ویکی‌پدیا:درخواست راهنمایی

دربارهٔ این تالار

به ویکی‌پدیا:درخواست راهنمایی خوش‌آمدید!
  • این صفحه، تنها برای سؤالات پیرامون چگونگی استفاده از ویکی‌پدیاست.
  • برای امنیت خودتان، لطفاً جزئیات تماس و ایمیل‌تان را در اینجا ننویسید. پاسخ‌هایتان تنها در این صفحه نوشته می‌شوند؛ ما از فرستادن پاسخ به ایمیل شما معذوریم. برای بارگذاری یا راهنمای تصویر وپ:راهنمای تصویر را ببینید.
جستجو یا مطالعهٔ پرسش‌های رایج:
جستجو در بایگانی‌های درخواست راهنمایی:
رد کردن تا پایان · بحث‌های بایگانی‌شده · راهنمای پاسخ‌دادن
بایگانی‌ها:۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۲۹، ۳۰، ۳۱، ۳۲، ۳۳، ۳۴، ۳۵، ۳۶، ۳۷، ۳۸، ۳۹، ۴۰


گفتگوهای پیشین در تاریخ ۲۰۱۶-۰۳-۱۱ در ویکی‌پدیا:درخواست راهنمایی/بایگانی 1 بایگانی شده‌اند.

Marcos Rashford (بحثمشارکت‌ها)

چطوری میتونم عکس بزارم؟

Huji (بحثمشارکت‌ها)
پاسخ به «درخواست راهنمایی دربارهٔ کاربر:Marcos Rashford»
Mehrshad Mehdi pour (بحثمشارکت‌ها)

چرا گزینه زبان های دیگر داخل این صفحه(ویکی پدیا:درخواست راهنمایی) فعال نیست؟ داخل ویکی داده هم که نگاه کردم، زبان فارسی توی آیتم Q4026300(آیتم این صفحه) بود. ولی نمی دونم چرا از اینجا به زبان های دیگه نمیره.

زمیر (بحثمشارکت‌ها)

سلام من میخواستم فقط نظر بگیرم نه اینکه در ویکی پدیا فیلم نامه بررسی میشه یا نه من منظورم این بود که دوست کمک کنند نا اینکه فیلم نامه بی نقصی دراید من ادبیات نمایشی خواندم گرایش به کارگردانی ده تا فیلم کوتاه ساخته ام میخواستم ازاین داستان رئال یک فیلم شبه بلند بسازم امیدوارم که دوستان بابک ومهرشاد و...کمک کنند تا خوب دربیاید. باتشکر

مهدی ایزدی (بحثمشارکت‌ها)

کاربر زمیر؛ در پاسخ به افراد در صفحه راهنمایی مساعل نا‌مرتبط خودتون رو مطرح نکنید. اگر خودتون سوال یا مطلب جدیدی دارید آن را در ابتدای صفحه در کادر آغاز مبحث جدید مطرح کنید و از نوشتن آن در قسمت پاسخ خودداری کنید.

پاسخ به «درخواست راهنمایی»
ویکی ویروس (بحثمشارکت‌ها)

چطور میتونم یه سرفصل به توضیحات یک شخص اضافه کنم و زیرش توضیح بدم؟

بازی 3 (بحثمشارکت‌ها)

درود؛باید در بخش ویرایش‌گر متنی یک سطر خالی اضافه کنید (اگر با رایانه ویرایش می‌کنید دکمه Enter و Shift هم‌زمان و اگر در تلفن ویرایش می‌کنید دکمه مربوطه را فشار دهید) ،سپس عبارت: == نام بخش == را بنویسید (نام بخش همان نام سر فصل مدنظر شما است) و (پس از این‌که محیط ویرایش‌گر خود را عوض کردید) در بخش ویرایش‌گر دیداری روی نام بخشی که وارد کردید کلیک می‌کنید و یک باز هم یک سطر خالی اضافه می‌کنید (با روشی که در بالا گفتم) ،سپس متن موردنظر خود را می‌نویسید.

پاسخ به «درخواست راهنمایی دربارهٔ حبیب‌الله عبدالرزاق»
AlirezaZt (بحثمشارکت‌ها)

چجوری میتونم عکس های یک مقاله رو تغییر بدم؟ مثلاً عکسی که برای مقاله یک شهر قرار داده شده اشتباهه و وقتی روی مداد ویرایش میزنم، کادر مربوط به اون عکس ها فقط قابلیت نوشتن متن داره

بچه مهندس (بحثمشارکت‌ها)

عکس را با دکمه ی delete کیبورد پاک کرده و عکس جدید را اضافه کنید

پاسخ به «چگونگی تغییر عکس های اصلی مقالات ویکیپدیا»
ناصر خسروی (بحثمشارکت‌ها)

چگونه اطلاعات غلطی که منتشر شده وحفاظت شده را اصلاح کنم؟

Jeeputer (بحثمشارکت‌ها)
پاسخ به «درخواست راهنمایی دربارهٔ استان لرستان»
XecamX (بحثمشارکت‌ها)

سلام من نمی‌تونم موقع ایجاد یا ویرایش صحفه به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنم اضافه کردن تصویر،صوت،ویدئو،گزینه ها و... باید چیکار کنم؟ تنها هدف من بهبود ویکی پدیا و مطالعات مردم است‌.

