۴−۰۳−۲۱ ۰۸:۰۳:۳۱ ۲۰۲۴−۰۹−۲۱ ۰۸:۰۳:۳۱ ایجاد مقاله‌های ترجمه‌نشده و نیازمند اصلاح گسترده و عدم توجه به تذکر(ها) در این مورد
۷ کاربر:Sarniate کاربر:Huji ۲۰۲۴−۰۳−۲۴ ۱۲:۱۷:۴۷ ۲۰۲۴−۰۷−۰۷ ۰۲:۴۱:۲۲
سیاهه‌های فنی ویکی‌پدیا نشان می‌دهد که این نشانی آی‌پی یا شبکه برای ایجاد اخلال در ویکی‌پدیا (اما نه لزوماً از سوی شما) مورد استفاده قرار گرفته است. به‌منظور جلوگیری از خرابکاری بیشتر، دسترسی ویرایشی این نشانی آی‌پی مسدود شده است.
اگرچه ویکی‌پدیا می‌کوشد که آزاد باشد، اما در بعضی از موقعیت‌های استثنایی مجبور است برای مقابله با خرابکاران، اخلالگران و کاربرانی که قطع دسترسی خود را دور می‌زنند، به قطع دسترسی طیفی از نشانی‌های آی‌پی بپردازد. این قطع دسترسی‌ها ممکن است بر کاربران دیگری که کار اشتباهی انجام نداده‌اند اثر بگذارد. اگر شما جزء کاربران خاطی نیستید، لطفاً راه حلِ زیر را دنبال کنید تا بتوانید علی‌رغمِ وجود این قطعِ‌دسترسی به ویرایش بپردازید. کاربرانی که هدفِ مورد نظر قطع دسترسی یک بازهٔ آی‌پی بوده‌اند نیز همچنان می‌توانند درخواست تجدید نظر در قطع دسترسی دهند.

برای کاربران آی‌پی (بدون حساب کاربری): اگر حساب کاربری ندارید و می‌خواهید از این قطع دسترسی گذر کنید، ساخت یک حساب کاربری می‌تواند امکان ویرایش را برای شما فراهم کند. به‌طور کلی، این قطع دسترسی‌ها تنها جلوی ویرایش از سوی کاربرانی را می‌گیرند که به سامانه وارد نشده‌اند؛ به‌محض ورود به حساب، این قطع دسترسی دیگر به هیچ طریقی بر شما اثر نخواهد گذاشت. لطفاً درخواست ایجاد حساب با نام مورد نظر خود را ارسال کنید. مهم است که از نشانی ایمیلی استفاده کنید که از سوی خدمات‌دهندهٔ اینترنت، مدرسه یا سازمان شما، برای شما صادر شده‌است، تا ما بتوانیم خطاکار نبودن شما را بررسی کنیم. اگر از فرم مورد اشاره استفاده کردید، لطفاً در بخش «نظرات» به این قطع دسترسی اشاره کنید. اگر ایمیل ارسال کردید، لطفاً در پیام خود به این قطع دسترسی ارجاع دهید.

برای کاربران ثبت نام کرده (دارای حساب کاربری): لطفاً اطمینان حاصل کنید که به سامانه وارد شده‌اید. اگر پس از ورود به سامانه قادر به ویرایش نیستید، ممکن است لازم باشد که درخواست معافیت از قطع دسترسی آی‌پی دهید تا از قطع دسترسی‌های نامرتبط به خود که بر روند ویرایشی شما اثر می‌گذارند، گذر کنید. برای این کار، در صفحهٔ بحث کاربری خود یک درخواست باز شدن قرار دهید.

برای مدیران: بازرسان کاربر به سیاهه‌های محرمانه‌ای از سامانه دسترسی دارند که مطابق با سیاست محرمانگی بنیاد ویکی‌مدیا، برای عموم یا برای مدیران قابل مشاهده نیستند. شما نباید بدون مشورت با یک بازرس کاربر یا اعضای هیئت داوری (هیئت نظارت) این قطع دسترسی را بردارید، در آن تغییری ایجاد کنید یا یک معافیت از قطع دسترسی آی‌پی اعطا کنید.

