اعراف: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Mahdimousavi (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
Mahdimousavi (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
* '''«اعراف»''' نام هفتمين [[سوره]] از [[قرآن]] است كه 206 [[آيه]] دارد.
'''«اعراف»''' نام يكي از اشعار [[ادگار آلن پو]]، شاعر امريكايي است كه براي نخستين بار در سال 1829 منتشر شد. اين شعر يكي از نخستين كارهاي آلن پو است و به دليل ارجاع‌هاي تاريخي‌اش مشهور است. اين شعر بر مبناي داستاني از [[قرآن]] است كه درباره‌ي زندگي پس از مرگ در مكاني به نام «اعراف» است. در قرآن [[سوره]]اي به همين نام است كه هفتمين سوره‌ي اين كتاب است و 206 [[آيه]] دارد.
* '''«اعراف»''' نام يكي از اشعار [[ادگار آلن پو]]، شاعر امريكايي است كه براي نخستين بار در سال 1829 منتشر شد. اين شعر يكي از نخستين كارهاي آلن پو است و به دليل ارجاع‌هاي تاريخي‌اش مشهور است. اين شعر بر مبناي داستاني از [[قرآن]] است كه درباره‌ي زندگي پس از مرگ در مكاني به نام «اعراف» است. در قرآن [[سوره‌]]اي به همين نام است كه هفتمين سوره‌ي اين كتاب است و 206 [[آيه]] دارد.

نسخهٔ ‏۲۷ فوریهٔ ۲۰۰۷، ساعت ۱۶:۵۴

  • «اعراف» نام يكي از اشعار ادگار آلن پو، شاعر امريكايي است كه براي نخستين بار در سال 1829 منتشر شد. اين شعر يكي از نخستين كارهاي آلن پو است و به دليل ارجاع‌هاي تاريخي‌اش مشهور است. اين شعر بر مبناي داستاني از قرآن است كه درباره‌ي زندگي پس از مرگ در مكاني به نام «اعراف» است. در قرآن سوره‌اي به همين نام است كه هفتمين سوره‌ي اين كتاب است و 206 آيه دارد.