دور و دورتر: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۳۰: خط ۳۰:
| جایزه‌ها =
| جایزه‌ها =
}}
}}
'''''دور و دورتر''''' {{انگلیسی|far and away}} فیلمی محصول ۱۹۹۲ به کارگردانی [[ران هاوارد]] و بازی [[نیکول کیدمن]] و [[تام کروز]] است. دیگر بازیگران این فیلم [[توماس گیبسون]]، [[رابرت پروسکی]]، [[باربارا بابکوک]]، [[کالم مینی]]، [[سیریل کیوسک]]، [[میشل جانسون (هنرپیشه زن)|میشل جانسون]]، [[کلینت هاوارد]] و [[رنس هاوارد]] هستند.
'''''دور و دورتر''''' {{انگلیسی|far and away}} فیلمی محصول ۱۹۹۲ به کارگردانی [[ران هاوارد]] و بازی [[نیکول کیدمن]] و [[تام کروز]] است. دیگر بازیگران این فیلم [[توماس گیبسون]]، [[رابرت پروسکی]]، [[باربارا بابکوک]]، [[کالم مینی]]، [[سیریل کیوسک]]، [[میشل جانسون (هنرپیشه زن)|میشل جانسون]]، [[کلینت هاوارد]]، [[رنس هاوارد]]، [[نیال تویبین]] هستند.


== خلاصه داستان ==
== خلاصه داستان ==

نسخهٔ ‏۲۰ آوریل ۲۰۱۷، ساعت ۰۷:۵۵

دور و دورتر
کارگردانران هاوارد
تهیه‌کنندهران هاوارد
برایان گریزر
باب دلمن
نویسندهران هاوارد
باب دلمن
بازیگراننیکول کیدمن
تام کروز
توماس گیبسون
رابرت پروسکی
باربارا بابکوک
تدوین‌گردانیال پی. هانلی
مایک هیل
توزیع‌کنندهیونیورسال استودیوز
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۲ مه ۱۹۹۲ (۱۹۹۲-05-۲۲)
مدت زمان
۱۴۲ دقیقه
هزینهٔ فیلم۶۰ میلیون دلار
فروش گیشه۱۳۷٬۷۸۳٬۸۴۰ دلار

دور و دورتر (به انگلیسی: far and away) فیلمی محصول ۱۹۹۲ به کارگردانی ران هاوارد و بازی نیکول کیدمن و تام کروز است. دیگر بازیگران این فیلم توماس گیبسون، رابرت پروسکی، باربارا بابکوک، کالم مینی، سیریل کیوسک، میشل جانسون، کلینت هاوارد، رنس هاوارد، نیال تویبین هستند.

خلاصه داستان

این فیلم روایتگر مهاجرت ایرلندی‌ها به آمریکا برای کسب زمین و زندگی بهتر درسرزمین جدید است و داستان اصلی آن در مورد عشقی است که در این سفر بین جوزف دانلی (تام کروز) و وشانون کریستی (نیکول کیدمن) شکل می‌گیرد. آنها در ابتدا با هم روابط دوستانه‌ای ندارند ولی آرام آرام به هم وابسته می‌شوند و رقابت بر سر کسب زمین مرغوب این عشق را به نهایت می‌رساند و…

منابع

پیوند به بیرون