روز برمی‌آید (فیلم ۱۳۸۵): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱۹: خط ۱۹:
== خلاصه فیلم ==
== خلاصه فیلم ==
{{خطر لوث شدن}}
{{خطر لوث شدن}}
در اسفند ۱۳۵۷، یک زن که سالها پیش از انقلاب در زندان بوده، به همراه همسرش که از انقلابیون است، به قصد استراحت به نقطه‌ای کوهستانی سفر می‌کنند. در این سفر آنها با مردی آشنا می‌شوند که زن معتقد است بازجوی وی بوده است.این فیلم بر اساس فیلم مرگ و دوشیزه اثر [[رومن ریمون پولانسکی]] کارگردان و بازیگر فرانسوی لهستانی ساخته شده.
در اسفند ۱۳۵۷، یک زن که سالها پیش از انقلاب در زندان بوده، به همراه همسرش که از انقلابیون است، به قصد استراحت به نقطه‌ای کوهستانی سفر می‌کنند. در این سفر آنها با مردی آشنا می‌شوند که زن معتقد است بازجوی وی بوده است.این فیلم بر اساس فیلم [[مرگ و دوشیزه]] اثر [[رومن ریمون پولانسکی]] کارگردان و بازیگر فرانسوی لهستانی ساخته شده.
{{پایان خطر لوث شدن}}
{{پایان خطر لوث شدن}}



نسخهٔ ‏۱۰ نوامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۰:۵۶

روز برمی‌آید
کارگردانبیژن میرباقری
تهیه‌کنندهسعید شاهسواری
نویسندهسعید شاهسواری
بازیگرانداریوش فرهنگ
یکتا ناصر
مهران رجبی
امیر آقایی
موسیقیآرش برومند
فیلم‌بردارمهدی جعفری
تدوین‌گرسعید شاهسواری
مدت زمان
۹۰ دقیقه
کشورایران
زبانفارسی

راه طی‌شده فیلمی به کارگردانی بیژن میرباقری ساخته سال ۱۳۸۵ است.[۱]

خلاصه فیلم

الگو:خطر لوث شدن در اسفند ۱۳۵۷، یک زن که سالها پیش از انقلاب در زندان بوده، به همراه همسرش که از انقلابیون است، به قصد استراحت به نقطه‌ای کوهستانی سفر می‌کنند. در این سفر آنها با مردی آشنا می‌شوند که زن معتقد است بازجوی وی بوده است.این فیلم بر اساس فیلم مرگ و دوشیزه اثر رومن ریمون پولانسکی کارگردان و بازیگر فرانسوی لهستانی ساخته شده. الگو:پایان خطر لوث شدن

منابع