ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/هفده شهریور.JPG

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

کشتار هفده شهریور[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۱۱ ساعت ۱۱:۰۶:۳۰ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

اصلی - کشتار ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ معروف به جمعه سیاه. نظامیان ارتشی گرداگرد عده‌ای از مردمی هستند که تحت محاصره آنها کشته شده‌اند.
دلیل
ارزش دانشنامه‌ای و تاریخی. تصویر هم چون اجساد را از دور نشان می‌دهد دلخراش و نشانگر خشونت عریان نیست.
مقالاتی که تصویر در آنها استفاده شده‌است
کشتار ۱۷ شهریور
رده نگاره برگزیده
تاریخ معاصر
پدیدآورنده(ها)
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)
بستن سریع؟! نگاره کیفیت و اندازهٔ مناسب را دارد و ارزش دانشنامه‌ای و تاریخی فوق‌العاده‌ای دارد و از مشهورترین عکس‌های تاریخ معاصر ایران است. البته ارزش بالای تاریخی و دانشنامه‌ای باعث می‌شود که کیفیت هم مهم نباشد (طبق وپ:منب)؛ اما این نگاره کیفیتش هم بالاست. ضمناً به جای کلی‌گویی بفرمایید کدام معیارها را ندارد؟ نگونبانگونی ۱۰ آذر ۱۳۹۰، ساعت ۱۰:۱۹ (بوا)
به جز ارزش دانشنامه‌ای هیچ کدوم از معیارهای نگاره برگزیده رو نداره، کم شدن نامزدها باید کیفیت نگاره رو هم بالا ببره ولی گویا شما میخواید یه نگاره با ۸۹ کیلوبایت بشه نگاره برگزیده!!اولین بارتون هم نیست و همچنان به نامزد کردن نگاره‌های بی کیفیت تاریخی پافشاری می‌کنید!جالبش اینجاست که اگر همین نگاره خارجی بود باهاش مخالف بودید--اهورا ♠ ‏۱ دسامبر ۲۰۱۱، ساعت ۰۷:۱۲ (UTC)[پاسخ]
باز نگفتید کدام معیارها را ندارد. در وپ:منب گفته‌است که نگاره باید ۱۰۰۰ پیکسل باشد که این نگاره بیشتر هم هست. هر چند که این نگاره به خاطر ارزش فوق‌العاده و شهرتش از این هم مستثناست. ضمناً نیت‌یابی هم نکنید. نگونبانگونی ۱۰ آذر ۱۳۹۰، ساعت ۱۱:۰۳ (بوا)
  1. حائز استاندارد فنی والایی باشد
  2. دارای تفکیک‌پذیری بالا باشد
  3. یک کار برتر در میان آثار ویکی‌پدیا باشد
  4. موضوع متمرکزی داشته باشد، ترکیب داشته باشد، و دارای عناصر بی ربط یا موانع واگرا نباشد.
  5. دارای قدرت تفکیک‌پذیری بالایی باشد بطوریکه بتوان از آن در تهیه نسخهٔ چاپی با کیفیت استفاده نمود. نگاره‌های ساکن بطور کمینه باید دارای ۱۰۰۰ پیکسل در وجه کوچکتر باشد. با اینحال تعداد پیکسل بالاتر همواره ارجحیت دارد.نه ۸۹ کیلوبایت!!! برای ثبت نام کنکور هم بیشتر از ۸۹ کیلوبایت هست !!!

برگزیده نشد


اهورا ♠ ‏۱۰ دسامبر ۲۰۱۱، ساعت ۰۶:۲۱ (UTC)
[پاسخ]