حمید ماهی‌صفت: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
با فرض حسن نیت ویرایش 5.210.196.7 (بحث) خنثی‌سازی شد: لطفا منبع اضافه کنید. (توینکل)
برچسب: خنثی‌سازی
افزودن
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۲۸: خط ۲۸:
}}
}}
'''حمیدرضا ماهی صفت''' هنرمند [[استندآپ کمدی]]ن ایرانی متولد ۲۰ بهمن ماه سال [[۱۳۳۸]] در [[شیراز]] است. از وی گاهی با نام [[آقای بین|مستر بین]] ایران یاد می‌شود.
'''حمیدرضا ماهی صفت''' هنرمند [[استندآپ کمدی]]ن ایرانی متولد ۲۰ بهمن ماه سال [[۱۳۳۸]] در [[شیراز]] است. از وی گاهی با نام [[آقای بین|مستر بین]] ایران یاد می‌شود.
متاسفانه خیلی ها با نام او یاد حمید صفت می افتند


== زندگی‌نامه ==
== زندگی‌نامه ==

نسخهٔ ‏۱۶ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۴۰

این الگو در جای مناسبش قرار نگرفته. الگو متعلق به صفحهٔ بحث است: بحث:حمید ماهی‌صفت.
حمیدرضا ماهی صفت
نام اصلی حمیدرضا ماهی صفت
زمینه فعالیت طنزوفکاهی
تولد ۱۳۳۸
شیراز
محل زندگی تهران
ملیت ایرانی
پیشه استندآپ کمدی

حمیدرضا ماهی صفت هنرمند استندآپ کمدین ایرانی متولد ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۳۸ در شیراز است. از وی گاهی با نام مستر بین ایران یاد می‌شود. متاسفانه خیلی ها با نام او یاد حمید صفت می افتند

زندگی‌نامه

حمیدرضا ماهی صفت متولد ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۳۸ در شیراز است. پدری شیرازی و مادری اصفهانی دارد. دیپلم ریاضی دارد و دارای دو فرزند است. او که به بمب خنده ایران معروف است در کارهای فرهنگی نیز فعالیت دارد. چاپ و نشر کتاب آموزش نماز به صورت رایگان در سراسر کشور، تهیه پیامکهای قرآنی، تهیه و تنظیم احادیث و پخش در سراسر کشور و… گوشه‌ای از فعالیتهای فرهنگی ماهی صفت محسوب می‌شود.

کتاب آموزش نماز

به گفته برخی و خود وی او رکورددار اهدای رایگان کتاب آموزش نماز در دنیاست.[۱][۲] وی در این خصوص به رکوردی در سال ۲۰۱۱ اشاره می‌کند:

کتاب «آموزش نماز» از جمله آثار جدید من در این نمایشگاه [نمایشگاه بین‌المللی کتاب] است که با داشتن ۳ میلیون جلد به دانش آموزان وطنم اهدا می‌شود که این کتاب توانسته است رکوردار کتاب آموزش نماز در سال ۲۰۱۱ باشد.[۳]

منابع