بحث کاربر:Vahid: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۱٬۰۰۸: خط ۱٬۰۰۸:
با سلام
با سلام
دوست گرامی لطفا مطالب منبع دار را حذف نکنید، بیان یک یا چند جمله از کتاب، نقض کپی رایت محسوب نمیشود.[[کاربر:Simaahmadirad|Simaahmadirad]] ([[بحث کاربر:Simaahmadirad|بحث]]) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۶ (UTC)
دوست گرامی لطفا مطالب منبع دار را حذف نکنید، بیان یک یا چند جمله از کتاب، نقض کپی رایت محسوب نمیشود.[[کاربر:Simaahmadirad|Simaahmadirad]] ([[بحث کاربر:Simaahmadirad|بحث]]) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۶ (UTC)
:با درود، کاربر گرامی چیزی که شما نوشتید یک یا چند جمله نیست و خیلی بیشتر هست و نقض کپی‌رایت محسوب می‌شه. ضمن اینکه کتاب خاطرات فردوست منبع اولیه محسوب می‌شه. لطفاً دقت داشته باشید برای وارد کردن نوشته‌هایی مثل اتهامات و دزدی و... به منابع ثانویه و مستقل از هم و معتبر نیاز هست و در نوشتن چنین چیزهایی در مقالات افراد در ویکی‌پیدا باید احتیاط به خرج داد. با سپاس [[کاربر:Vathlu|وحید]] ([[بحث کاربر:Vathlu#top|بحث]]) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۴۲ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۴۳

خوش آمدید


سلام Vahid، به ویکی‌پدیا خوش آمدید. از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر برای کاربرهای جدید مفیدند:

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:گودال ماسه‌بازی استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سوال داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. باز هم خوش آمد می‌گویم.
Rohan ب ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۰۶:۲۹)

به ویکی‌پدیا خوش آمدید!

به ویکی‌پدیای فارسی خوش آمدید. ویرایش چند لحظه پیش شما، کاربران ویکی را خوشحال کرده است. چرا که اضافه شدن شما به ویکی، به مفهوم پربارتر شدن این دانشنامه (دایرة‌المعارف) است. اگر این راهنما را دنبال کنید، می‌توانید در مدت چند دقیقه و طی سه درس اصلی به یک ویکی نویس موفق تبدیل شوید.

درس اول
  • بدانید که اگر ویرایش‌های شما بازگردانی شد، چنین کارهایی در ویکی‌پدیا معمولاً دلیل موجهی دارند. می‌توانید مودبانه دلیل آن را از کاربران باتجربه‌تر جویا شوید. بیشتر کاربرانی که نام آنها و ویرایشاتشان را در صفحه تغییرات اخیر می‌بینید، از شما باتجربه‌ترند. دقت کنید که اگر بی‌نزاکتی کنید، به سرعت از جامعه ویکی‌پدیا طرد خواهید شد. مدیران اینجا تقریبا همواره برخط‌اند. اگر کاری کرده‌اید که خجالت می‌کشید با نام کاربری قبلی خود وارد شوید، همواره راه برای ایجاد یک هویت جدید باز است.
درس دوم
  • ویکی‌پدیا دانشنامه‌ای است که شما نیز می‌توانید آن را تکمیل کنید. برای ویرایش مقالات، دکمهٔ «این صفحه را ویرایش کنید» بالای مقالات را فشار دهید و مطالب را ویرایش کنید. برای اطمینان از درستی ویرایش خود قبل از ثبت تغییرات، ابتدا از دکمهٔ «پیش‌نمایش» استفاده کرده و پس از بررسی مجدد، مطالب خود را توسط دکمهٔ «صفحه ذخیره شود» ثبت کنید. برای تمرین می‌توانید از صفحه تمرین استفاده کنید.
برای آشنایی با ساختار کلی و سبک نگارش مقالات، شیوه‌نامهٔ ویکی‌پدیا را بخوانید. مقالات برگزیده نمونه‌هایی از مقالات خوب هستند.
کاربران باتجربه‌تر مطالب شما را درصورت نیاز ویرایش کرده و نکات ضروری را برای پیشرفت شما در همین صفحه یا صفحه بحث مقاله‌ای که آنرا ویرایش کرده‌اید به شما خواهند آموخت.
درس سوم
  • از منابع دیگر کپی نکنید. کپی خط به خط از سایت‌ها و کتاب‌ها به ویکی‌پدیا مشکل دارد. نتایج تحقیقات خودتان را هم نمی‌توانید به مقالات ویکی‌پدیا اضافه کنید. مطالب نوشته‌شده بایستی دارای منابع متعدد و قابل‌ اعتماد باشند. همچنین مطالب دارای منبع را حذف نکنید. کلمات بیگانه (حتی عربی و انگلیسی) کمتر در اینجا راه دارند. بنابراین سعی کنید خودتان را با فارسی نویسی وفق دهید.

اکنون شما یک کاربر ویکی‌پدیا هستید. خودآموز ویکی‌پدیا مطالب بسیار مفیدی برای کاربران جدید دارد. برای بدست آوردن اطلاعات مفصل در مورد ویکی‌پدیا و نحوهٔ مشارکت، ابتدا راهنماهای موجود را بخوانید و در صورتی که پاسخ مورد نظر خود را نیافتید، سوال خود را در میز کمک مطرح کنید.--میثمψ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۰۹، ساعت ۰۹:۱۵ (UTC)[پاسخ]

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ هم‌آوردی تاج (استقلال) و شاهین پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/هم‌آوردی تاج (استقلال) و شاهین ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. JomaIR ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ساعت ‏۱۱:۰۵ (UTC) ‏۸ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۱:۰۵ (UTC)[پاسخ]

استقلال

سلام. در مورد برگزیدگی استقلال خواستم توضیحی عرض کنم. پیش‌نیاز برگزیدگی، خوب شدن مقاله است. سری به ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب بزنید. راهنمایی‌های لازم آن‌جا هست. اول مقاله را برای خوبیدگی نامزد کنید و پس از این‌که خوب شد، برای برگزیدگی اقدام کنید. سوالی داشتید در صفحه بحثم بپرسید. mOsior (بحث) ‏۸ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۴۵ (UTC)[پاسخ]

با سلام، آیا امکانش هست الان نگاهی به مقاله بیاندازید و نظرتان را در موردش بفرمایید؟ با تشکر وحید (بحث) ‏۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۲۱ (UTC)[پاسخ]

دلیل این ویرایش چیست؟

درود، کاربر گرامی لطفاً دلایل خود را برای این ویرایش توضیح دهید. باتشکر JomaIranگفتگو ‏۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۹:۳۴ (UTC)[پاسخ]

با درود، کاربر گرامی منبعی که شما برای گزاره اول‌تان آوردید اصلاً معتبر نیست، نظرسنجی برنامه نود به گونه‌ای‌ست که یک نفر می‌تواند با چندین شماره موبایل مختلف رای بدهد تا هم شانس خودش را برای بردن بالا ببرد و هم آرای تیم مورد علاقه‌اش بالا برود. ضمن اینکه در گذشته مواردی مشکوک به تقلب در رای‌گیری این برنامه دیده شده. در مورد گزاره دوم هم باید عرض کنم نمی‌دانم چطور از منبعی که ذکر کردید در مورد تعداد هواداران نتیجه گرفتید؟ منبع شما در مورد فقط تعداد تماشاگران بازی‌های خانگی فقط در لیگ قهرمانان است و اصلاْ نمی‌تواند منبعی برای سنجش تعداد هواداران باشد بلکه نشان‌دهنده تعداد بلیت‌های فروخته شده‌ست. به این معنی که یک هوادار در طی یک فصل می‌تواند چندین بار به ورزشگاه برود ولی همچنان همان یک هوادار هست، ضمن اینکه تعداد بازی‌های الهلال در لیگ قهرمانان آسیا خیلی بیشتر از استقلال هست چرا که استقلال در مجموع ۸ بار در لیگ قهرمانان حاضر بوده و الهلال ‍۱۳ بار و طبیعی که در تعداد بازی‌های بیشتر مجموع تماشاگران بیشتری هم داشته باشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که این فقط بازی‌های تیم‌ها در خانه و در لیگ قهرمانان است وگرنه فقط یک فصل ۱۹۹۸-۹۹ و ۳ تا بازی خانگی استقلال می‌تواند تا بیش از ۳۰۰ هزار نفر به این آمار ارائه کند. در مورد همین تیم الهلال که در منبع شما آمده می‌توانید آمارهای مختلف را ببینید و ببینید چقدر کمتر از استقلال تماشاگر دارد. مثلاً در فصل گذشته استقلال به طور میانگین ۳۲۵۰۰ نفر تماشاچی در بازی‌های خانگی داشت و الهلال ۱۵۳۸۷ نفر یعنی کمتر از نصف استقلال. امیدوارم این توضیحات کافی بوده باشند باعث بشوند به دور از تعصب به ویرایش ویکی‌پدیا ادامه بدهیم. ارادتمند وحید (بحث) ‏۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۱۹ (UTC)[پاسخ]

منبع قبلی هم که داشت هم یک نظرسنجی بود! بنده دانش ورزشی خوبی دارم، مشخص است الهلال هوادار بیشتر دارد (در ایران هم پرسپولیس) و اگر فکر می‌کنید منابع من مشکل دارند پس منابع خود شما یا ویرایش قبلی نیز مشکل دارند، و این موضوع که گفتید این نظر سنجی معتبر نیست کاملاً بی اساس می‌شود؛ تعداد هواداران هم در فوتبال از طریق حضور هواداران در ورزشگاه سنجیده می‌شود، پس معیار شما چیست؟ یعنی هوادارانی که در خانه نشسته‌اند و تلوزیون می‌بینند را برویم بشماریم؟! نکته دیگر چرا ویرایش بنده را خنثی‌سازی نمی‌کنید؟ اگر نیاز به آموزش دارید می‌توانید از خود من یا هرکاربر باتجربه دیگری کمک بخواهید. اگر پس از اینکه بنده منابع جدید را نیز اضافه کردم مشکلی وجود داشت اعلام کنید تا زمانی که هردوی ما برخط (آنلاین) هستیم از یک کاربر دیگر درخواست کنیم نظر یا دیدگاه سوم را ارائه دهد.
چند نکته دیگر: ۱- تعداد هواداران که کاملاً مشخص است، مثلاً نمی‌توان گفت هواداران سپاهان از بارسلونا بیشتر یا استقلال از الهلال یا پرسپولیس ۲- تعداد تماشاگران دقیقاً مهمترین عامل برای شناسایی تعداد هواداران یک تیم فوتبال یا ورزشی است، چه در لیگ برتر چه لیگ قهرمانان تعداد تماشاگران استقلال کمتر از پرسپولیس بوده‌است. نظرسنجی‌های مشهور نیز همین نکته را می‌گویند. فکر نمی‌کردم نیاز باشد اینها را برای شما توضیح دهم اما با توجه به این بحث این کار را انجام دادم. JomaIranگفتگو ‏۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۵:۳۷ (UTC)[پاسخ]

شما همون کاربری نبودید که قبلاً گفته بود به ورزش علاقه‌ای نداره و فقط از ستون تغییرات اخیر ادیت‌های من رو دیده و بیشتر در مورد (اگر اشتباه نکنم) رقص فعالیت داره؟ جالبه که حالا و به همین سرعت دارای اطلاعات خوبی در زمینه ورزش شدید... بگذریم، خیر گفته من در مورد نظرسنجی و معتبر نبودنش بی‌اساس نمی‌شود چرا که نظرسنجی‌ای که در آن یک نفر بتواند چند بار رای بدهد اعتبار ندارد. اون جمله رو و جمله‌های شما رو هم حذف کردم (و باز هم می‌کنم) به خاطر رهنمودهای کاربر مرتضا که در صفحه گزیدن مقاله‌های خوب/باشگاه فوتبال استقلال تهران نوشتند و به درستی به بی‌اساس بودن اون نظرسنجی و کلاً نظرسنجی‌هایی از این دست اشاره کردند. منابعی هم که دادید کامل و کافی نیستند، مثلا لینکی که از سایت خبرانلاین دادید نوشته که در سال ۱۳۹۴ پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم در آسیا بوده که یک تاریخ مشخص هست و بعد نتیجه گرفتید که پرسپولیس پرتماشاگرتره. من هم لینک داده‌ام از سایت ورزش سه که در سال ۲۰۱۷ استقلال پرتماشاگرترین تیم در آسیا بوده پس با همین منطق شما (پیدا کردن یک خبر در یک سایت خبری ایرانی با تاریخ مشخص مربوط به فقط یک فصل خاص) باید الان بگیم استقلال پرطرفدارترین تیم آسیاست. کلاً در مقابل هر لینکی که شما پیدا می‌کنید که می‌گید پرسپولیس بیشتر تماشاچی داره من هم می‌تونم یکی پیدا کنم که دقیقاْ برعکسش رو می‌گه و می‌گه استقلال بیشتر تماشاچی داره، این جور منابع هم باز هم به گفته کاربر مرتضا معتبر نیستند، هدف من از ادیت کردن مقاله استقلال ستاره‌دار کردنش هست نه رقابت با طرفداران تیم‌های دیگر خصوصاً پرسپولیس و یکی از کارهایی که برای رسیدن به این هدف باید انجام بدهم حذف نوشته‌های بی‌منبع و یا با منابع نامعتبر (مثل منابع شما) هست. این بخش از مقاله استقلال هم اسمش هست هواداران و نه تعداد تماشاگران در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و دقیقاْ در مورد هواداران باشگاه هست و نه تماشاچیان. من خودم هوادار استقلال هستم و سال‌هاست خارج از ایران زندگی می‌کنم و یک دونه از این بازی‌های چند سال اخیر استقلال را نرفتم ورزشگاه، ولی همچنان هوادار استقلال هستم، امیدوارم بتوانید تفاوت بین هواداری که توانایی خرید بلیت و رفتن به ورزشگاه و سایر هواداران رو درک کنید. دیگر اینکه فکر نمی‌کنم نیاز به آموزش آن هم از طرف شما داشته باشم، اولین ادیتم در ویکی‌پدیا را بیشتر از ده سال پیش انجام دادم، شما کی اولین ادیت‌تون رو انجام دادید؟ اما در مورد تعداد تماشاگران در لیگ، به ازای هر تاریخ و فصل مشخصی که شما می‌گید پرسپولیس بیشتر تماشاگر داره و با قطعیت نتیجه می‌گیرید که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران هست من هم یک فصل پیدا می‌کنم که استقلال بیشتر طرفدار داره پس باید نتیجه بگیرم استقلال پر طرفدارترین تیم ایران هست. برای نمونه اینجا و اینجا و اینجا و اینجا. خب الان در لیگ برتر تعداد تماشاگران کدوم تیم بیشتر بوده؟ اما در مورد الهلال و تعداد طرفداراش، واقعاً فکر نمی‌کردم متوجه نشید، اما ظاهراً این‌طوره... بذارید باز هم برای شما توضیح بدهم، اگر دو تیم هر کدام ده هزار نفر طرفدار داشته باشند و یک تیم دو باز میزبان باشه و در مجموع ۲۰ هزار نفر برایش به ورزشگاه می‌روند و اگر تیم دیگر ۴ بار میزبان باشه در مجموع ۴۰ هزار نفر برایش به ورزشگاه می‌روند، هر دو تیم همچنان همون ۱۰ هزار تماشاچی رو دارند اما یک تیم دو بار بیشتر میزبانی کرده، به همین سادگی. الهلال ۱۳ بار در لیگ قهرمانان حاضر بوده، استقلال ۸ بار، الهلال ۵۶ بازی میزبان بوده، استقلال ۲۸ بازی، الهلال ۱۱۶۱۴۱۵ نفر تماشاچی داشته و استقلال ۸۶۰۲۸۵ نفر، الهلال به شکل میانگین ۲۰۷۳۹ نفر تماشاچی در بازی‌های خانگی داشته و استقلال ۳۰۷۲۴ نفر. حالا کدوم تیم بیشتر تماشاچی داره؟ الان متوجه شدید؟ وحید (بحث) ‏۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۲۲ (UTC)[پاسخ]

دوباره درود، لطفاً کوتاه بنویسید تا هم وقت من هم خودتان و دیگران را کمتر بگیرید؛ آن منبعی مهم است که معتبرتر و البته در بازه زمانی طولانی تر باشد. بنده لینک به اطلاعات حاوی حدود ۱۰ سال را افزودم پس مشکل حل شد. لطفاً درباره شخصیت کاربران گستاخانه سخن نگویید، من و دیگر کاربران برای این کار حقوق دریافت نمی‌کنیم و تنها برای کمک اینجا هستیم. موفق باشید این بحث از دیدگاه من تمام است. JomaIranگفتگو ‏۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۳:۰۳ (UTC)[پاسخ]

لطفاً بفرمایید من کجا گستاخانه صحبت کردم؟ ۴ منبع اولی که وارد کردید اصلاً معتبر نیستند، یکی از منابع که هیچ آماری ارائه نکرده بلکه فقط نام تیم‌ها را فهرست کرده، منبع دیگر فقط در مورد دو تا بازی هست و نه بیشتر و یک سایت خبری ایرانی از قول دبیر کل ای اف سی این رو گفته، منبع دیگر هم حتی در متن خود خبر به روشنی نوشته شده: با توجه به اینکه ورزشگاه ها سیستمی جهت تفکیک تعداد ‏تماشاگران میزبان و میهمان ندارد تعداد تماشاگران برای هر دو تیم ‏محاسبه و جمع نهایی بر دو تقسیم شده است. واقعاً برای من سوال هست که چطور می‌شود به این‌ها به عنوان منبع استناد کرد؟ در مورد نظرسنجی ۹۰ هم قبلاً گفته‌ام. در مورد لیگ قهرمانان هم به قدر کافی توضیح دادم. نظر سوم هم قبلاً داده شده و به صفحه‌اش هم لینک دادم و در مورد اعتبار نظرسنجی نوشته شده فکر نمی‌کنم احتیاج به توضیح بیشتری باشد. در مورد بازه زمانی طولانی هم الان منابع جدید وارد کردم که در مجموع بیش از یک دهه را در برمی‌گیرند. لطفاً اگر قصد دارید مجدداً مقاله باشگاه استقلال را ادیت کنید فقط منابع معتبر و بین‌المللی و غیر خبری و با استناد به آمار و اعداد ارائه کنید در غیر این صورت از ویرایش جانبدارانه خودداری کنید. وحید (بحث) ‏۹ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۲:۳۴ (UTC)[پاسخ]

میان‌ویکی

شکل ۱:محل دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست.
شکل ۲:پنجرهٔ واردکردن میان‌ویکی

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیافزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول:با کلیک کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می شود (در شکل ۲) که می توانید نام زبان مورد نظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید و بعد از زدن دکمهٔ تائید میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده می شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم:به روشی سنتی به صفحه ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط بوده و برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های رده‌همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیافزایند. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:میان‌ویکی را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

کامران اورفه (بحث) ‏۱۱ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۰:۱۱ (UTC)[پاسخ]

@کامران اورفه: ممنون از راهنمایی‌ات کامران جان.
ارادتمند وحید (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۹:۰۵ (UTC)[پاسخ]

سلام

طبق نظر فدراسیون فوتبال ایران جام هایی که تحت عنوان لیگ باشگاه های تهران برگزار گردیده جزو جام های استانی قرار میگیرد که قطعا با جام های سراسری و قاره ای نمیتواند در یه سطح قرار گیرد دلیل اضافه کردن بخش جام های رسمی خدشه دار کردن افتخارات یک تیم خاص نبود و فقط قصد اطلاع رسانی صحیح داشته ام. با تشکر Soheil lambo (بحث) ‏۱۲ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۶:۱۵ (UTC)[پاسخ]

@Soheil lambo: با سلام سهیل جان، قطعاً جام‌های استان تهران با جام‌های سراسری و قاره‌ای در یک سطح قرار نمی‌گیرند، اما همچنان رسمی هستند، رسمی بودن یک بحته و قاره‌ای و کشوری و استانی بودن یک بحث دیگه، اگه بخواید می‌تونید مثلاً اسم اون بخش جدول را عوض کنید و بذارید جام‌های سراسری، اما نمی‌تونید به صرف استانی بودن به‌شون بگید غیر رسمی، غیر رسمی یعنی جام ولایت و جام میلز و...
یک نکته دیگه هم در مورد ویرایش‌هاتون در صفحه استقلال است، خیلی از این ویرایش‌ها با سیاست‌های کلی ویکی‌پدیا و همچنین اصول مقاله‌نویسی هم‌خوانی نداره، مثلاً اعداد یک تا ده رو با حروف می‌نویسن و نه با عدد، از پررنگ فقط برای نوشتن عناوین تیم‌ها استفاده می‌شه و... به عنوان مثال شما را ارجاع می‌دم به صفحات انگلیسی رئال مادرید و آرسنال که هر دو جز مقاله‌های برگزیده و خوب هستند تا متوجه بشید منظورم دقیقاً چی هست.
ارادتمند وحید (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۹:۰۴ (UTC)[پاسخ]

برچسب حذف سریع به صفحهٔ جام باشگاه‌های تهران، با چندین معیار حذف، افزوده‌شده‌است. در صورتی که اعتراض دارید در بحث مقاله دلیل دلایل خود را بیان نمایید و همچنین در مقاله پایین برچسب حذف، {{دست نگهدار}} را بیافزایید. لطفا برچسب {{حذف سریع}} را بر ندارید تا یکی از مدیران رسیدگی کند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. JomaIranگفتگو ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۰۱ (UTC)[پاسخ]

برچسب حذف سریع به صفحهٔ لیگ استان تهران، با چندین معیار حذف، افزوده‌شده‌است. در صورتی که اعتراض دارید در بحث مقاله دلیل دلایل خود را بیان نمایید و همچنین در مقاله پایین برچسب حذف، {{دست نگهدار}} را بیافزایید. لطفا برچسب {{حذف سریع}} را بر ندارید تا یکی از مدیران رسیدگی کند. ضمناً قبل از ایجاد صفحه حتماً قوانین را مطالعه کنید و برای دور زدن آن‌ها تغییر مسیر ندهید. اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. JomaIranگفتگو ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۰۲ (UTC)[پاسخ]

