کمپ کورال: سال‌های کودکی باب‌اسفنجی: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Kouaz (بحث | مشارکت‌ها)
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۴۹: خط ۴۹:
* [[باب‌اسفنجی (شخصیت)|باب اسفنجی شلوارمکعبی]]
* [[باب‌اسفنجی (شخصیت)|باب اسفنجی شلوارمکعبی]]


*[[پاتريك ستاره دریایی]]
*[[پاتریک ستاره دریایی]]


*[[سندي]]
*[[سندی]]


*[[گري]]
*[[گری]]


*[[اقاي خرچنگ]]
*[[آقای خرچنگ]]


*[[خانم پاف]]
*[[خانم پاف]]


*[[اختاپوس]]
*[[اختاپوس هشت‌پا]]


== تولید ==
== تولید ==

نسخهٔ ‏۱۳ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۰۳:۲۱

کمپ کورال
ژانرمجموعه تلویزیونی انیمیشنی
کمدی
بر پایهٔباب اسفنجی شلوار مکعبی از استیون هیلنبرگ
توسعه‌دهندهدرک درایمون
تیم هیل
نیک جکینگز
کشور سازندهایالات متحده
زبان اصلیانگلیسی
شمار فصل‌ها۱
شمار قسمت‌ها۱۳
تولید
تهیه‌کننده‌های اجراییمارک چکارلی
وینسنت والر[۱]
تولیدکننده‌ها
پخش
شبکهٔ اصلینیکلودئون

کمپ کورال سریال پیش‌درآمد و اسپین آفی از باب‌اسفنجی شلوارمکعبی است، که بر روی باب اسفنجی ۱۰ ساله در اردوگاه تابستانی تمرکز دارد.

در ۴ ژوئن ۲۰۱۹ اعلام شد که این سریال در حال توسعه است، که باب اسفنجی ۱۰ ساله و تمام دوستانش تابستان را در اردوگاه تابستانی می‌گذرانند.[۲][۳]

داستان پیش فرض

قبل از رویدادهای سریال تلویزیونی، باب اسفنجی و دوستان خود در تابستان، در حال گرفتن عروس دریایی‌ها، در حال آتش روشن کردن و شنا در دریاچه یاکی ماک در کمپ کورال واقع در جنگل کلپ هستند.

شخصیت‌ها

تولید

تولید این سریال انیمیشنی ۱۳ قسمتی در ماه ژوئن ۲۰۱۹ آغاز شده و از گرافیک رایانه‌ای بهره‌مند است. رمزی نائیتو، تولیدکننده و توسعه دهده انیمیشن نیکلودئون، گفت: «باب اسفنجی دارای یک جهان باور نکردنی برای گسترش است و نور سبز برای کمپ کورال نشان دهنده قدرت و طول عمر این شخصیت شناخته شده و محبوب نسل‌های طرفداران در سراسر جهان است.» تهیه‌کننده اجرایی این سریال مارک سیکارلی و وینسنت والر می‌باشند[۱][۱]

انتقاد

پس از اعلام کمپ کورال، پائول تیبیت (جانشین استیون هیلنبرگ و شورانر در ۲۰۰۵–۲۰۱۵) گفت: "من هیچ بی احترامی به همکاران من که در حالی که بر روی این سریال کار می‌کنند نمی‌کنم. آنها هنرمندان خوب و با استعدادی هستند. اما این‌ها برخی از حرص و طمع‌های اجرایی هستند که در اینجا وجود دارد، و همه آنها به خوبی می‌دانند که از این فیلمنامه متن متنفرم. "[۴]

منابع

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ Andreeva, Nellie (4 June 2019). "'SpongeBob SquarePants' CG-Animated Prequel Series 'Kamp Koral' Greenlighted By Nickelodeon". deadline.com.
  2. Zachary, Brandon (February 14, 2019). "SpongeBob SquarePants Spinoffs in the Works From Nickelodeon". Comic Book Resources. Retrieved February 14, 2019.
  3. "Nickelodeon Greenlights "Kamp Koral," Original Animated Spinoff of Hit Series "SpongeBob SquarePants"". The Futon Critic. June 4, 2019.
  4. Tibbitt, Paul (4 June 2019). "Twitter post". twitter.com.

https://www.imdb.com/title/tt10436284/