بحث کاربر:Ziba28: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Ziba28 (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
خط ۱۵۸: خط ۱۵۸:
[[User talk:KOLI|<sup><span style="color:#000080;">✍</span></sup><span style="color:#873636">K</span><span style="color:#36c">O</span><span style="color:#d33">L</span><span style="color:#fc3">I</span>]] ‏۲۶ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۰۷ (UTC)
[[User talk:KOLI|<sup><span style="color:#000080;">✍</span></sup><span style="color:#873636">K</span><span style="color:#36c">O</span><span style="color:#d33">L</span><span style="color:#fc3">I</span>]] ‏۲۶ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۰۷ (UTC)
: در صورت تکرار جارزنی حساب را خواهم بست. <small style="border:1px solid #444;padding:1px;background:#183693"> [[کاربر:Arash.pt|<strong style="color:#FFF">ARASH PT</strong>]] [[بحث_کاربر:Arash.pt|<span style="color:white;">&nbsp;بحث&nbsp;</span>]] </small> ‏۲۸ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۳۰ (UTC)
: در صورت تکرار جارزنی حساب را خواهم بست. <small style="border:1px solid #444;padding:1px;background:#183693"> [[کاربر:Arash.pt|<strong style="color:#FFF">ARASH PT</strong>]] [[بحث_کاربر:Arash.pt|<span style="color:white;">&nbsp;بحث&nbsp;</span>]] </small> ‏۲۸ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۳۰ (UTC)

== [[پیش‌نویس:سید محمد صادق صدرالحفاظی|سید محمد صادق صدرالحفاظی]] به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد ==

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، [[پیش نویس:سید محمد صادق صدرالحفاظی|سید محمد صادق صدرالحفاظی]]، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به [[وپ:معتبر|منابع معتبر]] و [[وپ:مستقل|مستقل]] است. <small>([[:en:WP:42|؟]])</small> اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند ([[وپ:تأییدپذیری|تأییدپذیری]] در ویکی‌پدیا از [[وپ:۵|اهمیت ویژه‌ای]] برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به [[ویکی‌پدیا:پیش‌نویس‌ها|فضای پیش‌نویس]] منتقل کردم (با پیشوند "<code>پیش‌نویس:</code>" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله [[وپ:معس|رهنمود اصلی سرشناسی]] ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. <span style="color:#AAA"><small>&#123;{کاربر&#124;</small><span>[[کاربر:Jeeputer|<span style="color:darkblue">جـیپیوتر</span>]]</span><small>}&#125;</small></span> <sup>[[بحث کاربر:Jeeputer|<span style="color:orange">بحث</span>]]</sup> ‏۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۵۱ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۵۱


خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English welcome or French Bienvenue

سلام «Ziba28»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آنها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش پیشرفته
آموزش پیشرفته
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی
فارسی‌نویسی
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه
قهوه‌خانه
قهوه‌خانه (محلی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسش سئوال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
راهنمای حق تکثیر
راهنمای حق تکثیر
راهنمای حق تکثیر

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی‌شده غفلت مکنید.

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس‌بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سوال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

برای جستجوی مطالب می‌توانید از این کادر:


و برای ایجاد صفحهٔ جدید از این کادر:


نیز استفاده کنید.

باز هم خوشامد می‌گویم. شاد باشید! ●مـهـران گفتمان‏۱۳ آوریل ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۴۴ (UTC)[پاسخ]

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ محمود انصاری قمی که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • با توجه به حجم کم مقاله نیاز هست تا در انتهای مقاله الگوی خرد مناسب قرار دهید.
  • لطفاً جعبه اطلاعات مناسب را به مقاله بیافزائید.
  • مقاله ردهٔ ندارد و متاسفانه به علت نبود ردهٔ همسنگ ربات‌های رده‌همسنگ نتوانستند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب را به مقاله بیافزائید یا رده را همراه با میان‌ویکی ایجاد نمائید تا ربات‌های ردهٔ همسنگ آن را به مقالات مشابه نیز بیافزایند.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۵ اکتبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۴۹ (UTC)[پاسخ]

پیشنهاد حذف موسسه فرهنگی صالح

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ موسسه فرهنگی صالح پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/موسسه فرهنگی صالح ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Oyakmohsen (بحث) ‏۲۰ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۸:۴۷ (UTC)[پاسخ]

برای مقالهٔ مدارس اسلامی ایران پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. . دلیل پیشنهاد حذف زمان‌دار در برچسب داخل مقاله توضیح داده شده‌است.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشده دیگر درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند، در غیر این‌صورت بعد از (۱۱ آذر ۱۳۹۲) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و نسبت به حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. رستم (بحث) ‏۲۲ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۲:۵۳ (UTC)[پاسخ]

برچسب حذف سریع به مقاله مدرسه صالح افزوده شده است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

پیشتر در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مدرسه صالح رای حذف گرفته است

بر پایه معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. مهدی موسوی «بحث» ‏۳۰ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۰۵ (UTC)[پاسخ]


ممنوعیت تبلیغ

کاربر گرامی؛ نوشتن تبلیغات یا آگهی برای محصولات، شرکت‌ها، وبگاه‌ها و افراد مختلف، خلاف قوانین و سیاست‌های ویکی‌پدیا است. به‌جای درج تبلیغات یا آگهی، می‌توانید مقاله‌های مرتبط با موضوعات موردعلاقه و تخصص خود را گسترش دهید.
مقاله‌ها یا نوشته‌های تبلیغاتی به‌دست مدیران حذف و لینک‌های اسپم به لیست سیاه افزوده خواهند شد. به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های اخیرتان با این قانون ناسازگارند. لطفاً ویکی‌پدیا چه چیزی نیست، معیارهای سرشناسی و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید، از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید.

