مجمع حقیقت افغان: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Haqiqateafghan (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
جز ←‏جایگزینی با [[وپ:اشتباه|اشتباه‌یاب]]: جینوری⟸ژانویه، رسمأ⟸رسما، ، بعدأ⟸بعدا، ، جپ⟸چپ، ، اوسترهاود⟸، ، منطقوی⟸منطقه ای،
خط ۱: خط ۱:
{{بهبود منبع}}
{{بهبود منبع}}
'''حقیقت افغان''' یک مجمع [[افغان|افغانی]] است که در برج دیسمبر ۲۰۰۷ در پایتخت [[افغانستان]] و بعدأ در برج جینوری ۲۰۰۸ در [[هلند]] رسمأ پا به عرصهٔ وجود گذاشت. که بدین ترتیب در داخل و خارج از افغانستان جهت تأمین صلح و وحدت ملی فعالیت می‌نماید. حقیقت افغان مجمع است که به هیچ گروپی (چه جپ و چه هم راست) وابسته نیست.
'''حقیقت افغان''' یک مجمع [[افغان|افغانی]] است که در برج دیسمبر ۲۰۰۷ در پایتخت [[افغانستان]] و بعدا در برج ژانویه ۲۰۰۸ در [[هلند]] رسما پا به عرصهٔ وجود گذاشت. که بدین ترتیب در داخل و خارج از افغانستان جهت تأمین صلح و وحدت ملی فعالیت می‌نماید. حقیقت افغان مجمع است که به هیچ گروپی (چه چپ و چه هم راست) وابسته نیست.


حقیقت افغان برضد هر نوع [[تبعیض نژادی]]، زبانی، [[تبعیض جنسی|جنسی]] و منطقوی بوده و بخاطر برون رفت ازین مرض مُدهش فعالیت می‌نماید.
حقیقت افغان برضد هر نوع [[تبعیض نژادی]]، زبانی، [[تبعیض جنسی|جنسی]] و منطقه ای بوده و بخاطر برون رفت ازین مرض مُدهش فعالیت می‌نماید.


== منابع ==
== منابع ==
۱- هفته نامهٔ اوسترهاود(Oosterhout) واقع هالند. چهارشنبه ۲۳ جینوری ۲۰۰۸
۱- هفته نامهٔ (Oosterhout) واقع هالند. چهارشنبه ۲۳ ژانویه ۲۰۰۸


۲- وِب سایت http://www.haqiqateafghan.com
۲- وِب سایت http://www.haqiqateafghan.com

نسخهٔ ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۱:۵۸

حقیقت افغان یک مجمع افغانی است که در برج دیسمبر ۲۰۰۷ در پایتخت افغانستان و بعدا در برج ژانویه ۲۰۰۸ در هلند رسما پا به عرصهٔ وجود گذاشت. که بدین ترتیب در داخل و خارج از افغانستان جهت تأمین صلح و وحدت ملی فعالیت می‌نماید. حقیقت افغان مجمع است که به هیچ گروپی (چه چپ و چه هم راست) وابسته نیست.

حقیقت افغان برضد هر نوع تبعیض نژادی، زبانی، جنسی و منطقه ای بوده و بخاطر برون رفت ازین مرض مُدهش فعالیت می‌نماید.

منابع

۱- هفته نامهٔ (Oosterhout) واقع هالند. چهارشنبه ۲۳ ژانویه ۲۰۰۸

۲- وِب سایت http://www.haqiqateafghan.com

۳- رادیو حقیقت افغان در هالند http://orts.auvicom.nl/Joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=112&Itemid=202