بی‌مصرف‌ها ۲: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Fatranslator (بحث | مشارکت‌ها)
بدون منبع+بی ربط به مقاله
خط ۴۲: خط ۴۲:
دنباله‌ای بر این فیلم با نام ''[[بی‌مصرف‌ها ۳]]'' در اوت ۲۰۱۴ به نمایش درآمد. بازیگران جدیدی از جمله [[مل گیبسون]]، [[هریسون فورد]] و [[آنتونیو باندراس]] نیز در این قسمت حضور داشتند.
دنباله‌ای بر این فیلم با نام ''[[بی‌مصرف‌ها ۳]]'' در اوت ۲۰۱۴ به نمایش درآمد. بازیگران جدیدی از جمله [[مل گیبسون]]، [[هریسون فورد]] و [[آنتونیو باندراس]] نیز در این قسمت حضور داشتند.


== در ایران ==
در ایران این فیلم با عناوین مختلفی از جمله "یک‌بارمصرف‌ها" "بی‌اهمیت‌ها" "قربانیان" "گوشت‌های دم توپ" و "بی‌مصرف‌ها" "نابودگران" شناخته می‌شود. این فیلم به صورت دوبله با عنوان ''بی‌مصرف‌ها ۲'' توسط [[مؤسسه فرهنگی هنری قرن ۲۱|قرن ۲۱]] عرضه شد.


== جستارهای وابسته ==
== جستارهای وابسته ==

نسخهٔ ‏۲۶ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۵:۵۷

بی‌مصرف‌ها ۲
کارگردانسیمون وست
تهیه‌کنندهاوی لرنر
دنی لرنز
کوین کینگ تمپلتون
لز ولدن
نویسندهسیلوستر استالونه
ریچارد ونک
داستانکن کفمن
دیوید اگوستو
ریچارد ونک
بر پایهدیوید کالاهام
بازیگرانسیلوستر استالونه
جت لی
دولف لاندگرن
چاک نوریس
تری کروس
رندی کوچار
لیام همسورث
اسکات ادکینز
یو نان
جیسون استاتهام
ژان کلود ون دم
بروس ویلیس
آرنولد شوارتزنگر
موسیقیبرایان تایلر
فیلم‌بردارشلی جانسن
تدوین‌گرتاد میلر
شرکت
تولید
توزیع‌کنندهلاینزگیت
تاریخ‌های انتشار
  • ۱۷ اوت ۲۰۱۲ (۲۰۱۲-08-۱۷)
مدت زمان
۱۰۳ دقیقه
کشورآمریکا
زبانانگلیسی
فروش گیشه۳۰۵٬۴ میلیون دلار

بی‌مصرف‌ها ۲ (به انگلیسی: The Expendables 2) یک فیلم اکشن آمریکایی به کارگردانی سایمون وست و عنوان دومین قسمت از فیلم‌های پرفروش بی‌مصرف‌ها است که در اوت ۲۰۱۲ اکران شد. برخلاف قسمت اول، این فیلم را سیلوستر استالونه کارگردانی نکرده و تنها مسئول نوشتن فیلمنامه بوده است. داستان این قسمت بعد از اینکه گروه کار به ظاهر راحتی را برای آقای چرچ (بروس ویلیس) انجام می‌دهند، متوجه می‌شوند که نقشه‌شان به خطا رفته و یکی از افراد خودشان توسط رقیب پول پرستشان، ژان ویلین (ژان کلود ون دم)، کشته می‌شود. آن‌ها با نام‌های جدیدشان، بیلی بچه (لیام همسورث) و مگی (یو نان) آماده می‌شوند تا به سرزمینی وحشی بروند، تا جلوی اسلحه‌ای خطرناک را بگیرند و هم انتقام خون هم تیمی جوان و جدیدشان را بستانند.

بازیگران

دنباله

دنباله‌ای بر این فیلم با نام بی‌مصرف‌ها ۳ در اوت ۲۰۱۴ به نمایش درآمد. بازیگران جدیدی از جمله مل گیبسون، هریسون فورد و آنتونیو باندراس نیز در این قسمت حضور داشتند.


جستارهای وابسته

منابع

پیوند به بیرون

الگو:ژانر اکشن هالیوود