آژانس حفاظت نیروی پنتاگون: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
تصحیح و ویرایش
خط ۲۱: خط ۲۱:
formedyear = ۲۰۰۲
formedyear = ۲۰۰۲
| formedmonthday = May 3
| formedmonthday = May 3
| preceding1 = [[خدمات حفاظت از دفاع]]
| preceding1 = خدمات حفاظت از دفاع
| dissolved =
| dissolved =
| employees =
| employees =

نسخهٔ ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۴۲

آژانس حفاظت نیروی پنتاگون
مهر آژانس حفاظت نیروی پنتاگون
نام خلاصهPFPp
شعار۳۹/۵۰۰۰ محافظت از کسانی که از کشور ما حمایت می‌کنند"
مشخصات اجمالی
سازمان‌ قبلی
  • خدمات حفاظت از دفاع
ساختار حوزه عملیاتی
آژانس فدرال
(حوزه فعالیت)
ایالات متحده
حوزه عملیاتایالات متحده
حوزه فعالیت قانونیپنتاگون و منطقه کلان‌شهری واشینگتن
نوعFederal law enforcement
مقرپنتاگون

مدیر سازمان
  • Jonathan Cofer Director; Woodrow Kusse, Chief of the U.S. Pentagon Police
سازمان بالادستیوزارت دفاع ایالات متحده
سازمان پایین‌دستی
وبگاه
www.pfpa.mil

آژانس حفاظت نیروی پنتاگون (انگلیسی: Pentagon Force Protection Agency);(PFPA) یک سازمان آمریکایی مجری قانون در وزارت دفاع ایالات متحده (DoD) می‌باشد. این سازمان، کار حراست و حفاظت از ساکنین، مراجعین، و زیرساخت‌های پنتاگون مانند ساختمان مرکز مارک، مرکز بهداشت وزارت دفاع و دیگر اماکن متعلق به پنتاگون را برعهده دارد.

این مأموریت توسط پرسنل و سرویس‌های زیر اجرا می‌شود: پلیس اجرای قانون (پلیس پنتاگون ایالات متحده)، تحقیقات جنایی، مأمورین سرویس‌های حفاظتی؛ مأمورین مدیریت تهدید شامل تکنیسین‌های شیمیایی، میکروبی، تشعشع هسته ای، هسته ای و مواد منفجره؛ ضد تروریسم؛ نیروی حفاظت و پرسنل امنیت فیزیکی.

انتصاب مدیران ۲۰۰۶–۲۰۱۶

در اواخر سال ۲۰۱۶ جاناتان کوفر بعنوان سومین مدیر آژانس حفاظت نیروهای پنتاگون منصوب شد. این انتصاب در حالی بود که استیون ای کالوری مدیر آژانس حفاظت نیروهای پنتاگون، که یک منصب ارشد سرویس اجرایی در دفتر مدیرکل اداری و مدیریت بود، بازنشسته گردید. قبل از آخرین انتصاب او، کالوری(Calvery) بعنوان مدیر اعمال قانون و امنیت در وزارت داخله خدمت می‌کرد. کالوری از دانشگاه مریلند با مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی فارغ‌التحصیل گردید.

در اول می ۲۰۰۶، کالوری بعنوان مدیر آژانس حفاظت نیروهای پنتاگون برگزیده شد. وی مسئولیت داشت تا خدمات فراگیری را جهت حفاظت از مردم، امکانات، زیرساخت‌ها و سایر منابع متعلق به محدوده پنتاگون و مایملک وزارت دفاع در منطقه نشنال کاپیتال ارائه دهد. با چنین حیطه عملی، وی اختیارات وزارت دفاع را بر اساس قانون 2674U.S.C نسبت به نیروی حفاظت، امنیت و نیروهای اجرای قانون بکار گرفت. او افسر اصلی ارتباط وزارت دفاع با دولت و مقامات محلی بود و بطور مستقیم با مجموعه‌های وزارت دفاع و سایر قسمت‌ها و آژانس‌های اجرایی در انجام مسئولیت‌ها و وظایف تعیین شده مراوده داشت. اولین مدیر آژانس حفاظت نیروی پنتاگون جان نستر جستر جونیور بود که قبلاً به عنوان رئیس پلیس پنتاگون خدمت کرده بود.[۱][۲]

تحت هدایت و راهنمایی‌های مدیر سابق استیون کالوری و مدیر فعلی جاناتان کوفر، آژانس حفاظت نیروی پنتاگون، قابلیت‌های تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی حفاظتی جامعی را فراهم کرده‌است. این، شامل تحلیل‌های مربوط به تحلیل تهدیدات، تحقیق تهدیدات، و سرویس‌های اطلاعات جنایی برای حفاظت از تأسیسات پنتاگون، کارکنان و پرسنل ارشد وزارت دفاع می‌شود. آژانس حفاظت نیروی پنتاگون که در منطقه کلان‌شهری واشینگتن مستقر است با سایر جوامع اجرای قانون و اطلاعاتی فدرال ارتباط دارد و ارزیابی و تحقیق حول تهدیدات برای حفاظت را با جزئیات هدایت می‌کند.

منابع

  1. Vogel, Steve (May 9, 2002). "Pentagon Security Checkup". The Washington Post. Retrieved 2018-07-04.
  2. Hsu, Spencer S. (April 6, 2005). "Errors Cited in Anthrax Scare". The Washington Post. Retrieved 2018-07-04.