@JomaIran: فرموده بودید که اطلاعات دقیقی در مورد ورزش دارید پس باید بدونید که بازی‌هایی که به پنالتی کشیده می‌شوند مساوی هستند نه برد یکی از دو تیم. در اینجا به قدر کافی و به ویکی‌پدیاهای مختلف لینک دادم. به سایت فیفا هم لینک دادم تا بشه نتایج رو چک کرد و دید که مغایرت نداره. صفحه انگلیس دربی را هم خودم ادیت کردم. لطفاْ اگر لینکی دارید مبنی بر اینکه بازی با برد در پنالتی باید برد برای یک تیم محسوب بشود به من هم اطلاع دهید. در غیر این صورت تعداد صحیح بردهای تیم پرسپولیس ۲۱ هست. در مورد جام‌های رسمی که به جدول جام‌های دو تیم اضافه شده هم این‌جا از کاربری که این ویرایش رو انجام داده بود سوال کردم و ایشون در اینجا پاسخ داد که هیچ منبع مشخصی هم نداشت. وحید (بحث) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۳۰ (UTC)[پاسخ]
درود، خوب هستید؟ الان مشغول کار دیگری هستم، اگر از نظرتان مشکلی نداشته باشد پایان حدود ساعت ۱۱-۱۲ امشب این مورد را باهم یا به‌همراه یک کاربر دیگر بررسی نماییم. JomaIranگفتگو ‏۱۷ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۳۳ (UTC)[پاسخ]
@JomaIran: بسیار هم عالی وحید (بحث) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۳۵ (UTC)[پاسخ]
‌ خب حالا می‌توانیم چند مورد را مورد بررسی قرار دهیم، من فکر می‌کنم باید به ویرایش‌های کاربران قبلی احترام گذاشت و حتماً دانشی داشته‌اند که چنین صفحه‌ای برای این مسابقه مهم لیگ برتر فوتبال ایران ایجاد کرده‌اند و گسترشش داده‌اند؛ در این مورد نیز دیدگاه چند کاربر دیگر که تعداد ویرایش قابل قبولی دارند مورد نیاز است. پیشنهاد می‌کنم فردا در زمان مناسب چند کاربر (مثلاً نگهبانان که معمولاً برخط هستند) را دعوت کنید در این بحث شرکت کنند و دیدگاه خود را اعلام نمایند من نیز سعی می‌کنم این کار را انجام دهم. همانطور که خودتان نیز میدانید تا وقتی کسی در بحث شما شرکت نکند و چالشی نباشد نمی‌توان نتیجه‌ای گرفت.
آن کاربر که گفتید هم با تمام احترامی که برایشان قائلم قابل استنداد نیستند و کلاً ۱۵۶ ویرایش داشتند که تعداد بالایی از آن‌ها بی احترامی بود و حساب کاربری ایشان مسدود شده‌است.
درباره ورزشگاه تختی، اجاره (که در لیگ ایران برای هر بازی است) یک ورزشگاه آن هم برای یک سال که باعث شناخته شدن آن ورزشگاه با یک باشگاه نمی‌شود؛ نکته دیگر ورزشگاه متعلق به باشگاه خاصی نیست که چنین الگویی به‌آن افزوده شود؛ برای چنین کاری باید منبعی داشته باشید مبنی بر اجاره یا تملک ورزشگاه توسط باشگاه همانند این و این. با احترام اگر موافق باشید ویرایش شما در این مورد را خنثی‌سازی می‌کنم JomaIranگفتگو ‏۱۷ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۹:۲۷ (UTC)[پاسخ]
@JomaIran: در ویرایش‌های کاربران قبلی هم نتیجه همین‌طور بود، بعد عوض شد و دوباره عوض شد و... مثلاً این‌جا و این‌جا می‌تونید ببینید که سایر کاربران هم به نتیجه این بازی و شمارشش در مجموع نهایی بازی‌ها اشاره کرده‌اند. اما بعداً دوباره بدون هیچ منبعی نتیجه بازی عوض شد و من تا به حال دو بار پرسیدم که بر اساس چه منبعی نتیجه بازی مساوی رو برد محسوب کردن، اما هیچ جوابی نگرفتم و این نتیجه به همچنان به اشتباه بر تیم پرسپولیس ثبت شده. قطعاُ امشب و هنگامی که کاربران دیگر و نگهبانان انلاین هستند این مسئله را مطرح می‌کنم.
دقیقا به دلیل ویرایش‌های بی منبع و جانبدارانه اون کاربر هست که می‌گم بخشی که به جدول جام‌های دو تیم اضافه کرده باید حذف بشوند. هیج منبعی دال بر غیر رسمی بودن جام باشگاه‌های تهران وجود نداره. ارادتمند وحید (بحث) ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۹:۴۶ (UTC)[پاسخ]
‌ هر دو را مطالعه کردم؛‌ به‌نظرم اگر بارها آن را تغییر داده‌اید اما بازهم کاربر دیگری آن را رد کرده پس حتماً اشتباه می‌کنید، چیزی مشخص است این است که این صفحه درباره تعداد برد و باخت به صورت کلی است و شمارگان و آمار را درون خود دارد و یک صفحه تخصصی نیست با این حال من اگر جای شما بودم حتماً در صفحه بحث از دیگر کاربران دعوت می‌کردم مشارکت کنند. درباره افتخارات نیز چون درباره آن بحث وجود دارد و اینکه نمی‌توان همیشه بروز نگه‌اش داشت فعلاً اضافه نکنید تا شک و شبهات در مورد آن برطرف شود. JomaIranگفتگو ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۲:۳۳ (UTC)[پاسخ]
@JomaIran: چرا نمی‌گید حتماً کاربر دیگر اشتباه می‌کرد؟ در صفحه بحث تا به حال دو بار دعوت کردم کاربران پرسپولیسی بیان نظر بدن کسی نظر نداده.
در مورد جدول افتخارات، این جدول رو خیلی راحت می‌شه همیشه به روز نگه داشت و سالی یک بار هم بیشتر عوض نمی‌شه، تعداد قهرمانی‌های قبلی هم که کاملاً مشخصه و اون هم تغییر نمی‌کنه. مشکل اصلی اون جدول دوستان پرسپولیسی هستند که چون از نتایج و اعدادی که در جدول می‌بینن خوششون نمیاد بی‌دلیل سعی در حذفش دارند. شبهه‌ای هم که ظاهراً دو سه ماه از طرف شما و عده‌ای دیگه از دوستان پرسپولیسی پیش اومده در مورد رسمی بودن جام باشگاه‌های تهران هست، لطفاً دلیل‌تون رو مبنی بر غیر رسمی بودن مسابقات جام باشگاه‌های تهران بفرمایید؟ وحید (بحث) ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۲۲ (UTC)[پاسخ]
وقت‌بخیر،‌ در این صفحه کاربران قدیمی زیادی ویرایش داشته‌اند و طبق بررسی من بیشتر بخش‌های مقاله درست هستند (شاید همه‌اش) اما مطمئناً مقاله نیازمند گسترش است من درآینده در صورت نیاز و طبق سایر شهرآوردها و ویکی‌پدیا انگلیسی آن را گسترش خواهم داد. اما یک نکته، کشور ما ایران است و ممکن است برخی قوانین اینجا فرق کند حتی در مورد فوتبال یا اینکه ویکی‌پدیا، افزودن بخش‌هایی که باعث حمله کاربران تازه‌کار یا آی‌پی ها می‌شود و مطمئن نیستیم درست هستند هرگز درست نیست! مثلاً اگر شخصی در مقاله فلسطین یا اسرائیل بخواهد ویرایش کند باید خیلی مراقب باشد! همین چند وقت پیش بخاطر یک واگردانی ساده در یک مقاله سیاسی باعث اعتراض گروه زیادی از کاربران شدم و نکته مهم این است که تا حد امکان باید از حواشی دوری کرد. در مورد کاربران لطفاً نگویید پرسپولیسی! من را که برخی "استقلالی" برخی نیز "پرسپولیسی" خطاب کرده‌اند با این حال برایم مهم نیست چون اصل بی‌طرفی برایم در اولویت است، اما دیگر کاربران تا آنجایی که من می‌دانم دوست ندارند درباره‌شان قضاوت شود. مطمئن باشید هیچگاه گروهی از کاربران باهم یک اشتباه را انجام نمی‌دهند. موضوعی هم که گفتید (مروبط به جام‌ها) مربوط به امسال نیست و هیچ‌یک از دو طرف نمی‌خواهند چنین بحثی به مقاله شهرآورد کشیده شود. با مهر JomaIranگفتگو ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۳۱ (UTC)[پاسخ]
طبق بررسی‌های من هم خیلی از بخش‌هایش درست هستند اما موارد اشتباهی هم دارد از جمله همین تعداد بردهای تیم پرسپولیس و در عین حال مقاله به شدت شلخته هست و کیفیت پایینی دارد.
دقیقاً هدف من هم گسترش و کامل کردن اون صفحه با پیروی از سایر شهرآوردها و ویکی‌پدیای انگلیسی هست و دقیقاً به همین دلیل بخش افتخارات دو تیم را اضافه کردم. اگر قرار باشد بر اساس حمله و بولی کردن ای پی‌ها خودسانسوری کنیم اساساً نصف ویکیپدیا رو باید حذف کرد. از مقاله استقلال هم باید شروع کرد که مرتباً داره به‌اش حمله می‌شه. با اجازه‌تون من هنوز دلیل قانع‌کننده و منطقی‌ای مبنی بر اینکه جدول جام‌ها و اساساً زیر بخش افتخارات دو تیم نباید وجود داشته باشه پیدا نکردم. ارادتمند وحید (بحث) ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۲۲ (UTC)[پاسخ]
آن بحث در محل خودش انجام شود؛ ضمناً پس لطفاً موارد اشتباه را اصلاح کنید! وپ:جسور را مطالعه کنید و تغییرات لازم را بدون هیچ ترسی انجام دهید. نکته درباره آن بخش این است که کسی درباره‌اش اطمینان ندارد نه اینکه ما از جنگ ویرایشی بترسیم! درباره مقاله استقلال هم خوب شد گفتید، اگر لازم شد برای آن درخواست محافظت می‌دهم تا اگر مدیران صلاح دیدند مقاله را در سطحی محافظت کنند. JomaIranگفتگو ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۵۹ (UTC)[پاسخ]
بحث ترس و جسارت نیست، بحث وقت و انرژی هست، من یک مورد ساده (و البته مهم را) را اصلاح کردم و به قدر کافی منبع و مثال هم آوردم ولی خود شما آن را واگردانی کردید و هنوز که هنوز یک دلیل درست برای این‌کارتون نیاوردید. یک جدول ساده به پیروی از ویکی‌پدیای انگلیس اضافه کردم و آن را هم حذف کردید با دلائل واهی. بعد انتظار دارید وقت و انرژی بذارم برای ویرایش این مقاله؟ اتفاقاً الان کل این صفحه را خواندم، پر از اطلاعات ناقص و مشکلات ساختاری و نوشتاری هست، کیفیت مقاله هم در پروژه ویکی‌افلاین ضعیف هست. کافیه این صفحه را با یکی دو تا صفحه شهرآورد مثل ال‌کلاسیکو و دربی شمال لندن مقایسه کنید تا متوجه منظور من بشید. دقیقاً در مورد کدوم بخش کسی ازش اطمینان نداره؟ وحید (بحث) ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۱:۴۲ (UTC)[پاسخ]

ورزشگاه تختی

درود، اگر می‌شود یک نگاهی به مقاله انگلیسی ورزشگاه تختی بیندازید؛ در آنجا نیز ۳ الگوی مربوط به تیم‌های ملی، استقلال و پرسپولیس وجود دارد اما مالک ورزشگاه وزارت ورزش و جوانان است! JomaIranگفتگو ‏۱۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۱:۲۴ (UTC)[پاسخ]

@JomaIran: با درود متقابل، در مورد مالکیت که نه در الگو و نه در صفحه مقاله من چیزی مبنی بر مالکیت استقلال بر اون ورزشگاه نگفتم. اون الگو رو هم با پیروی از ویکی‌پدیای انگلیسی اضافه کردم. نه تنها الگوی استقلال بلکه تیم ملی پرسپولیس هم (بعد از ویرایش) باید در اون صفحه باشه. وحید (بحث) ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۹:۳۶ (UTC)[پاسخ]
بله انجام شد؛ البته این از عجایب کشور ماست که باشگاه‌ها ورزشگاه ندارند و باید در ورزشگاه وزارت ورزش و جوانان به‌صورت اجاره‌ای بازی کنند. JomaIranگفتگو ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۲:۳۶ (UTC)[پاسخ]

هشدار احتمال حذف مقالهٔ جام باشگاه‌های تهران

برای مقالهٔ جام باشگاه‌های تهران احتمال حذف شدن وجود دارد و به‌زودی مدیران آن را بررسی می‌کنند. دلیل ارائه‌شده این است:

مقالهٔ کوتاه و بدون میان‌ویکی است. برای نشان دادن سرشناسی و اهمیت موضوع به مطالب آن بیافزایید.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، این پیام را نادیده گیرید. نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۲:۱۴ (UTC)[پاسخ]

معذرت می‌خواهم

درود. حساب شما اشتباهی توسط من بسته شد که الان بازش کردم و در خلاصه ویرایش نیز کامل توضیح دادم که اشتباه از من بوده تا بعدها مشکلی برایتان ایجاد نشود. امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرید. مهرنگار (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۴۷ (UTC)[پاسخ]

خواهش می‌کنم. وحید (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۲:۰۰ (UTC)[پاسخ]

ارجاع صحیح

آموزش افزودن پانویس

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ارجاع دادن به منابع ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع را مطالعه نمایید. هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. JomaIranگفتگو ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۳:۲۰ (UTC)[پاسخ]

فهرست‌ها

درود، فهرست افتخارات دو باشگاه تهرانی را طبق استاندارد‌ها ویرایش کردم تا دیگر بحثی سر غیر رسمی بودن رقابت‌ها نباشد، ضمناً به نوعی از مسابقات که در هر دو مقاله گفته شده‌بود غیر رسمی در واقع رقابت‌های دوستانه می‌گویند. اگر بحثی در این مورد داشت در بحث مقالات صورت گیرد بهتر است وگرنه که تمام :) راستی متوجه شدم که دارید برای خوب شدن مقاله استقلال کار می‌کنید، کاری است بسیار نیکو موفق باشید. با مهر JomaIranگفتگو ‏۲۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۲:۱۰ (UTC)[پاسخ]

برای مقالهٔ پیشینه باشگاه فوتبال استقلال تهران (۱۴۰۰–۱۳۸۰) پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

فاقد منبع/منابع در جهت بررسی صحت مطالب

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ مصادف با ۲۲ دی ۱۳۹۶» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. کامران اورفه (بحث) ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۰۸ (UTC)[پاسخ]

@کامران اورفه: کامران جان لطفاً الان مقاله رو چک کنید ببینید منبع‌دار شده؟ با تشکر وحید (بحث) ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۴۲ (UTC)[پاسخ]
✓ [:)] -- کامران اورفه (بحث) ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۵۳ (UTC)[پاسخ]

فنجانی قهوه برای شما!

به پاس مشارکت شما در گسترش نوشتار فهرست مربیان باشگاه فوتبال استقلال تهران. با احترام Benyamin-ln (بحث) ۱۴ دی ۱۳۹۶، ساعت ۰۱:۲۵ (ایران) ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۵۵ (UTC)[پاسخ]
فدای شنا بنیامین جان. وحید (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۵۶ (UTC)[پاسخ]

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ لیگ‌های استانی فوتبال ایران که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ لیگ‌های استانی فوتبال ایران :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • ویکی‌پدیا به زبان دیگر به عنوان منبع ذکر شده‌است یا پیوند به آن وجود دارد ولی مقاله میان‌ویکی ندارد. میان‌ویکی مناسب را به مقاله بیافزائید یا اگر مقاله معادلی در ویکی‌های دیگر ندارد پیوند به ویکی‌پدیا را از مقاله بزدائید؛ توجه داشته باشید که نمی‌توان از ویکی‌پدیا به عنوان منبع استفاده کرد.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۲۷ (UTC)[پاسخ]

سلام

دوست عزیز سلام دلیل اینکه مزاحمتون میشم اینه که شما فرد بسیار منطقی هستی و از روی تعصب نظر نمیدی یه سوال داشتم میخواستم بدون بخوایم از یه نفر تو وکیپدیا شکایت کنیم باید چیکار کنم ممنون میشم جواب بدید با تشکر Soheil lambo (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۵۳ (UTC)[پاسخ]

سلام، ممنون از نظرت، امیدوارم خود شما هم منطقی برخورد کنی و دیگر شاهد آن ویرایش‌هایی که باعث مسدود شدنت شد نباشیم. در مورد نحوه شکایت اطلاع خاصی ندارم، شاید بهتر باشه از مدیران ویکی‌پدیا در این مورد راهنمایی بخواهی، اما به نظر من بهترین کار اینه که اول با خود اون کاربر صحبت کنی و سعی کنید مشکل رو حل کنید. ارادتمند. وحید (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۱۲ (UTC)[پاسخ]

فایده نداره

آقا وحید من دیگه هرگز اون کاری رو که باعث مسدود شدن حساب کاربریم شدو تکرار نمیکنم اما حرف زدن با کاربری که مد نظر منه هیچ فایده ای نداره به هر حال از شکایت کردن از اون شخص منصرفم شدم اما کاش بدونه که وکیپدیا مال اون نیست و حتما نباید ویرایش اون جناب ثبت شه درکل از شمام معذرت میخوام وقتتونو گرفتم Soheil lambo (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۴۵ (UTC)[پاسخ]

بسیار هم عالی. متوجه نشدم منظورتون کدوم کاربر بود دقیقاً؟ منظورتون من که نبودم؟ خواهش می‌کنم، وظیفه بود. وحید (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۳۴ (UTC)[پاسخ]

نه برادر شما که کاری نکردی همه ویرایشاتم خیلی عالی و بدون تعصب بخدا میترسم بگم الان میاد حساب کاربریه بنده رو مسدود میکنه Soheil lambo (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۵۳ (UTC)[پاسخ]

منظورم کاربر گرامی جناب jomairan هستش دلیل این پافشاریشو متوجه نمیشم Soheil lambo (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۵۷ (UTC)[پاسخ]

فکر کردم شاید منظورت به من باشه، چون اینجا برای من نوشتی. دوست عزیز راحت حرفت رو بزن، به خود شخص مورد نظر هم بگو، اینجا ویکی‌پدیاست، الکی که نمی‌تونن حسابت رو مسدود کنن، اصلاً در این مورد نترس و نگران نباش. نمی‌دونم در مورد چی و کدوم پافشاری صحبت می‌کنی، اما شاید بهتر باشه راحت با خود کاربر مورد نظرت حرف بزنی و مشکلات رو حل کنی، اگر حل نشد می‌تونی با مدیران در میون بذاری. مطمئن باش رسیدگی می‌شه. وحید (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۰۶ (UTC)[پاسخ]

هشدار

این ویرایش شما درست نیست، وقتی بخش زیادی از ویرایش کسی درست است نباید کاملاً خنثی‌سازی کنید؛ فکر کنم به توجه بیشتری نیاز دارید. JomaIranگفتگو ‏۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۰۹ (UTC)[پاسخ]

ویرایش اخیر

کاربر گرامی وقتی یک کاربر دیگر که حداقل مدتی است در دانشنامه فعال بوده ویرایشی می‌کند فوراً خنثی‌سازی نکنید؛‌ این تصاویری که شما اضافه کرده‌اید اصلاً برای چنین مقاله‌ای مناسب نیستند و اگر قرار بر بودنشان است باید برای همه تیم‌ها باشد از آن‌جایی که پوشش رسانه‌ای خوبی برای تصاویر وجود ندارد نیز نمی‌توان از قهرمانی همه تیم‌های قهرمان عکس گذاشت (قرار نیست مقاله را تبدیل به آلبوم کنیم)؛ همچنین از ابتدای فعالیتم شما تنها کاربری هستید که ویرایش‌های مرا چند بار خنثی‌ساری کرده‌اید و محترمانه از شما درخواست می‌کنم بدون بحث چنین کاری انجام ندهید. با احترام JomaIranگفتگو ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۲۷ (UTC)[پاسخ]

کاربر گرامی وقتی یک کاربر دیگر که حداقل مدتی است در دانشنامه فعال بوده ویرایشی می‌کند فوراً خنثی‌سازی نکنید؛‌ این حرف رو اتفاقاً من باید به شما بزنم، برای چی ویرایش من رو خنثی‌سازی کردید؟ بر اساس کدوم دستورالعمل و رهنمود ویکی‌پدیا؟ لینک لطفاً؟ تصاویری که اضافه کردم اتفاقاً کاملاً مناسب چنین مقاله‌ای هستند، قهرمانی‌های تیم‌های این لیگ در بخش قهرمانی هستند. هیچ بایدی در کار نیست که برای همه تیم‌ها باید باشند، این نظر شخصی شماست که مثل همیشه دارید اعمال‌ش می‌کنید. به عنوان مثال نگاه کنید به فهرست قهرمانان لیگ فوتبال ایران (که اتفاقاً فهرست برگزیده هم هست) یا فهرست مربیان برنده لیگ فوتبال ایران که از همه عکس ندارن بلکه فقط تعداد محدودی عکس از تیم‌ها و مربی‌ها دارن، بر اساس همون داشته‌ها و موجودی‌های محدود ویکی‌انبار. اگه قرار باشه با نظر شخصی شما پیش بریم هیچ مقاله‌ای نباید هیچ عکسی داشته باشه چون داشته‌های ویکی‌انبار در هیچ زمینه‌ای کامل نیست. کار ما کامل کردن ویکی‌پدیا هست با همین امکاناتی که در اختیار ماست، مثل اون جدولی که شما به صفحه استادیوم آزادی اضافه کردین و من در حد توان خودم کامل‌ش کردم.
از ابتدای فعالیتم شما تنها کاربری هستید که ویرایش‌های مرا چند بار خنثی‌ساری کرده‌اید و محترمانه از شما درخواست می‌کنم بدون بحث چنین کاری انجام ندهید. این حرف رو هم باز هم من هستم که باید به شما بگم، بارها و بارها با اعمال نظر شخصی، حتی با خنده و مسخره‌بازی و بدون دلیل و بحث ویرایش‌های من رو خنثی‌سازی کردید. دقیقاً مثل همین نمونه: من در ویکی‌انبار گشتم و تعدادی عکس پیدا کردم و به بخش مربوطه مقاله‌ای که یه دونه عکس هم نداشت اضافه کردم. شما هم اومدید و بدون بحث ویرایش من رو واگردانی کردید، با یک دلیل من درآوردی. وحید (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۵۷ (UTC)[پاسخ]

در مورد شهرآورد

با سلام هیچ ویرایشی با هدف تخریب یک تیم خاص صورت نمی‌گیرد در مورد ویرایش اول به جای نام تمامی لیگ‌ها به اختصار همه ادوار به نظر شما ایراد دارد؟ به هر حال اضافه کردن نام ایران به جام حذفی خود اعتبار بالای این جام می‌باشد که از بازی‌های دوستانه به مراتب بیشتر می‌باشد و دلیل ناراحتی شما از نام جام حذفی ایران را متوجه نمی‌شوم در مورد ویرایش دوم در هر صورت برنده دربی سی ام یک تیم بوده‌است و برنده به مرحله بعدی جام حذفی ایران سعود کرده‌است و بازنده تا ۱ سال به عنوان بازنده دربی شناخته شده‌است، پیشنهاد بنده به شما اینست که طبق قوانین بین‌المللی که بازی‌های دوستانه در آمار مسابقات لحاظ نمی‌گردد این را هم در مقاله شهراورد تهران اعمال کنید تا طبق قوانین بین‌المللی پیش رفته باشید، با تشکر Soheil lambo (بحث) ‏۲۲ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)[پاسخ]

@Soheil lambo: سلام سهیل جان، در مورد جام حذفی و نام ایران مشکلی نیست، خیلی هم کار خوبی کردید، سؤال من در مورد تغییر نتیجه شهرآورد و تغییر در مجموع برد و باخت‌های دو تیم هست. بازی‌هایی که به پنالتی کشیده می‌شوند طبق نظر فیفا مساوی هستند و نتیجه ضربات پنالتی در نتیجه خود بازی تأثیر نداره، در این‌جا می‌تونید مستندات من رو در این مورد بخونید و اگر خودتون نظری دارید یا رفرنسی که حرف‌تون رو ثابت می‌کنه لطفاً توی همون بحث شرکت کنید و لینک بدید.
در مورد قوانین بین‌المللی در مورد لحاظ نکردن بازی‌های دوستانه در آمار مسابقات، آیا لینک دارید؟ رفرنس؟ منبع؟ چون تا جایی که من می‌دونم و در موارد مشابه دیدم همه بازی‌ها، چه رسمی و چه دوستانه، در آمار لحاظ می‌شوند، به عنوان مثال صفحه انگلیسی ال کلاسیکو رو ببینید.
یک چیزی هم که کلاً می‌خواستم به‌تون بگم در مورد نحوه رفتار شما در ویکی‌پدیا هست، من شخصاً فرض رو بر حسن‌نیت شما می‌گذارم، تلاش و پشتکارتون هم قابل تحسینه، اما نحوه ویرایش‌های شما متأسفانه مناسب نیست و خیلی از ویرایش‌هاتون مصداق بارز خراب‌کاری هستند (اگر لازم باشه لینک برای مثال زدن هم به‌تون می‌دم)، با توجه به سابقه متأسفانه بدتون و بدبینی سایر کاربرها نسبت به شما (صفحه بحث شما پر از هشدار و اخطار هست و شاید من تنها کسی باشم که اون‌جا فقط ازتون چند بار سؤال کردم) جداً به‌تون توصیه می‌کنم نحوه رفتارتون رو عوض کنید و جوری ویرایش کنید که به رشد و توسعه ویکی‌پدیا هم کمک کرده باشید نه اینکه مرتباً باعث بحث و جدل بی‌هوده و اتلاف وقت خودتون و دیگران بشید که در نهایت احتمالاً به قطع دسترسی دوباره شما منجر خواهد شد. شخصاً پیشنهاد من به شما، با توجه به اینکه مشخصاً طرفدار متعصب تیم پرسپولیس هستید اینه که شروع کنید و مقالاتی در مورد تیم مورد علاقه‌تون بنویسید، اگر هم نگرانی دارید که ممکنه مقاله‌هاتون رو دوباره پاک کنن به‌تون اطمینان می‌دم اگر مقالاتی که می‌گم رو با رعایت اصول درست، از جمله رعایت بی‌طرفی و منبع معتبر دادن بنویسید، پاک نخواهند شد. یک سری مقاله‌ها هستند که بر اساس سیاست‌ها و رهنمودهای کلی ویکی‌پدیا پاک نخواهند شد، به عنوان مثال عملکرد تیم‌ها در فصل‌های مختلف، یا دیدارهای فینالی که تکلیف یک جام رو مشخص می‌کنند، مثلاً این‌جا می‌تونید فهرست فصل‌های پرسپولیس رو ببینید، لینک‌های قرمز یعنی مقالاتی که وجود ندارند و می‌تونید شروع کنید اون‌ها رو بنویسید، اگر نمی‌دونید که چطور باید بنویسید، به عنوان مثال به این و این نگاه کنید تا کمی منبع الهام داشته باشید. در مورد فینال‌ها هم می‌تونید با فینال‌های جام حذفی که پرسپولیس برده شروع کنید، یا فینال‌های جام برندگان جام آسیا. امیدوارم که موفق باشید. وحید (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۵۰ (UTC)[پاسخ]

ممنون از پاسخ بسیار خوبتون بنده از نصیحت‌های خوبتون قطعاً استفاده خواهم کرد داستان مسدود شدن حساب کاربری اینجانب طولانی و قابل توضیح نیست هرچند اشتباه از بنده بود و بنده از قوانین مطلع می‌باشم، راجع به ویرایش نتیجه دربی با توجه به مشاهده چند سایت معتبر که تاریخچه دربی را پوشش داده بودند آمار دربی سی ام را برد تیم برنده ذکر کرده‌اند، بنده یک سؤال از شما دارم برد در وقت‌های اضافه هم طبق قانون نام برده جزو بازی محسوب می‌گردد؟ با تشکر Soheil lambo (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۰۰ (UTC)[پاسخ]

@Soheil lambo: سهیل جان اصلاً قصدم نسیحت کردن نبود بلکه کمک کنم تا حد ممکن وقت و انرژی‌تون به بهترین نحو صرف بشه. مسدود شدن حساب شما هم هر چی بوده دیگه تموم شده، مهم اینه که دیگه تکرار نشه. اون سایت‌ها معتبر هم ممکنه اشتباه داشته باشن، مخصوصاً اگر ایرانی باشن، نوشته‌هام در بخش درخواست نظر رو بخونید لطفاً. بله، برد در وقت‌های اضافه هم برد محسوب می‌شن، تمام اتفاقاتی که در ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه جریان بازی می‌افتن، در نتیجه خود بازی ثبت می‌شن، اما ضربات پنالتی نه، در نتیجه نهایی خود بازی تأثیری ندارن. لطفاً لینک‌هایی که در صفحه درخواست نظر دادم رو مطالعه کنید. ممنون. وحید (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۰۳ (UTC)[پاسخ]

مقالات بازیکن ارمنی

سلام همکار گرامی چنانچه تصاویری یا مطالبی از بازیکن ارمنی حاضر در جام تخت جمشید دارید از جمله آرشاویر ملکی هویک حاتم زاده زاون عنبرچیان و سایر بازیکنان آرارات تهران و ارمنی استقلال تهران رده:بازیکنان_باشگاه_آرارات_تهران لطفاً در دانشنامه بارگذاری نماید و بیفزاید بنده مقالات استقلال را در ویکی ارمنی ایجاد می‌کنمMSes T / C ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۳۶ (UTC)[پاسخ]