: ویکی‌پدیا:درخواست بازرسی کاربر/sarniate/بایگانی
۸ کاربر:Maryamdivkalaii کاربر:WASP-Outis ۲۰۲۴−۰۳−۲۹ ۱۴:۱۹:۰۴ ۲۰۲۴−۰۶−۲۹ ۱۴:۱۹:۰۴ ویرایش اخلالگرانه
۹ کاربر:Dignité dk کاربر:Ladsgroup ۲۰۲۴−۰۴−۰۹ ۲۲:۰۸:۲۱ ۲۰۲۴−۰۵−۰۹ ۲۲:۰۸:۲۱ جنگ ویرایشی: و عدم توجه به تذکرها
۱۰ کاربر:Solisahraee کاربر:پالایهٔ ویرایش ۲۰۲۴−۰۴−۱۲ ۱۶:۵۳:۴۷ ۲۰۲۴−۰۴−۲۶ ۱۶:۵۳:۴۷ به طور خودکار توسط پالایهٔ ویرایش بسته شد.

توضیح قانون مطابقت‌یافته: کاربر اخلالگر

۱۱ کاربر:DanielSahraei کاربر:پالایهٔ ویرایش ۲۰۲۴−۰۴−۱۲ ۱۷:۱۶:۵۷ ۲۰۲۴−۰۴−۲۶ ۱۷:۱۶:۵۷ به طور خودکار توسط پالایهٔ ویرایش بسته شد.

توضیح قانون مطابقت‌یافته: کاربر اخلالگر

۱۲ کاربر:1234papi کاربر:Jeeputer ۲۰۲۴−۰۴−۱۴ ۱۷:۴۱:۳۶ ۲۰۲۴−۰۴−۲۲ ۰۹:۳۲:۲۷ گرفتن دسترسی ویرایش صفحهٔ بحث: استفادهٔ نادرست از صفحهٔ بحث در زمان بسته‌بودن: ادامه روند غیرسازنده پس از دریافت تذکر (سلب دسترسی صفحهٔ بحث با توجه به ویرایش‌های آخر؛ زمان را هم به ۱ هفته افزایش دادم)
۱۳ کاربر:Ghadrejon کاربر:پالایهٔ ویرایش ۲۰۲۴−۰۴−۱۷ ۰۶:۱۳:۰۱ ۲۰۲۴−۰۴−۲۰ ۰۶:۱۳:۰۱ به طور خودکار توسط پالایهٔ ویرایش بسته شد.

توضیح قانون مطابقت‌یافته: فحاشی فارسی در صفحه یا خلاصه‌ویرایش

۱۴ کاربر:Dawodr کاربر:پالایهٔ ویرایش ۲۰۲۴−۰۴−۱۷ ۱۴:۵۶:۵۱ ۲۰۲۴−۰۴−۲۰ ۱۴:۵۶:۵۱ به طور خودکار توسط پالایهٔ ویرایش بسته شد.

توضیح قانون مطابقت‌یافته: فحاشی فارسی در صفحه یا خلاصه‌ویرایش

۱۵ کاربر:Black-ghost313 کاربر:پالایهٔ ویرایش ۲۰۲۴−۰۴−۱۷ ۲۰:۰۲:۵۴ ۲۰۲۴−۰۴−۲۰ ۲۰:۰۲:۵۴ به طور خودکار توسط پالایهٔ ویرایش بسته شد.

توضیح قانون مطابقت‌یافته: فحاشی فارسی در صفحه یا خلاصه‌ویرایش

۱۶ کاربر:Ssaeb کاربر:پالایهٔ ویرایش ۲۰۲۴−۰۴−۱۸ ۱۳:۴۲:۵۳ ۲۰۲۴−۰۴−۲۱ ۱۳:۴۲:۵۳ به طور خودکار توسط پالایهٔ ویرایش بسته شد.

توضیح قانون مطابقت‌یافته: فحاشی لب مرزی فارسی در صفحه یا خلاصه‌ویرایش

۱۷ کاربر:رسول سالک کاربر:پالایهٔ ویرایش ۲۰۲۴−۰۴−۱۸ ۱۳:۴۸:۲۶ ۲۰۲۴−۰۴−۲۱ ۱۳:۴۸:۲۶ به طور خودکار توسط پالایهٔ ویرایش بسته شد.

توضیح قانون مطابقت‌یافته: فحاشی فارسی در صفحه یا خلاصه‌ویرایش

۱۸ کاربر:Kianim830 کاربر:پالایهٔ ویرایش ۲۰۲۴−۰۴−۱۹ ۰۸:۵۶:۲۹ ۲۰۲۴−۰۴−۲۲ ۰۸:۵۶:۲۹ به طور خودکار توسط پالایهٔ ویرایش بسته شد.

توضیح قانون مطابقت‌یافته: فحاشی فارسی در صفحه یا خلاصه‌ویرایش