رادیو صبا: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
H.mehrdad (بحث | مشارکت‌ها)
ویرایش لغوی
برچسب‌ها: ویرایشگر دیداری ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱۵: خط ۱۵:
| وبگاه = [http://radiosaba.ir/ radiosaba.ir]
| وبگاه = [http://radiosaba.ir/ radiosaba.ir]
}}
}}
'''رادیو صبا''' از بیست و دوم بهمن ۱۳۹۲ با رویکرد «طنز و ایجاد شور و نشاط در جامعه» فعالیت خود را آغاز کرد.این رادیو در آغاز در دو بخش رادیو فصلی با مدیریت حمیدرضا مقدسی و رادیو لبخند با مدیریت محمدصادق رحمانیان آغاز به کار کرد اما در بهمن سال ۹۳ با ادقام این دو در یک شبکه واحد نام رادیو صبا کار خود را ادامه داد و تاآبان سال ۹۵ مدیریت آن بر عهده حمیدرضا مقدسی بود. پس از تو سعید یوسف نیا مدیریت آن را برعهده گرفت. در حال حاضر حمیدرضا افتخاری مدیر این شبکه رادیویی است.
'''رادیو صبا''' از بیست و دوم بهمن ۱۳۹۲ با رویکرد «طنز و ایجاد شور و نشاط در جامعه» فعالیت خود را آغاز کرد.این رادیو در آغاز در دو بخش رادیو فصلی با مدیریت حمیدرضا مقدسی و رادیو لبخند با مدیریت محمدصادق رحمانیان آغاز به کار کرد اما در بهمن سال ۹۳ با ادغام این دو در یک شبکه واحد به نام رادیو صبا، کار خود را ادامه داد.


== تاریخچه ==
== تاریخچه ==
خط ۲۱: خط ۲۱:


== مدیران ==
== مدیران ==
پس از [[محمدصادق رحمانیان]]، [[حمیدرضا مقدسی]] سکان‌دار رادیو صبا شد و در این مدت، برنامه‌هایی با محوریت مسابقه، اعم از مسابقه‌های جدی و طنز تولید و پخش شد. در تاریخ ۱۳۹۶/۲/۲۰ مدیریت رادیو صبا به [[سعید یوسف‌نیا]] سپرده شد و پس از ایشان در دی ماه 1399 حمیدرضا افتخاری به مدیریت این شبکه منصوب شد.
پس از [[محمدصادق رحمانیان]]، [[حمیدرضا مقدسی]] سکان‌دار رادیو صبا شد و در این مدت، برنامه‌هایی با محوریت مسابقه، اعم از مسابقه‌های جدی و طنز تولید و پخش شد. در تاریخ ۱۳۹۶/۲/۲۰ مدیریت رادیو صبا به [[سعید یوسف‌نیا]] سپرده شد و پس از ایشان در دی ماه ۱۳۹۹ حمیدرضا افتخاری به مدیریت این شبکه منصوب شد.


== برنامه‌ها ==
== برنامه‌ها ==

نسخهٔ ‏۱۹ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۳۶

رادیو صبا
نشان (لوگو) رادیو صبا
نوعموج اف ام
ستادتهران، خیابان ولیعصر، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ساختمان شهدای رادیو
برنامه‌سازی
زبان(ها)فارسی
وابستگیصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
مالکیت
افراد کلیدی
محمدصادق رحمانیان، حمیدرضا مقدسی،سعیدیوسف نیا،حمیدرضا افتخاری
تاریخ
آغاز به کار۱۳۹۲
پیوندها
وبگاه

رادیو صبا از بیست و دوم بهمن ۱۳۹۲ با رویکرد «طنز و ایجاد شور و نشاط در جامعه» فعالیت خود را آغاز کرد.این رادیو در آغاز در دو بخش رادیو فصلی با مدیریت حمیدرضا مقدسی و رادیو لبخند با مدیریت محمدصادق رحمانیان آغاز به کار کرد اما در بهمن سال ۹۳ با ادغام این دو در یک شبکه واحد به نام رادیو صبا، کار خود را ادامه داد.

تاریخچه

رادیو صبا با روزانه ۶ ساعت تولید و پخش برنامه‌های طنز و شاد کار خود را آغاز کرد و پس از یک سال مدت زمان برنامه‌های رادیو صبا در روز از ۶ ساعت به ۱۶ ساعت رسید و گروه مسابقات و تفریحات نیز به گروه طنز و سرگرمی افزوده شد.در فروردین ۱۳۹۸، پخش برنامه های رادیو صبا ۲۴ ساعته شد.

مدیران

پس از محمدصادق رحمانیان، حمیدرضا مقدسی سکان‌دار رادیو صبا شد و در این مدت، برنامه‌هایی با محوریت مسابقه، اعم از مسابقه‌های جدی و طنز تولید و پخش شد. در تاریخ ۱۳۹۶/۲/۲۰ مدیریت رادیو صبا به سعید یوسف‌نیا سپرده شد و پس از ایشان در دی ماه ۱۳۹۹ حمیدرضا افتخاری به مدیریت این شبکه منصوب شد.

برنامه‌ها

در حال حاضر رادیو صبا روزانه ۸ ساعت برنامه طنز و مسایقه تولیدی و ۶ ساعت برنامه زنده و ۸ ساعت تأمین و تکرار فعالیت می‌کند.

برنامه‌های رادیو صبا چهار محور اصلی دارد:

  • طنز
  • مسابقه
  • مشاعره
  • موسیقی

دریافت

رادیو صبا بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۵/۵ مگاهرتز در تهران و در سایر مراکز استان‌ها در حوالی همین فرکانس (عمدتا بین فرکانس های ۱۰۵/۱ تا ۱۰۵/۵ مگاهرتز) شنیده می‌شود. همچنین از راه دیگر رسانه‌ها مانند گیرنده‌های دیجیتال، رادیو نما، ایران صدا و همچنین وبگاه رادیو صبا، امکان شنیدن این رادیو در سراسر جهان فراهم است.

منابع

درباره ما

پیوند به بیرون

اعتماد آنلاین

بولتن نیوز

بازتاب

افکارنیوز

خبرگزاری مهر

فانوس

برنا