بارو. چشم حتماً عکس‌ها و سایر اطلاعاتی که در اختیار دارم را کم کم اضافه می‌کنم. با تشکر وحید (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۱۵ (UTC)[پاسخ]

باز شدن

اصلاً نمی‌دونم چرا دچار قطع دسترسی شدم؟ ظاهراً در دام قطع دسترسی پیشکار باز افتادم. وحید (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۱۸ (UTC)}}[پاسخ]

درود. الان که باز هستید. مهرنگار (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۲۲ (UTC)[پاسخ]
@مهرنگار: باز باز که نه، مثلا این مقاله رو نمی‌تونم ادیت کنم. وحید (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۳۵ (UTC)[پاسخ]
✓ الان می‌توانید. پایان نوشته‌هایتان در بحث را امضا کنید. مهرنگار (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۲۹ (UTC)[پاسخ]
هنوز هم نمی‌تونم. امضا نکردم چون می‌خواستم کلاً این چند خط رو پاک کنم که شما عوضش کردید و تبدیلش کردید به یه بخش جدید. وحید (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۳۵ (UTC)[پاسخ]
@مهرنگار: سلام من هنوز هم این مشکلم بر طرف نشده. با تشکروحید (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۱۵ (UTC)[پاسخ]

پیشنهاد حذف پرونده پرونده:Taj Milz Cup.jpg

بحثی دربارهٔ اینکه آیا پروندهٔ پرونده:Taj Milz Cup.jpg پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این پرونده در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف متفرقه/پرونده:Taj Milz Cup.jpg ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این پرونده، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند پرونده را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را اصلاح کنند. با این حال الگوی حذف را از بالای پرونده برندارید. Clutching (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۱۷ (UTC)[پاسخ]

هشدار نقض ۳ برگردان

به نظر می‌آید شما اخیراً در یک جنگ ویرایشی درگیر بوده‌اید و قانون را در «باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران» زیر پا گذاشته‌اید. به یاد داشته باشید قانون سه برگردان ویرایش‌گران را از انجام بیش از ۳ واگردانی در یک بازهٔ زمانی ۲۴ ساعته منع می‌کند. در ضمن آگاه باشید کاربرانی که در مقالات فراوانی با کاربران دیگر دچار درگیری می‌شوند، ممکن است به خاطر جنگ ویرایشی از مشارکت منع بشوند، گرچه از لحاظ فنی قانون سه برگردان را نقض نکرده باشند. در صورت ادامه دادن این روند، ممکن است به طور کامل از ویرایش در ویکی‌پدیا محروم شوید. لطفاً سعی کنید ویرایش‌ها را پشت سر هم واگردانی نکنید و به جای آن بحث را به صفحهٔ بحث و مباحثهٔ کلامی در جهت کسب اجماع میان ویرایش‌گران سوق دهید. در صورت لزوم هم می‌توانید حل اختلاف را پیگیری کنید. Mahdi Mousavi ؛ کاربرِ نگهبان؛ (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۱۵ (UTC)[پاسخ]

با درود، بنده در صفحه بحث کاربر ازش درخواست کردم که برچسب پیشنهاد ادغام رو بر نداره. ضمن اینکه من سه بار واگردانی انجام دادم نه بیشتر. وحید (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۳۲ (UTC)[پاسخ]

برای پیشگیری از نقض سه برگردان گذاشته شده است. با احترام. Mahdi Mousavi ؛ کاربرِ نگهبان؛ (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۴۷ (UTC)[پاسخ]
با درود، مهدی جان متوجه منظورتون نشدم. وحید (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۵۷ (UTC)[پاسخ]
درود پاسختان را به دلیل پینگ نکردن تازه دیدم (وپ:پژواک). اما توضیح اینکه هشدار نقض سه برگردان را برای جلوگیری از جنگ ویرایشی هم می توان گذاشت. سپاس. مهدی موسوی؛ کاربرِ نگهبان؛ بحث ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۱۷ (UTC)[پاسخ]

اخطار بی مورد

درود. کاربر گرامی این ویرایبش شما می تواند مصداق وپ:چماق باشد. لطفا از راه گفتگو و تعامل مسائل را حل کنید. سپاس. Mahdi Mousavi ؛ کاربرِ نگهبان؛ (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۲۵ (UTC)[پاسخ]

با درود مجدد، اون رو من اضافه کردم چون در ارسال گزارش به تام باید لینک هشدار به کاربر باشه. برای همین مجبور شدم اون اخطار رو خودم هم وارد کنم. با سپاس وحید (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۳۳ (UTC) -- Sillverfox (بحث) ‏۴ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۳۰ (UTC)[پاسخ]

تبریک خوبیدگی

نشان خوبیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن مقالهٔ باشگاه فوتبال استقلال تهران. امیدوارم تا مقاله را به برگزیدگی نیز برسانید. ارادتمند Simsala111 (بحث) ‏۴ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۰۵ (UTC)[پاسخ]
تبریک و خسته نباشید... Benyamin-ln (بحث) ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ساعت ۲۲:۱۹ (ایران) ‏۴ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۴۹ (UTC)[پاسخ]

@Simsala111: و @Benyamin-ln: ممنون هستم از لطف‌تان دوستان، البته کار اصلی تازه شروع شده، هدف اصلی برگزیده کردن مقاله هست. وحید (بحث) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۱۱ (UTC)[پاسخ]

بازبینی مجدد مقاله خانواده ایرباس ای ۳۲۰ نئو

درود، وحید عزیز لطفا در صورت امکان آخرین تغییرات صورت گرفته در مقاله خانواده خانواده ایرباس ای ۳۲۰ نئو را مورد بازبینی قرار داده و باز هم اگر نظری درباره آن داشتید مرا مطلع فرمائید. با سپاس بسیار Sillverfox (بحث) ‏۴ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۲۴ (UTC)[پاسخ]

@Sillverfox: با درود متقابل، حتماً امروز دوباره مقاله رو چک می‌کنم. وحید (بحث) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۰۸ (UTC)[پاسخ]

به پاس مقالهٔ خوب استقلال

با درود؛
وحید عزیز کار بزرگ و تلاش خستگی‌ناپذیر شما رو در مقالهٔ اصلی باشگاه استقلال تهران دیدم.‌ وضعیت نامرتب و ازهم‌گسیختهٔ مقالهٔ این باشگاه هفتاد و دو ساله مدت‌های مدید محلی برای افسوس و حسرت بود. آن زمان یک رقابت غیر دانشنامه‌ای در فاویکی وجود داشت که هرگونه تلاش برای بهبود این مقاله را خنثی می‌کرد. هر بار که تلاشی برای ویرایش این مقاله به کار می‌بستیم واگردان‌کنندگان و گشتی‌ها و گزمه‌ها از راه می‌رسیدند و ممانعت می‌کردند. بنابراین به خوبی می‌دانم که در راه بهبود این مقاله چه تلاشی به کار بسته‌ای و چه سنگ‌های بزرگی را از سر راه برداشته‌ای و دست‌مریزاد می‌گویم. نکتهٔ فوق‌العاده مهم در بارهٔ ویکی‌نویسی باشگاه‌های فوتبال -که بهتر از من به آن واقف هستی- لزوم توجه به مقالات پایین‌دستی باشگاه است. الگوی ما برای این کار نه صفحات باشگاه‌های دیگر ایرانی در فاویکی، که مقالات باشگاه‌های بزرگ دنیا در ویکی‌پدیای انگلیسی باید باشد. اگر مقالات پایین‌دستی (از قبیل تاریخچه، آمار، فصل‌ها، مربیان و بازیکنان، مدیران، ورزشگاه‌ها، رسانه‌ها و...) محکم و مستند باشند، مقالهٔ اصلی هم استوار خواهد بود. هدف نهایی باید برگزیده شدن مقاله استقلال در ویکی‌پدیای فارسی باشد و این جز با ایجاد و گسترش مقالات پایین‌دستی ممکن نخواهد بود. تلاش تو را در این راه تحسین می‌کنم. با سپاس Castaway (گپ) ‏۹ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۱۰ (UTC)[پاسخ]

@Castaway: با درود متقابل، بله کار خیلی سختی بود و واقعاً به جرات می‌تونم بگم سه ماه وقت گذاشتم برای اون مقاله و خیلی هم مورد لطف ویژه دوستان قرار گرفت اما به هر حال مقاله را خوبیده کردم و هدف اصلی هم برگزیدگی مقاله‌ست و الان در مرحله گزینش برای برگزیدگی به سر می‌بره. در مورد مقالات پایین‌دستی هم کاملاً موافق هستم و دارم (با توجه به وقت محدودم) کم‌کم اون‌ها رو هم به روز می‌کنم و اگر فهرست مربی‌ها و افتخارات و فصل‌ها و... را ببینی شاید بتونی متوجه تفاوت بشی. ضمن این‌که هدف نهایی برگزیده شدن مقاله حداقل در دو ویکی دیگر، انگلیسی و یک زبان دیگه‌ست. با سپاس وحید (بحث) ‏۱۰ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۱۰ (UTC)[پاسخ]

ویکی‌انبار

سلام، متوجه مشکلاتی که برای‌تان در انبار پیش آمده شدم. می‌خواستم از شما درخواست کنم پس از گذشت این چند روز به مشارکت‌تان در آن‌جا ادامه بدهید. علت حذف شدن تصاویر این بوده:

  1. در ایران آزادی پانوراما نداریم. درنتیجه تصویری که از یک بنا (مثل استادیوم) گرفته می‌شود اشتقاقی محسوب می‌شود و برای نشر در انبار باید از پدیدآورندهٔ اثر اصلی (معمار) اجازه بگیریم. (commons:Commons:Deletion_requests/Files_in_Category:Howard_Baskerville)
  2. PD-Iran در توضیح برچسب آمده که «توضیحات پرونده باید مشخص کند اثر مشمول کدام قانون است.» یعنی کافی‌ست بگویید تصویر در سال فلان در فلان نشریه/ کتاب چاپ شده. (commons:Commons:Deletion_requests/پرونده:TAJ_(Esteghlal)_F.C_Champions_of_1970_Asian_Club_Championship_(AFC_Champions_League)._Tehran._Iran.jpg)
  3. اثر اشتقاقی: تصویری که از اثر هنری می‌گیریم (پوستر، طراحی و…) اشتقاقی محسوب می‌شود و مجاز به انتشار آن در انبار نیستیم. (commons:Commons:Deletion_requests/پرونده:TAJ_(Esteghlal)_F.C_Champions_of_1970_Asian_Club_Championship_(AFC_Champions_League)._Tehran._Iran.jpg)
  4. کمی دقیق‌تر بنویسید که بعدتر مشکل پیش نیاید. شمارهٔ چند؟ کدام صفحه؟ (commons:پرونده:Faramarz_Zeli.jpg)
  5. اگر تصویری در مجله‌ای چاپ شده باشد (بیش از ۳۰ سال پیش) و کسی از آن عکس بگیرد یا اسکن کند این تصویر دوم خود حق تکثیر دارد. درنتیجه شما تنها تصاویری که خودتان از نشریه گرفته‌اید یا اسکن کرده‌اید را می‌توانید بارگذاری کنید.

لطفاً از سخت‌گیری کاربران و مدیران در انبار دلسرد نشوید. اگر تصویری از شما برای حذف نامزد شده دلیل‌تان را در همان صفحه بنویسید. تمام تصاویر حذف شده را اگر شواهدی ارائه کنید می‌توان احیاء کرد. توصیه می‌کنم راهنما:ویکی‌انبار برای کاربر فارسی‌زبان را بخوانید و امیدوارم تصاویر خوب‌تان را در انبار ببینم. SlowManifesto (بحث) ‏۱۳ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۳۰ (UTC)[پاسخ]

ممنون. وحید (بحث) ‏۱۳ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۳۰ (UTC)[پاسخ]

سلام دوباره. بیخیال شوید! SlowManifesto (بحث) ‏۱۶ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۲۵ (UTC)[پاسخ]

سلام، دوباره ممنون. وحید (بحث) ‏۱۶ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۳۱ (UTC)[پاسخ]

درخواست بررسي مجدد مقاله خانواده ایرباس ای ۳۲۰ نئو

درود،

وحید عزیز در صورت امکان آخرین تغییرات مقاله خانواده ایرباس ای ۳۲۰ نئو را بررسی فرموده و در صورت امکان جمع بندی فرمائید. لازم به توجه است که به دلیل نوشتن این مقاله بنده ناگزیر به نوشتن چندید مقاله دیگر از جمله نمایشگاه‌های هوایی فارن‌بورو، سنگاپور، دبی و مواردی دیگر چون شرکت سی اف ام اینترنشنال و موتور لیپ شده‌ام!!! :) باز هم اگر تغییر خاصی مد نظر است پذیرای راهنمایی سودمند شما هستم. ارادتمند. Silverfox ‏۱۷ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۳۶ (UTC)[پاسخ]

@Sillverfox: با درود متقابل، چشم من نگاه می‌کنم و نظرم رو می‌گم اما فکر نکنم من صلاحیت بررسی کردن مقاله رو داشته باشم، خودم کلاً یه دونه مقاله خوبیده دارم. حالا باز تا نظر مدیران و عزیزان باسابقه‌تر و قدیمی‌تر چی باشه. دست شما هم بابت مقالاتی که نوشتید واقعاً درد نکنه من تشکر می‌کنم ازتون. وحید (بحث) ‏۱۷ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۲۹ (UTC)[پاسخ]

گمخ

سلام. اخیراً در نظرخواهی یکی از مقالاتم گفته بودید چرا کاربران در مقالاتی می‌کوشند که بازدید کمی دارند؟ آنجا برای چنین بحثی مناسب نبود، برای پاسخ مبسوط‌تر اینجا مزاحم شدم. من یکی دلیلی دارم که برای خودم قانع‌کننده است:

دربارهٔ موضوعاتی مثل ساسانیان یا هخامنشیان که بسیار سرچ می‌شوند، هزاران کتاب و مقاله و یافتهٔ گوگلی هست که هرکس بجوید، یابنده خواهد بود. در مقابل چیزهایی که در مدرسه به کودکان نمی‌آموزند، به نسبه خیلی خیلی کمتر جستجوگر دارند و با نگاهی بر سرانهٔ مطالعه در ایران می‌بینید که چقدر مطالعهٔ غیر درسی در اینجا کم است. از طرفی هویت اقلیت‌ها در تاریخ معاصر ایران همواره تحقیر شده و رفته‌رفته تاریخ و زبانشان در اثر سیاست‌های حاکمیت به فراموشی سپرده می‌شود.

ویکی‌پدیا جایی است که هر فرد می‌تواند از آن آزادانه و داوطلبانه بهره جوید. اینجا مکانی است که می‌توانید برای قشرهای هدفتان بر تپه‌اش بایستید و از آنچه نمی‌دانند و لازم است بدانند، تعریف کنید و اگر موضوعات کلیت و لید جالبی داشته باشند و احیاناً صفحه مقاله زیبا چینش شده باشد، مخاطبان رهگذر بسیاری را جذب خواهید کرد.

بنده سال ۲۰۱۲ مقاله اسپهبد خورشید را نوشتم و آن زمان هیچ عهدالناسی با این موضوع آشنایی نداشت. حالا بسیاری را، از قشرهای مختلف جامعه، در مازندران می‌بینم که این اسپهبد را می‌شناسند. از پشت نیسان آبی، که پشتش نوشته: از دیار اسپهبد خورشید، بگیر تا دانشجویی که آوازه این اسپهبد را به اروپا می‌کشاند.

ویکی‌پدیا تنها یک هدف نیست؛ وسیله‌ای عام‌المنفعه و آزاد است. --محک 📞 ‏۱۸ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۲۳ (UTC)[پاسخ]

محک جان کاملاً با حرف‌تون و کلیتش موافق هستم منظور من فقط نسبت وقت و انرژی در مقابل دیده شدن بود، یه جوری بحث راندمان، اما در کل با حرف‌تون موافق هستم. ایشالا که موفق باشید. وحید (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۵۷ (UTC)[پاسخ]
درود. به صورت اتفاقی بحثتان در اینجا و گمخ را دیدم، با اجازه خواستم دیدگاهم را نسبت به این مساله بگویم، به نظرم خیلی از مقالات فرعی، علت اینکه کم بازدید میشوند همان ضعفی است که در مقالات مادر پنهان شده است، در واقع ناشناخته اند. بسیاری از مداخل درونی که خواننده را میتوانند به مسائل جزئی بکشاند و اگاهی او را افزایش دهد در مقالات کلی مثل مقاله سلسله ها و یا شاهان و ... نیست. برای نمونه از پتانسیل مقاله استان مازندران با میانگین بازدید ۱۸ هزار در ماه طی یک سال گذشته برای فرستادن خواننده به سراغ موضوعات خرد وابسته اش به گمانم استفاده کافی نشده است با توجه به مقاله به دید من بدی که دارد.--MohamadReza(بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۴۶ (UTC)[پاسخ]
با درود متقابل، دوست عزیز باید یک نکته‌ای رو در نظر داشته باشید: برای لینک دادن به موضوعات مختلف باید محتوا یا context لازم فراهم باشه تا بشه به یه مطلب مشخص لینک داد. با تشکر وحید (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۴۱ (UTC)[پاسخ]
درسته منظور منم همون محتوای مناسب بود که موضوعات رو در بگیره هست.--MohamadReza(بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۵۴ (UTC)[پاسخ]
@Mohamadr za: نکته مهم و به جایی بود. از این پس بیشتر حواسم را معطوف به صفحات بالادستی خواهم کرد. ممنون. محک 📞 ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۴۰ (UTC)[پاسخ]

@محک: محک جان، سفیر کبیر مازندران در ویکی‌پدیای فارسی، چرا همین مقاله استان مازندران رو به گمخ نمی‌بری؟ حیف این استان نیست مقاله‌اش همچین وضعی داشته باشه؟ ارادتمند وحید (بحث) ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۵۸ (UTC)[پاسخ]

خوبیدگی این گونه مقالات بسیار بسیار سخت و جان‌کاه است. از طرفی خرابکاری و طلبکار شدن آی‌پی‌ها و تازه‌کاران در این صفحات تمامی ندارد. بخش گسترده‌ای از مطالب صفحات ساری و مازندران از بنده است (شاید 6-7 سال پیش) ولی انقدر کاربران نوآموز خرابکاری کرده‌اند که اصلا همه چیز جابه‌جا و قاطی-پاتی شده‌اند و بعضا اصلا مطالبی که افزودم نیست ولی منبعش به چیز دیگه چسبیده شده! همین دیروز بخش تاریخ و تسمیه را بهبود بخشیدم و الان اولین شاکی پیدا شده.محک 📞 ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۳۸ (UTC)[پاسخ]
محک جان کاملاً موافقم و وقت و انرژی‌ای که از آدم سر این‌جور بحث‌ها گرفته می‌شه خیلی آزاردهنده‌ست اما این رو هم در نظر داشته باش که این چیزها نباید باعث بشن پا پس بکشی چون در این صورت هیچ مقاله مهمی تو ویکی‌پدیا خوبیده یا برگزیده نمی‌شه. ضمن اینه تلاس برای خوبیدگی جواب خوبی هست که می شه در این مواقع داد و می‌تونی به این ترتیب از ویرایش‌هات بهتر دفاع کنی. حالا من یه پیشنهادی دارم، اگه شما مازندران رو به گمخ ببری من هم حاضرم باهات همراهی کنم و خوزستان رو می برم به گمخ. با سپاس فراوان وحید (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۲۳ (UTC)[پاسخ]

هشدار نقض ۳ برگردان

به نظر می‌آید شما اخیراً در یک جنگ ویرایشی درگیر بوده‌اید و قانون را در «باشگاه فوتبال استقلال تهران» زیر پا گذاشته‌اید. به یاد داشته باشید قانون سه برگردان ویرایش‌گران را از انجام بیش از ۳ واگردانی در یک بازهٔ زمانی ۲۴ ساعته منع می‌کند. در ضمن آگاه باشید کاربرانی که در مقالات فراوانی با کاربران دیگر دچار درگیری می‌شوند، ممکن است به خاطر جنگ ویرایشی از مشارکت منع بشوند، گرچه از لحاظ فنی قانون سه برگردان را نقض نکرده باشند. در صورت ادامه دادن این روند، ممکن است به طور کامل از ویرایش در ویکی‌پدیا محروم شوید. لطفاً سعی کنید ویرایش‌ها را پشت سر هم واگردانی نکنید و به جای آن بحث را به صفحهٔ بحث و مباحثهٔ کلامی در جهت کسب اجماع میان ویرایش‌گران سوق دهید. در صورت لزوم هم می‌توانید حل اختلاف را پیگیری کنید. مهدی موسوی؛ کاربرِ نگهبان؛ بحث ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۲۹ (UTC)[پاسخ]

@Mahdi Mousavi: جناب جدی شما بحثی که در صفحه بحث استقلال شد رو خوندید؟ جالبه که دارید مطلبی که این همه رفرنس داره رو حذف می‌کنید. چرا؟ وحید (بحث) ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۳:۳۲ (UTC)[پاسخ]

این هشدار برای جلوگیری از جنگ ویرایشی داده شده است. مهدی موسوی؛ کاربرِ نگهبان؛ بحث ‏۲۳ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۱:۵۶ (UTC)[پاسخ]

بسیار هم عالی و با تشکر از زحمات بی‌پایان شما. فقط بفرمایید چرا نوشته من رو که به اندازه کافی منبع هم داشت حذف کردید؟ خصوصاً که قبل‌تر خودتون ویرایش اخیر اون کاربر رو به نوعی واگردانی کرده بودید. الان اون بخش هماوردان بین‌المللی چرا نباید تو مقاله باشه؟ وحید (بحث) ‏۲۳ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۰۰ (UTC)[پاسخ]

من مطلب مورد مناقشه را برداشتم تا از راه گفتگو به نتیجه برسید. مهدی موسوی؛ کاربرِ نگهبان؛ بحث ‏۲۳ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۰۲ (UTC)[پاسخ]
بفرمایید چرا اون مطلب که در راستای خوبیدگی مقاله هم هست نباید سر جاش باشه تا بحث به نتیجه برسه؟ وحید (بحث) ‏۲۳ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۰۵ (UTC)[پاسخ]
فکر می کنم کاربر:Kasir خیلی واضح به شما دلیلش را توضیح داده اند(ویژه:تفاوت/22199174). به هرحال این نظری است که با توجه به استنباطم از موضوع دارم. شما بهتر است در بحث مقاله پیگیر باشید تا در نهایت به ویرایش درست برسید. مهدی موسوی؛ کاربرِ نگهبان؛ بحث ‏۲۳ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۱۰ (UTC)[پاسخ]
من هم خیلی واضح به ایشون جواب دادم. ضمن این که ایشون فرمودن به نظرشون. کلاً هر دو کاربر جز نظر دادن کار دیگه‌ای نکردن. وحید (بحث) ‏۲۳ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۱۷ (UTC)[پاسخ]

@Mahdi Mousavi: با درود دوباره، با توجه به بحثی که اینجا (۲ بخش هماوردی‌ها ) صورت گرفته و منابعی که در مورد این قضیه هست فکر می‌کنم این هماوردی اون‌قدر سرشناسی داره که بشه در موردش یه مقاله نوشت چه برسه به چند خط نوشته تو دل یه مقاله دیگه. بنابراین با اجازه شما مقاله رو یه حالت اولیه برمی‌گردونم. ارادتمند وحید (بحث) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۴۰ (UTC)[پاسخ]

درود بر شما. از ابتدا هم مساله گفتگوی کاربران با یکدیگر بود، من هیچ جهت گیری خاصی به ماندن یا نماندن هیچ کدام از ویرایشها ندارم. سپاس از توجه شما. مهدی موسوی؛ کاربرِ نگهبان؛ بحث ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۱۵ (UTC)[پاسخ]

تشکر

وحید عزیز سرانجام مقاله ایرباس ۳۲۰ نئو خوبیده و به اولین مقاله فارسی خوبیده شده در هوانوردی فارسی مبدل شد. از اینکه مرا همراهی و راهنمایی فرمودید سپاس گذارم. به امید موفقیت روز افزونتان Silverfox ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۱۰ (UTC)[پاسخ]

خواهش می‌کنم، کار خاصی نکردم زحمت اصلی رو شما کشیدید. البته مقاله هنوز یکی دو تا ایراد جزئی داره اما به هر حال کیفیت خوبیدگی رو کسب کرده. امیدوارم مقاله‌های بیشتر و بهتری از شما ببینیم. یه پیشنهادی هم داشتم: یه نگاهی به مقاله‌های اف-۱۴ و اف-۴ بندازید. با توجه به اینکه این هواپیماها در جنگ نقش بزرگی داشتند و سال‌ها در خدمت نیروی هوایی ایران بودند، در خاطره جمعی بخش بزرگی از ما ایرانی‌ها حضور دارند و شاید لیاقت اینکه خوبیده بشن رو داشته باشن. به ویژه که بازدید ماهیانه نسبتاً بالایی هم دارن. در موردشون منابع خیلی زیادی هست و این کار شما رو راحت‌تر می‌کنه، ضمن اینکه رو کمک من هم می‌تونید حساب کنید. با سپاس--وحید (بحث) ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۱۲ (UTC)[پاسخ]

ویرایش اخلالگرانه در صفحهٔ شهرآورد تهران

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما در صفحهٔ شهرآورد تهران مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

UnitedPowersTalk ‏۲ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۱۷ (UTC)[پاسخ]

اتفاقاً این شما هستید که دارید ویرایش اخلال‌گرانه انجام می‌دهید. کسانی که ضربات پنالتی را گل کردند اسم‌شان در اسامی گلزنان دربی ثبت نشده، در تعداد نهایی گل‌ها (۸۴ به ۸۲) وارد نشده، چرا اسم‌شون رو در اسامی گل‌زنان وارد می‌کنید؟ در مورد جام‌ها باید بگم تمام صفحات شهرآورد / رویارویی این بخش را دارند، این هم یک شهرآورد مثل بقیه. در مورد شمارش نهایی بردهای پرسپولیس هم به قدر کافی منبع داده شده، نوبت شماست که برای ویرایش‌هاتون که مصداق بارز وارد کردن نظر شخصی و عدم بی‌طرفی هستند منبع بیارید. احتیاجی به ذکر هم نیست که منابعی مثل صفحه پرسپولیس در ویکی‌پدیا اوکراینی، صفحات کاربری سایت طرفداری و موارد مشابه بر اساس سیاست‌های ویکی‌پدیا منبع معتبر محسوب نمی‌شوند. وحید (بحث) ‏۲ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۲۶ (UTC)[پاسخ]
@Vathlu: لطفاً تام را چک کنید، با سپاس UnitedPowersTalk ‏۲ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۳۱ (UTC)[پاسخ]

ویرایش استقلال

باعرض سلام،

از نام ولادمیرجکیچ در بسیاری مقالات به عنوان یوگسلاو نام برده شده، ولی من منبع معتبر پیدا نکردم 
تعداد قهرمانی باشگاه استقلال در تهران را از مرور فصل به فصل این تیم درهمین ویکی پدیا میتوان دید، که  ۱۳ میباشد.گروهی قهرمانی سوپر جام تهران ۱۳۷۳ را هم جزو آمار باشگاهی تهران میدانند که اینطور نیست

با سپاس از توجه شما. آرمین Armin123421 (بحث) ‏۱۰ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۴:۳۶ (UTC)[پاسخ]

با درود، جکیچ اصالتاً از یوگسلاوی بود ولی تابعیت آلمانی داشت و همه جا هم آلمانی معرفی شده. مثلاً اینجا. در مورد تعداد قهرمانی‌ها هم خود ویکی‌پدیا منبع معتبر نیست و اون مقاله فصل به فصل اشتباهاتی داره، خودم هم توی اون مقاله کار کردم و می‌دونم که اشتباهاتی داره. بهترین و معتبرترین منبع مستقلی که در مورد تعداد قهرمانی‌های استقلال دیدم اینه که می‌گه ۱۲ تا. تا وقتی منبع بهتری پیدا نشه باید با همین عدد بریم جلو، وگرنه من اول نوشته بودم ۱۵ تا، بر اساس این. ارادتمند--وحید (بحث) ‏۱۰ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۵۷ (UTC)[پاسخ]

جعبه اطلاعات تیم ملی فوتبال

با سلام دوست عزیز.

