کتاب درس: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
MahdiBot (بحث | مشارکت‌ها)
جز ربات: مرتب‌سازی رده‌ها؛ زیباسازی
خط ۱: خط ۱:
کتاب درسی یک کتاب [[استاندارد]] در شاخه‌های دروس مختلف است و یا این که کتابى است که شامل دستور العمل ها مى شود. آن‌ها بر پایهٔ درخواست [[موسسات آموزشی]] تولید می‌شوند. در حالی که بیش تر کتب درسی به صورت [[چاپی]] هستند برخی را نیز می‌تواند به صورت [[آنلاین]] مطالعه کرد.
کتاب درسی یک کتاب [[استاندارد]] در شاخه‌های دروس مختلف است و یا این که کتابی است که شامل دستور العمل ها می شود. آن‌ها بر پایهٔ درخواست [[موسسات آموزشی]] تولید می‌شوند. در حالی که بیش تر کتب درسی به صورت [[چاپی]] هستند برخی را نیز می‌تواند به صورت [[آنلاین]] مطالعه کرد.


== منبع ==
== منبع ==
* Wikipedia contributors, «Textbook,» Wikipedia, The Free Encyclopedia, http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Textbook&oldid=193233803 (accessed February ۲۶, ۲۰۰۸).
* Wikipedia contributors، «Textbook،» Wikipedia، The Free Encyclopedia، http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Textbook&oldid=193233803 (accessed February ۲۶، ۲۰۰۸).


{{خرد}}
{{خرد}}
{{انبار-رده|Schoolbooks}}
{{انبار-رده|Schoolbooks}}


[[رده:کتاب‌های درسی]]
[[رده:کتاب]]
[[رده:کتاب]]

[[رده:کتاب‌ها بر پایه نوع]]
[[رده:کتاب‌ها بر پایه نوع]]
[[رده:کتاب‌های درسی]]


[[ast:Llibru de testu]]
[[ast:Llibru de testu]]

نسخهٔ ‏۳۰ مهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۰۷:۲۹

کتاب درسی یک کتاب استاندارد در شاخه‌های دروس مختلف است و یا این که کتابی است که شامل دستور العمل ها می شود. آن‌ها بر پایهٔ درخواست موسسات آموزشی تولید می‌شوند. در حالی که بیش تر کتب درسی به صورت چاپی هستند برخی را نیز می‌تواند به صورت آنلاین مطالعه کرد.

منبع