استوره (سلماس): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Rezabot (بحث | مشارکت‌ها)
جز ربات:افزودن کد آماری روستاها به جعبه اطلاعات
MammothBot (بحث | مشارکت‌ها)
جایگزینی رده:مناطق مسکونی با رده:روستا با استفاده از AWB
خط ۳۶: خط ۳۶:
== جمعیت ==
== جمعیت ==
روستای استوره در [[دهستان شپیران]] قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۵۸۳نفر (۱۰۴خانوار)
روستای استوره در [[دهستان شپیران]] قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۵۸۳نفر (۱۰۴خانوار)
بوده است.<ref>[http://www.sci.org.ir/content/userfiles/_census85/census85/natayej/abadifil/04.xls درگاه ملی آمار ایران]</ref>روستای استوره یکی از روستاهای خوش آب وهوای بخش کوهسار شهرستان سلماس میباشد .این روستا درجنوب غربی و در دهستان شپیران ،در چهل ودو کیلومتری مرکز شهرستان (سلماس) واقع شده است .اطراف روستا را کوه های بلندی در بر گرفته است واز مراتع غنی وچشم انداز های زیبایی برخوردار میباشد .این روستا در آمار سال 1385 جمعیتی بالغ بر 580نفر داشته که این آمار درسرشماری سال 1390 به 304نفر54خانوار تقلیل یافته است. از جمله عوامل کاهش جمعیت روستای استوره بیکاری جوانان ،نبود امکانات رفاهی و مهاجرت اهالی روستا به شهر سلماس وروستاهای اطراف آن می باشد .ومهترین عامل مهاجرت مردم روستا نبود راه روستایی می باشد.کار مردم این روستا کشاورزی ودامداری است .
بوده است.<ref>[http://www.sci.org.ir/content/userfiles/_census85/census85/natayej/abadifil/04.xls درگاه ملی آمار ایران]</ref> روستای استوره یکی از روستاهای خوش آب وهوای بخش کوهسار شهرستان سلماس میباشد .این روستا درجنوب غربی و در دهستان شپیران ،در چهل ودو کیلومتری مرکز شهرستان (سلماس) واقع شده است .اطراف روستا را کوه های بلندی در بر گرفته است واز مراتع غنی وچشم انداز های زیبایی برخوردار میباشد .این روستا در آمار سال 1385 جمعیتی بالغ بر 580نفر داشته که این آمار درسرشماری سال 1390 به 304نفر54خانوار تقلیل یافته است. از جمله عوامل کاهش جمعیت روستای استوره بیکاری جوانان ،نبود امکانات رفاهی و مهاجرت اهالی روستا به شهر سلماس وروستاهای اطراف آن می باشد .ومهترین عامل مهاجرت مردم روستا نبود راه روستایی می باشد.کار مردم این روستا کشاورزی ودامداری است .
منبع :وبلاگ دهیاری استوره
منبع :وبلاگ دهیاری استوره


خط ۴۵: خط ۴۵:
[[رده:روستاهای استان آذربایجان غربی]]
[[رده:روستاهای استان آذربایجان غربی]]
[[رده:روستاهای شهرستان سلماس]]
[[رده:روستاهای شهرستان سلماس]]
[[رده:مناطق مسکونی در شهرستان سلماس]]

نسخهٔ ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۹:۲۸

سیوه در
اطلاعات کلی
کشور ایران
استانآذربایجان غربی
شهرستانسلماس
بخشبخش کوهسار
دهستانشپیران
مردم
جمعیت۲۸۱ نفر (سرشماری ۹۵)
کد آماری۰۴۲۵۵۴

سیوه در، روستایی است از توابع بخش کوهسار و در شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی ایران.

جمعیت

روستای استوره در دهستان شپیران قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۵۸۳نفر (۱۰۴خانوار) بوده است.[۱] روستای استوره یکی از روستاهای خوش آب وهوای بخش کوهسار شهرستان سلماس میباشد .این روستا درجنوب غربی و در دهستان شپیران ،در چهل ودو کیلومتری مرکز شهرستان (سلماس) واقع شده است .اطراف روستا را کوه های بلندی در بر گرفته است واز مراتع غنی وچشم انداز های زیبایی برخوردار میباشد .این روستا در آمار سال 1385 جمعیتی بالغ بر 580نفر داشته که این آمار درسرشماری سال 1390 به 304نفر54خانوار تقلیل یافته است. از جمله عوامل کاهش جمعیت روستای استوره بیکاری جوانان ،نبود امکانات رفاهی و مهاجرت اهالی روستا به شهر سلماس وروستاهای اطراف آن می باشد .ومهترین عامل مهاجرت مردم روستا نبود راه روستایی می باشد.کار مردم این روستا کشاورزی ودامداری است . منبع :وبلاگ دهیاری استوره

منابع