به پیشنهاد شما، الگوی {{جعبه اطلاعات تیم ملی فوتبال}} را به‌روزرسانی کردم. لطفاً نگاهی به ترجمهٔ آرگومان‌های جدید بیاندازید. اگر اشکالی دیدید نیز گوشزد کنید. راهنمای استفاده نیز نیاز به به‌روزرسانی دارد؛ اگر فرصت کردید زحمت آن‌را بکشید :)

پیروز باشید. سیگنالبحث ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۰۱ (UTC)[پاسخ]

دم شما گرم، زحمت کشیدید. الان نگاه می‌کنم و اگه چیزی به ذهنم رسید می‌گم. اون راهنمای استفاده هم چشم درستش می‌کنم. ارادتمند--وحید (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۲۲ (UTC)[پاسخ]
با سلام دوباره، این آرگومان | نخستین تاریخ رده‌بندی فیفا = در جعبه اطلاعات هست اما در متن مقالات (مثلاً این مقاله) دیده نمی‌شه. این سه تا هنوز به فارسی ترجمه نشدن: | medaltemplates = (که مربوط به مدال‌های المپیک هست و مثلاً اینجا استفاده شده) و | website = و | Sub-confederation =. و یک نکته دیگه اینکه نسخه ایتالیایی این الگو آرگومان‌های بیشتری داره، می‌شه اون‌ها رو هم اضافه کرد؟ با سپاس--وحید (بحث) ‏۱۴ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۴۹ (UTC)[پاسخ]
@Vathlu: آرگومان نخستین تاریخ رده‌بندی فیفا رو افزودم. سه آرگومانی که گفتید هر سه پیشتر ترجمه شدند: الگوی مدال‌ها، وب‌گاه و زیرکنفدراسیون. سیگنالبحث ‏۱۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۰۰ (UTC)[پاسخ]
فهرست آرگومان‌ها در راهنما را به‌روز کردم. می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید :) -سیگنالبحث ‏۱۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۰۵ (UTC)[پاسخ]

پیرامون مقاله امیر رفیعی

سلام و احترام. مقاله امیر رفیعی مورد بررسی قرار گرفت و منابعی که نیاز بود، اضافه گردید. فقط در برخی از قسمت ها خواستار منابعی بودید که در منابع دیگر بدان ها اشاره شده بود و قرار گرفتن دوباره این منابع در قسمت های مختلف به طور حتم باعث تکرار منبع میشد. باز اگر نکته ای است، ممنون می شوم اطلاع دهید. سپاس از توجه جنابعالی Arsalan1424 (بحث) ‏۲۷ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۳۵ (UTC)[پاسخ]

با درود، کاربر گرامی من مقاله رو به همون آخرین ویرایش خودم برگرداندم، خیلی از ادعاهای مقاله اصلاً منبع نداران و اینکه منابع دیگر بدان ها اشاره کرده‌اند هم منبع محسوب نمی‌شه. ضمن اینکه خیلی از منابع این مقاله وبسایت من ناصر حجازی هستم هستند که اصلاً منبع معتبری محسوب نمی‌شه چون خود نوشته هست. ویکی‌پدیا در زمینه زندگی‌نامه زندگان سیاست‌ها جدی‌ای داره و به نظر میاد این مقاله از اون سیاست‌ها تخطی می‌کنه، در صفحه بحث مقاله هم به‌اش اشاره شد. من این مقاله رو در این صفحه معرفی کردم و اینجا هم یکی از مدیران ویکی‌فا رو پینگ می‌کنم @Huji: و امیدوارم به این مقاله و کیفیت کنونی‌اش رسیدگی بشه. لطفاً شما هم الگوهای منبع و منبع معتبر رو بدون دلیل از مقاله برندارید. با تشکر--وحید (بحث) ‏۲۹ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۰۴ (UTC)[پاسخ]

گشت خودکار

سلام. پیشنهاد می‌کنم برای اخذ دسترسی وپ:گشت خودکار اقدام نمایید. با احترام ‏4nn1l2 (بحث) ‏۲۸ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۴۲ (UTC)[پاسخ]

با درود، ممنون از نظر لطف‌تون، حتماً این کار رو می‌کنم. ارادتمند--وحید (بحث) ‏۲۹ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۰۷ (UTC)[پاسخ]
عالی. در ویکی‌پدیا:درخواست برای دسترسی/گشت می‌توانید درخواست دهید. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۲۹ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۱۲ (UTC)[پاسخ]

اعطای دسترسی گشت خودکار

درود، با عرض تبریک بعد از بررسی مشارکت‌هایتان و مقاله‌هایی که ساخته‌اید، اکنون به عنوان گشت خودکار انتخاب شدید.

  • لطفاً حتماً وپ:شیوه‌نامه را مطالعه کنید تا مقالات جدیدی را که می‌سازید بر پایه شیوه‌نامه باشد.
  • می‌توانید از بخش ترجیحات > ابزارها ابزارهای کاربردی برای این دسترسی را فعال کنید.
  • با توجه به داشتن این دسترسی کارکردن با سامانه برای شما آسان‌تر و دلپذیرتر خواهد شد.
  • {{نشان گشت خودکار}} را در صفحه کاربریتان قرار دهید.
  • پیشنهاد می‌کنم به گروه ویکی‌پدیا:نگهبانی بپیوندید و وپ:واگردانی را مطالعه کنید.

باز هم تبریک می‌گویم و موفق باشید. Arta Sharaky ‏۱ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۰۲ (UTC)[پاسخ]

شادباش خوبیدگی

نشان خوبیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن مقالهٔ باشگاه فوتبال استقلال تهران در فصل ۹۲–۱۳۹۱. امیدوارم مقاله برگزیده شود تا روی صفحهٔ اصلی ویکی‌پدیا نمایش یابد و به امید مقاله‌های خوب و برگزیدهٔ بیشتر از شما.4nn1l2 (بحث) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۰۲ (UTC)[پاسخ]

با سلام، ممنون از اینکه وقت گذاشتید و مقاله رو بررسی کردید. سه ماه توی گمخ مونده بود و دیگه کلاً بی‌خیالش شده بودم. یه راهنمایی و مشورت هم می‌خواستم، به نظرتون برای برگزیدگی این مقاله اقدام کنم؟ چه تغییراتی لازم داره؟ چه کارهایی باید انجام بدم؟ با توجه به چیزی که در جمع بندی مقاله نوشتید ممنون می‌شم در این زمینه راهنمایی کنید. ارادتمند--وحید (بحث) ‏۳ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۴:۲۱ (UTC)[پاسخ]

خواهش می‌کنم. به نظرم مقاله کیفیت خوبی دارد. آن را با مقالهٔ برگزیدهٔ آرسنال در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ مقایسه کرده بودم. فکر می‌کنم اگر حجم صفحه (بالاخص قسمت لیگ) را کمتر کنید و کلاً خشک‌تر و بی‌احساس‌تر بنویسید (فقط فکت‌ها را پوشش دهید) مقاله خواندنی‌تر شود. مثلاً‌ من نمی‌فهمم «دو بازیکن نفت در ده دقیقهٔ پایانی بازی از داور کارت قرمز دریافت کردند» واقعاً به چه کار خواننده می‌آید؟ همچنین اگر مشابه آرسنال ۲۰۰۳ بخش میراث (Aftermath and legacy) را اضافه کنید، خوب می‌شود. در آخر این را هم بگویم که نباید فرض کنید خواننده زیروبم فوتبال را بلد است. بنویسید آن موقع در لیگ چند تیم حاضر بودند و بازی‌ها قرار بود به چه شکل برگزار شود و . . . بد نیست پیش خود فکر کنید دارید یک مقاله دربارهٔ کریکت می‌نویسید، بنابراین به کمی توضیح نیاز است. اگر آن را نامزد برگزیدگی کنید، بیشتر کامنت می‌دهم. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۳ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۱۶ (UTC)[پاسخ]
در مورد حجم مقاله کاملاً موافق هستم و منتظر بودم تا تکلیفش در گمخ معلوم بشه تا کمی کوتاهش کنم، لحنش هم باید اصلاح بشه، کاملاً درست می‌فرماید. بخش میراث رو هم می‌خواستم اضافه کنم ولی باید این رو در نظر داشته باشید که اون فصل ۲۰۰۳-۰۳ آرسنال یک فصل خیلی خاص در فوتبال انگلیس بود چون آرسنال بدون شکست قهرمان شد ولی در مورد قهرمانی استقلال این نکته صدق نمی‌کنه، در نتیجه بخش میراث خیلی کوتاه و معمولی خواهد بود. اطلاعات کلی در مورد لیگ و نحوه برگزاری بازی‌ها رو هم اضافه می‌کنم. فعلاً دو تا مقاله توی گمخ و یه دونه توی گمب دارم، تکلیف این سه تا که معلوم بشه حتماً این رو هم به گمب می‌برم و از نظرات‌تون بیشتر استفاده می‌کنم. با سپاس--وحید (بحث) ‏۳ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۲۶ (UTC)[پاسخ]

پیرامون مقالات باشگاه استقلال

درود؛
وحید عزیز چند هفتهٔ پیش ایمیلی فرستاده بودی که متأسفانه تا امروز فرصت پاسخگویی نداشتم و عذرخواهی می‌کنم. در مورد خوب شدن مفالهٔ استقلال در فصل ۹۲–۱۳۹۱ که با پیگیری‌های تو حاصل شد تشکر می‌کنم و خستگی آن مقاله بعد از چهار سال بالاخره از تنم خارج شد. در مورد ویرایش مقالهٔ استقلال در آسیا پرسیده بودی که فکر می‌کنی در سال ۱۹۷۱ قرار بوده تا باشگاه پرسپولیس میزبان باشد و نه تاج. من اون قسمت مقاله رو طبق منبع (که منبع معتبری هم است و از وبگاه همشهری نقل شده) نوشته بودم و دوباره طبق همان ویرایش کردم. اگر منبع معتبرتری پیدا کردیم که خلاف این را ثابت کند، باید توضیحات مربوط به مسابقات سال ۱۹۷۱ را کلا از آنجا حذف کنیم چرا که در آن مقاله ما فقط تاریخچهٔ استقلال را روایت می‌کنیم نه تمام باشگاه‌های ایران.
در مورد احتمال وجود منابعی برای ایجاد مقالات باشگاه تاج در سال‌های پیش از انقلاب هم پرسیده بودی که صد البته این منابع وجود دارد، اما در آرشیو مؤسسات اطلاعات و کیهان خاک می‌خورد و دسترسی آنلاین به آنها ممکن نیست. بساط نشریهٔ تاج ورزشی که در آن سه دهه منتشر می‌شد هم کلاً برچیده شده و در این سال‌ها هیچ آرشیو آنلاین و حتی آفلاینی از آن در داخل یا خارج از ایران پیدا نکرده‌ام. در اینترنت شاید به زحمت چند تاریخچهٔ نصف و نیمه از مسابقات آن سال‌ها پیدا کنی که آن هم در وبلاگ‌های شخصی و هواداری درج شده که قابل استناد و استفاده در ویکی‌پدیا نیست. به خاطر دارم که برای نوشتن مقالهٔ نه چندان مفصل تاج در سال‌های پیش از انقلاب چند ماه سرگردان بودم و از زیر سنگ منبع قابل استناد پیدا می‌کردم. خدا پدر مورخان باشگاه شاهین را بیامرزد که تاریخچهٔ مختصری از مسابقات آن سال‌ها را در وبسایت‌شان آورده بودند و من به همان چنگ زدم؛ و بله! تاریخی که توسط رقیب نوشته شده باشد شاید چندان بی‌طرفانه نباشد اما در این برهوت منبع و کویر بی‌حاصل اینترنت فارسی چاره‌ای غیر از استفاده از وبگاه شاهین نداشتم. در این سال‌ها البته جسته و گریخته به بریدهٔ صفحاتی از کیهان ورزشی، دنیای ورزش یا تاج ورزشی برخورده‌ام و از آنها در تعدادی از مقالات استفاده کرده‌ام، اما تو بهتر می‌دانی که برای نوشتن مقالهٔ یک فصل فوتبال نیاز به تمام شماره‌های هفتگی این مجلات است و با چند تکه بریدهٔ جراید نمی‌شود مقالهٔ فصل را نوشت. تا جایی که تحقیق کرده‌ام در این سال‌ها چند کتاب در این باره منتشر شده:

  • احمدی، علی‌اکبر (۱۳۸۸). تاریخچه کامل باشگاه از دوچرخه‌سواران و تاج تا استقلال. ج. ۱. پایگان. شابک ۹۷۸۶۰۰۵۰۹۶۵۳۸.
  • احمدی، علی‌اکبر (۱۳۸۸). تاریخچه کامل باشگاه از دوچرخه‌سواران و تاج تا استقلال. ج. ۲. پایگان. شابک ۹۷۸۶۰۰۵۰۹۶۵۴۵.
  • بیداربیک، نصرالله (۱۳۷۹). آبی‌پوشان: از تاج تا استقلال. سیمرو. شابک ۹۷۸۹۶۴۵۶۸۵۸۴۱.
  • اندیشگر، محمدجعفر (۱۳۹۴). فوتبال قهرمانی باشگاه‌های ایران سال ۱۳۳۹ لغایت ۱۳۵۰. ج. ۱. کوشامهر. شابک ۹۷۸۹۶۴۹۷۴۱۴۳۷.

عمدهٔ این کتب در شمارگان محدود منتشر شده و من هنوز به نسخه‌ای از آنها دست پیدا نکرده‌ام. بعید می‌دانم در این کتاب‌ها اطلاعات کامل مسابقات که برای نوشتن مقالهٔ یک فصل فوتبال لازم است وجود داشته باشد، اما دستیابی به اطلاعاتی هر چند مختصر می‌تواند به غنای مقالات باشگاه کمک کند. من در این سال‌ها فرصت چندانی برای ویرایش در ویکی‌پدیا ندارم اما در مورد مقالات استقلال هر کاری از دست‌ام بربیاد دریغ نخواهم کرد. Castaway (گپ) ‏۱۸ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۲۸ (UTC)[پاسخ]

با درود، مقاله فصل ۹۲-۹۱ خیلی خوب نوشته شده بود و تعجب می‌کنم چرا زودتر به گمخ نرفته بود؟ همون‌طور که بالاتر در همین صفحه هم در موردش بحث شده این مقاله حتی کیفیت نسبی برگزیدگی رو هم داره که بعد از خود مقاله استقلال این رو هم به گمب می‌برم.
در مورد نماینده ایران در سال ۱۹۷۱ من توی یکی از شماره‌های قدیمی کیهان ورزشی (شماره ۹۲۲ ۱۹ فروردین ۵۱، صفحات هشت و سیزده) خوندم که این مسابقات قرار بود به میزبانی تهران و با حضور پرسپولیس برگزار بشه.
در مورد کتاب‌های مربوط به استقلال من هم تعدادی از این کتاب‌ها را دیدم و در پایین مقاله استقلال و در بخش برای مطالعه بیشتر فهرست‌شون کردم. اما متاسفانه به هیچ کدوم از این کتاب‌ها اصلاً دسترسی ندارم. اما اگر اشتباه نکنم کتاب اولی که ذکر کردید (که دو جلدی هم هست) نتایج تمام بازی‌های استقلال از ۱۳۲۵ تا زمان چاپ رو با اطلاعات کامل مربوط به هر بازی جمع‌آوری کرده.
بله متوجه شدم که زیاد فرصت ندارید به ویکی‌پدیا سر بزنید، امیدوارم باز هم شما و مقاله‌های خوب و کامل‌تون رو بیشتر ببینیم. ارادتمند--وحید (بحث) ‏۲۰ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۵۶ (UTC)[پاسخ]

معیار خرابکاری

درود. کاربر گرامی ضمن تشکر از همکاریهای شما باید متوجه باشید که نمی توان هر ویرایشی را خرابکاری نامید. حتی ویرایشهایی که آشکارا مطلبی عامیانه را وارد مقاله می کنند. معمول‌ترین نوع خرابکاری جایگزینی متن موجود با الفاظ رکیک، خالی‌کردن صفحه یا افزودن مطالب بیربط و خزعبلات است. ویرایش‌های به‌ظاهر بداندیشانه اگر به وضوح نیت بد را نشان ندهند خرابکاری به حساب نمی‌آیند. وپ:خرابکار را بخوانید و با احتیاط بیشتری از اصطلاح خرابکاری استفاده کنید. با احترام.مهدی موسوی «بحث» ‏۲۳ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۱۷ (UTC)[پاسخ]

با درود متقابل، بله کاملاً حق با شماست، ممنون از راهنمایی‌تون. --وحید (بحث) ‏۲۳ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۴۲ (UTC)[پاسخ]

تیم فوتبال ایران

سلام، تکرار میکنم طبق معیار مقاله تیم ها بخش اضافی مثل کنفدراسیون منطقه ای نمایش داده نمی شود و نمیتوانید اضافه کنید و الزامی نیست. باتشکر Viera iran (بحث) ‏۱۱ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۲۰ (UTC)[پاسخ]

با درود، ببخشید این معیار مقاله‌ها کجاست؟ می‌شه لینک بدید من هم ببینم کجا نوشته شده بخشی مثل کنفدراسیون منطقه‌ای اضافه‌ست و نمی‌شه اضافه کرد؟ متوجه نمی‌شم اصرار شما برای پاک کردن این آرگومان چیست؟ این یکی از آرگومان‌های جعبه اطلاعات تیم فوتباله، در زبان فارسی درست نمایش داده نمی‌شه چون متأسفانه به درستی ترجمه نشده، قبلاً هم در قهوه‌خانه فنی مطرح کرده بودم و این مشکل باید حل بشه. همین الان در صفحه انگلیسی تیم ملی این آرگومان وارد شده و به درستی نمایش داده می‌شه. دوست عزیز، لطفاً نظر شخصی خودتون رو به عنوان معیار القا نکنید و از اون مهم‌تر به سایر کاربرها امر و نهی نکنید و نگید چه کاری رو می‌تونن بکنن و چه کاری نمی‌تونن و چه چیزی الزامی هست و چه چیزی الزامی نیست، این‌ها کلش نظر شخص شماست. ارادتمند--وحید (بحث) ‏۱۱ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۲۳:۱۸ (UTC)[پاسخ]

با سلام، من وقت امر ونهی کردن ندارم و ظاهرا شما اصرار به اضافه کردن این مورد دارید، اگر چیز مهمی هست برای بقیه تیمها نیز وجود داشت. پس لطفا توانستید برای بقیه تیمهای ملی هم این مورد را اضافه کنید تا اصلاعات مقاله ها کامل شود و این جا جای نظر شخصی نیست و شما کاربر با تجربه هستید. خداقوت Viera iran (بحث) ‏۱۲ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۴۵ (UTC)[پاسخ]

ممنون، لطف دارید به من. در مورد بقیه تیم‌ها هم چشم کم کم اضافه می‌کنم. ارادتمند--وحید (بحث) ‏۱۲ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۴۸ (UTC)[پاسخ]

ایران در جام جهانی فوتبال

سلام. در حال حاضر این مقاله هم پربازدیده. لطفا مطالب مرتبط را از مقاله تیم ملی در آن کپی کنید. تشکر.--سید (بحث) ‏۱۷ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۴۸ (UTC)[پاسخ]

انصراف از خوبیدگی!

سلام. شما که 99 درصد راه را رفته بودید! چرا انصراف دادید!!!--سید (بحث) ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۵۴ (UTC)[پاسخ]

@Sa.vakilian: سلام، سید جان فکر می‌کنم هیچکس به اندازه من دوست نداشت این مقاله خوبیده بشه و من واقعاً برای این مقاله وقت گذاشتم اما ایرادها و نحوه مطرح شدنشون در گمخ واقعاً از حوصله و توان من خارج بودند. اون قضیه ایوانکوویچ رو صادقانه گفتم اصلاً نمی‌دونم چه جوری باید بنویسم و ایراد بعدی که مطرح شد هم همینطور. دیگه امتحان‌هام شروع شدند و سطح مراقبت مقاله عوض شد و اگه قرار باشه سه چهار روز بر سر یکی دو خط بحث کنم و از اون مهمتر دوباره بحث کنم تا ویرایش‌هام تایید بشن و اینطور درگیر بوروکراسی بی‌پایان موجود در ویکی‌فا بشم دیگه عطای خوبیدگی رو به لقایش می‌بخشم. همین‌جا باید از @4nn1l2: کاربر فور عزیز هم تشکر کنم که واقعاً برای این مقاله زحمت کشیدند و تنها کسی بودند که در گمخ وقت گذاشتند برای بررسی مقاله. اگر هم باعث اتلاف وقت یا دلگیری و ناراحتی‌شون شدم، معذرت می‌خوام. ارادتمند--وحید (بحث) ‏۲۳ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۳۰ (UTC)[پاسخ]
من در قهوه خانه درخواست دادم و احتمالا یک نفر دیگر بزودی مجددا مقاله را نامزد خواهد کرد.--سید (بحث) ‏۲۴ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۰۱:۱۲ (UTC)[پاسخ]

این نشان برای شما!

