ویکی‌پدیا:ویکی دوستدار یادمان‌ها ۲۰۱۵ ایران/قوانین

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

قوانین شرکت در مسابقه (ویرایش)

رعایت قوانین زیر برای شرکت در رقابت در سطح کشوری و بین‌المللی الزامی است:

  1. همهٔ عکس‌ها را باید خودتان گرفته باشید.
  2. عکس را باید در فاصله زمانی ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ تا ۱۵ مهر ۱۳۹۴ بارگذاری کنید. عکس‌ها می‌توانند در هر زمان گرفته شده باشند، حتی خارج از این بازهٔ یک‌ماهه اما باید دقیقاً در این بازهٔ زمانی بارگذاری شوند. امکان بارگذاری عکس‌ها برای شرکت در مسابقه در ساعت ۲۳:۵۹:۵۹ ۱۵ مهرماه متوقف خواهد شد. این زمان قابل تغییر نیست.
  3. عکس(های) بارگذاری شدهٔ شما باید روی ویکی‌انبار در دسترس باشد و اجازه استفاده عمومی از آن توسط شما داده شده باشد.
  4. عکس‌های بارگذاری شده برای مسابقه باید مربوط به یکی از یادمان‌های لیست‌شده برای مسابقه باشند. بیش از ۲۶هزار یادمان در شهرهای مختلف ایران درنظرگرفته‌شده‌اند. لطفاً برای پیداکردن لیست یادمان‌ها در شهر/استان خود به لیست تهیه‌شده در این صفحه مراجعه کنید.
  5. برای شرکت در مسابقه در سطح جهانی، عکس شما باید در سطح ملی رتبهٔ ۱ تا ۱۰ گرفته باشد.

توجه کنید که می‌توانید بیش از یک عکس برای شرکت در مسابقه ارسال کنید. برای این‌که واجد شرایط بردن جایزه باشید، باید راهی برای تماس با خودتان در اختیار ما قرار دهید. بهتر است که در تنظیمات‌تان نشانی ایمیل فعالی داشته باشید و گزینهٔ موافقت با دریافت ایمیل را هم انتخاب کرده باشید.

اگر هیچ راه تماسی در اختیار برگزارکنندگان قرار ندهید یا خودتان هیچ واکنشی نشان ندهید عکس یا عکس‌هایتان در مسابقه باقی می‌مانند ولی مشمول دریافت جایزه نمی‌شوند. در این صورت هیئت برگزارکننده محلی تصمیم می‌گیرند که آیا عکس شما در بین ده عکس برنده قرار بگیرد یا نه.