مهدی موسوی «بحث» ‏۳۰ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۰۷ (UTC)[پاسخ]

ویرایش اخلالگرانه مدرسهٔ صالح

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

MSes T / C ‏۵ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۲۸ (UTC)[پاسخ]

درود؛ برای مقالهٔ مهدی صدرالحفاظی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

نیازمند محرز شدن سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ مصادف با ۹ تیر ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. KOLI (گفتگو) ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۰۶ (UTC)[پاسخ]

سرشناسی سید مهدی صدرالحفاظی

دکتر صدرالحفاظی دارای رتبه علمی بالا و رزومه طولانی فعالیت های ادبی می باشد. ممکن است در بین مردم و عامه چهره معروف نباشد، اما بیش از ۲۰ سال استاد دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است. و از شاعران برجسته معاصر با بیش از ۱۰ هزار بیت شعر می باشد. در بین نخبگان علمی و دانشگاهی و شاعران آیینی هم از سرشناسی است. با سپاس Ziba28 (بحث) ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۱۳ (UTC)[پاسخ]

پیشنهاد حذف مهدی صدرالحفاظی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ مهدی صدرالحفاظی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مهدی صدرالحفاظی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. KOLI (گفتگو) ‏۲۱ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۱۵ (UTC)[پاسخ]

اشتباه گرفته‌اید

کاربر گرامی!

به نظر می‌آید کاربرد ویکی‌پدیا را اشتباه گرفته‌اید. لطفاً صفحهٔ ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید. Mahdi Mousavi (بحث) ‏۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۳۸ (UTC)[پاسخ]

درخواست ایجاد مقاله ی یک ترانه سرا

درود لطفاً صفحه ی دکتر موسوی خالق ترانه ی رفیق سیاوش قمیشی رو ایجاد کنید. ایشون دکترای زبان و ادبیات فارسی دارن

کتابهای ایشون: طاقت بیار رفیق نشر فصل پنجم ، سی سالگی انتشارات نیماژ ، تاریخ تحلیلی ترانه ی فارسی انتشارات بوتیمار ، ترانه ی روزگار ما انتشارات نیماژ ، چای بریز خانم انتشارات ورجاوند ، و ...

ترانه های ایشونو فریدون آسرایی، امیرتاجیک، سیاوش صحنه، شهرام شکوهی، باران، فرزاد فرومند و ... خوندن .

اگر منبع و اطلاعات خواستین من در خدمتم. برای توسعه و ویرایش Agahi67 (بحث) ‏۳ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۴۸ (UTC) --Agahi67 (بحث) ‏۵ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۱۵ (UTC)[پاسخ]

لطفا دقت بیشتری داشته باشید...

درود. متوجه شدم ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/بهروز سپیدنامه را شما ساخته‌اید، لطفاً در ساختن نبح دقت کنید، همچنین در ویژه:تفاوت/26565288 نیز صفحهٔ اصلی نبح را خراب کرده بودید و الگوی توینکل در آن را معیوب نموده بودید. دقت بیشتری کنید و با رعایت استانداردها دست به ویرایش بزنید. با سپاس از همکاری شما--Mahdi Mousavi (بحث) ‏۷ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۲:۱۲ (UTC)[پاسخ]

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • پیشنهاد می‌کنم ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، وپ:سرشناسی، وپ:کپی مکنید، وپ:تبلیغ مکنید را مطالعه کنید.
  • در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
  • از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی، بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند

شهنام ک (گفتگو) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۱۲ (UTC)[پاسخ]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ سید مهدی صدرالحفاظی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/سید مهدی صدرالحفاظی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. شهنام ک (گفتگو) ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۳۶ (UTC)[پاسخ]

پیشنهاد حذف فطرس مدیا

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ فطرس مدیا پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/فطرس مدیا ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. KOLI ‏۲۶ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۴۳ (UTC)[پاسخ]

جارزنی ممنوع

درود. کاربر گرامی به نظر می‌رسد شما در حال آگاه‌سازی کاربران در جهت همسویی و تقویت نظر خودتان هستید. چنین رویه‌ای مغایر با سیاست‌های دانشنامهٔ ویکی‌پدیا است. لطفاً ویکی‌پدیا:جارزنی را مطالعه کنید و اگر پرسشی داشتید در صفحه بحث من بپرسید. با احترام. KOLI ‏۲۶ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۰۷ (UTC)[پاسخ]

در صورت تکرار جارزنی حساب را خواهم بست. ARASH PT  بحث  ‏۲۸ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۳۰ (UTC)[پاسخ]

سید محمد صادق صدرالحفاظی به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، سید محمد صادق صدرالحفاظی، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۵۱ (UTC)[پاسخ]