نشان مشارکت‌کنندهٔ خستگی‌ناپذیر
تقدیم به شما دوست گرامی Benyamin-ln (بحث) ۸ تیر ۱۳۹۷، ساعت ۱۹:۲۵ (ایران) ‏۲۹ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۵۵ (UTC)[پاسخ]
فدات بنیامین جان، شما همیشه خیلی لطف داشتی به من.--وحید (بحث) ‏۲۹ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۱۱ (UTC)[پاسخ]

تیم ملی

سلام. من خیلی دیر فهمیدم که انصراف داده‌اید وگرنه تلاش می‌کردم کمک کنم تا مقاله جمع‌بندی شود. الان حاضر هستید دوباره مقاله را نامزد کنید؟ Hanooz ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۱۹ (UTC)[پاسخ]

سلام، راستش به نظر من مقاله واقعاً مشکلی نداره برای خوبیدگی و من اصلاً متوجه نشدم وقتی کاربر گرامی‌ای @4nn1l2: که مقاله رو بررسی کرده بود و دوبار گفته بود مقاله مشکلی نداره چرا بعد از چند روز خودش یک ایراد دیگه از مقاله گرفت؟ ضمن اینکه مقاله قفل خورده و یه ویرایش آخر من برگردانده شد و من دیدم چندتا ویرایش درست دیگه هم بی‌دلیل برگردانده شدن، دیگه قرار نیست که برای خوبیدگی یک مقاله با ۵۰ نفر بحث کنم. اگر خودتون دوست داشتید مقاله رو نامزد کنید، من حتی برای برگزیدگی احتمالی مقاله هم یه فهرستی از کارهایی که باید انجام می‌شد تهیه کردم اگه خواستید اونا رو هم براتون می‌نویسم. با سپاس--وحید (بحث) ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۰۳ (UTC)[پاسخ]
تشکر. من دوباره نامزدش کردم. Hanooz ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)[پاسخ]
موفق باید دوست عزیز.--وحید (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۰۳ (UTC)[پاسخ]
سلام. این مقاله بزودی خوبیده می شود. اما شما برای اینکه بتوانید مقاله را ویرایش کنید، می تواند درخواست ارتقای سطح دسترسی بدهید. فکر می کنم اگر برای ویکی‌پدیا:گشت اقدام کنید، به راحتی قبول می شود و ضمنا نیازی به کاهش سطح حفاظت مقاله هم نیست. --سید (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۱:۵۳ (UTC)[پاسخ]
من فکر می‌کنم دسترسی گشت خودکار دارم، نمی‌دونم چرا ویرایش‌هایم در مقاله تیم ملی احتیاج به بررسی دارن؟ به هر حال ظاهراً خود کاربر:Hanooz زحمتش رو کشیدن و این درخواست رو دادن. با سپاس--وحید (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۵۵ (UTC)[پاسخ]

درود و احترام

از این که جنابعالی در نگارش و اصلاح مقاله هایی چون: باشگاه استقلال تهران و... نقش داشته اید، به عنوان یک هوادار این مجموعه سپاسگذارم. اخیرا در مقاله امیر رفیعی بحث (تعارض منافع) مطرح کرده اید که کمی برایم جای سوال دارد. مدیران قبل تر به این مقاله توجه کرده اند، ضمن آن که اینجانب نه فقط پیرامون این مقاله که این شخص زندگی زنده یاد ناصر حجازی و اخیرا تاریخ باشگاه استقلال را به تصویر کشیده است و از این بابت دوستدارشان بوده ام و هستم که در مقاله های پیشکسوتان دیگر باشگاه و حتی اهالی سینما تغییرات صحیحی بر پایه شناخت از موضوع داشته ام که به طور مثال مقاله زنده یاد ایرج قادری نمونه ای از آ ن است که بحث های مساله سازی از بابت همسران ایشان مطرح شده بود و... . فکر می کنم کمی کم لطفی نسبت به اینجانب داشته اید. البته دیده ام نسبت به نام زنده یاد ناصر حجازی در مقاله باشگاه استقلال در مواردی دنبال حذف نام ایشان بوده اید که همین باعث شده تا تصور کنم با این اسم مشکل دارید و از آنجا که امیر رفیعی مستند او را تهیه کرده، دنبال تغییرات در مقاله ایشان هستید که امیدوارم برداشتم غلط بوده باشد و با توجه به زحماتتان به اصل صداقت و درستی که داشته اید و به طور حتم خواهید داشت، باور داشته باشم. به شخصه برغم بیان آنچه در تابلوی اعلانات مدیران بیان کرده اید، قصد بی حرمتی نداشته ام و ... و حتی می بینید که آخرین تغییرات قبل از خنثی سازی اینجانب مربوط به کاربر دیگری بوده و حتی یکی از مدیران مطالب را که غنی از منبع بوده، تایید کرده اند. یک سوال: مگر نباید یک مقاله غنی از منبع آن هم معتبر مثل خبرگزاری رسمی کشور باشد؟ در این مقاله غیر از این می بینید؟ برای جنابعالی احترام قائلم و لطفا با بررسی منابع و... مشکل پیش آمده را حل کنید. قبل تر حتی از جتابعالی درخواست همراهی جهت اصلاح مقاله داشتم که توجه نکردید. برقرار باشید Arsalan1424 (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۳۱ (UTC)[پاسخ]

من کجا سعی کردم نام ناصر حجازی رو از مقاله تیم استقلال حذف کنم؟--وحید (بحث) ‏۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۵۰ (UTC)[پاسخ]

جایی که نوشته شده بود ایشان دومین دروازه بان قرن آسیا هستند و این افتخار به نوعی برای باشگاه استقلال تهران نیز محسوب می شود. چیزی که به خاطر دارم این است، مگر شما نبوده باشید و نام کاربری تان به دلیل نزدیکی و تشابه با نام کاربری دیگر که این تغییر و حذف را انجام داده، من را به اشتباه انداخته باشد. گله ای نیز دارم و این که بعد از دو سال تلاش برای اصلاح بسیاری از مطالب اعم از مقاله امیر رفیعی یا سایر پیشکسوتان باشگاه و اهالی سینما و فیل هایشان، در تام نوشتید که من خود امیر رفیعی هستم. فکر کنم بدون اطمینان لازم، بیان چنین بحث ها و تهمت هایی مناسب نیست. در ضمن پیرامون مقاله امیر رفیعی، قبل تر با نظر یکی از مدیران اصلاحاتی انجام گرفت که بعد از تایید ایشان، محتوا به شکلی که دیدید، در مقاله نوشته شد. در ضمن تمام مطالب و محتوا دارای منبع است و ممنون می شوم در صورت امکان "تعارض منافع" را بردارید. به هر حال به عنوان یک هوادار استقلال، از این که امیر رفیعی دو اثر برای این مجموعه ساخته، برایم جای تحسین است و با توجه به فعالیت ایشان، حق مخاطب است که برای کسب اطلاعات لازم، از ویکی پدیا برای شناخت وی و هر فرد دیگری که برای جامعه موثر است، بهره مند باشد. سپاس Arsalan1424 (بحث) ‏۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۲۸ (UTC)[پاسخ]

بله من فکر می‌کنم شما خود امیر رفیعی هستید، به خاطر نوع فعالیت‌تون که بیشتر self promotion امیر رفیعی هست (به نظر من) و همین‌طور پرونده‌هایی که بارگذاری کردید که اکثراً از خود این فرد بودن و معلوم نیست شما عکاس‌شون بودید؟ چه‌جوری به‌شون دسترسی داشتید؟--وحید (بحث) ‏۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۰۷ (UTC)[پاسخ]

پس لطفا به مقالات باشگاه استقلال تهران در طی دو سال فعالیت کاربری ام، مقاله زنده یاد ایرج قادری، فیلم برزخی ها، زنده یاد فردین و چندین و چند مورد دیگر مراجعه نمایید که فعالیت داشته ام تا متوجه شوید که کاربری ام در اختیار این اسم نیست. بابت ایشان هم زمانی که " من ناصر حجازی هستم... " را ساختند که به شخصه از دوستداران این چهره ماندگار یعنی ناصر حجازی بودم و هستم، مقاله ای برای رفیعی به دلیل انجام این کار بزرگ ایجاد کردم و با توجه به این که این مقاله توسط خودم برقرار شد و در ادامه هم ایشان ساخت فیلم تاریخ باشگاه استقلال را با ستاره های فراوان چون: مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان و... آغاز کردند، وسواس و حساسیتم بیشتر از قبل نسبت به این مقاله گردید. بابت عکس نیز از سایت " من ناصر حجازی هستم... " استفاده نمودم. نشانی: www.nasserhejazi.name ضمن آن که یک سرچ ساده در گوگل تصاویر بسیاری از ایشان به مخاطب خواهد داد. حتی تصمیم دارم به زودی، مقاله های مربوط به پیشکسوتان استقلال را ارتقاء دهم منوط به آن که متهم نشوم آن پیشکسوت نیز می باشم!. به هر حال از طرفداران سرسخت استقلالم و برای هر فردی که در این راه قدم بردارد، احترام قائلم مثل شما که مقاله باشگاه محبوبم را ویرایش می کنید و کیفیت بهتری بدان می دهید. امیدوارم توضیحاتم کافی بوده باشد و ذهنیت شما را روشن کرده باشد. اگر اینطور است، با دقت بیشتر و نگاه به منابع مقاله امیر رفیعی، در صورت امکان بحث "تعارض منافع" را بردارید و حتی آن را به آخرین تغییرات اینجانب یا قبل از آن برگردانید. سپاس Arsalan1424 (بحث) ‏۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۳۷ (UTC)Arsalan1424 (بحث) ‏۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۴۳ (UTC)[پاسخ]

جناب همون طور که گفتم بخش عمده ویرایش‌های شما تبلیغ برای این فرد هست، حالا حتی اگر در کنارش ویرایش‌های دیگه‌ای هم انجام داده باشید. اصلاً وقتی توجه من به این مقاله و کیفیتش جلب شد که دیدم اون رو در رده مدیران استقلال قرار داده بودید؟ آخه امیر رفیعی مدیر استقلال بوده؟ در مورد پرونده‌ها هم باید بگم شما فقط یک آدرس کلی دادید، پرونده‌ها دقیقاً کجا بارگذاری شدند؟ حق تکثیرشون به چه شکلی هست؟ خیلی از پرونده‌هایی که بارگذاری کرده بودید دقیقا به همین علت حذف شدند، یا مثلاً این پرونده، شما برای توضیحاتش این رو نوشتید: hxghu vshkd fijv , fdajv. خب این هم شد توضیح؟ همین‌جوری چندتا کلید صفحه کلید رو زدید رفت؟ در مورد مقاله امیر رفیعی هم پر از ایراده، من اصلاً اون الگو رو برنمی‌دارم، مخصوصاً حالا که مقاله در تام هست، مدیران باید در این زمینه تصمیم بگیرن، الگوهای اخطار قبلی رو هم همین‌طوری حذف کردید. مقاله پر از جمله‌های بی‌منبع یا با منبع ضعیف هست. ضمناً ازتون درخواست می‌کنم در صفحه بحث من دیگه چیزی ننویسید و اجازه بدید بحث در همون تام ادامه پیدا بکنه. با سپاس--وحید (بحث) ‏۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۰۲ (UTC)[پاسخ]

بابت مدیران حق با شما است که قبل تر این مورد اصلاح شد. ایشان از مدیران ارشد باشگاه بودند(منبع آن فکر کنم خبرگزاری مهر یا ایسنا بر اساس بازدید جناب آقای مسجد جامعی رییس وقت شورای شهر از ورزشگاه مرغوبکار بود) که گویا در ویکی پدیا منظور از مدیران، مدیران عامل باشگاه است که این موضوع لیز خیلی وقت پیش از مقاله خارج گردید. بابت پرونده ها، از سایت " من ناصر حجازی هستم... " و مطالب داخلی آن برداشته شد اما بابت حق تکثیر اطلاعی ندارم و بعد از حذف نیز دیگر پافشاری نکردم، چون حدس زدم که در این مورد خیلی به قوانین ویکی پدیا آشنا نیستم یا نباید از این سایت تصویر برداشت و اجازه ای برای آن و از طرف این سایت نیست. بابت توضیحی که گفتید با زدن چند تا کلید بر روی صفحه بوده است، فکر کنم به جای فارسی نوشتن، کلمات انگلیسی تایپ شده و متوجه موضوع نشده ام. اما بابت منابع، فکر کنم برای هر بحث، منبع غنی گذاشتم و کمی دقت کنید، متوجه آن می شوید منوط به آنک که بحث و محتوای منبع را با دقت بخوانید. ولی ممنون از توجه تان به مقاله و این که اینچنین به آن نگاه کرده اید و حتی خوشحال می شوم که در اصلاح آن همراهی ام کنید. بابت برنداشتن برچسب، هر طور صلاح است، مدیران تصمیم بگیرند. شاید بهتر بود از ابتدا با شما گفتگو می کردم تا موضوع به تام کشیده نشود. البته ای کاش شما هم اشتباهات رح داده را اطلاع می دادید. در مجموع از بابت مواردی که مطرح نمودید باید گفت که در مجموع تجربه تان را در ویکی پدیا ندارم. امیدوارم مقاله که دو سال از قدمت ان می گذرد، اصلاح شود و مشکلی از بابت حذف یا مشابه برایش رخ ندهد. سپاس Arsalan1424 (بحث) ‏۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۵۶ (UTC)[پاسخ]

درود مجدد. دو سوال داشتم، اول این که اگر در مقاله امیر رفیعی، باز هم خلاصه نویسی انجام شود، امکان برداشتن "تعارض منافع" توسط اینجانب یا جنابعالی در شرایط فعلی که موضوع به تام رفته، هست یا خیر؟ سوال دوم این که مگر ساخت مقاله توسط خود اشخاص نیز ممکن است؟ به طور مثال جناب آقای جمشید هاشم پور یا آقای امیر رفیعی یا هر فرد دیگر، می توانند برای خودشان مقاله بسازند؟ ممنون Arsalan1424 (بحث) ‏۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۵۵ (UTC)[پاسخ]

برای دفعه دوم از شما درخواست می‌کنم دیگه در صفحه بحث من چیزی در این مورد ننویسید و اجازه بدید از طریق تام بحث پیش بره و هر تصمیمی باید گرفته بشه همون‌جا مدیران خواهند گرفت.--وحید (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۵۷ (UTC)[پاسخ]

نتایج دربی پایتخت

با سلام جناب دلایل شما برای بازگرداندن ویرایش ها جیست؟ حتما طبق قوانین فیفا بردهای انضباظی در جداول محسوب نمیگردند؟ Soheil lambo (بحث) ‏۱۸ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۲۳ (UTC)[پاسخ]

با سلام، دوست عزیز این بازی اصلا هنوز انجام نشده، کدوم ۸۷تا بازی؟ الان پرونده این بازی به کمیته انضباطی رفته، کمیته انضباطی هست که در این جور مواقع نتایج بازی رو تعیین می‌کنه، با اعلام رای و نظر کمیته انضباطی و بر اساس اون ما هم این صفحه رو به روز می‌کنیم. از شما هم درخواست دارم (مخصوصا با توجه به سابقه‌ای که شما دارید) از جنگ ویرایشی و خودداری فرمایید. ارادتمند--وحید (بحث) ‏۱۸ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۰۳ (UTC)[پاسخ]

دو ابزار

https://tools.wmflabs.org/citer/ برای منابع انگلیسی و https://tools.wmflabs.org/yadfa/ برای افزودن منابع فارسی می‌تواند سرعت کار را بالا ببرد. در citer، فرمت تاریخ را عوض کنید و در آخر تگ <ref> یا هر نام دیگری مثلاً <ref name="YouTube 2018"> از dir=ltr استفاده کنید تا منبع چپ چین شود، به این شکل: <ref name="YouTube 2018" dir=ltr>. برای یادفا/yadfa هم درخروجی‌ای که می‌دهد تاریخ بازبینی و تاریخ باید فارسی شوند و به پارامتر زبان احتیاجی نیست (fa را حذف کنید). اگر تا به حال استفاده نکرده‌اید تست کنید به نظرم کارها را آسان‌تر می کند. هنوز ‏۲۳ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۰۱ (UTC)[پاسخ]

تبریک

شادباش خوبیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن مقالهٔ تیم ملی فوتبال ایران. امیدوارم مقاله برگزیده شود تا روی صفحهٔ اصلی ویکی‌پدیا نمایش یابد و به امید مقاله‌های خوب و برگزیدهٔ بیشتر از شما. — حجت/بحث ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)[پاسخ]

حجت/بحث ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)[پاسخ]

ممنون، از زحمات شما هم تشکر می‌کنم. به نظرتون مقاله تا برگزیدگی خیلی فاصله داره؟--وحید (بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۲۴ (UTC)[پاسخ]

تیم نساجی

@Vathlu: با عرض سلام و شرمندگی من با آپلود آشنایی ندارم می‌شود بی زحمت شما آن را انجام بدهید تصویری که در ویکی پدیا قرار داده ایم: و اگر در مقاله های بسیاری که در مقاله باشگاه فوتبال نساجی اضافه کردم نیاز به بازنویسی دارد آن هم بی زحمت رفع مشکل بفرمایید چون من مشکلاتش را نمی دانم باتشکر Viera iran (بحث) ‏۷ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۳۴ (UTC)[پاسخ]

@Vathlu: با سلام سعی کردم مقاله نساجی بیطرف شود و اشکالاتش رفع شود، بی زحمت شما یه نگاهی به مقاله بیندازید و اشکالی دارد بر طرف کنید و بگویید چگونه است. باتشکر Viera iran (بحث) ‏۹ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۴۳ (UTC)[پاسخ]

با درود، بله حتماً نگاه می‌کنم و اگر موردی بود خبرتون می‌کنم.--وحید (بحث) ‏۹ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۲۴ (UTC)[پاسخ]

واگردانی سهوی

سلام. وقت بخیر. مشغول بررسی فهرست پیگیری بودم که ناگه، سهواً، ویرایش شما را واگردانی کردم. بابت این اشتباه سهوی از شما عذرخواهی می‌خواهم. -- ImanFakhriTalk ‏۲۰ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۲۳ (UTC)[پاسخ]

با درود، خواهش می‌کنم اشکالی نداره پیش میاد، اما من فکر می‌کنم اون زیر صفحه مشکل داره چون من دارم پرونده رو تو خود صفحه اصلی نبح با سایز بزرگ می‌بینم، شما دلیلش رو می‌دونید؟ البته من فقط از توینکل استفاده کردم. با سپاس--وحید (بحث) ‏۲۰ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۲۷ (UTC)[پاسخ]

بررسی دوباره

سلام و احترام. قبل تر پیرامون این مقاله صحبت کردیم و مدت ها دخالتی نداشتم تا اعضاء نظر بدهند که خبری نشد. با یکی از مدیران(مهرنگار) صحبت کردم که قبل تر نیز مقاله"امیر رفیعی" را ویرایش کرده بودند و گفتند که من و شما به جمع بندی برسیم. با شما مطرح کردم که گفتید نمی توانید "تعارض منافع" را بردارید چون در "تام" مطرح شده است و حتی گفتید که در صفحه تان در این ارتباط صحبت نکنیم. دوباره از آن مدیر محترم پرسیدم که گفتند از شخص سومی بخواهم تا موضوع را حل کنند. متن را ویرایش کردم و از شخص سومی که از "نگهبانان، واگردانان و..." در ویکی پدیا است، این درخواست را پس از تلخیص دوباره داشتم که وی هم تغییرات جدیدتری را ایجاد کردند هم "تعارض منافع" را برداشتند و حال دوباره شما رویه سابق را پیش گرفته اید. فکر کنم یا با کاربری اینجانب مشکل دارید یا با مقاله "امیر رفیعی" که سرشار از منابع معتبر از سایت ها و خبرگزاری ها است و سرشناسی آن دو سه سال قبل به تایید مدیران ویکی پدیا رسیده است. این برخوردها مناسب تلاش های شما در ویکی پدیا نیست. به واقع خودتان حرف خودتان را نقض می کنید در حالی که من "تعارض منافع" را برنداشتم و به حرف حرمت شما از مدیر و سرانجام کاربر دیگری این درخواست را نمودم. به نظرم کمی راجع به این مسایل تفکر نمایید. سپاس Arsalan1424 (بحث) ‏۲۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۱۶ (UTC)[پاسخ]

تعارض منافع کجا مطرح شده؟ وحید (بحث) ‏۲۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۳۶ (UTC)[پاسخ]

علیک سلام! شخص جنابعالی قرار دادید بعد می پرسید کجا مطرح شده؟ اگر نگاهی به "ویرایش متنی" مقاله بیاندازید، آنچه قبل تر گذاشتید و با نظر کاربری دیگر برداشته شد را مشاهده خواهید کرد. در ضمن پیرامون پرونده:Amir Rafiee.jpg که به بحث گذاشته اید و نمی دانم در کل چرا اینچنین به این مقاله علاقه مند شده اید!، بایستی به عرض تان برسانم که این تصویر در سایت " من ناصر حجازی هستم... " موجود است که فقط حقوق مادی و معنوی آن متعلق به مالکینش می باشد نه استفاده از تصاویر و اخبار که به دفعات مطالب و تصاویر آن در خبرگزاری ها استفاده شده است. ضمن آن که این تصویر در خیلی از سایت و خبرگزاری ها موجود است و قابل استفاده جزو منابع آزاد Arsalan1424 (بحث) ‏۲۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۰۷ (UTC)[پاسخ]

تعارض منافع دقیقاً یعنی چی و من کجا این چیزی که می‌گید رو وارد مقاله کردم؟ وحید (بحث) ‏۲۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۱۷ (UTC)[پاسخ]

مجدد علیک سلام! فکر کنم رسم ادب بر این باشد که اگر فردی سلام می کند ولو اختلاف نظر داشته باشند، جوابش را نیز دریافت کند!. بگذریم، اگر به بخش "ویرایش متن" مقاله مورد بحث مراجعه کنید، در بالا "تعارض منافع" درج شده که منظورم از بیان آن همان الگوی حذف می باشد. مهمی که کاربر سوم و محترمی بر اساس راهنمایی مدیر محترم(مهرنگار) به من، آن را برداشت و شما نیز آن را مجدد اضافه کردید. بابت عکس هم، توضیحات مربوط به آن را قبل تر به شما گفتم و اینکه در بخش "کاربرد" تصویر به اشتباه انگلیسی نوشته شده بود که حال هم اصلاح و هم کامل شد. حال باید منتظر باشم و ببینم در حالی که مطالب را تلخیص بیشتر کرده بودم و کاربر محترم دیگری آن را به نگارش بهتری درآورده بود و توسط شما باز تغییر کرد و الگوی حذف بازگشت!، دوباره شامل چه مسایل و اتفاقاتی می شود!. حداقل لطف کنید و با مشاهده برخی تغییرات، نگاهی به این موارد داشته باشید که مقاله چطور تلخیص و بهتر شده است. در ضمن من به احترام شما، "الگوی حذف" را برنداشتم و کاربر محترم دیگری این کار را با منطق درست انجام داد. Arsalan1424 (بحث) ‏۲۲ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۰۸ (UTC) Arsalan1424 (بحث) ‏۲۲ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۲۸ (UTC)[پاسخ]

بحث کردن با شما کاریه که دیگه واقعا از صبر و حوصله من خارج شده، من نمی‌دونم این همه احساس مالکیت شما نسبت به این مقاله از کجا نشأت می‌گیره؟ شما خود این فرد هستید؟ از نزدیکانش هستید؟ ایشون رو در دنیای واقعی می‌شناسید؟

برداشت من اینه که شما زیاد به قوانین آشنایی ندارین و کلا براتون هم زیاد اهمیتی ندارن در نتیجه هر چیزی که دوست دارید هر جوری که دوست دارید می‌نویسید. الان دقیقاً کدوم یک از ویرایش‌های من در صفحه مورد نظر شما خلاف قوانین و رهنمودهای ویکی‌پدیاست که شما مرتبا میاید در صفحه بحث من و هی بحث می‌کنید؟ الان دقیقاً مشکل صفحه چیه؟

اون فایل هم همچنان در نظر سنجی برای حذف قرار داره و به احتمال قریب به یقین حذف خواهد شد، چون با قوانین ویکی‌پدیا همخوانی نداره. ویکی‌پدیا محل این نیست که شما هر فایلی که دوست دارید رو بدون توجه به قوانین و رهنمودها و حق نشر اپلود کنید، امیدوارم این رو متوجه بشید. وحید (بحث) ‏۲۳ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۵۱ (UTC)[پاسخ]

من قبل تر نیز به شما گفتم که چون این مقاله و یکی دو مقاله دیگر را راه اندازی کردم، نسبت به آنها با توجه به این که از بهترین منابع استفاده نموده ام، نسبت به آنها احساس خاص و ویژه ای دارم. حتی به زودی در مقاله های باشگاه استقلال تهران، زنده یاد ناصر حجازی و زنده یاد منصور پورحیدری و... با استفاده از منابع معتبر، سعی خواهم کرد بهترین اطلاعات را برای مخاطبین داشته باشم. دورادور جناب آقای امیر رفیعی را می شناسم اما اهمیت من به این مقاله و... به دلیل ذکر شده است. تعجب من از حساسیت شما نسبت به این مقاله و شخص است. بگذریم، بحث ما به قول شما از حوصله خارج است و... . فقط اگر مواردی می بینید که از عدم آشنایی ام به قوانین نشات می گیرد، باعث خوشحالی ام میشد که من را نسبت به آنها آشنا کنید. فقط این که ویرایش به جهت تلخیص در محتوای این مقاله خواهم داشت که ممنون می شوم آن را حذف نکنید و فقط اصلاح کنید، در واقع خلاصه تر شدن محتوا است و اگر دوست داشتید "الگوی حذف" را برمی داشتید. در خاتمه باز هم علیک سلام! برقرار باشید Arsalan1424 (بحث) ‏۲۳ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۵۴ (UTC)[پاسخ]

فرمودید دورادور امیر رفیعی رو می‌شناسید، الگویی که در بالای مقاله به کار رفته هم دقیقاُ در همین راستاست و چیز غیر عادی نگفته و متوجه اصرار عجیب شما به حذف کردنش نمی‌شم؟ این چیزی که شما اسمش رو گذاشتید توجه و احساس خاص ویژه‌ای هم در ویکی‌پدیا زیاد معنی نداره که هیچ اصلا کار خوبی نیست، در صفحه مالکیت محتوا (که از سیاست‌های ویکی‌پدیاست) نوشته شده: شما نمی‌توانید زمین و زمان را از ویرایش مطالب خود بازدارید و وقتی مطلبی وارد ویکی نمودید، دیگر کنترلی بر آن نخواهید داشت و مطلب می‌تواند آزادانه توسط دیگران ویرایش شود. با توجه به این که ویکی‌پدیا دانش‌نامه‌ای آزاد است، احساس مالکیت دربارهٔ هیچ‌یک از مقالات معنا ندارد و هر کاربری در صورتی که مطالب نادرست در مقالات درج نکند حق ویرایش آزاد در همهٔ مقالات ویکی‌پدیا را دارد. درصورت درج مطالب فاقد منبع معتبر، ویرایش دیگر کاربران به تصحیح مقاله‌ها خواهد انجامید، چون مالکیت مقاله‌ها در ویکی‌پدیا در اختیار هیچ کاربری نیست. و همچنین در بخش پیغام‌ها آمده: من/او/ما این مقاله را به‌وجود آورده‌ام/است/ایم. که مصداق بارز رفتار شماست، شما مالک این مقاله نیستید، ویرایش‌های من هم هیچ کدامشان خلاف سیاست‌ها و رهنمودها نبودند و اتفاقا کاملا در راستای ویکی‌سازی این مقاله (که به شدت مبالغه‌آمیز و خودشیفته بود) نوشته شده. شما هم سعی کنید در محیط ویکی‌پدیا با پیروی از رهنمودها و سیاست‌ها ویرایش کنید، اگر هم احساس می‌کنید که رفتار من درست نیست در تام از من شکایت کنید، تا توسط مدیران رسیدگی بشه. همین‌جا هم بگم که در لید مقاله در مورد استاد دانشگاه بودن وی چیزهایی نوشتید که منبع نداره، سایتی که لینک کردید کار نمی‌کنه، تازه اگر کار می‌کرد هم خودنوشته محسوب می‌شه که در ویکی‌پدیا اعتباری نداره، اگر برای اون منبع معتبر فراهم نکنید اون رو حذف خواهم کرد چرا که ویکی‌پدیا جای ادعاهای بی‌منبع نیست.وحید (بحث) ‏۲۳ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۱۰ (UTC)[پاسخ]