WASP-Outis (بحثمشارکت‌ها)

درود ویرایشگر گرامی،
مقالاتی که می‌نویسید، برای ماندن باید حداقل‌هایی را داشته باشد. در این خصوص یادداشتی را در صفحه بحث شما گذاشتم.
پیشنهاد میکنم که صفحات شیوه‌نامه و راهنمای ویکی‌پدیا را قبل از ویرایش، به جهت آموزش دیدن بیشتر مطالعه کنید.
سپاس از شما

پاسخ به «درخواست راهنمایی دربارهٔ امارت تلمسان»
زمیر (بحثمشارکت‌ها)

باسلام من چندسال پیش رفته بودم به کردستان عراق داستانی واقعی را برایم تعریف کردند دریکی از روستاهای ایزدی نشین سنجار یک پسر بچه ده ساله که لال بو ده با خانواده اش زندگی میکردند که روزی برای چیدن سیفی جات با چند دختر جوان به مزرعه میرود که نیروهای داعش به دختران حمله کرده و دخترهارابا خودشان میبرند پسره درگوشه ای مخفی می شود وماجرا را نگاه میکند میخواستم در. باره این داستان واقعی یک فیلم نامه شبه بلند بنویسم وفیلمش را بسازم خواهشآ نظرتون رو بنویسید

Mehrshad Mehdi pour (بحثمشارکت‌ها)

سلام. اگه منظورتون اینه که تو ویکی پدیا بنویسید، باید بگم که ویکی پدیا برای موارد از این دست نیست و نمی تونید اینجا کاری بکنید. ولی در کل نظرمو بخواید می تونید ایده‌تونو پیگیری کنید شاید در آینده به موفقیتی دست پیدا کنید.

Baabak.bs (بحثمشارکت‌ها)

سلام، من دوستی دارم که مترجم حرفه ای فیلنامه و نمایشنامه است، در صورتی که براستی چنین قصدی دارید، می توانم برای نوشتن فیلمنامه از ایشان درخواست کمک کنم ولی فکر می کنم به جای این کار، موضوع را بصورت رمان بنویسید و قبل از اینکار کتاب کلیدر شاهگار استاد محمود دولت آبادی را اگر مطالعه نکرده اید، با دقت بخوانید تا سرپنجه های خیال و و نوشتن و ایجاد تصاویر براستی بدیع برای تان تمرینی باشد، به هر حال خود شما بهتر می دانید ولی عقیده من این است که هیچ فیلمی هر چه خوب باز نمی تواند با یک کتاب و زمان خوب برابری کند. با درود

پاسخ به «زمیر»
Masoudemami67 (بحثمشارکت‌ها)

سلام عکس چگونه اضافه کنم

کپلر (بحثمشارکت‌ها)

@Masoudemami67: درود. اگر مایل به اضافه نمودن تصویر به ویکی‌پدیا هستید پیش از هر کاری برای آگاهی از قوانین کپی رایت به ویکی‌پدیا:حق تکثیر#رهنمودهای تصویر مراجعه فرمایید، همچنین راهنمای ویکی‌انبار برای کاربر فارسی‌زبان و راهنمای آپلود محتوای غیر آزاد به شما در این مورد کمک خواهند نمود.

همه چیز در مورد تصویر را می‌توانید یکجا در تصویر بیابید و اگر تصویری که میخواهید بارگذاری کنید کار خودتان است و یا مطابق قوانین کپی رایت مشکلی برای آپلود ندارد می‌توانید از بارگذاری و یا از امکان جدید: جادوگر بارگذاری استفاده فرمایید. ارادتمند.

پاسخ به «درخواست راهنمایی دربارهٔ مسعود امامی والیبال»
Bardiya Aidi (بحثمشارکت‌ها)

چگونه یک عکس در مقاله خود بارگذاری کنم

کپلر (بحثمشارکت‌ها)

@Bardiya Aidi: درود. اگر مایل به اضافه نمودن تصویر به ویکی‌پدیا هستید پیش از هر کاری برای آگاهی از قوانین کپی رایت به ویکی‌پدیا:حق تکثیر#رهنمودهای تصویر مراجعه فرمایید، همچنین راهنمای ویکی‌انبار برای کاربر فارسی‌زبان و راهنمای آپلود محتوای غیر آزاد به شما در این مورد کمک خواهند نمود.

همه چیز در مورد تصویر را می‌توانید یکجا در تصویر بیابید و اگر تصویری که میخواهید بارگذاری کنید کار خودتان است و یا مطابق قوانین کپی رایت مشکلی برای آپلود ندارد می‌توانید از بارگذاری و یا از امکان جدید: جادوگر بارگذاری استفاده فرمایید. ارادتمند.

پاسخ به «درخواست راهنمایی دربارهٔ کاربر:Bardiya Aidi»
Safyillh (بحثمشارکت‌ها)

من مهاجر استم