ویکی‌پدیا:جایزه مقاله خوب سال/۲۰۲۰/رأی‌گیری

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

جایزهٔ مقالهٔ خوب سال یک مسابقهٔ سالانه است که با هدف قدردانی از کاربرانی که در ساخت و گزینش مقاله‌های خوب نقش دارند برگزار می‌شود. در این مسابقه، دو جایزه با رأی‌گیری از بین کاربران ویکی‌پدیا انتخاب و اهدا می‌شوند: «جایزهٔ بهترین مقالهٔ خوب» و «جایزهٔ بهترین گزینش مقالهٔ خوب». رأی شما باید حداکثر دو ترجیح از بین گزینه‌های مربوط به آن جایزه را ذکر کند. نظام انتخاباتی رأی بدیل برای مشخص کردن برندهٔ جوایز به کار خواهد رفت. برای تعیین برندگان جایزه اسکار نیز از همین شیوه استفاده می‌شود. تمام آرایی که این شرایط را رعایت نکنند خط می‌خورند.

برای هر یک از جوایز پنج گزینه پیش روی کاربران است. این گزینه‌ها طبق روالی چندهفته‌ای و با کمک یک هیئت داوران متشکل از کاربر:Huji، کاربر:Ahmad252، کاربر:ImanFakhri، کاربر:Wikimostafa، کاربر:Artahooei1، کاربر:محک، و کاربر:سیمون دانکرک انتخاب شده‌اند. گزینه‌ها شناسه دارند و شما در رأی‌تان کافی است شناسه‌های مربوطه را ذکر کنید.

در پایان نظرخواهی، برای هر یک از جوایز گزینه‌ای که بیشترین رأی را کسب کند اعلام می‌شود. اگر به هر دلیل، نظام انتخاباتی از تعیین یک تک‌برنده ناتوان بود، برنده به قید قرعه انتخاب خواهد شد و از باقی گزینه‌هایی که با آن مساوی کرده بودند هم تقدیر خواهد شد.

بهترین مقالهٔ خوب در ۲۰۲۰

گزینه‌های بهترین مقالهٔ خوب
(به ترتیب تصادفی)
شناسه عنوان
الف بیضی
ب جامعه ملل
ج شاپور یکم
د حاجی آقا
ه‍ دایره

در این بخش به مقاله‌هایی رأی بدهید که فکر می‌کنید سمبلی از بهترین مقاله‌های خوب ویکی‌پدیا هستند. معیارهای مقالهٔ خوب را حتماً در نظر داشته باشید. آرای خود را در زیر به شکلی که بالاتر توضیح داده شده وارد کنید. .

بهترین گزینش مقالهٔ خوب در ۲۰۲۰

گزینه‌های بهترین گزینش مقالهٔ خوب
(به ترتیب تصادفی)
شناسه عنوان
الف گمخ «هوندا آکورد»
ب گمخ «یاقوت حموی»
ج گمخ «فیل در تاریکی»
د گمخ «دایره»
ه‍ گمخ «رگرسیون خطی»

در این بخش به گزینش‌های مقالهٔ خوبی (گمخی) رأی بدهید که فکر می‌کنید سمبلی از توانایی ویکی‌پدیا برای گزینش مقاله‌های خوب هستند. معیارهای مقالهٔ خوب را حتماً در نظر داشته باشید و نحوهٔ ارزیابی و حصول آن در طی پروسهٔ گمخ را مورد توجه قرار بدهید. آرای خود را در زیر به شکلی که بالاتر توضیح داده شده وارد کنید.