سلام و احترام. منظورم از این که امیر رفیعی را دورادور می شناسم، به عنوان یک هوادار استقلال و دوستدار زنده یاد ناصر حجازی بوده است. هرگز نگفتم که شما صحبت هایتان خلاف واقع است یا به دور از منطق. بلکه گفتم بابت حذف کردن هایتان، منابع را در نظر بگیرید. من از آن جا که این مقاله، اولین مقاله ای بود که ایجاد کردم، احساس خاصی نسبت به آن داشته و دارم که طبق صحبت شما خلاف قوانین ویکی پدیا است و باید در خودم این مهم و تغییر را ایجاد کنم که نه در ارتباط با این مقاله که سایر مقاله هایی که ایجاد کردم نیز هرگز احساس مالکیت نداشته باشم و از ویرایش صحیح افراد استقبال کنم که به طور مثال راجع به تغییرات کاربر:Gharouni این طور بود و مورد توجه ام نیز قرار گرفت. به هر صورت ممنون که با قوانین بیشتر آشنایم کردید و اعتراف می کنم مثل شما اطلاعات و آگاهی ام نسبت به ویکی پدیا کامل یا بهتر نیست و مستلزم تلاش و یادگیری بیشتر است تا در ادامه بتوانم موثر تر برای مخاطبین باشم. نه به عنوان یک کاربر که به عنوان یک شهروند از شما و مثل شما ممنونم که برای آگاهی مردم تلاش می کنید و زحمات تان بسیار مفید و موثر برای ارتقای دانش مردم، شناخت آنها روی اشخاص، مسایل و رویدادها است. پیرامون بحث اساتید دانشگاه نیز نمی دانستم آن سایت غیر فعال شده و اگر منبع معتبر تری پیدا کردم، از آن استفاده خواهم کرد و اگر نه که حتما حذف می کنم. البته قبل تر نیز به خودشیفتگی اشاره کرده بودید که بر اساس صحبت شما، تلخیص دوباره داشتم تا این ذهنیت برای نه شما که هیچ فردی ایجاد نشود، هر چند این تلخیص را به حالت قبل بارگرداندید. در هر صورت از راهنمایی هایتان صمیمانه ممنونم و اگر جایی بحث های بیهوده ای از طرف من صورت گرفت، برمی گردد که عدم اطلاعات کافی ام به قوانین و... در ویکی پدیا که در ادامه آن را تقویت می کنم و سعی خواهم کرد چه در این مقاله و چه سایر مقاله ها مفیدتر با رعایت قوانین حاکم بر آن باشم. البته شما نیز در این راه همراهم باشید و در صورت عدم آگاهی به قوانین یا بی اطلاعی ام نسبت به برخی مسایل و بروز اشتباهات احتمالی، کمک خود را دریغ نکنید و به خودم این مهم را یادآوری نمایید. این مقاله را نیز سعی می کنم بهتر ویرایش کنم. بابت حذف "الگوی حذف" هر زمان صلاح بود، نسبت به برداشتن آن اقدام کنید، دیگر حساسیت نخواهم داشت. سلامت باشد فقط این که هنوز جواب سلام خودم به شما را نگرفتم ;) Arsalan1424 (بحث) ‏۲۴ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۱۸ (UTC)[پاسخ]

سلام و احترام. راهنمایی می خواستم. چرا عکس این مقاله خلاف مقررات ویکی پدیا است؟ و اگر لازم به تغییر است، از چه منابعی می توان عکس انتخاب نمود؟ به طور کل بابت اشخاص و مقاله های آنها، بایستی از چه تصاویری و متعاقبا منابعی استفاده شود؟ اینستاگرام یا فیس بوک یا مشابه تابع قوانین ویکی پدیا است یا خیر؟ و اگر اینها و همچنین خبرگزاری ها تابع قوانین نیستند، چه باید کرد؟ سپاس Arsalan1424 (بحث) ‏۲۴ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۲۶ (UTC) و مورد دیگر این که در مقاله "امیر رفیعی"پیرامون اساتید دانشگاه یک منبع پیدا کردم که جایگزین منبع قبلی شد. اگر مشکلی ندارد که هیچ و اگر منبع معتبر نیست و مناسب قوانین ویکی پدیا نمی باشد که هر چه قوانین می گوید، اتفاق بیفتد. بخش فعالیت های سیاسی را با منابع معتبر مثل سایت روزنامه شرق اضافه کردم که اگر این نیز مناسب قوانین ویکی پدیا نیست، باز آنچه لازم است رخ دهد. در ضمن هر چه منبع از سایت "من ناصر حجازی هستم... " بود، پاک کردم زیرا همان طور که بیان نمودید، این سایت ظاهرا غیر فعال شده است و منابعی دیگری را جایگزین آنها کردم. امیدوارم سوالاتم باعث خستگی تان نشود، چرا که از این پس بیشتر در راستای کسب اطلاعات لازم است تا بحث های بی سرانجام. ممنون از توجه تان Arsalan1424 (بحث) ‏۲۴ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۴۸ (UTC)[پاسخ]

همراهی

با سلام و احترام. پاسخ پرسش تان را در ادامه سوال مطرح شده دادم. ممنون می شوم که راهنمایی ام کنید. سپاس Arsalan1424 (بحث) ‏۷ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۴۰ (UTC)[پاسخ]

جام باشگاه های تهران

با سلام اول میرم سراغ تعداد جام های رسمی پرسپولیس که گفتید خود باشگاه گفته 27 تا اون واسه قبل سوپر جام بود دوما شما میگید جام قدس ادامه جام تخت جمشید نیست منبعتونو لطف کنید بگید همه بدونیم به هرحال جام منطقه ای تخت جمشید قدس آزادگان و خلیج فارس همه نام های لیگ فوتبال ایران هستن و ماهیتشون فرقی نکرده ضمنا میخوام منبعتون درباره قهرمانی تاج در سال 1347 رو ببینم فعلا که معتبر ترین جامی که تو اون سال برگزار شده همون پنج جانبه که انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا بوده واقعا با توجه به سابقه زیادی که دارید خیلی تعجب برانگیزه که مطلبی که 4 تا منبع داشته رو پاک کردید و از مطالب دسته اول که هیچ منبعی نداره استناد میکنید از نظر شما مسابقات پنج جانبه انتخابی سال 47 جام باشگاه های تهران نیس اما مسابقاتی که هیچ منبعی نداره جام باشگاه های تهران با قهرمانی تاجه! از نظر شما جام قدس لیگ فوتبال ایران نیس در حالی که همون سال استقلال قهرمان شد و در جام باشگاه های آسیا شرکت کردو در اونجام قهرمان شد شما حتی اونجا جمع 18+1+9 رو نوشتید 27 و فقط به منابع بروز نشده استناد میکنید ، شما به سایت طرفداری مراجعه کنید یه پست راجع به بازیکنان سرشناس باشگاه پرسپولیس گذاشته و توی قسمت افتخاراتشون قهرمانی با پرسپولیس در جام باشگاه های تهران سال 1347 ذکر کرده ، البته اینا از نظر شما منبع نیس و نظرات دسته اول چشم بنده ویرایش های شما رو تغییر نمیدم اما تنها چیزی که از طرفداران محترم استقلال ندیدم منطقه ، خوش باشید Soheil lambo (بحث) ‏۲۷ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۳۷ (UTC)[پاسخ]

با درود متقابل، در مورد تعداد جام‌های پرسپولیس، پرسپولیس برای ۲۷ تا جام رسمی جشن گرفته در اسفند ۱۳۹۶، حتی اگه سوپر جام امسال (که تکلیفش هنوز معلوم نشده) رو هم حساب کنیم باز هم به عدد ۲۸ می‌رسیم. شما ۲۹ رو از کجا آوردید؟ یعنی می‌خواید بگید از پروین و پنجعلی هم بهتر تاریخ پرسپولیس رو می‌دونید؟ همین ۲۷ تا هم با حساب جام شهید اسپندی هست که معلوم نیست چطور رسمی حسابش کردن؟ در مورد جام تخت جمشید و قدس و... هیچ کدام از این‌ها در ادامه دیگری نبوده و توالی نداشته، همه بین‌شون فاصله بوده، هم فاصله زمانی، هم در نحوه برگزاری و برگزارکنندگان و تیم‌های شرکت کننده و... چطور دو جامی که بین‌شون بیش از یک دهه فاصله بوده و اسم‌شون و نحوه برگزاری‌شون و... همه با هم متفاوت هستند ادامه هم محسوب می‌شن؟ ضمنا نگفتم جام قدس لیگ ایران نیست، فقط می‌گم در توالی جام تخت‌جمشید نبوده. من نگفتم در سال ۱۳۴۷ تاج قهرمان جام باشگاه‌های تهران شد، می‌تونید در صفحه ببینید که نوشتم برگزار نشد. در مورد جام ۵ جانبه هم باید بگم این جام باشگاه‌های تهران نبوده، منابعی هم که براش آوردید یکیش که روزنامه همشهری ده سال پیش هست که کسی دسترسی به‌اش نداره، یک لینک که اصلا باز نمی‌شه و خطای دسترسی می‌ده و یکی دیگه که اون هم در دسترس نیست و ارور می‌ده. تنها منبعی که می‌شه خوند خاطرات همایون بهزادی در سایت طرفداری هست که اون هم هیچ‌جا نگفته این مسابقات جام باشگاه‌های تهران هست. کجای اون نوشته حتی این اسم اومده که اون رو به عنوان منبع برای جام باشگاه‌های تهران محسوب می‌کنید. لابد از خود مرحوم بهزادی هم بهتر می‌دونید اسم اون مسابقات ۵ جانبه انتخابی آسیا چی بود؟ بعد من رو به بی‌منطقی متهم می‌کنید؟ دوست عزیز نکته دقیقا همین دیدگاه شماست، اینجا محل طرفداری از هیچ تیمی نیست و اگر هم شما قصد دارید در مورد موضوعات مورد علافه‌تون بنویسید (مثلا فوتبال و باشگاه پرسپولیس) باید با رعایت قوانین ویکی‌پدیا و احترام به اون‌ها بنویسید، نه اینکه فقط در فکر عدد سازی و نظر شخصی نوشتن و تحقیق دست اول کردن باشید. مثلا اینکه مسابقات ۵ جانبه انتخابی آسیا در سال ۴۷ چون معتبرترین مسابقات سال ۴۷ بوده (که تازه اون هم نبوده) و چون در تهران برگزار شده پس می‌شه جام باشگاه‌های تهران نظر شخص شماست و جاش در صفخات ویکی‌پدیا نیست. می‌بینم که با وجود اینکه گفتید دیگه ویرایش‌های من رو تغییر نمی‌دید اما باز هم نظر شخصی خودتون رو وارد کردید، برای آخرین بار ازتون درخواست می‌کنم با توجه به قوانین ویکی‌پدیا ویرایش کنید در غیر این صورت مجبور می‌شم از شما در تام شکایت کنم و با توجه به نوع ویرایش‌های شما بعید می‌دونم براتون نتیجه خوبی داشته باشه. با احترام--وحید (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۰۲ (UTC)[پاسخ]

اعطای دسترسی گشت‌زن

درود،

با عرض تبریک، بر پایهٔ بررسی مشارکت‌هایتان، اکنون به عنوان گشت‌زن انتخاب شدید و می‌توانید از این دسترسی استفاده کنید. لطفاً پیش از استفاده از این دسترسی:

  • حتماً وپ:گشت‌زن را مطالعه کنید.
  • می‌توانید {{نشان گشت‌زن}} را به بالای صفحهٔ کاربریتان بیفزایید.
  • می‌توانید در بخش ترجیحات > ابزارها > ابزارهای گشت‌زنی و مقابله با خرابکاری، ابزارهای کاربردی برای این دسترسی را فعال کنید؛ ابزارهایی مانند وپ:توینکل، وپ:رده انبوه، ابزار گشت‌زنی سریع که به شما در گشت‌زنی و ویرایش‌ها کمک می‌کنند.
  • بعد از مطالعهٔ سیاست‌ها و مسلط شدن به گشت‌زنی، با گذشتِ دست‌کم یک ماه از برخورداری از دسترسی گشت‌زن، می‌توانید برای دریافت دسترسی وپ:ویکی‌بان درخواست کنید.
  • در بالای صفحهٔ تغییرات اخیر پرکارترین گشت‌زن‌ها و وضعیت ویکی‌پدیای فارسی از نظر میزان خرابکاری با نمودار مشخص شده‌است.

باز هم تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشید. — حجت/بحث ‏۲۸ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۴۲ (UTC)[پاسخ]

سلام و خسته نباشید به شما کاربر ورزش دوست بنده بر روی یکی از بازیکنان حاضر در جام تخت جمشید ویرایش می کنم مطالبی هم جسته و ریخته یافتم به نظرم شما قبلا گفته بودید دسترسی به روزنامه ها و مطالب قدیمی دارید اگر برایتان مقدور است به بنده در این زمینه کمک نماید با تشکر پیشاپیش از شما

MSes T / C ‏۱۰ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۲۲ (UTC)[پاسخ]

@Modern Sciences: با درود، اول باید معذرت‌خواهی کنم بابت این که اینقدر دیر جواب می‌دم، متاسفانه این روزها زیاد فرصت حضور در ویکی‌پدیا را ندارم. ببینید من خیلی دسترسی به منابع اختصاصی ندارم و همان چیزهایی که در اینترنت موجود هستند را جمع‌آوری کردم و یاد هم نمیاد جایی گفته باشم که دسترسی خاصی به روزنامه‌های قدیمی دارم. پیش‌نویس را خواندم، خیلی کامل و خوب نوشته شده و با مقایسه با مقاله‌های سایر بازیکن‌های هم‌دوره باید گفت که شاهکار محسوب می‌شود. خود سایت تخت‌جمشید یک مطلبی در مورد تیم آرارات کار کرده بود، نمی‌دانم آن را دیدید یا نه؟ کلا سایت تخت‌جمشید چندتا نوشته خوب در مورد ورزشکاران ارمنی دار از جمله این و این. من یک دوستی داشتم به نام آرتوش که خیلی به تاریخ فوتبال ایران علاقه‌مند بود و اطلاعات و آرشیو خیلی کاملی داشت. سعی می‌کنم باهاش تماس بگیر و ببینم می‌تونه کمکی بکنه؟ یه کار دیگه هم که می‌شه کرد اینه که با خود بازیکن‌ها در فیس‌بوک تماس گرفت، اکثرشون در فیس‌بوک حضور دارن و خیلی خوب راهنمایی می‌کنن. خودشون هم نسبتا آرشیو خوبی از روزنامه‌های قدیمی دارن که شاید به کارتون بیاد. ارادتمند--وحید (بحث) ‏۱۳ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۰۷ (UTC)[پاسخ]

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره نهم هیئت نظارت

درود؛ از ۳۱ اکتبر برابر با ۹ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات نهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور نهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن و به روش شولتسه برگزار می‌شود؛ برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/337 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۳۸ (UTC)[پاسخ]

خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

با درود، لطفاً مثال می‌زنید؟--وحید (بحث) ‏۱۳ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۰۷ (UTC)[پاسخ]

ال کلاسیکو

سلام آقا وحید. خوب هستید؟ کم پیدایید.

مقاله استقلال که از برگزیدگی جا ماند. حوصلهٔ کار بر روی ال کلاسیکو را دارید؟ موضوع خوبی است و شما نیز در بالا بردن کیفیت مقالات، تبحر دارید. Benyamin-ln (بحث) ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۷:۴۵ (ایران) ‏۶ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۱۵ (UTC)[پاسخ]

@Benyamin-ln: سلام بنیامین جان، خوبی؟ ممنون از نظر لطفت، راستش مناسفانه این روزها خیلی کم فرصت می‌کنم بیام ویکی و از این بابت خیلی ناراحت هستم، امیدوارم در آینده بتونم کم‌کاری رو جبران کنم. ال‌کلاسیکو موضع خوبیه اما من الان واقعاً وقتش رو ندارم. اما این رو هم در لیست مقالاتی که باید خوب بشن می‌ذارم. مقاله استقلال هم واقعاً نمی‌دونم چرا برگزیده نشده و همچنان در برزخ گمب مونده؟ در مقایسه با خیلی از مقالات برگزیده واقعاً چیزی کم نداره. به نظرم یه مقدار کم توجهی عزیزان ناظر به مقالات ورزشی دلیل اصلیش هست. ارادتمند--وحید (بحث) ‏۱۳ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۱۱ (UTC)[پاسخ]

امضا شما

درود. کاربر محترم امضا شما با امضا مدیر/کاربر:ظهیری محترم یکی است لطفا نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایید. با احتراممهدی موسوی «بحث» ‏۳۱ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۲۵ (UTC)[پاسخ]

امضا شما (دومین درخواست)

درود. کاربر محترم پیشتر به شما عرض کرده بودم که امضا شما با امضا مدیر/کاربر:ظهیری محترم یکی است لطفا نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایید. آیا چنین کرده اید؟ با احتراممهدی موسوی «بحث» ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۲:۲۲ (UTC)[پاسخ]

با درود، من این روزا زیاد فعال نیستم و درخواست اول‌تون رو فقط ای‌میلش رو دیدم و بعد اصلاً فراموشش کردم، معذرت می‌خوام بابت این فراموشکاری. در مورد امضا باید بگم من اصلاً امضای خاصی ندارم، و آیا واقعاً این قضیه مشکلی داره؟ کسی شکایت کرده؟ تا به حال سوتفاهمی پیش اومده؟ ارادتمند--وحید (بحث) ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۱۴ (UTC)[پاسخ]
@Mahdi Mousavi: درود، ممنون بابت پیگیری. من امضا را تغییر دادم اشتباهی پیش نیاید و با نام کاربری‌ام همخوانی داشته باشد. ظهیریبحث ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۵۰ (UTC)[پاسخ]
@ظهیری: درود، با همکاری جناب ظهیری مسئله حل شد و من به سهم خودم از ایشان تشکر می‌کنم. پدرود مهدی موسوی «بحث» ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۵۵ (UTC)[پاسخ]

پوستر

سلام. پوستر جدیدی برای آبی به رنگ آسمان بارگذاری کرده‌اند. اگر مخالفتی ندارید پوستر قبلی را حذف کنم. هنوز ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۵۰ (UTC)[پاسخ]

سلام، نه قربان چه مخالفتی؟ اگه جدیدتر و بهتره چرا که نه؟--وحید (بحث) ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۲:۳۱ (UTC)[پاسخ]
ممنونم. انجام شد. هنوز ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۱۹ (UTC)[پاسخ]

شکایت از من در تام

شما خودتون استاد ویرایش های بدون منبع و دسته اول هستید تو مقاله لیگ فوتبال استان تهران استقلال 13 قهرمانی داره اما تو باشگاه فوتبال استقلال تهران 14 تا قهرمانی نوشتی جام باشگاه های تهران در سال 1347 رو هم قهرمانیشو به نام استقلال زده بودی که بعد از اینکه مشخص شد اون سال پرسپولیس قهرمان شده ورداشتی نوشتی کلا برگزار نشده در حالی که قهرمان جام باشگاه های سال 1347 پرسپولیس بوده الانم عیبی نداره برو تو مقاله جام باشگاه های تهران وردار قهرمانی یه تیمو پاک کن بجاش بنویس تاج که این تناقص برطرف بشه البته جام باشگاه های تهران یه جام غیر رسمی که ارزش جام های دوستانه ازش بالاتره مهم( لیگ فوتبال ایران، جام حذفی ایران، سوپر جام ایران و لیگ قهرمانان آسیا(2001-2018) که جامای رسمی از نظر فدراسیون فوتبال و ای اف سی و فیفا محسوب میشه خوش باش Soheil lambo (بحث) ‏۱۸ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۴۷ (UTC)[پاسخ]

@Soheil lambo: دوست عزیز لطفاً از نوشتن در صفحه بحث من خودداری کنید و در همان تام و همون جایی که شما را پینگ کردم نظرات‌تون رو بنویسید. با سپاس--وحید (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۱۰ (UTC)[پاسخ]

تشکر ویژه

سلام آقا وحید

خسته نباشید. از شما بابت زحماتی که برای مقالات مرتبط با باشگاه فوتبال استقلال می‌کشید، تشکر ویژه ای دارم.

پایدار و پیروز باشید.

با احترام. In fact ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۰۱ (UTC)[پاسخ]

با درود، از نظر لطف‌تون ممنونم.--وحید (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۳۹ (UTC)[پاسخ]
به به جناب این‌فکت. جمع آبی‌ها جمع است :) Benyamin-ln (بحث) ۲۹ دی ۱۳۹۷، ساعت ۲۰:۱۹ (ایران) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۴۹ (UTC)[پاسخ]
خیلی هم عالی. بنیامین جان می‌خواستم یه درخواستی داشته باشم، با توجه به اینکه در گمخ فعال هستی اگر برات مقدوره مقاله استقلال در آسیا رو بررسی کن. فکر نکنم واقعاً مشکل خاصی داشته باشه. من تعداد زیادی مقاله مربوط به استقلال را فهرست دارم که می‌خوام برای خوبیدگی و حتی برگزیدگی احتمالی آماده کنم. حتی می‌شه از دل‌شون چندتا موضوع خوب هم درآورد. اما با این روندی که گمخ داره پیش می‌ره فکر نکنم به عمر من قد بده. واقعاً هم بعید می‌دونم مقالات مشکل شدیدی برای خوبیدگی داشته باشن. با سپاس--وحید (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۳۷ (UTC)[پاسخ]
@Benyamin-ln: سلام آقا بنیامین
البته در داخل دانشنامه به جهت رعایت اصل بنیادین بی طرفی، طرفدار هیچ تیمی نیستم. In fact ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۵۷ (UTC)[پاسخ]
@وحید: اگر چند روز به من مهلت بدهید، به امید خدا انجام خواهم داد. الان به شدت محدودیت زمان دارم و مطالعه مقاله و بررسی منابع آن، نیاز به زمان دارد. یک نکته را هم بگویم: تعداد افراد فعال در پروژه واقعاً کم است، شما ناامید نشوید. الان هم محدوده امتحانات دانشگاهی است و بعضی دوستان غیرفعال هستند. بعد از مدتی دوباره چند نفر از دوستان فعال خواهند شد.
ممنون، اشکالی نداره هر وقت تونستید انجامش بدید. بحث ناامیدی نیست، برای من بحث زمان‌بندی هست، راستش من در نظر داشتم ماهی یه مقاله استقلال رو خوبیده کنم اما با این سرعت خیلی طول می‌کشه.--وحید (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۴۲ (UTC)[پاسخ]
@In fact: درود بر شما. بله حق با شماست. درون پروژه، اصل بی‌طرفی همواره باید رعایت شود. ولی الان در فضای نام گفتگو نمی‌کنیم به همین دلیل گفتگوهای خودمانی خیلی مشکلی ندارد :) Benyamin-ln (بحث) ۳۰ دی ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۳۸ (ایران) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۰۸ (UTC)[پاسخ]
@In fact: و @Benyamin-ln: من واقعاً فکر نمی‌کنم در مقاله‌های مربوط به استقلال اصل بی‌طرفی رعایت نشده باشه. البته همون‌طور که بنیامین جان گفتن صفحات بحث موضوعش جداست. با احترام--وحید (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۴۲ (UTC)[پاسخ]
وقتی مقاله ای برگزیده یا خوب می شود، قطعاً اصل بی طرفی در آن رعایت شده است. In fact ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۴:۵۹ (UTC)[پاسخ]

درخواست همفکری

https://www.tarafdari.com/کاربران/مطلب/684397/تعداد-جام-های-رسمی-استقلال-و-پرسپولیس با سلام خواهشمندم این مطلب را بررسی نمایید . با تشکر Soheil lambo (بحث) ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۱۶ (UTC)[پاسخ]

@Soheil lambo: کاربر گرامی من بالاتر از شما درخواست کردم در صفحه بحث من چیزی ننویسید و در وپ:تام که ازتون شکایت کردم جواب بدید. اون‌جا اصلاً حاضر نیستید ولی همچنان به ویرایش‌های خودتون ادامه می‌دید و همین‌طور هم میاید این‌جا و به بحث کردن ادامه می‌دید، این رفتارتون مصداق بارز وپ:کر هست. اما در مورد لینکی که دادید، این یک صفحه کاربری در یک سایت فوتبالی هست، منبع معتبر محسوب نمی‌شه، فکر کنم قبلاً هم در این مورد به‌تون توضیح داده بودم، منبع باید تاییدپذیر باشه، وپ:تأییدپذیری رو بخونید. خود باشگاه پرسپولیس ادعا نداره ۳۰ تا جام برده، می‌گن ۲۷ تا بردن (حتی با احتساب سوپرجام کذایی هم به عدد ۲۸) می‌رسیم، براش جشن هم گرفتن، بعد شما خود باشگاه مورد علاقه‌تون رو هم قبول ندارید در این زمینه؟ علاقه عجیبی به عددسازی و بالا بردن تعداد جام‌های تیم پرسپولیس و در عین حال کم کردن از تعداد جام‌های تیم استقلال دارید، این کار شما نقض بارز بی‌طرفی محسوب می‌شه، وپ:دیدگاه بی‌طرف رو بخونید لطفاً. نکته دیگه در مورد رسمی و غیر رسمی بودن جام‌ها هستن، خود پرسپولیس می‌گه جام باشگاه‌های تهران رسمیه، بعد شما بدون حتی یک منبع می‌گید کدوم جام رسمی و کدوم غیر رسمیه، بالاتر گفتید از نظر ای‌اف‌سی و فدراسیون ایران و فیفا کدوم جام‌ها رسمی و کدوم‌ها غیر رسمی هستن، منبع؟ منبع این ادعاها چی هستن؟ لینک به خود صفحات ای‌اف سی و فیفا بدید ما هم ببینیم. یک دونه از ویرایش‌های شما منبع ندارن، مرتباً در حال وارد کردن جملات بی‌معنی و جانبدارانه در صفحات دانشنامه هستین، در عین حال بدون هیچ دلیل خاصی هرچیزی که با سلیقه‌تون جور در نمیاد رو حذف می‌کنید. به نظر میاد بیشتر قصد تسویه حساب دارید تا افزودن به مطالب دانشنامه، به عنوان مثال + و + و + و + و + و ... این جملات و ویرایش‌ها چه معنی‌ای دارن؟ منبع‌شون چیه؟ دلیل این حذف و اضافه کردن‌ها چیه؟ برای بار دوم ازتون درخواست می‌کنم بیشتر از این وقت من رو تلف نکنید و هر حرفی برای گفتن دارید در تام مطرح کنید.--وحید (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۳۱ (UTC)[پاسخ]

