سیلور سرفر: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۱۸: خط ۱۸:


===داستان===
===داستان===
اوکسی بود که در سیاره خود زندگی می کرد. سیاره‌ی او تحت حمله‌ی [[گالاکتوس]] قرار گرفت.گالاکتوس گفت: که اگر می خواهید من سیاره شما را نخورم باید یکی داوطلب بشود تا من به او موج نقره ای را بدهم ، تا با موج نقره ای زمین را بگیرد تا من زمین را بخورم. او داوطلب شد. او به زمین حمله کرد ؛ ولی [[چهار شگفت انگیز]] نگذاشتند تا زمین را بگیرد . او چند بار شکست خورد و فهمید که باید در مقابل گالاکتوس بایستد . او گالاکتوس را شکست داد و نگذاشت تا گالاکتوس زمین را بخورد. امّا او در حال حاضر برای گالاکتوس کار می کند.


== منابع ==
== منابع ==

نسخهٔ ‏۸ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۲۰

موج سوار نقره‌ای
اطلاعات انتشاراتی
ناشرمارول کامیکس
نخستین حضورThe Fantastic Four #48
پدیدآورجک کربی
اطلاعات داستانی
توانایی‌هاسرعت ابر انسانی، قدرت ابر انسانی، پرواز، استقامت ابر انسانی

موج سوار نقره‌ای (به انگلیسی: Silver Surfer)یک شخصیت خیالی ضدقهرمان است که در کتب کامیک مارول کامیکس وجود دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۴۸ مجلهٔ چهار شگفت‌انگیز (The Fantastic Four) در مارس ۱۹۶۶ معرفی شد.

داستان

اوکسی بود که در سیاره خود زندگی می کرد. سیاره‌ی او تحت حمله‌ی گالاکتوس قرار گرفت.گالاکتوس گفت: که اگر می خواهید من سیاره شما را نخورم باید یکی داوطلب بشود تا من به او موج نقره ای را بدهم ، تا با موج نقره ای زمین را بگیرد تا من زمین را بخورم. او داوطلب شد. او به زمین حمله کرد ؛ ولی چهار شگفت انگیز نگذاشتند تا زمین را بگیرد . او چند بار شکست خورد و فهمید که باید در مقابل گالاکتوس بایستد . او گالاکتوس را شکست داد و نگذاشت تا گالاکتوس زمین را بخورد. امّا او در حال حاضر برای گالاکتوس کار می کند.

منابع