بحث کاربر:Mehdii1589: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۹۰: خط ۹۰:
:اگر هر گونه سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید با توجه به موضوع آن در [[وپ:قخ|قهوه‌خانه‌ها]] یا [[وپ:تامم|تابلو اعلانات منابع معتبر]] بپرسید. من نیز از طریق صفحه بحثم پاسخگوی شما خواهم بود. ارادتمند،
:اگر هر گونه سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید با توجه به موضوع آن در [[وپ:قخ|قهوه‌خانه‌ها]] یا [[وپ:تامم|تابلو اعلانات منابع معتبر]] بپرسید. من نیز از طریق صفحه بحثم پاسخگوی شما خواهم بود. ارادتمند،
[[کاربر:shahnamk|<span style="font-family: times; text-shadow: 0 0.1em .11em #6af; font-size: 12.1pt;">'''شهنام''' <big><sup>ک</sup></big></span>]] ([[بحث کاربر:shahnamk|<span title="گفتگو" style="cursor: crosshair;">گفتگو</span>]]) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۲۸ (UTC)
[[کاربر:shahnamk|<span style="font-family: times; text-shadow: 0 0.1em .11em #6af; font-size: 12.1pt;">'''شهنام''' <big><sup>ک</sup></big></span>]] ([[بحث کاربر:shahnamk|<span title="گفتگو" style="cursor: crosshair;">گفتگو</span>]]) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۲۸ (UTC)

== ایجاد مقاله در صفحه تمرین ==

درود از اینکه برای ویکیفا مینگارید سپاسگزاریم خواهشمند است مقالات خود را در صفحه تمرین ساخته و پس از تکمیل به صفحه اصلی منتقل بفرمایید. با مهر [[کاربر:shahnamk|<span style="font-family: times; text-shadow: 0 0.1em .11em #6af; font-size: 12.1pt;">'''شهنام''' <big><sup>ک</sup></big></span>]] ([[بحث کاربر:shahnamk|<span title="گفتگو" style="cursor: crosshair;">گفتگو</span>]]) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۳۰ (UTC)

نسخهٔ ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۳۰

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Mehdii1589»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Behzad39 (بحث) ‏۲۱ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۰۴ (UTC)[پاسخ]

اشتباه گرفته‌اید

کاربر گرامی!

به نظر می‌آید کاربرد ویکی‌پدیا را اشتباه گرفته‌اید. لطفاً صفحهٔ ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید. Elchapo1344 (بحث) ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۵۴ (UTC)[پاسخ]

درود؛ برای مقالهٔ فرید شب‌خیز پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

فاقد منبع و مدرک اثبات سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۵ ژانویه ۲۰۲۰ مصادف با ۲۵ دی ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. شهنام ک (گفتگو) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۲۷ (UTC)[پاسخ]

استفاده از صفحهٔ تمرین

دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از نوار بالا مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحه تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. --

شهنام ک (گفتگو) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۲۸ (UTC)[پاسخ]

سرشناسی

کاربر گرامی، برای مقالهٔ اخیرتان ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید.

شهنام ک (گفتگو) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۲۸ (UTC)[پاسخ]

منابع معتبر

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر هر گونه سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید با توجه به موضوع آن در قهوه‌خانه‌ها یا تابلو اعلانات منابع معتبر بپرسید. من نیز از طریق صفحه بحثم پاسخگوی شما خواهم بود. ارادتمند،
شهنام ک (گفتگو) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۲۸ (UTC)[پاسخ]

ایجاد مقاله در صفحه تمرین

درود از اینکه برای ویکیفا مینگارید سپاسگزاریم خواهشمند است مقالات خود را در صفحه تمرین ساخته و پس از تکمیل به صفحه اصلی منتقل بفرمایید. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۳۰ (UTC)[پاسخ]