لیگ فوتبال ایران

با سلام جنابعالی هر ویرایشی که دلتان میخواهد انجام میدهید صفحه لیگ فوتبال ایران واقعا کامل و بی نقص بود اما شما با دستکاری های تعصبی و بدون منبع کاملا مقاله را نابود کردید برای آخرین بار به شما هشدار میدهم از ویرایش های تعصبی عدد سازی های بدون منبع جدا خودداری فرمایید در غیر این صورت از شما در تام شکایت خواهم کرد با تشکر Soheil lambo (بحث) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۵۰ (UTC)[پاسخ]

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ سوپر جام تهران ۱۳۷۱ که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

  • در مقالهٔ سوپر جام تهران ۱۳۷۱ :
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۷ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۴۳ (UTC)[پاسخ]

خوبیدگی مقالات

درود بر شما

نمیدونم پینگ بنده در صفحه بحثم راجع به پیشنهادی که دادید بهتون رسید یا نه ولی فعلاً مقاله گونسالوس را نامزد گزیده شدن کردم؛ لطفاً در صورت امکان برای بهبودش هرکاری که احساس می‌کنید صلاح است و برایتان مقدور است انجام دهید. ممنون --Maometto📝‏۹ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۱۲ (UTC)[پاسخ]

@Maometto97: با درود، بله جواب شما رو دیده بودم فقط یادم رفت جواب بنویسم براتون، من امروز کمی روی مقاله کار می‌کنم و در بحث گمخ هم شرکت می‌کنم و با کمک هم مقاله رو خوبیده می‌کنیم. ارادتمند وحید (بحث) ‏۱۰ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۰۹ (UTC)[پاسخ]
💙 --Maometto📝‏۱۰ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۳۰ (UTC)[پاسخ]
@Maometto97: دوست عزیز اگر مواردی که من ذکر کردم رو نتونستید انجام بدید به خودم بگید من خودم انجام‌شون می‌دم. وحید (بحث) ‏۱۰ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۵۳ (UTC)[پاسخ]
ممنون از لطف شما؛ همه موارد را انجام خواهم داد فقط درباره زندگی شخصی‌اش اطلاعات کمی در منابع فارسی یافت می‌شود؛ مشخصات دقیق همسر و فرزندانش را باید به سختی پیدا کرد. مسئله‌ای هم که درباره پرچم اسرائیل فرمودید بله درست است کمی حاشیه به وجود اورد ولی اولا منابعی که به آن پرداختند جندان معتبر نبودند (یا من ندیدم) دوما موضوع آنقدر زودگذر و کم‌اهمیت بود که شاید ارزش پرداختن در مقاله را نداشته باشد--Maometto📝‏۱۰ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۵۰ (UTC)[پاسخ]
@Maometto97: پس لطف کنید همین‌ها رو اون‌جا هم بنویسید تا تمام بحث‌های مربوط به خوبیدگی مقاله یک جا جمع بشن. با سپاس فراوان وحید (بحث) ‏۱۱ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۲۳ (UTC)[پاسخ]

وحید جان در مورد چپ‌چین شدن منابع انگلیسی هم متوجه نشدم دقیقا پارامتر را چطوری و کجا اضافه کنم :| خواهشا اگه کار زمان بریه روشش رو نشون بده تا خودم انجامش بدم. اگر هم نیست لطفا خودت زحمتش رو بکش! --Maometto📝‏۱۳ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۵۸ (UTC)[پاسخ]

@Maometto97: با سلام، ببخشید من چند روزی نبودم و سرم خیلی شلوغ بود. تو مقاله ویرایش آخر من رو ببین، همه منابع انگلیسی را باید به همین شکل چپ به راست بکنی. ضمن اینکه به نظرم خیلی از منابع فقط لینک هستن و باید پارامترهای دیگه مثل تاریخ زبان تاریخ دریافت و... رو هم اضافه کنی. یه نکته رو هم در نظر داشته باش اگه بخش منابع رو خوب و تمیز کار کنی برای برگزیدگی احتمالی مقاله مشکل زیادی نخواهی داشت و می‌تونی حتی جایزه ۴ رو هم ببری. ارادتمند وحید (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۰۰ (UTC)[پاسخ]
بله ممنون؛ منابع را سروسامون می‌دم. بازم ممنون بابت توجه و کمکت --Maometto📝‏۱۴ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۱۸ (UTC)[پاسخ]
خواهش می‌کنم کاری نکردم که. در مورد مقالات مربوط به استقلال همیشه می‌تونید روی کمک من حساب کنید. وحید (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۰۱ (UTC)[پاسخ]

نظر خواهی

ایا استقلال بعد از باخت دربی و حواشی دنباله دار ان میتواند تمرکز خود را برای جام باشگاه های آسیا جمع کند؟ یا شاهد باخت خواهیم بود.[]Chia1992 (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۵۵ (UTC)[پاسخ]

پیشنهاد حذف آبی به رنگ آسمان

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ آبی به رنگ آسمان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/آبی به رنگ آسمان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. ARASH PT  بحث  ‏۱۵ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۳۰ (UTC)[پاسخ]

همراهی

با درود و احترام. از جنابعالی تقاضای همراهی داشتم. پیرامون برخی از مطالب مربوط به مقاله باشگاه فوتبال استقلال تهران، تصاویر و روزنامه هایی دارم که می تواند به ارتقای کیفیت آن کمک کند. چطور می توان از این تصاویر با توجه به آن که اسکن شده توسط خودم است، استفاده کرد یا در اختیار شما قرار داد؟ آیا نیاز به معرفی منبعی خاص دارد یا خیر؟ ممنون می شوم راهنمایی ام کنید به خصوص که برای این مقاله همواره زحمت بسیار کشیده اید و خوشحال می شوم بتوانم برای اطلاع رسانی بهتر به هوادار، نقش کوچکی داشته باشم. در ضمن بحث و جدلی که قبل تر با شما داشتم را نادیده بگیرید و بگذارید به حساب اطلاعات ناقصی که از قوانین ویکی پدیا داشتم. Arsalan1424 (بحث) ‏۲۱ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۰۳ (UTC)[پاسخ]

@Arsalan1424: با درود متقابل، ممنون از پیغام‌تون و ببخشید که کمی دیر جواب می‌دم، من با همین نام کاربری (vathlu) در جی‌میل یک ای‌میل دارم، اگر تمایل دارید اطلاعات‌تون رو از این طریق در اختیار من بگذارید و من سعی می‌کنم از این اطلاعات به بهترین شکل برای گسترش مقالات استقلال استفاده کنم. ارادتمند وحید (بحث) ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۳۵ (UTC)[پاسخ]
@Vathlu: با درود، خواهش می کنم. به تازگی پاسخ تان را دیدم، مرسی از جواب جنابعالی. متاسفانه درگیر موضوعی شدم که تا چند وقت دیگر از آن راحت می شوم و حتما مطالب جالبی را ارسال خواهم کرد. در ضمن مقاله " آبی به رنگ آسمان " که حذف شده است و برای ماندن آن در زمان حذف خیلی تلاش کردم و حتی یکی از مدیران محترم متقاعد شد که مقاله بماند و در نظرسنجی هم بیشتر آرا بر ماندن آن بود ولی با دیدگاه یکی دیگر از مدیران که قبل تر آن حذف کرده بود، دوباره از ویکی پدیا کنار گذاشته شد. چه باید کرد؟ Arsalan1424 (بحث) ‏۵ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۱۴ (UTC)[پاسخ]

تبریک برگزیدگی

مشارکت‌کنندهٔ برگزیده

به شما بابت برگزیده شدن مقالهٔ باشگاه فوتبال استقلال تهران تبریک می‌گویم! — حجت/بحث ‏۲۳ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۳۷ (UTC)[پاسخ]



شادباش

شادباش خوبیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن مقالهٔ باشگاه فوتبال استقلال تهران در رقابت‌های آسیایی. امیدوارم مقاله برگزیده شود تا روی صفحهٔ اصلی ویکی‌پدیا نمایش یابد و به امید مقاله‌های خوب و برگزیدهٔ بیشتر از شما.
همچنین پیشنهاد می‌کنم جمله‌ای جذاب از مقاله را برای نمایش بر صفحهٔ اصلی در ویکی‌پدیا:آیا می‌دانستید که...؟/پیش‌نویس ثبت کنید. mOsior (بحث) ‏۱۱ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۰۵ (UTC)[پاسخ]

رده بندی کلی لیگهای ایران

با سلام لطفا با سو استفاده از اختیاراتتان صفحه را بدون تحقیق بسوی خرابکاری پیش نبرید!!!

اگر بحثی دارید به اشتراک بگذارید در غیر اینصورت حاصل ساعتها تحقیق را با تعصبات رنگی خراب نکنید!!! مهران ق (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۰۷ (UTC)مهران ق[پاسخ]
@مهران ق: با درود، دوست عزیز خوشحال هستم در ویکی‌پدیا فعالیت می‌کنید اما لطفا دقت کنید ویکی‌پدیا محل طرفداری من و شما از تیم‌های مورد علاقه‌مون نیست، شما در ویرایش‌تون یک مطلب منبع‌دار رو حذف کردید، چرا؟ این کار مصداق بارز خرابکاری هست. ضمن اینکه هیچ دلیلی هم برای اینکه کسر امتیازهای فیفا رو نباید حساب کرد نیاوردید، چرا؟ من در اصل به این دلیل (و البته دلایل دیگر) ویرایش شما رو واگردانی کردم. لطفا از این به بعد با دقت و احترام بیشتری نسبت به رهنمودهای کلی ویکی‌پدیا در این سایت ویرایش کنید. با سپاس وحید (بحث) ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۹ (UTC)[پاسخ]

کمک

لطفا برای ایجاد صفحه ای به من کم‌ک کنید Alireza1386.n (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۴۹ (UTC)[پاسخ]

نشر اکاذیب

درود بر شما این یک آمار بسیار ساده هستش و شما فقط بخاطر اینکه طرفدار تیمی یا رنگ خاصی هستید نمیتونید نشر اکاذیب کنید.آمار بازیهای پرسپولیس و سایر تیم ها مشخص هستش...پرسپولیس در سال 76 در لیگ حضور داشته و به خواسته فدارسیون مجبور به کنارگیری شده پس نمیشه حضورشو نداده گرفت...و در آمار کلی باید تعداد بازیهاش درج بشه...برد با خت مساوی گل زده و گل خورده...مورد دیگه ای که مشخصه شما صرفا برای طرفداری از تیم مورد علاقه خودتون دارید این صفحه ایجاد میکنید قسمت ضعیف ترین عناوین هستش که در جدول کل ادوار شما عنوان استقلال سیزدهم یاد کردید در صورتی که برای همگان مشخصه که استقلال یکبار به دسته 3 سقوط کرده و در جدول کلی باید قید بشه....پس مشخصا شما دارید فقط نشر اکاذیب میکنید و قطعا از طریق دانشنامه پیگیر خواهیم بود..صفحه جدیدی درست خواهد شد و به همگان در مورد این صفحه دروغین اطلاع رسانی خواهد شد.


‏۱۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۴۹ (UTC)~

پیگیری

تا زمانی که شما به نشر اطلاعات دروغ ادامه میدید این پیگیری ادامه خواهد داشت..تا صفحه جدید ایجاد شود.کسی که داره جانبدارانه و صرفا برای طرفدارای از تیم خودش اطلاعات دروغ منتشر میکنه شما هستید.نمونه های اونو قبلا عرض کردم.اینکه شما طرفدار یک تیم باشید قابل احترام هستش ولی اینکه اطلاعات دروغ به مردم بدید اصلا جای توجیح نداره.حرفی در مورد آمار میزنید و میگید نباید لحاظ بشه بشدت خنده دار هستش.مثل این میمونه که شما کسی برای ناهار به منزل دعوت میکنید.قبلش ازش پذیرایی میکنید با چای و شیرینی، و برای ناهار متاسفانه کاری پیش میاد و طرف از منزل شما میره.شما نمیتونید بگید نیومده و حضورشو نداده بگیرید.امیدوارم این مثال ساده به درک و فهم شما کمک کرده باشه.حتی اگر در مورد لیگ سال 76 حق به شما بدیم در مورد ضعیف ترین عنوان تیمها چه توجیحی دارید.شما برای استقلال در ضعیف ترین عنوان قید کردید سیزدهم در صورتی که برای همگان روشن هستش که استقلال یکبار سقوط کرده به دسته پایین تر. وشما باید در جدول کلی ادوار لیگ "سقوط" قید کنید.ولی متاسفانه بازهم جانبدارانه و فقط برای طرفداری از تیم خود دارید نشر اخبار دروغ به مردم تزریق میکنید.در ضمن در همین قسمت ضعیف ترین عنوان پرسپولیس 12 هم هستش نه سیزدهم.

شما با انتشار اخبار دروغ نه تنها تیم استقلال بزرگ نمیکنید بلکه این تیم کوچیکتر میکنید و متاسفانه رسالت دانشنامه رو زیر سوال میبرید. Vathlu


Semnan.City (بحث) ‏۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۱۷ (UTC)[پاسخ]

@Semnan.City: کاربر گرامی من بارها از شما برای اعدادی که وارد مقاله کردید منبع خواستم اما هیچ منبعی ارائه ندادید. در مورد پایین‌ترین رتبه استقلال هم باید بگم که در فصل ۱۳۷۱ استقلال در گروه خودش سوم و در جدول کلی پنجم شد و مستقیم سقوط نکرد بلکه بر اساس سهمیه‌بندی استانی به سوپرجام تهران رفت. پایین‌ترین رتبه‌ای که استقلال در لیگ آورده سیزدهم هست. در مورد رتبه پرسپولیس بعد از کسر امتیاز از طرف فیفا رتبه دوازدهم پرسپولیس تبدیل به سیزدهم شد که در خود منبع هم دقیقاً همین مورد ذکر شده. لحن شما اصلا درست نیست و باید در نظر داشته باشید دروغ‌گو خطاب کردن سایر کاربران حمله شخصی محسوب می‌شه. با سپاس وحید (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۵۷ (UTC)[پاسخ]

درود بر شما اگر به استناد حرف شما در مورد رتبه پرسپولیس هم بخواهیم قضاوت کنیم در این صورت پرسپولیس هم در سال هشتاد و چهار 39 امتیازی بود.و از طریق فیفا 6 امتیاز از پرسپولیس کم شد و گرنه پرسپولیس در جدول رتبه نهم در اختیار داشت.می بینید به هیچ عنوان منطقی نیست جایی که قانون اجرا شده برای همه یکسان هستش.استقلال هم به همین صورت طبق قانون اون زمان با درست و غلط بودنش کاری نداریم هر تیمی چنین شرایطی داشته به دسته پایین تر سقوط میکرده.حالا میخواسته پرسپولیس باشه یا سپاهان یا هر تیمی دیگه ای...کاری که شما دارید میکنید تحریف تاریخ و آمار و ارقام هستش...استقلال یکبار به دسته پایین تر سقوط کرده و این باید ثبت بشه..باشگاه استقلال در مقاله ای نقطه سیاه و تاریک باشگاه سقوط به دسته پایین تر عنوان کرده بعد شما نمیخواهید قبول کنید که این اتفاق افتاده..( اینجاست که میگم عادلانه قضاوت کنید) من نه دشمن شما هستم و نه دوست دارم جنگ ویرایشی براه بندازم.شما میتونی اصلا قهرمانی های استقلال بزنی 40 قهرمانی مطمئن باشید کسی که در ویکی پدیا دنبال مطالب میگرده از جاهای دیگه هم سوال و پرس و جو میکنه... ولی اینکار فقط دانشنامه رو بی اعتبار میکنه...اینکه شما صرفا برای طرفداری از تیم و رنگ مورد علاقه بخواهید اینکارو انجام بدید اصلا درست نیست.به عنوان مثال در لیگ برتر آمار استقلال از پرسپولیس بهتر هستش و کاملا قابل احترامه اصلا با این کاری نداریم که در دهه 80 چه بلایی سر پرسپولیس اومد با ورود سیاسیون چقدر پرسپولیس ضعیف شد..اصلا روی صحبت من این نیست....آمار استقلال بهتره و در جدول درج شده...ولی در مورد سال 76 شما دارید از بازیهای رسمی چشم پوشی میکنید...نمیدونم تا چه حد به قوانین فوتبال آگاهی دارید ولی در مورد لیگ سال 76 صحبت از بازیهای رسمی هستش. من واقعا نمیدونم چرا باید در جدول کلی حذف بشه و هیچ توجیحی نداره...مثالی براتون میزنم در مورد یک بازی فوتبال...اگر تیمی با خواسته خودش در یک بازی فوتبال حضور پیدا نکنه و یا ترک زمین کنه قانونگذار بازی 3 بر صفر به نفع تیم مقابل اعلام میکنه و چه بسا تیمی که اینکارو کرده جریمه هم خواهد شد..ولی اگر تیمی با خواسته فدراسیون و یا داور در محل مسابقه حاضر نشه و یا ترک زمین کنه 2 حالت بیشتر وجود نداره یا بازی در ساعتی جدید و محل جدید تکرار میشه یا اگر مثلا تا دقیقه 60 ادامه داشته و بازی متوقف شده بازی از این تایم به بعد ادامه پیدا میکنه..خب در مورد لیگ 76 نمیشه کل لیگ از اول برگزار بشه زمان هم که حالت توقف نداره...تنها کاری که میشه انجام داد اینه که بازیها انجام شده در جدول درج بشه...شما ادعا میکنید که منبعی وجود نداره...شما به چه استنادی و با قاطعیت اون درج نمیکنید؟؟؟ ...آمار لیگ برتر کاملا مشخص هستش...با لیگ های قبل آزادگان هم که کاری نداریم...هر چند جدول لیگ آزادگانی که شما در صفحه لیگ فوتبال وارد کردید با این "جدول لیگ آزادگان" متفاوت هستش و شخصا پیگیری این موضوع و منابع هستم تا تصحیح بشه.به عنوان مثال عرض میکنم شما در جدول کلی لیگ آزادگان 10 دوره حضور پرسپولیس وارد کردید ولی در مورد بازیهای انجام شده و اینکه آمار در جدولهای مشابه وارد شده یا نه دنبال مدرک و سند میگردید. موفق باشی

وحید


Semnan.City (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۱۶ (UTC)[پاسخ]

Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۷ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۴۹ (UTC)[پاسخ]

Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۷ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۵۰ (UTC)[پاسخ]

Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۷ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۵۶ (UTC)[پاسخ]

Reminder: Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۵۷ (UTC)[پاسخ]

Reminder: Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۴ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۲۸ (UTC)[پاسخ]

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره دهم هیئت نظارت

درود؛ از ۲۵ اکتبر برابر با ۳ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات دهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور دهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن و به روش شولتسه برگزار می‌شود؛ برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/339 مراجعه کنید.

با احترام

MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۴۱ (UTC)[پاسخ]

شهرآورد تهران

سلام وحید جان. آمار و رکوردهای شهرآورد تهران را شما ساخته‌اید اما ظاهراً خیلی دستخوش تغییر شده و برچسب‌های مختلف به آن خورده است. شاید اطلاع داشته باشید که مقاله‌ای که ساخته بودید، در کنار مقاله اصلی شهرآورد تهران جزو پربازدیدترین مقالات ویکی فارسی هستند. اگر وقت کنید که مقاله اصلی را به خوبیدگی، و فهرست آمار و رکوردها را تا زمان دربی بعدی به برگزیدگی برسانید، عالی می‌شود. Benyamin-ln (بحث) ۵ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۱۶:۵۳ (ایران) ‏۲۷ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۲۳ (UTC)[پاسخ]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ پیش‌نویس:آبی به رنگ آسمان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/پیش‌نویس:آبی به رنگ آسمان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. — حجت/بحث ‏۲۵ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۴۱ (UTC)[پاسخ]

باشگاه ورزشی و فرهنگی تاج (کنگفو توآ)

پیشنهاد من این است که به جای با چماغ به سراغ تازه وارد ها رفتن، آنها را راهنمایی و تشویق کنید تا بهتر بنویسند و روند کار را یاد بگیرند.

در کتاب مربوط به بنیانگذار کنگفو توآ [File:Taaj Athletic and Cultural Organization.svg این عکس] که یک تصویر قدیمی هست درج شده.اگرچه قسمتی از عکس(یعنی بالای عکس) مربوط به باشگاه تاج است اما زیر تصویر مربوط به کنگفو توآ می باشد. چرا حذف کردین؟ کل تصویر مربوط به یه کتاب قدیمی هست که بنده بصورت svg درستش کردم.کار خودم است مال دیگران نیست. اگر نیاز میبود که نوع لایسنس انتشار فایل رو تغییر بدم به بنده اطلاع میدادید نه اینکه کل فایل رو حذف کنین :/ Nullkit (بحث) ‏۱۱ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۱۸ (UTC)[پاسخ]

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ شهرآورد استقلال و پاس که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ شهرآورد استقلال و پاس :
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.
    • به جای استفاده از اعداد شمارنده در سرخطوط مانند ۱- ۲- و... یا ۱) ۲) و... از علامت # استفاده نمائید.(برای اطلاعات بیشتر آموزش سریع را مطالعه نمائید.)

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۸ (UTC)[پاسخ]

تغییر در فهرست بازیکنان باشگاه فوتبال استقلال تهران

با درود و احترام خدمت دوست گرامی ام، جناب Vathlu عزیز. در این تفاوت ، یکی از کاربران، پرچمک افغانستان را برای تیم استقلال گذاشته بود که بنده آنرا با پرچمک ایران عوض کردم. آیا نباید اینکار را میکردم؟ سوال از این بابت است که حضرتعالی تغییر بنده را برگرداندید.رضا خزایی (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۲۸ (UTC)[پاسخ]

@Rezakhazai: با درود متقابل و تشکر بابت زحماتی که در ویکی‌پدیا می‌کشید. من آن ویرایش رو انجام دادم چون حتی بعد از ویرایش شما هنوز در جدول اول یک پرچمک افغانستان بود و بعد هم کلا همه پرچم‌ها را حذف کردم چون هم استفاده زیاد از پرچم و کلا نشانه‌های تصویری و گرافیکی خلاف توصیه‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیاست و هم اینکه وقتی ملیت همه بازیکنان حاضر در این فهرست ایرانی هست استفاده از پرجم کمی بی‌معناست. با درود و عرض تبریک به مناسبت سال نو. اردتمند وحید (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۵۲ (UTC)[پاسخ]
با درود مجدد و تبریک خدمت شما دوست عزیزم، با توجه به اینکه تیمهای ورزشی، همچون تیم مورد نظر از بازیکنان خارجی نیز استفاده میکنند، گمان نمیکنم وجود پرچمکها در این بخش مانعی داشته باشد. به هر روی از اینکه درخدمت شما دوست گرامی هستم، خوشحالم. و سال پرباری را برایان آرزو میکنم.رضا خزایی (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۱ (UTC)[پاسخ]

الگو:عکس قدیمی ایرانی احتمالاً آزاد

سلام. نوروز مبارک! لطفاً برای تصاویری که از الگوی {{عکس قدیمی ایرانی احتمالاً آزاد}} استفاده می‌کنید، تا حد ممکن دلیلش را هم بیان کنید. مثلاً‌ برای پرونده:Ahmad Samadian.jpg نوشته‌اید «دههٔ ۱۳۲۰». لطفاُ منبعتان را هم حتی‌الامکان ذکر کنید. منظورم از منبع، چیزی است که بتوان به آن استناد کرد. لازم نیست حتماً آنلاین باشد. منابع آفلاین هم قبول است. به عنوان مثال، پرونده:سید محمد طباطبایی، مدیر روزنامه تجدد.jpg را ببینید. متشکرم. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۰۱ (UTC)[پاسخ]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ سازمان ورزشی و فرهنگی تاج پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/سازمان ورزشی و فرهنگی تاج ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. تافته ❯❯❯ بحث ‏۳ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۴۶ (UTC)[پاسخ]

حذف عکس منبع دار

همکار ویرایش گر محترم، شما در مقاله فهرست افتخارات باشگاه استقلال ، عکس موزه جدید باشگاه را حذف کردید و در توضیح آن نوشتید که منیع این عکس مشکوک است. دوسته عزیز ، این عکس از معروفترین عکس های موزه باشگاه استقلال است و بارها در صداسیما و روزنامه ها پخش و نشر داده شده و تمام بازیکنان و مربیان جدید باشگاه در جلوی این موزه عکس می‌گیرند. کجای این عکس مشکوک است؟؟؟ ۳۷ جام با تاج کبیر آسیا (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۵۰ (UTC)[پاسخ]

@۳۷ جام با تاج کبیر آسیا: با درود دوست عزیز عکس را که حذف نکردم بلکه از مقاله حذف کردم و عکس هنوز سرجاش هست. منظور من از مشکوک بودن حق نشر عکس بود، دقت داشته باشید که هر عکسی رو نمی‌شه در ویکی‌پدیا اپلود کرد. آیا خود شما عکاس عکس هستید؟ شرایط حق نشر این عکس به چه شکل هست؟ با سپاس وحید (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۶ (UTC)[پاسخ]
@Vathlu: سلام و عرض ادب دوباره خدمت شما دوسته عزیز و ویرایشگر گرامی ،

نگاره مورد بحث و مذکور مربوط به حدود هشت یا نه سال پیش است و برای تبلیغات یکی از اپراتور های تلفن همراه که اسپانسر اسپانسر باشگاه بوده گرفته شده و در تبلیغات آنها استفاده شده. این نگاره مدتهاست که در فضای مجازی میچرخد و فکر میکنم مالکیت عام داشته باشد. اگر هم زمانی مالکیت خاص داشته الآن و امروز بعد از گذشت نزدیک به ده سال به خودی خود دارای مالکیت عام میشود پس میشود انتشارش داد.

بازهم از زحمات شما در صفحات مربوط به باشگاه محبوبم استقلال بزرگ ، تشکر میکنم . بنده هم تلاش میکنم تا در کنار دوستان در بهبود و کامل شدن این صفحات تلاش کنم. امیدوارم که مطالب من مفید فایده باشند. با تشکر دوسته عزیز ۳۷ جام با تاج کبیر آسیا (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۳۷ (UTC)[پاسخ]

@۳۷ جام با تاج کبیر آسیا: دوست عزیز مالکیت عام بعد از سی سال حاصل می‌شه اون هم با شرایط خاص. این عکس با شرایطی که می‌گوید متعلق به اون اپراتور خاص هست و به نظر من اگر بخواهیم سخت‌گیری بکنیم می‌شه حتی فایل رو حذف کرد. خواهش می‌کنم و امیدوارم شاهد ویرایش‌های خوب شما در ویکی باشیم. ارادتمند وحید (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۴۲ (UTC)[پاسخ]

پرسپولیس

درود.از ویرایش‌های جانبدارانه و افزودن الگوهای هشدار نا به جا در مقالات باشگاه فوتبال پرسپولیس به شدت خودداری بفرمایید با توجه سابقه طرفداریتان از تیمی دیگر.جهت اطلاع شما جام شهید اسپندی (حتی معتبر است و در ویکی انگلیسی مقاله دارد) طبق این رسمی تلقی می‌شده است و دیگر منابع مثل سایت تخت جمشید و .. در نتیجه تعداد قهرمانی‌ها ۳۲ است و نسخه انگلیسی مقاله هم آن را تایید می‌کند.پس تحریف نکنید.--☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۱۰ (UTC)[پاسخ]

@Mojtaba2361: با درود متقابل، متوجه نشدم کدوم یکی از الگوهای که اضافه کرده بودم نا به جا بود؟ رسمی بودن مسابقات چیزی نیست که با تعداد تیم‌های حاضر و یا خبر چند خطی یک سایت نه چندان معتبر سنجیده بشه، منبع رسمی بودن مسابقات نهاد و سازمان برگزار کننده آن هست، مثل فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ یا هیئت فوتبال شهرها و همچنین تاثیر آن مسابقات بر سرنوشت تیم در فصل بعد و صعود و سقوط به مسابقات بالاتر یا پایین‌تر هست. مسابقات شهید اسپندی کدام یک از این شرایط را داشته؟ این بازی‌ها بدون دخالت هیچ سازمان و نهادی با پیشنهاد تیم فوتبال تهران‌جوان و به یاد یکی از افراد کشته شده در حوادث انقلاب برگزار شده و دیگه هم تکرار نشده. اگه قرار باشه همچین جامی رو برای پرسپولیس رسمی حساب کرد برای سایر تیم‌ها از جمله استقلال هم می‌شه چنین کرد تا صرفا عدد بالاتری به دست بیاد. با سپاس وحید (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۳ (UTC)[پاسخ]
ببینید در تاریخچه که چه الگوهایی اضافه کردید..در ضمن چند منبع آمده در آن مقاله را بیشتر بررسی کنید متوجه می‌شوید که اولین جام بعد از انقلاب بوده و در نتیجه تعداد جام‌های پرسپولیس همان ۳۲ است.شما یک جام دوستانه در دنیا نام ببرید که ۲۸ تیم در آن شرکت کرده باشند؟در هر کشوری که دوست دارید و در هر برهه زمانی هم این مثال آوردید مشکلی نیست.در ویکی طبق برداشت شخصی شما مقالات شکل نمیگیرند پس قبل از نتیجه‌گیری ویرایش را خنثی نکنید! اگر مشکلی هست وپ:نظر سوم بگیریم--☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۱۲ (UTC)[پاسخ]
@Mojtaba2361: هر دوی الگوهایی که اضافه کرده بودم درست بودن و هشدارهای به جایی را می‌دادند. استانی محسوب بشه یعنی رسمی هست؟ تعداد تیم‌ها هم تعیین کننده رسمی و غیر رسمی بودن جام نیست، با این منطق سوپرجام فوتبال ایران که امسال با شرکت صفر تیم برگزار شد غیر رسمی هست یا مسابقات انتخابی آسیا ۱۳۴۷ که فقط ۵ تیم داشته. تعداد تیم‌ها ۲۸ تیم بودن چون مسئولین تیم تهران‌جوان ثبت‌نام را برای همه آزاد اعلام کردند. ضمن اینکه به کاربرهای دیگر بگویید برو فلان چیز را پیدا کن مصداق بارز مغلطه هست. لطفاً مغلطه نکنید و منبع معتبر و بی‌طرف برای ادعاتون (رسمی بودن این مسابقات) بیاورید. دقیقاً با حرف شما موافق هستم و ویکی‌پدیا بر اساس برداشت شخصی شکل نمی‌گیرد و الان این شما هستید که بدون هیچ منبع مستقل و معتبری در حال عددسازی و تحقیق دست اول هستید: مسابقات سال ۱۳۴۷ سوپرجام نام نداشتند، منبع؟ منبع ۳۲ جام رسمی؟ منبع سه‌گانه‌ها و دوگانه‌ها؟ لطفاً بدون منبع معتبر و مستقل به خنثی سازی ویرایش‌ها من نپردازید. نظر سوم رو هم می‌تونید بپرسید خیلی هم عالی می‌شه. با ارادت وحید (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۴۹ (UTC)[پاسخ]
نخیر اشتباه بود هر ۲ الگو.شما مغلطه میکنید و متوجه منظور من نشدید وگرنه اگر منظورم این بود باید قهرمانی در رقابتی قاره‌ای با انجام ۴ بازی(!) هم قهرمانی محسوب نشود! ۳۲ را انگلیسی مقاله هم تایید کرده است.در ضمن من دوگانه رو حذف کردم و نام سوپرجام را! احیانا ویرایش‌ها را نمیبینید و خنثی می‌کنید! تعریف دوگانه هم معلوم است ..حواستان به وپ:سه برگردان نیست ظاهرا که همین الان نقض کردید و میتوانم در تام شکایت کنم..اگر مشکلی دارید در وپ:تاح مظرح کنید و بی جهت وپ:جنگ ویرایشی نکنید.--☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۰ (UTC)[پاسخ]
@Mojtaba2361: وقتی بخش‌های زیادی از مقاله‌ای منبع نداره باید به خواننده هشدار داده بشه که این مقاله مشکل تاییدپذیری داره. الان کجای این کار اشتباه هست؟ ضمن اینکه مقاله احتیاج به تمیزکاری داشته و داره چون مطالب و عکس‌ها بدون هیچ نظم و ترتیب خاصی به مقاله اضافه شدند. متوجه نشدم کجا مغلطه کردم؟ قهرمانی در رقابت قاره‌ای با ۴ تا بازی که سهله با یه دونه بازی هم رسمی محسوب می‌شه چون نهادی که اون رو برگزار کرده رسمی هست: ای اف سی. رسمی بودن یا نبودن مسابقات ربطی به تعداد تیم‌ها نداره و من متوجه نشدم چرا هنوز داریم در مورد تعداد تیم‌ها بحث می‌کنیم؟ خیی خوشحال می‌شوم از من در تام شکایت کنید تا بحث را با حضور مدیران و دیگر کاربران ویکی‌پدیا پی‌گیری کنیم. ویکی انگلیس هم منبع معتبری نیست چون توسط کاربرهای ویکی‌پدیا نوشته شده از جمله خود شما که آخرین ویرایش را انجام دادید. برای چندمین مرتبه از شما درخواست می‌کنم برای اعداد و ارقام مورد ادعاتون منبع معتبر و مستقل بیاورید. با سپاس وحید (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۱۳ (UTC)[پاسخ]
من قصد شکایت ندارم بنده هم میتوانم ۱۰ تا برچسب به مقالات استقلال بزنم و خودتان هم نباید بردارید..فهرست_افتخارات_باشگاه_فوتبال_استقلال_تهران#غیررسمی_(۱۶) منابع این قسمت چیست ؟! در اینجا منابع به اندازه کافی نشانتان دادم و در آنجا هم ذکر میکنم ..نکند منبع شما معتبر و مستقل است ؟! بنده آخرین ویرایش را در مقاله انگلیسی آن مقاله انجام دادم و بولد کردن بود(باز هم نگاه به تغییرات نکردید و نظر دادید)! مطمئنا آنجا چشم‌های بیشتری و افراد متخصص و بی طرفی حضور دارند که نظر میدهند و مقاله‌ای ماندگار می‌شود: 1979 Shahid Espandi Cup (به نوعی جام حذفی در سال ۱۳۵۸ بوده)..در ضمن در Template:Hazfi Cup هم نام این رقابت آمده است به زودی تغییرات را هم اعمال می‌کنم..توضیحات کافی و لازم را دادم..یک بار دیگر برمیگردم به خط اول این ریسه و از شما میخواهم اگر نمیتوانید بی طرف باشید در مقالات باشگاه پرسپولیس ویرایشی نکنید.با سپاس☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۳۱ (UTC)[پاسخ]
@Mojtaba2361: اگر اشکالاتی در مقالات (هر مقاله‌ای) هستند برچسب بزنید و اگر من آن مشکلات را برطرف کنم برچسب را برمی‌دارم. این نباید را شما به چه دلیلی می‌گویید؟ برای تک تک جام‌های آن بخش (جام‌های غیر رسمی استقلال) منبع معتبر وارد کردم. یک کتاب دو جلدی ۸۰۰ صفحه‌ای هم منبع معتبر و خوبی محسوب می‌شه اما منبع اصلی تعداد قهرمانی‌های استقلال این مقاله وب‌سایت گل هست. در مورد ویرایش شما در مقاله انگلیسی اصلاً نگفتم چه نوع ویرایشی انجام دادید بلکه گفتم شما هم ویرایش داشتید، مقاله‌ای که خود شما و سایر کاربرهایی مثل من و شما در آن دستی دارند منبع معتبر محسوب نمی‌شود. در تاریخچه آن مقاله هم اکثراً ای‌پی‌ها و اکبر و پرهام و... ویرایش داشتند و هیچ فرق خاصی با مقاله فارسی نداره. این‌که می‌فرمایید به نوعی جام حذفی در سال ۱۳۵۸ هست مصداق بارز تحقیق دست اول هست که در ویکی‌پدیا جایی نداره. توضیحات کافی دادید، بارها در این صفه بحث کردید، رفتید در مقاله‌های دیگر گشتید و منبع‌شون رو زیر سوال بردید و کاربران دیگر را پینگ کردید اما هنوز یک منبع معتبر و بی‌طرف وارد مقاله نکردید، اگر اعداد و نوشته‌هاتون منبع دارن که وارد می‌کنید و بحث خاتمه پیدا می‌کنه و اگر ندارند هم که نباید مطالب بدون منبع و تحقیق دست اول وارد مقالات کنید. در پایان هم متوجه این لحن تحکم آمیز و امر و نهی شما نمی‌شم: ویرایش نکنید خودتان نباید بردارید... کسی صاحب مقاله‌های ویکی‌پدیا نیست و تا وقتی رهنمودهای کلی ویکی‌پدیا رعایت می‌شه همه در ویرایش آزاد هستند. ارادتمند وحید (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۷ (UTC)[پاسخ]
پس دیدید که برای من هم راحت است برچسب زنی به مقالات باشگاه شما..چرا تا الان اون بخش منبع نداشت و الان اضافه کردید(بعد اشاره بنده)؟؟ پس این حساسیت‌ها را برای تیم خود و مقالاتش به خرج بدهید کافیست! اگر به مواردی که اشاره کردم نگاهی بیاندازید[نوشته Defunct یعنی منحل‌شده] جزو جام‌های رسمی کشور بوده (چرا مثلا جام ولایت در الگو نیست یا مقاله ندارد؟ چون دوستانه بوده و حتما میدانید در الگوها مورد غیررسمی و دلبخواهی کاربران نمیآید بخصوص در ویکی انگلیسی! بنابر وپ:نظر سوم دیگر ادامه ندهید این داستان را..سپاس--☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۱۱ (UTC)[پاسخ]
@Mojtaba2361: باشگاه من دقیقاً کدومه؟ بخش مورد نظر هم منبع داشت نمی‌دانم چرا می‌گوید نداشت؟ ظاهراً واقعاً قصد ندارید متوجه حرف من بشوید، خود ویکی‌پدیا منبع نیست، این‌که در یک الگوی ناوبری اسم جام اسپندی اومده شد منبع؟ الان من برم الگو رو ویرایش کنم و جام اسپندی رو حذف کنم چی؟ ضمن اینکه نگفته رسمی بوده بلکه گفته جام منحل شده‌ای که با حضور تیم‌های ایرانی برگزار می‌شد. از بین منابعی که در مقاله وارد کردید سایت تخت‌جمشید بهترین منبع هست که تخصص فوتبال و به ویژه فوتبال آن سال‌ها را دارد. خیلی خوب هم نوشته که این مسابقات به پیشنهاد تهران‌جوان برگزار شد و فدراسیون و هیئت فوتبال درش نقشی نداشتند و برای خودش یک هیئت برگزار کننده داشت. ثبت نام تیم‌ها آزاد بوده و ۲۸ تیم فله‌ای در این مسابقات حاضر شدند، حتی تیم‌های محلات. نحوه برگزاری مراحل بعدی بازی‌ها هم با حضور نمایندگان تیم‌ها تعیین شده. چنین جامی که بیشتر شبیه دورهمی فوتبالی می‌مونه با چنین مشخصاتی چه رسمیتی داره؟ ضمن اینکه به نظر میاد شما برداشت درستی از نظر سوم ندارید، کاری که کردید بیشتر شبیه جارزنی بود، یک کاربر علاقه‌مند به پرسپولیس رو پینگ کردید، ایشون حتی نظر شما یا من رو تایید یا تکذیب نکرد، شما هم نتیجه دل‌خواه‌تون رو برداشت کردید. برای نظر سوم باید از کاربری دعوت بشه که ارائه‌دهنده نظر سوم هست نه هر کاربری که شما دل‌تون بخواد. عجیبه که شما که اینقدر با رهنمودهای ویکی‌پدیا ناآشنا هستید اینطور با تحکم به کاربرهای دیگه امر و نهی می‌کنید و مرتباً به من می‌گید ویرایش نکنم. ارادتمند وحید (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۴۶ (UTC)[پاسخ]
@Mojtaba2361: با درود. در تام از شما شکایت کردم لطفاً توجه فرمایید. با سپاس وحید (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۲۹ (UTC)[پاسخ]

کاربر:Kasir سلام.نظر شما در خصوص این ریسه چیست ؟در مورد تعداد جام ها؟☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۳ (UTC)[پاسخ]

من یادم است که مدت‌ها قبل به کاربر:Vathlu بابت ویرایش‌های پرسپولیسی و استقلالی تذکر داده بودم، اگر در جام شهید اسپندی استقلال قهرمان میشد آیا میگفتند این جام رسمیت داشته یا نه؟ از طرفی اگر یک کاربر به ویرایش ما مخالف باشد نباید به آن اصرار کنیم و باید بررسی کنیم ببینیم چه کسی درست میگوید. Kasir بحث ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۱۰ (UTC)[پاسخ]

@Kasir: با درود. بله اگر استقلال هم قهرمان می‌شد همین رو می‌گفتم. به عنوان مثال به مقاله فهرست افتخارات استقلال نگاه کنید که تا قبل از اولین ویرایش من تعداد قهرمانی‌های استقلال در جام باشگاههای تهران ۱۴ بود اما من به عدد صحیح ۱۲ برگرداندمش. با سپاس وحید (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۷ (UTC)[پاسخ]
فقط به شما میگویم دلیلی ندارد به حرف شما عمل کنیم، در تعداد قهرمانی‌های پرسپولیس دست نبرید، حوصله بحث ندارم. Kasir بحث ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۹ (UTC)[پاسخ]
من هم کاملاً با شما موافق هستم و مدت‌هاست در فضای بحث ویکی‌پدیا شرکت نمی‌کنم. برای تعداد دقیق قهرمانی‌های پرسپولیس منبع معتبر و مستقل بیاورید و این بحث برای همیشه خاتمه پیدا خواهد کرد. با سپاس وحید (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۵۳ (UTC)[پاسخ]

تذکر

به شما تذکر میدهم از تکرار ویرایش در مقاله فهرست افتخارات باشگاه فوتبال پرسپولیس جدا پرهیز کنید در صورت تکرار با توجه به اینکه دو کاربر با ویرایشتان مخالف هستند از شما شکایت خواهم کرد، من تحمیل نظرات هیچ کاربری را تحمل نخواهم کرد. --Kasir بحث ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۵۸ (UTC)[پاسخ]

@Kasir: با درود. در تام از شما شکایت کردم لطفاً توجه فرمایید. با سپاس وحید (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۲۹ (UTC)[پاسخ]

قطع دسترسی

درود، حساب شما به دلیل نقض وپ:سه برگردان در مقاله فهرست افتخارات باشگاه فوتبال پرسپولیس به مدت سه روز بسته شد. (Special:Diff/28652789/28652987 و Special:Diff/28653086/28653203 و Special:Diff/28653240/28653250 و Special:Diff/28654446/28654626 و Special:Diff/28654651/28654823 و Special:Diff/28661109/28662926). لطفا در بازگشت به جای جنگ ویرایشی طبق روند وپ:حل اختلاف عمل کنید. ARASH PT  بحث  ‏۶ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۳۸ (UTC)[پاسخ]

@Arash.pt: سلام. طرف‌های درگیر هم به نظر من مقصر هستند. لطفاً تاریخچهٔ مقاله و واگردانی‌های غیرمجاز و خنثی‌سازی‌ها را ببینید. Hanooz ‏۶ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۵۰ (UTC)[پاسخ]
@Hanooz: مجتبی هم برای سه برگردان بسته شد. ARASH PT  بحث  ‏۶ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۱ (UTC)[پاسخ]
@Arash.pt: این کاربر باید به دلیل اخلال‌گری، توجه نداشته به تذکرات و عدم توجه به نظرات کاربران دیگر که منجر به نقض سه برگردان و جنگ ویرایشی در مقاله مذکور شده قطع دسترسی بلند مدت‌تری برای آن اعمال شود، وی این تفکر را دارد که نظر خودش فقط درست است و بقیه اشتباه میکنند و به یکه‌تازی روی آورده است. --Kasir بحث ‏۷ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۵۱ (UTC)[پاسخ]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ الگو:مسابقات تیم ملی فوتبال ایران پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/الگو:مسابقات تیم ملی فوتبال ایران ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Luckie Luke (بحث) ‏۲۰ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۳:۳۴ (UTC)[پاسخ]

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ نتایج تیم ملی فوتبال ایران (۹۹–۱۳۸۰)، نتایج تیم ملی فوتبال ایران (۷۹–۱۳۵۰) که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ نتایج تیم ملی فوتبال ایران (۹۹–۱۳۸۰) :
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • ویکی‌پدیا به زبان دیگر به عنوان منبع ذکر شده‌است یا پیوند به آن وجود دارد ولی مقاله میان‌ویکی ندارد. میان‌ویکی مناسب را به مقاله بیافزائید یا اگر مقاله معادلی در ویکی‌های دیگر ندارد پیوند به ویکی‌پدیا را از مقاله بزدائید؛ توجه داشته باشید که نمی‌توان از ویکی‌پدیا به عنوان منبع استفاده کرد.
  • در مقالهٔ نتایج تیم ملی فوتبال ایران (۷۹–۱۳۵۰) :
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • ویکی‌پدیا به زبان دیگر به عنوان منبع ذکر شده‌است یا پیوند به آن وجود دارد ولی مقاله میان‌ویکی ندارد. میان‌ویکی مناسب را به مقاله بیافزائید یا اگر مقاله معادلی در ویکی‌های دیگر ندارد پیوند به ویکی‌پدیا را از مقاله بزدائید؛ توجه داشته باشید که نمی‌توان از ویکی‌پدیا به عنوان منبع استفاده کرد.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۳ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۱۳ (UTC)[پاسخ]

با سلام و وقت خوش می خواستم بپرسم دلیل برچسب خوردن حذف سریع برای صفحه پریناز آل آقا چیست؟

ܦܝܘܢܐ (بحث) ‏۶ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۲۸ (UTC)[پاسخ]

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D9%86%D8%A7%D8%B2_%D8%A2%D9%84%E2%80%8C%D8%A2%D9%82%D8%A7

دلیل برچسب زدن حذف

سلام و وقت خوش می خواستم بپرسم دلیل برچسب خوردن حذف سریع برای صفحه پریناز آل آقا چیست؟ 

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D9%86%D8%A7%D8%B2_%D8%A2%D9%84%E2%80%8C%D8%A2%D9%82%D8%A7

ܦܝܘܢܐ (بحث) ‏۶ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۲۹ (UTC)[پاسخ]

شما می تونید کمک کنید ؟

@ܦܝܘܢܐ: با درود، وقتی من درخواست حذف سریع را دادم مقاله منبع نداشت، کاملاً حالت رزومه داشت و اصلاً شبیه یک مقاله دانشنامه‌ای نبود. الان هم البته فرق چندانی نکرده. اگر این فرد مورد نظر شما سرشناسی داشته باشه مقاله‌اش باقی می‌مونه اگر نه که حذف می‌شه و من در این زمینه کمک خاصی نمی‌تونم بکنم. با سپاس وحید (بحث) ‏۶ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۳۱ (UTC)[پاسخ]

یک طرفه بودن

بهتراست مقالاتی را که آدرس انهارا ذکرکرده بودم مطالعه میکردید مثل کبک سردربرف کردن چاره کارنیست. بنده ببقاطعیت تمام عرض میکنم باشگاه تاج زمانی تشکیل شد که دوچرخه سواران را ۵ سال بعداز تشکیل خرید ۱۳۲۸ وازبازیکنان تیم سرباز استفاده نمود وهیچگونه ربطی به دوچرخه سواران ندارد واین دو باشگاه ازهم مجزاهستند همانگونه که شاهین و پرشپولیس محزاهستند. و باشگاه یا تشکیلات تاج در دادگاه انقلاب منحل گردید و هیچ ربطی به تیمی که مرحوم پورحیدری و کردنوری و با مساعدت مرحرم دهداری و عنایت الله آتشی تشکسل دادندکه بعداسم استقلال رو برای اون انتخاب کردند ندارد وتاریخ تاج سال۱۳۵۷ تمام شد ومنحل شد. لطفا خودتون رو گول نزنید. ویکی پدیاتونم مال خودتون شعار اصل بیطرفی میده ولی خودش کاملا یکطرفه و تاجیه. Kaktos021 (بحث) ‏۲۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۴۴ (UTC)[پاسخ]

شرکت در نظرخواهی ورزشی

سلام جناب وحید! با توجه به اینکه در مورد داوران و ناظران ورزشی (برخلاف ورزشکاران) معیار مشخصی درباره سرشناسی شان وجود ندارد، و نظر به تجربه شما در ویرایش مطالب ورزشی، خواهشمندم در ویکی‌پدیا:نظرخواهی/رهنمود سرشناسی داوران و ناظران ورزشی شرکت نموده و در صورت موافقت، نظر خود را در پایین صفحه با * موافق ثبت و امضا نمایید تا بحث سریعتر جمع بندی شود. سپاسگذارم MHosseinafshar (بحث) ‏۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۰۵ (UTC)[پاسخ]

یک زحمت

سلام، مقالات ورزشی مربوط به ایران را دیدم، به نظرم آمد شما احتمالاً تنها کاربر فعال هستید که ورزش ایران را به شکل علمی، می‌شناسید. اگر وقت و علاقه دارید، لطفاً مقاله ایران را ارزشیابی کنید و نظرتان را درباره آن، به ویژه بخش ورزش، در صفحه خوبیدگی مقاله، بفرمایید. ممنونم Europe V (بحث) ‏۱۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۱۷ (UTC)[پاسخ]

@Europe V: با درود، ممنون از نظر لطف شما، بله چشم حتماً این کار را می‌کنم. با سپاس وحید (بحث) ‏۱۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۵۰ (UTC)[پاسخ]

خوب شد!

شادباش خوبیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن مقالهٔ فینال_مسابقات_باشگاهی_قهرمانی_آسیا_۱۹۷۰. امیدوارم مقاله برگزیده شود تا روی صفحهٔ اصلی ویکی‌پدیا نمایش یابد و به امید مقاله‌های خوب و برگزیدهٔ بیشتر از شما.
همچنین پیشنهاد می‌کنم جمله‌ای جذاب از مقاله را برای نمایش بر صفحهٔ اصلی در ویکی‌پدیا:آیا می‌دانستید که...؟/پیش‌نویس ثبت کنید. محک 📞 ‏۱۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۲۹ (UTC)[پاسخ]

شرکت در دمش

سمبل مهر
درود صرف نظر از نتیجه دمش حقیر، از مهر بیکران و حقیقی شما و اعتمادتان به بنده کمترین و وقت با ارزشتان و تلاش‌های شما برای ویکی سپاسگزارم. سلامت، شاد و عاشق باشید. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۳۵ (UTC)[پاسخ]

حذف مطالب منبع دار در مقاله پرویز خسروانی

با سلام دوست گرامی لطفا مطالب منبع دار را حذف نکنید، بیان یک یا چند جمله از کتاب، نقض کپی رایت محسوب نمیشود.Simaahmadirad (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۶ (UTC)[پاسخ]

با درود، کاربر گرامی چیزی که شما نوشتید یک یا چند جمله نیست و خیلی بیشتر هست و نقض کپی‌رایت محسوب می‌شه. ضمن اینکه کتاب خاطرات فردوست منبع اولیه محسوب می‌شه. لطفاً دقت داشته باشید برای وارد کردن نوشته‌هایی مثل اتهامات و دزدی و... به منابع ثانویه و مستقل از هم و معتبر نیاز هست و در نوشتن چنین چیزهایی در مقالات افراد در ویکی‌پیدا باید احتیاط به خرج داد. با سپاس وحید (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۴۲ (UTC)[پاسخ]